20-01-2016, 11:11 PM
Tervist,
olen taas Mercedes-Benz kasutajate ridades. Tekkis vajadus kaubiku järele. Turgu vaadates ja võimalikke varjante kaaludes jäi kindlalt pinnale esimese generatsiooni Vito. Teadagi, ei ole see masin just oma kuulsusega parimate seas. Kuid mulle ta meeldib oma välimuse poolest ikka kõige enam. Kunagi omasin ka VW T4 caravellet. Seetõttu jäi ka see tahaplaanile, kuigi on vastupidav loom.
Ühesõnaga, käisin mõnda Vitot vaatamas. Roostetasid ikka meeletult. Salongid käest lastud. Ja siis ma ta leidsin, millel keretööd on tehtud. Aeg muidugi näitab, kui hästi või halvasti. Kuid esmamulje oli hea. Salong korralik. ilma igasuguste tuuninguteta ja kruviaukudeta Tüüpviga on ikka-juhiistme vasakpoolne nurk.
Vla: 2002
Mootor: 2,2 75 kW, diisel
Kk: manuaal
Vedu: esivedu
Istekohti: 3
Lisadeks on el. aknad, konditsioneer, webasto (pult on laes, mootori häält pole veel kuulnud), kesklukk.
Vahetatud küünlad, filtrid, õli.
Tore lugu oli sellega, et eelsüüte releel oli toitejuhe katki ja tagant ära. Samas miinus 30-ga vedas siiski käima. Järelikult on mootor veel häää
Vaatame mis rattad kevadel alla panen. Reservis on 17" et35 rattad ja 18" et 42. Arvan, et 17 on suht piir, et veel mugav oleks. Eks näis
Seniks sõidan ja töötan temaga. Vahepeal pean ilmselt siit ka abi küsima.
Mart.
olen taas Mercedes-Benz kasutajate ridades. Tekkis vajadus kaubiku järele. Turgu vaadates ja võimalikke varjante kaaludes jäi kindlalt pinnale esimese generatsiooni Vito. Teadagi, ei ole see masin just oma kuulsusega parimate seas. Kuid mulle ta meeldib oma välimuse poolest ikka kõige enam. Kunagi omasin ka VW T4 caravellet. Seetõttu jäi ka see tahaplaanile, kuigi on vastupidav loom.
Ühesõnaga, käisin mõnda Vitot vaatamas. Roostetasid ikka meeletult. Salongid käest lastud. Ja siis ma ta leidsin, millel keretööd on tehtud. Aeg muidugi näitab, kui hästi või halvasti. Kuid esmamulje oli hea. Salong korralik. ilma igasuguste tuuninguteta ja kruviaukudeta Tüüpviga on ikka-juhiistme vasakpoolne nurk.
Vla: 2002
Mootor: 2,2 75 kW, diisel
Kk: manuaal
Vedu: esivedu
Istekohti: 3
Lisadeks on el. aknad, konditsioneer, webasto (pult on laes, mootori häält pole veel kuulnud), kesklukk.
Vahetatud küünlad, filtrid, õli.
Tore lugu oli sellega, et eelsüüte releel oli toitejuhe katki ja tagant ära. Samas miinus 30-ga vedas siiski käima. Järelikult on mootor veel häää
Vaatame mis rattad kevadel alla panen. Reservis on 17" et35 rattad ja 18" et 42. Arvan, et 17 on suht piir, et veel mugav oleks. Eks näis
Seniks sõidan ja töötan temaga. Vahepeal pean ilmselt siit ka abi küsima.
Mart.