Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Benz 190E, 1.8, '93, Jorgen
#1
Pikalt mõelnud, kas alustada siin teemat või mitte, aga mõistlik ehk oleks. Kuna tegu esimese Mercedesega ning tihtipeale vaja abi/arvamusi kuulda auto ehitamise kohta, siis miks mitte.
Auto sai ostetud 2014 aasta juunis, mõni päev pärast eelmise auto Golf 2 müümist. Golf 2 tüütas ära ning ei olnud auto, mille alla laduda tuhandeid eurosid, et muuta natukenegi mugavamaks ning uuemaks. Olin alati olnud arvamusel, et Mercedesed on kallid oma ülalpidamise kuludelt ning ei olnud eriti valmis nägema end Mercedese omanikuna, kuigi Mercedesed meeldinud mulle juba väga kaua aega, kuid pärast siin foorumis lugemismaterjali sirvides ning varuosade hindu vaadates ei tundunudki Mercedese omamine järgmise autona nii ulme. Algne plaan oli W124 hoopis saada, kuid pigem oli valik turul kehva ning saatuse juhusel sai hoopis see Baby Benz ostetud, sest täitis minu 3 kriteeriumit - esimesed el. aknad, automaat kast ning Mercedes.
Mercedes Benz 190E, 1.8, 02/1993, 4-k automaat ning läbinud (spidomeetri järgi) 288,300km+
Värviks tehase poolt antud Malachite Green ning lisavarustusena esimesed el. aknad, el. katuseluuk, el. küljepeegel.
Alates auto ostus on tehnilise poole pealt hetkel vahetatud küünlad, küünlajuhtmed, veepump, kütusefilter.
Kuna madalad autod on mulle meeldinud pikalt, siis loomulikult sai ka Mercedes madalamaks tehtud. Kuna coiloverite varianti pole, siis hetkeseis selline:
Ees: E36 JOM coiloverite amordid, orig, vedrud lõigatud
Taga: Orig. amordid ja lõigatud vedrud,
Veljed: 3-osalised BBS RF, 17x8, 17x10
Tegemist on palju, esitiivad, õlivahetus, kereplastikud, järgmine aasta velgede setupi natuke muuta, eest kõrgemaks/tagant madalamaks (ette ja taha jäigemad vedrud ja taha lühemad amordid, ja kõik muu mis jooksvalt vajab tegemist.

Ostes:

[Pilt: oYhw9y1.jpg?1]
[Pilt: 9zYNGb6.jpg?1]
[Pilt: lI73Vj6.jpg?1]

Nüüdseks:
[Pilt: yQjUgPr.jpg?1]
[Pilt: CylcOlL.jpg?1]
[Pilt: MVw3FkN.jpg?1]

Sügisest kuni praeguseni olid tegelikult oranžid suunad, vahelduse mõttes vahetasin valgete vastu tagasi.

Vasta
#2
Velje ja auto hinnasuhe on muljetavaldav. Smile
Esi/tagaotsa kõrgus on veidi paigast. Tagant vist velje tõttu madalamaks lasta ei saa, siis äkki eest sent-poolteist kõrgemale tõsta. 10p selle eest, et MB'dele miskipärast eriti omase tagaukse tintkile kiirelt minema viskasid. Oranzhid suunad sobivad minu arvates paremini.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta
#3
Kena masin Thumbsup

Joeli arvamusega eest veidi tõstmise või tagant langetamise osas nõus. Suunad mulle jällegi meeldivad heledad rohkem (siis peaks ka tagumised teistsugused olema), aga eks asi ole maitses Smirk
Vasta
#4
Tegelikult velje ostuhind on auto hinnaga väga heas suhtes, väärtuse osas on juba muu tasakaal.
Selle kõrguse asjas olen ise ka täiesti päri, eest kuskil 0.5-1cm kõrgemaks ja tagant sama palju madalamaks. Taha vaja lühemaid amorte ja vedrusid, praegu väga sügavates lohkudes on käinud vastu, aga muidu igapäevaselt ei juhtu midagi. Hetkel pole seda kõrguse asja uuesti enam süvenenud, rohkem panen rõhku tehnilisele ja välimuse poolele.
Toonklaas ei meeldinud mulle, seetõttu sai ka eemaldatud, näeb odav välja, tagaklaasil on veel alles, seal ei ole see nii märgatav.
Vasta
#5
Nädalavahetus oli teguderohke. Võtsin kereplastikud ette. Kuna üks eelmistest omanikest arvas, et hea idee on kruvid sisse lüüa detailidesse, siis oli asi korda teha. Kuna aega oli vähe, siis natuke in vigu ka, ühel plastikul reageeris värv pahtliga ja mõni plastik natuke kruvide tõttu deformeerunud. Üldjoontes enamvähem, parem kui enne. Samuti on karbid täitsa head, va tagumised tungitõstmise kohad. Samuti ka esimesed klotsid vahetatud, üpris piirini olid klotsid kulunud. Samuti otsin siiani kõrvalistuja poolset esitiiba.
[Pilt: Tybk1r6.jpg?1]
[Pilt: nEFLW2a.jpg?1]
Vasta
#6
Saab keegi aidata VIN de-codega?

WDB2010181G054906
Vasta
#7
Vahepeal on puudulike/vaja minevaid juppe hangitud. Esmalt käetugi, millest puudust tundsin, suureks õnneks väga heas korras ning täpselt sama mustriga mis hetke sisu. Automaadiga eriti hädavajalik lisa. Sellega seoses võiks korda teha ka esiistme, leida kas uus korralik või katkine nurk korda teha.Teiseks, oli puudu roolialune plastik ostust saati ning kogu juhtmemajanduse vaatamine ei olnud just meeldiv vaatepilt. Ning kolmandaks, madalale autole vägagi hädavajalik asi - põhjakaitse. Käisin lammutuses ühte 190E'd vaatamas ning üllatus oli suur, kui põhjakaitset märkasin. Ma ei tea kas tegu on originaaliga või on tõesti hästi kodukootud toode, aga kinnitusi on 4 (2x sillataladel, 2x lansekal) ning ei ole midagi muud kui lihtsalt külge kruttida. Hetkel aga põhjakaitset külge ei pannud, kardan, et praeguse seisuga jääks ta liiga madalale ning kriibiks põhja liigselt palju. Järgmine aasta on nii ehk naa auto eest kõrgem ja siis panen külge, endal ohutum.

Samuti said ka uued talveveljed ostetud, AMG Penta disainiga, kuid tegu 15x7 ET32 mõõdus olevate velgede, tõenäoliselt replica. Ega palju seda suvehooaega alles enam polegi, lähima kuu jooksul arvatavasti juba auto talveseades.

[Pilt: N9CzMRJ.jpg?1]
[Pilt: E8H8lZA.jpg?1]
[Pilt: MBPp16i.jpg?1]
[Pilt: ci4OjEC.jpg?1]
Vasta
#8
[Pilt: JV9vryd.jpg]

Järgmise nädala lõpus läheb auto talvepuhkusele. Sai ka kirja pandud nimekiri asjadest mis vaja teha, tasapisi kevadeks loodan asjadega ühele poole jõuda.
Vasta
#9
Tore pill aga ega sul neid velgi alles pole mis ostes all olid?
https://ketecor.ee/ kardinad, rulood ja markiisid
Vasta
#10
Kahjuks mitte, müüsin need suvel maha. Talveks uued veljed, suure tõenäosusega talvel läbisõit väga ei suurenegi.
Vasta
#11
Nägin su liikuri nüüd Tallinnas ära ka oma silmaga. Väga kena tükk ikka Thumbsup
Vasta
#12
El. Aknad ja puha Thumbsup
"Õige" otsinguil
Vasta
#13
Sai viimased sõidud tehtud see hooaeg ja talverehvid alla pandud. Sõita hetkel väga ei saa, sest profiil liiga kõrge, aga ei ole muret, sest kevadeks kilomeetreid väga palju ei kogune. Küll aga tuleb kõik vedrud ära vahetada ehk nii madalaks enam eest ei lähe ja loodetavasti saab talvekatega ka vajadusel sõita.

[Pilt: 8AsXrff.jpg]
[Pilt: M8el1LD.jpg]
[Pilt: Zil9VpF.jpg]
[Pilt: 7d3O03h.jpg]
Vasta
#14
Juurde lisandunud uued esitiivad järgmiseks hooajaks, tegemist kasutatud A-varuosaga. Natuke vajavad eeltööd, kuid üldpilt palju parem kui praegused tiivad. Kahjuks hakkas ka kapotilt lakk kooruma ning stange vajab natuke lappimist, mis omakorda tähendab, et terve esiots saab kevadeks uue värvi selga. Samuti koos esitiibadega sain ka uued esivedrud, tegu küll diisli omadega, kuid peakski natukene jäigemad olema. Lõikasin uuesti lühemaks, kuid vähem kui eelmised. Nüüd kannatab ka talveratastega sõita. Samuti plaanin järgmine aasta panna fender spacerid esitiibadele, et vähendada igatepidi võimalust, et kuskilt vastu hakkaks käima.
Sai külge pandud ka metallist põhjakaitse, teeb oma tööd hästi ja peaks karteri halvimast hoidma. Vahetatud ka õli ning õlifilter, oma järge ootab ka KK tihend. Tehnilise poole pealt vajavad vahetust veel esimesed pidurikettad ning tagumised piduritorud.
Kui kellelgi pakkuda 201/124 esistanget mis sobib kas prügimäele viskamiseks või doonoriks, võib teada anda.

[Pilt: 6TkGJdY.jpg]
[Pilt: aBfcXfl.jpg]
[Pilt: 55ycyGd.jpg]
Vasta
#15
Miks auto nii madalaks lasid üldse, kannatab nii sõita ka? Vahest tundub enda kutsikas isegi liiga madalana.
Naftapress.
Vasta
#16

[Pilt: 55ycyGd.jpg]

[/quote]
Väga ilus retro velg!


https://ketecor.ee/ kardinad, rulood ja markiisid
Vasta
#17
(20-11-2015, 11:01 PM)arts24h Kirjutas: Miks auto nii madalaks lasid üldse, kannatab nii sõita ka? Vahest tundub enda kutsikas isegi liiga madalana.
Ma ajan taga suveseades seda, et auto "istuks" hästi, st koopavahe veljega oleks võimalikult väike. Eks see pole enamustele siin meeltmööda, kuid eks igalühel oma nägemus. Aga sõita kannatab ikka, suvega sai ligi 10,000km läbitud ja polnud ühtegi probleemi kuskile jõudmisega Wink
TonyT: Tänud! Algselt otsisin küll 8-hole velgi, sest need ühed mu lemmik OEM Mercedes-Benzi veljed, aga ei leidnud hea hinnaga. Olin algselt skeptiline kas näevad need head välja, kuid auto alla sobivad väga hästi. Suvel tahaks paremini korda need teha.
Vasta
#18
Paar suvist pilti.

[Pilt: vVZAms5.jpg]
[Pilt: zmTXFyF.jpg]
[Pilt: AwtiObF.jpg]
[Pilt: L3g7QTF.jpg]
[Pilt: v53Ihoz.jpg]
[Pilt: 1H72UBi.jpg]
[Pilt: hH9zupH.jpg]

Vahepeal midagi tarka polegi juhtunud. Stange sai küljest võetud, eesmärgiga korda teha ja uuesti üle värvida. Samuti sai natuke esistange plastikut lõigata, lõpptulemuseks siis numbrialus vastavuses kitsa numbriga. Tahab saad korraliku lihvi, pahtlit ja lõpuks värvi. Kevadepoole saavad uue värvi ka eelmainitud uued tiivad ja kapott.
Vasta
#19
Vahepeal natuke teinud ja juhtunud.
Kuna eesmised randid olid velgedel minu meelest jubedalt kitsad, sain sõbra käest ostetud uued 2" randid ette. Rantide tegemist alustasin ise, kuid lõppes sellega et kõik 4 ranti on nüüd sõbra kätes ja peaksid järgmine nädal ilusaks saama. Poleerisin ka poldid ära ning veljed peaks valmis saama loodetavasti järgmine nädalavahetus. Sellega seoses tellisin uued rehvid ette Nankang NS2 205/40 - uueks velje laiuseks tuleb 9" nii et täitsa hea peaks jääma. Kui rehvid peal, peaks koopad ja eesmised tiivad ära rullima ning kiirelt eeltööd ära tegema neile ja kapotile, et uue värvi peale saaksid.
Esimene samm tagumise fitmenti parandamiseks olid uued amordid, tellisin TA-Technixid mis umbes 30mm lühemad originaalidest ja natuke jäigemad, eile installisin alla. Natuke jäigem on kindlasti, kuid vedrud panen ka vist W124 300D/E omad.
Kuna häiris, et ees euro numbri alus aga US number, siis sai natuke plastiku keevitusega tutvustud tehtud ja see nädalavahetus sai pahteldatud ja lihvitud ja spreiga värvida, et näha kuidas jääb. Kaugelt on enamvähem, aga vajab veel kindlasti korrastamist, et ka lähedal oleks okei vaadata. Sellega seoses, kas plastikule müüakse sellist spreivärvi ka, mis jääks tekstuurne? Praegu see probleem, et see juurde keevitatud ja pahteldatud koht on täiesti sile, aga ülejäänud stange natuke tekstuurne.

[Pilt: oHkqeAD.jpg]
[Pilt: 1jjSxsH.jpg]
[Pilt: UfXb0Ek.jpg]
[Pilt: YSZYMud.jpg]
Vasta
#20
Parempoolsel tiival pole küll enam midagi rullida ...
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 1983a 2,0 90kw Ott 91 81,624 12-10-2024, 01:26 PM
Viimane postitus: Lepz
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,805 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,371 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,207 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,838 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 631 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,842 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 492 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,294 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 114,580 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne