Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 500E 1992 - evilman
#41
Tagasild ja muu sinna kuuluv on alt ära võetud ja viidud liivapritsi. Hiljem lähevad osad värvimisse.
Põhja alt on eemaldatud tehase kumm/mastiks plekini välja ja otsitud üles probleemsed kohad.
Mastiksi all olukord üsna hea, mõned üksikud väiksemad keevitused on vaja teha.
Kui keevitused tehtud, läheb uus kummjas mastiks tervenisti põhja alla.
Põhja alla sai keevitatud veel 4 x uued poldid - kuumuse eest kaitva pleki kinnitamiseks.

Kroom rõngad ja muude illustratiivsete asjadega tegeleb siis kui väljast ja põhja alt kõik valmis.

Pole veel summutimeistriga sumpajooksu teemal pikemalt rääkinud. Tuleb ta roostevabast torudega, sportkatalüsaatoriga ja selline ikka, et V8 hääled ilusti välja tuleks Unibrow

Mõned pildid ka:
[Pilt: 74329-IMG_1447.JPG]
[Pilt: 68436-IMG_1450.JPG]
[Pilt: 55253-IMG_1445.JPG]
Vasta
#42
Ongi tagaukse kardinad, pole sellist lisa näidud veel 124-l.Icon_razz
Vasta
#43
Nonii... plekitööd ja põhi valmis - nüüd kokku lappama Unibrow

Tulevased tööd:
Kui põhja alt kõik omal kohal siis järgmisena tehniline pool kriitilise pilguga üle vaadata ja vajalikud vidinad uuendada.
Peale seda värvikambrisse ja siis salongi kallale.

[Pilt: 26788-IMG_1532.JPG]
[Pilt: 57447-IMG_1533.JPG]
[Pilt: 44444-IMG_1534.JPG]
[Pilt: 98653-IMG_1535.JPG] [Pilt: 37893-IMG_1538.JPG]
[Pilt: 59729-IMG_1536.JPG]
[Pilt: 48964-IMG_1537.JPG]
Vasta
#44
Mis firma toodangust masteksilaadne asi on kui saladus ei ole? Ise olen kasutanud nii mitmeidki brände ja ega eriti ükski ei taha ennast paigal hoida näiteks rattakoopa sisemustes.

Projekt iseenesest on kiiduväärt, jätkakem samas vaimus Thumbsup
Vasta
#45
Kui küsimus liiga isiklik pole, siis mis nende keretööde hinnax umbes kujuneb. Enda auto vajab samu töid või isegi rohkem ja olex hea teada umbkaudset hinnaklassi, et kui mitmes osas peaxin asja ette võtma.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#46
Meeldib väga, mida hunduga teed Eusa_angel
Kui on sobiv, jaga mullegi oma kulude numbreid...ja veelkord palju õnne väga erilise eksemplari puhul. Mulle s***ks meeldiks, kui need kokku volditavad tagumised kardinad ka oma hundil oleks. Tõmbaksin südamerahus auto akvaariumiks kohe, aga no siis kaovad läpakad ja kõik muu vara salongist kiiresti Ninja Mingit isearetust ei taha ka sellele autole panna.
Edu toimetustel!
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#47
Niisiis.. auto altpoolt valmis, hetkel ootame uusi rehve saksamaalt, et saaks veljed ennem alla proovida kui auto värvitud. Mine tea äkki vaja tagumisi koopaid rullida või laiendada pisut, et vastu ei hakkaks käima. Taga rehvid tulevad 265/40/17 ja ette 235/45/17
Vahetusse läksid kõik piduri-, küttetorud ja küttepumbad

[Pilt: 49945-IMG_1665.JPG]
[Pilt: 98527-IMG_1673.JPG]
Vasta
#48
Väga vinge, tubli töö ära tehtud. Edu autoga. ThumbsupThumbsup
Vasta
#49
Kas nüüd on tekkinud väike viga või olen mina loll, aga miks ette kõrgema profiiliga rehv?
Vasta
#50
(10-12-2015, 08:35 PM)k2igukast Kirjutas: Kas nüüd on tekkinud väike viga või olen mina loll, aga miks ette kõrgema profiiliga rehv?

Läbimõõdud on mõlemal 645mm Unibrow ehk siis sama kõrgusega Eusa_angel
vaata näiteks siit --> http://www.veljed24.ee/?go=al33
Vasta
#51
Selliste töödemahu juures oleks vist tulnud odavam juba eos "mint" konditsioonis isend osta? Kui saladus pole siis huvitab ennastki mis selline löbu maksma vöib minna koos autosoetusega? Aga väga lahe sellist pöhjalikku projekti vaadata ühe lemmikisendi juuresThumbsup
Vasta
#52
(11-12-2015, 12:34 AM)nostromo Kirjutas: Selliste töödemahu juures oleks vist tulnud odavam juba eos "mint" konditsioonis isend osta? Kui saladus pole siis huvitab ennastki mis selline löbu maksma vöib minna koos autosoetusega? Aga väga lahe sellist pöhjalikku projekti vaadata ühe lemmikisendi juuresThumbsup

Kui kõik valmis saab, võin avaldada mis too kogu lõbu kokku läks. Olen seda isegi vahest mõelnud, et kui oleks kohe valmis produkti ostnud oleks märksa lihtsam olnud. Hetkel tundub, et hind tuleb sinna turul olevate maasikate hinnaklassi - vahe selles, et minul on sinna hinnaklassi jõudes auto üksipulgi läbi käidud. Ega need turul olevad maasikadki täitsa veatud pole :-)
Kogu protsess on endalegi täitsa huvitav ja uus kogemus. Kõik see on nagu Lego ehitamine, mille käigus vahetatakse väsinud/vigased osad välja.
Vasta
#53
Väga korralik ettevõtmine, kiidan takka.

Pole küll ise midagi nii eksklusiivset teinud, aga reeglina läheb taastamise/remondi peale tihti rohkem kui suhtkoht valmisasi osta.
Aga korralikke pole üldiselt mõistliku hinnaga saada ja kallimatelgi on omajagu lisatööd ja investeeringuid. Ja eks see kulutuste hajutamine teeb projekti veid valutumaks.

Vahe sees, kas maksad kohe 25-30k, et saada enavähem korralik eksemplar või ostad 10-15k eest ja paned aasta-paari jooksul teise samasuguse summa, aga auto saab ka hea.

Lõpuks taandub asi sellele, et kui ise lased teha, siis on ka täielik ülevaade tehtud või tegemist vajavatest töödest.

Endalgi 500E/E500 nö wish listis
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#54
Rehvid peal ja tagumine üks tagumine velg viidud tagumiste koobaste kontrolliks töökotta. Vajaduse korral rullitakse laiemaks.
Nüüd ootame pagasnikuluugi saabumist - peale seda saab viiesajane uue värvkatte (must 040).

Rehvid peal ja ei jäänud stretchid. Mina olen rahul Eusa_clap
[Pilt: 45473-IMG_1928.JPG]
[Pilt: 82898-IMG_1929.JPG]
[Pilt: 93392-IMG_1930.JPG]
Vasta
#55
Väga korralik teema! Nii tehes tundub päris hea saama ikka. Projekt on päris suures mahus ette võetud. Mõnus on vaadata kuidas asju õigesti tehakse ja ei koonerdata millegipealt, loodetavasti valmis kapitaal-remonditud masin pakub palju sõidumõnu ja silmarõõmu pikaks ajaks. Eusa_drool

Uueks aastaks palju uusi varuosi ja hoolitsust Mercedesele, omanikule kannatust ja motivatsiooni jätkmisel!Eusa_danceEusa_clap
Vasta
#56
Vist köige ilusamad veljed üldseThumbsup Ja hea et rehvid stretchid ei saanud-sellest rövedam vist ainult kunagine "kulmumood" autodel.
Vasta
#57
Proovid velgedele originaal keskkapsleid ka leida? Minul läks 2a, ning sain Norrast.

Pean silmas siledaid kapsleid ilma ühegi logota, mis nendel pre-merger OZ-del olid. Viga polegi midagi, huvi pärast küsisin. Originaal kapsel ei meeldigi ilmselt paljudele, selletõttu ka mina need omale sain.

[Pilt: 11716519825_1edcc7fe67.jpg]
Vasta
#58
(07-01-2016, 09:02 PM)Yksix Kirjutas: Proovid velgedele originaal keskkapsleid ka leida? Minul läks 2a, ning sain Norrast.
Kas mõtled Affalterbachi omasid või tavalisi, mis on hõbedad? Minu meelest pole praegustel midagi viga ning annavad omamoodi väikse kontrasti juurde. Aga E500 alla ei näe mina ka mingi stretchimist väga, meatym rehv ja lai velg ning tsipa madaldust ja tulemus perfektne.
Vasta
#59
(07-01-2016, 09:45 PM)JorgenP Kirjutas:
(07-01-2016, 09:02 PM)Yksix Kirjutas: Proovid velgedele originaal keskkapsleid ka leida? Minul läks 2a, ning sain Norrast.
Kas mõtled Affalterbachi omasid või tavalisi, mis on hõbedad? Minu meelest pole praegustel midagi viga ning annavad omamoodi väikse kontrasti juurde. Aga E500 alla ei näe mina ka mingi stretchimist väga, meatym rehv ja lai velg ning tsipa madaldust ja tulemus perfektne.

Affalterbach AMG omad oleks ka päris huvitavad - neid raske leida. Need üleni hõbedased tühjad kapslid tunduvad kuidagi näotud, see minu arvamus Icon_rolleyes

Mul hetkel olemas kahed kapslid nendele velgedele. Endale meeldivad rohkem sinised, sobivad selle ajastu autole rohkem. Icon_cool

[Pilt: 52378-IMG_0975.JPG]
[Pilt: 89922-IMG_0976.JPG]
Vasta
#60
Mis velje kapslitesse puutub, siis internetist saab kõike tellida, märksõnax on "(free) worldwide shipping".

Alumiininumist AMG vapiga keskkapslid, 23$ 4tükki:

http://www.autowheelcapled.com/index.php...s-set.html

Muid huvitavaid MB keskkapsleid:

http://www.mbparts.com/store/c/171-Wheel...ories.aspx

http://www.ebay.com/sch/Mercedes-Benz-Ca...004/i.html
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 9 6,915 10-06-2024, 06:06 AM
Viimane postitus: Karl
  MB V140 S600L 1995 - evilman evilman 17 13,277 16-06-2019, 03:06 PM
Viimane postitus: Zlang
  W201 190E 1992.a Sportline - bertaviikberg BertaViikberg 14 12,150 04-10-2018, 10:31 PM
Viimane postitus: BertaViikberg
  Mercedes benz ce420,1992,berg berg 157 164,215 22-04-2018, 10:20 AM
Viimane postitus: berg
  190E 2.8 M104 1992 ja W116 280SEL Austraalia - Paul Paul 64 55,976 14-12-2017, 01:55 PM
Viimane postitus: Paul
  MB GL 420CDI - evilman evilman 8 10,661 15-08-2015, 06:47 PM
Viimane postitus: evilman
  W124, CE 230, 1992 - Icecube icecube 39 36,568 16-04-2013, 09:44 AM
Viimane postitus: icecube
  MB 300TD 1992, janek126 janek126 45 51,726 25-11-2012, 08:17 PM
Viimane postitus: janek126
Wink MB 500 SEL, 1992, W140 - Marten Marten 64 77,264 15-11-2012, 10:55 PM
Viimane postitus: Karl
  Mercedes-Benz 320 CE 162kw 1992.a. - Andres Andres 141 107,280 17-12-2008, 02:43 PM
Viimane postitus: Andres



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne