09-01-2016, 11:16 AM
Silberautos tihti asjad odavamad, kui ebays vms kohas. Ma sain need hõbedased tähega kapslid Silberist 32euri ring. Ebays olid (originaalid) 35 euri
MB 500E 1992 - evilman
|
09-01-2016, 11:16 AM
Silberautos tihti asjad odavamad, kui ebays vms kohas. Ma sain need hõbedased tähega kapslid Silberist 32euri ring. Ebays olid (originaalid) 35 euri
10-01-2016, 06:02 PM
(09-01-2016, 02:05 AM)Werewolf Kirjutas: Mis velje kapslitesse puutub, siis internetist saab kõike tellida, märksõnax on "(free) worldwide shipping". 2 aastat pruukinud sellist kraami, ning vähemalt need esimesed lagunesid esimese pesuga. Sellised sinisega nagu evilmanil ka hetkel velgedel küljes on need pidasid mul nüüd sel aastal terve hooaja vastu, üpris okeid asjad. Ühe naga küll murdsin ning see alumiinium seal plastiku peal on üpris ligadi-logadi juba algusest kuid nad on nii odavad, et võidki igal talvel uued tellida. Sellised on minu kogemused, kvaliteet ei ole neil enamasti väga hea. Küll aga peaks päris tummised olema need niiöelda tavalised Mercedese kapslid mis Evilmanil teise valikuna olid, korralik paks ja veidi elastsem plast.
11-01-2016, 04:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2016, 05:01 PM ja muutjaks oli evilman.)
Tagumine velg alla proovitud ja juhtus see mida arvasin. Nimelt jäi ta 20...mm koopast välja
Noh.. nüüd on nii, et sellist laia tuuning koobast tegema ei hakka (35-40mm laiemaks oleks vaja teha, et käima hakkaks ilusti) ei ole ju tegu mingi tuuning relvaga kus vaja kõik räigelt ümber teha - "mida rohkem tuunitud, seda vingem" Proovin veel panna esimesi velgi taha 8,5" ja ET18 - kui jääb norm siis vaja 2 velge juurde 8,5" laiust sebida. Hetkel siis sedasi ta alla istus:
11-01-2016, 05:53 PM
Iseenesest ega ju velg väljas pole, lihtsalt rehv. Äkki annab tollega mängida?
11-01-2016, 07:25 PM
(11-01-2016, 05:53 PM)JorgenP Kirjutas: Iseenesest ega ju velg väljas pole, lihtsalt rehv. Äkki annab tollega mängida? Kambrist välja tuleb siis proovib ja katsetab. Samad veljed, sama ET-ga on e500e'del alla pandud küll ja veel, kuigi jah rehvid on neil stretchid olnud... Eks otsustab kui saab proovida ja oma silmaga olukorda hinnata
22-01-2016, 07:07 PM
Kas sa vedrud ostsid kõik uued? Kust tellisid ja mis maksis?
Tänud!
Driving
W213 E220d 2018 W447 V250 2018
27-01-2016, 09:42 PM
28-01-2016, 08:13 PM
(27-01-2016, 09:42 PM)evilman Kirjutas:(22-01-2016, 07:07 PM)MarJ Kirjutas: Kas sa vedrud ostsid kõik uued? Kust tellisid ja mis maksis?Tegu liivapristi läbinud vanade vedrudega, mis said uue värvi. Hästi tehtud. Minu petsid ära
Driving
W213 E220d 2018 W447 V250 2018
06-03-2016, 12:26 PM
Hetke seis selline siis..
Klaase eest ära võetes purunes tagaklaas ära - saadaval jällegi ainult A osana. Saigi siis tellitud uus tagaklaas ja esimene(vanadusest kriimu kraamuline). Selgus veel, et vana kabote üks pool oli pahtlist tehtud ja nurk oli täitsa vale.. Seetõttu sai seegi uus tellitud. Üldiselt hakkab asi välimuselt nii kaugele jõudma, et mädad ja pahtlist jupid on kõik tänaseks välja vahetatud. Nüüd siis ootame kui väljast on värvitud ja siis kokku lappama. Väljas komplektseks saamise deadline on selle kuu lõpp. Peale komplekteerimist läheb uue summuti ehitamiseks/paigaldamiseks. Siis tehnilise poole check ja siis sisu kallale. Suveks linnavahele
06-03-2016, 12:31 PM
Njaa, sisuliselt tuleb lõpptulemusex tuttuus auto. Seda soovix suve poole oma silmagagi kaeda.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
06-03-2016, 02:02 PM
Need 10" veljed seal taga on ikka väga mõnusad, kuidas fitmenti osas lahendus jäi?
06-03-2016, 03:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2016, 03:11 PM ja muutjaks oli evilman.)
(06-03-2016, 12:31 PM)Werewolf Kirjutas: Njaa, sisuliselt tuleb lõpptulemusex tuttuus auto. Seda soovix suve poole oma silmagagi kaeda.Kui suvel klubipäevad või mõni teine tore üritus toimub siis olen kindlasti kohal. Saate oma silmaga kiita või laita (06-03-2016, 02:02 PM)JorgenP Kirjutas: Need 10" veljed seal taga on ikka väga mõnusad, kuidas fitmenti osas lahendus jäi?Jäi nii, et ei teinud muudatusi. Jääb nii nagu esialgne plaan oli. Proovib SLS'iga kõrguse madalamaks timmida ja h&r vedru madaldus ringi vahele pista. Kui kellegil ideid kuidas autot madalamaks saada nii, et sõidu omadused ei kannataks siis jagage julgelt arvamusi või teema kohaseid linke.
06-03-2016, 11:34 PM
On mida oodata ja täitsa kadedaks teeb et endal hetkel selliseid vöimalusi pole. Some day...
12-03-2016, 09:37 PM
Mõned pildid tegemisest..
Pilt vanast kõverast ja pahtlist kabotest
14-03-2016, 11:20 AM
Kas mulle ainult tundub või oled tagumised koopad veel laiemaks ajanud?
Terve aasta poole aastaga
14-03-2016, 06:56 PM
Loodetavasti see roheline ei ole klaaskiudpahtel...
14-03-2016, 09:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2016, 09:24 PM ja muutjaks oli evilman.)
(14-03-2016, 11:20 AM)Sm.Tihhonov Kirjutas: Kas mulle ainult tundub või oled tagumised koopad veel laiemaks ajanud?Ühel tagumisel koopal sai tükk välja vahetatud. Oli sinna kunagi pihta saanud ja pahtliga sirgu aetud. Aga jah vastates küsimusele, ei ole lasknud koopaid laiendada. (14-03-2016, 06:56 PM)punnsilm Kirjutas: Loodetavasti see roheline ei ole klaaskiudpahtel...Kahjuks ei oska öelda mis mört see on. Aukku seal all ei ole kui seda silmas pidasid.
14-03-2016, 09:59 PM
Klaaskiud oleks ka ilma auguta pikemas perspektiivis igal juhul saatanast
14-03-2016, 10:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2016, 11:02 PM ja muutjaks oli Kombimiis.)
Solkida ei sooviks aga kuidas siis ebatasasusi kaotada kui mitte pahtliga? Vaevalt et kolleegid tinapahteldusega/keretinaga viitsivad mäkerdada (naljaviluks tegin endale keevisliited üle liita ühe sügavama mõlgi täitmine- saab näha mis ja kuidas).
Tahes-tahtmata tuleb ebatasasusi tasandada mingi täitemassiga... A- kapott?
15-03-2016, 01:48 PM
(14-03-2016, 10:55 PM)Kombimiis Kirjutas: Solkida ei sooviks aga kuidas siis ebatasasusi kaotada kui mitte pahtliga? Vaevalt et kolleegid tinapahteldusega/keretinaga viitsivad mäkerdada (naljaviluks tegin endale keevisliited üle liita ühe sügavama mõlgi täitmine- saab näha mis ja kuidas).No kui te oleksite antud tiiva juppi näinud siis saaksite aru miks see seal välja lõigati. Ja ebatasasuse ja pahlist tiiva ehitamine (sellele kuju andmine kilodega). Olen seda meelt, et kui asju teha siis teha nii, et need oleks tehtud esimese korraga ja hästi. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|