Postitused: 19
Teemad: 4
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Mootor siis 2.3 97kw. Külmalt ei käi, pööre kõigub 500-600 rpm-i juures ja kui korra gaasi annad u 2000 rpm-ni siis kukub pööre nulli ja nii sõitmise ajal ka, muidu läheb väga korralikult käima aga pärast välja suremist ei taha nagu minna, soojastpeast seda muret pole. Pöördesse ei taha nagu minna, vahest läheb ja vahest ei lähe.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Sõbral oli sama asi ja viga oli kommutaatoris - vahetas selle ära, siis asi töötas normaalselt.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 237
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Mul igast kommutaatoreid vedelemas . . . võiks anda proovida kas asi selles sul :hump:
Postitused: 19
Teemad: 4
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Võiks proovida küll, äkki ongi selles. Mis see umbes maksab?
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
kodusiga Kirjutas:Võiks proovida küll, äkki ongi selles. Mis see umbes maksab?
Uue hinda sa teada ei taha ja kasutatud saad traki käest üsna odavalt. Üle 3-400 krooni ma ei maksaks kasutatud jupi eest.
Aga kuna trakk lubas proovida,s iis oleks see ehk esimene asi, mis tegema peaksid, siis näed, kas muutus miskit või mitte
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 19
Teemad: 4
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
vahetasin kommutaatori ära ja külmalt ei taha nagu üldse käia aga pöördesse läks veits paremini. Äkki pakute veel midagi mis võib aidata.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
mul ka sama probleem oma V8 mootoriga hetkel, et külmalt ei tööta - gaasi andes tahab välja surra. Mul on viga igatahes juhtrõhu regullaatoris, mille ma ära vahetasin. Uus oli katkisem, kui vana
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 19
Teemad: 4
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Tühikäigu pööre on madal 500-600 külmalt ja soojal, tkas ta mitte ei peaks kõrgem olema ja stabiilsem . Millise rõhu regulaator see on.
Postitused: 19
Teemad: 4
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
mure ikka veel alles ad:
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Olete ehk kuulnud sellisest asjast nagu külmkäivituspihusti?
Oli 124-l selline viga kunagi, et külmast peast ei käinud, tiksus tühikäigul kuidagimoodi ainult, kui soojaks läks, polnud probleemi. Sai tehtud külmkäivituspihusti juhtmestik releest pihustini korda ja peale seda probleemi polnud enam. Esmalt kannataks vaadata külmkäivituspihusti relee kaitset, mis asub relee küljes. 124 asus see relee aku taga, lastekal ei tea, aga eeldan, et samas kohas. Relee selline punane.
97kW mootor peaks olema juba KE-Jetronic pritsega ja seega seal ka juhtrõhu regulaator kui selline puudub, niiet vast see ei streigi sul.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
kalev Kirjutas:Olete ehk kuulnud sellisest asjast nagu külmkäivituspihusti?
Oli 124-l selline viga kunagi, et külmast peast ei käinud, tiksus tühikäigul kuidagimoodi ainult, kui soojaks läks, polnud probleemi. Sai tehtud külmkäivituspihusti juhtmestik releest pihustini korda ja peale seda probleemi polnud enam. Esmalt kannataks vaadata külmkäivituspihusti relee kaitset, mis asub relee küljes. 124 asus see relee aku taga, lastekal ei tea, aga eeldan, et samas kohas. Relee selline punane.
97kW mootor peaks olema juba KE-Jetronic pritsega ja seega seal ka juhtrõhu regulaator kui selline puudub, niiet vast see ei streigi sul.
Külmkäivituspihusti peaks tööle hakkama vaid käivitamisel - nii, kui motortööle on läinud, lükatakse see tagant ära
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 19
Teemad: 4
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Postitused: 19
Teemad: 4
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Indrek Kirjutas:mul ka sama probleem oma V8 mootoriga hetkel, et külmalt ei tööta - gaasi andes tahab välja surra. Mul on viga igatahes juhtrõhu regullaatoris, mille ma ära vahetasin. Uus oli katkisem, kui vana Mis rõhu regulaator se on ja kus see asub, seda võiks ka proovida äkki aitab.
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Indrek Kirjutas:Külmkäivituspihusti peaks tööle hakkama vaid käivitamisel - nii, kui motortööle on läinud, lükatakse see tagant ära
Kuni 8 sek töötab, aga jah...
Kannataks ka need termolülitid vms, mis mootori esiotsas, üle kontrollida. Ja üldiselt oleks ka hea teada, kas KE- või K-jetronic konkreetsel autol, siis teaks nagu rohkem rääkida, sest kasvõi see, et kas on juhtrõhuregulaator või pole, saab siis selgeks.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 19
Teemad: 4
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
No K-l on mootori eesotsas see juhtrõhu regulaator ja kui õhupuhasti maha võtad, siis seal all nö "ainult" pritsungipea, aga KE-l on Õhupuhasti all ikka lisaks pritsungipeale veel "asju". KE-l läheb õhupuhasti külge ka veel mingi andur, mida K-l ei lähe jne.
KE puhul peaks siis kapoti all avanema selline pilt:
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 19
Teemad: 4
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
30-12-2005, 10:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-12-2005, 10:05 AM ja muutjaks oli kodusiga.)
õhupuhasti küljes ei ole mingit andurit järelikult on K
Postitused: 19
Teemad: 4
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Gre Kirjutas:kalev Kirjutas:Esmalt kannataks vaadata külmkäivituspihusti relee kaitset, mis asub relee küljes. 124 asus see relee aku taga, lastekal ei tea, aga eeldan, et samas kohas. Relee selline punane.
Relee kaitse korras.
Postitused: 19
Teemad: 4
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Kas mure võib olla küttesegus?
|