Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Osta siis juba miski universaalne Delphi või autocom või miski 3
pinge peale võib su käru ka arvata, et signaal ei ole "usutav" ja ikka ei käivitu
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(21-09-2015, 06:34 PM)Laur Kirjutas: Osta siis juba miski universaalne Delphi või autocom või miski 3
pinge peale võib su käru ka arvata, et signaal ei ole "usutav" ja ikka ei käivitu
Väidetavalt need "universaalsed" ei saa ju vana MB jooksevandmetele ligi
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Mul Delphi. 2000a. CDI´le sai, enamusele, pihusti korrektsioone millegipärast ei näinud. Muud parameetrid olid näha.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
(20-09-2015, 10:34 PM)v6sa Kirjutas: Minul pole veel midagi, mitmel tuttaval aga on erinevaid probleeme... Mida nad lahendada ei raatsi Mul oleks aga huvitav aru saada, kudias CDI käivitusprotsess käib...
Tuleme tagasi rõhu juurde. 90 bar on olematu rõhk ju. Kuidas on siis võimalik, et pihustitele vajaliku tarbimise kordades ületava tootlikkusega pump ei suuda tagada rõhku 90 bar, kuid suudab kord käivitudes tagada latis töörõhu kilobaarides? Või on tarkvaras siiski ka mingi ajaline limiit, mille jooksul rõhk tõusma peab?
Kas rõhuandur on juhm muutuva takistusega vidin või siiski nutikas pingekonverter?
Starteriga ringi ajades käib mootor vaid paarsada pööret. Pumba tootlikus on väga madal sellistel pööretel. Lati otsas oleval regulaatoril on ajus olemas eraldi nö juhtimise kaart, ehk mitu protsenti avatakse mingi rõhu saavutamiseks rõhuregulaatorit. Kui nüüd regulaator osa tagasi laseb (see on tema tööpõhimõte) ja lisaks üks või mitu kulunud pihustit siis ongi tulemuseks liialt väike tootlikus vajaliku rõhu saavutamiseks.
Arvestada tasuks ka seda, et tühikäigul mootorit ringi kerides on rikkis pihusti tagasivoolu erinevus suurem võrreldes korras pihustiga, kuna madalates pööretest tingituna on aeg pikem, millal pihusti kinni olema peaks ning sellest tulenevalt tagasileke suurem.
Sõnastus sai puine aga vast mõistate.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Pole otseselt teemasse aga panen paar graafikut mida üks cr mootor teeb kütuse rõhuga erinevatel koormustel.
Selgituseks
Punane joon mootori pöörded
Roheline ECU soovitud kütuserõhk
Kollane joon tegelik rõhk
Hall Rõhuregulaatori avatus %
tühikäik
Rahulik kiirendus 0-100 ja edasi pool kilomeetrit samas tempos sõitmist, Umbes 100 km/h ca 2000rpm ja rõhk veidi üle 900 bari.
Suurem kiirendus, peaaegu põhjagaasiga, rõhk läks üle minupoolt etteantud väärtuste, kusagil 1800-1900 bari!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 27
Teemad: 12
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Terv,minu mure paistab lõpuks lahenduse saanud.vahetati ära kütusetorustikus kõik O-tihendid,teise pihusti seib ja pihusti tagasivoolu torud.probleemid kadunud ja auto liigub kuidagi paremini.
Ehk kellegil infost kasu.
Terv resu
Postitused: 9
Teemad: 0
Liitus: Nov 2015
Maine:
0
(26-10-2015, 10:28 PM)resu Kirjutas: Terv,minu mure paistab lõpuks lahenduse saanud.vahetati ära kütusetorustikus kõik O-tihendid,teise pihusti seib ja pihusti tagasivoolu torud.probleemid kadunud ja auto liigub kuidagi paremini.
Ehk kellegil infost kasu.
Terv resu
Tere!
Segan ka siia vahele oma murega...pole küll mersumees kuid mootoriks 2,2dci 100kW 2006 X-trail.
Mul mure selline et auto sureb peale käivitust kohe välja ca mõne sekundi jooksul.
Kui auto on seisnud 4-5h (vahet pole kas soojas või külmas) siis käivitub kohe poolest pöördest, kuid sureb ka siis kohe välja. Nii võid käivitada 4..5 korda siis jääb tööle. Asi on süvenenud seismise aja lühenemisega ja käivitusarvude suurenemisega vaikselt.
Kui hoida kohe peale käivitamist pöörded üle 1000...1200 siis töötab ning välja ei sure. Samuti on nii et vahel käivitades viskab hoopis pöörded kuskile 1200 peale ja siis vaikselt tõuseb 1500 peale ja nii jääbki, kui nüüd süüde välja keerata ja uuesti käivitada on kõik ok. muidu jäävadki pöörded kõrgeks.
Kui mootor töötanud nii 1..2 minutit siis kõik normaalne ja muid muutusi pole täheldanud.
Tehtud tööd ja kontrollimised siis:
Vahetatud kütusefilter, kontrollitud voolikute klambrid ning vahetatud mõningad kütusevoolikud-tulemus sama. Enne filtrit on ka käsipump, kui proovida enne käivitust seda pumbata siis umbes 2-3 korda on pumba vajutamine pehmem, siis muutub jäigaks. Kuid selle pumpamine enne käivitamist ei muuda midagi. Proovitud ka tagasivoolu klappi enne filtrit-ka ei aidanud.
Pump on denso HP3 sellel on ka vahetatud elektriline klapp SCV ka ei midagist.
Diagnostika ühtegi viga ei näita. Common raili otsas olevat rõhuandurit mõõtsin näitab tühikäigul ilusti 1,7...1,8V ja üle 2000rpm on juba üle 2V-selle järgi tundub korras olevat - manual annab ka sellised väärtused.
Samuti näitab obd õiged temp väärtusi ja ka kütte temp on normis, ka gaasipedaali mõlemad andurid toimivad ja näitavad alati algasendis ühte väärtust. Reili teises otsas ülerõhuklapp-mehaaniline ka peab, kui voolik ära võtta ei tule sealt käivitamisel ega ka tühikäigul tilkagi. Tegin ka pumbalt tagasivoolu ja pihustite tagasivoolu pimedaks ei aidanud ka see. mõõtsin pihustite tagasivoolu-kuna kõik neli on omavahel koos ja halb ükshaaval mõõta siis mõõtsin kõike koos-1 minuti jooksul tuli tühikäigul 28...30ml kütet. Kas on see norm või ei ole?
Esindus ütles selle jutu peale kohe et :"süsteemis on üks rõhuregulaatoritest kulunud" kuid milline ja kus pidi olema saladus ja tahab selle eest suurt raha saada...
Oskab keegi miskit tarka öelda...
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kui on kahe regulaatoriga süsteem, siis üks piirab kütuse etteannet, teine rõhku.
Sööteregulaator mis piirab on kõrgsurvepumba küljes, rõhuregulaator enamasti lati otsas, mõnel autol ka kõrgsurvepumba küljes.
Sööteregulaatori pistik küljest, on maksimum etteanne, proovi.
enamasti on siiski viga rõhuregulaatoris.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(10-11-2015, 07:18 AM)sakurock Kirjutas: ...
Common raili otsas olevat rõhuandurit mõõtsin näitab tühikäigul ilusti 1,7...1,8V ja üle 2000rpm on juba üle 2V-selle järgi tundub korras olevat - manual annab ka sellised väärtused.
...
mõõtsin pihustite tagasivoolu-kuna kõik neli on omavahel koos ja halb ükshaaval mõõta siis mõõtsin kõike koos-1 minuti jooksul tuli tühikäigul 28...30ml kütet. Kas on see norm või ei ole?
Aga kas Sa rõhku ka mõõtsid? Peetis andureid ennegi nähtud...
30 ml teeb keskmiselt 6,5 ml per pihusti, mis oleks veel OK. Aga võib olla ka 3x2 ja 1x24 ml, mis ei ole enam OK...
Seda paari pehmet vajutust käsipumbaga ei tohiks olla. Kui kindel julged olla, et seesamane käsipump ise ei leki?
Postitused: 9
Teemad: 0
Liitus: Nov 2015
Maine:
0
10-11-2015, 01:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2015, 07:48 PM ja muutjaks oli sakurock.)
(10-11-2015, 10:54 AM)v6sa Kirjutas: (10-11-2015, 07:18 AM)sakurock Kirjutas: ...
Common raili otsas olevat rõhuandurit mõõtsin näitab tühikäigul ilusti 1,7...1,8V ja üle 2000rpm on juba üle 2V-selle järgi tundub korras olevat - manual annab ka sellised väärtused.
...
mõõtsin pihustite tagasivoolu-kuna kõik neli on omavahel koos ja halb ükshaaval mõõta siis mõõtsin kõike koos-1 minuti jooksul tuli tühikäigul 28...30ml kütet. Kas on see norm või ei ole?
Aga kas Sa rõhku ka mõõtsid? Peetis andureid ennegi nähtud...
30 ml teeb keskmiselt 6,5 ml per pihusti, mis oleks veel OK. Aga võib olla ka 3x2 ja 1x24 ml, mis ei ole enam OK...
Seda paari pehmet vajutust käsipumbaga ei tohiks olla. Kui kindel julged olla, et seesamane käsipump ise ei leki?
Rõhku mõõtsin ainult obd2 ja mingi suvalise android appiga mis rõhku näitas.
tühikäigul hommikul käivitades oli pilt seline, samuti ka hiljem käivitades- vahet polnud. tühikäigul=90kPA
pööretel kuskil 2000 kandis on selline:
Midagi on nagu ühikutega valesti? rõhk peaks olema sellises väärtuses ju bar? ikkagi
Silmaga lekkimist pumba juurest ei näe, samuti ma panin tagasivooluklapi peale käsipumpa ja enne filtrit, see ei muutnud ka midagi.
samas kui lekiks sealt ja küte vajub alla siis peaks ju ka töötamise ajal sealt õhku ka sisse imema see oleks siis ju ka töötamisel ja suurematel pööretel tunda kuidagi?
Täna võtsin selle klapi sealt vahelt ära ja panin hoopis peale filtrit ehk enne pumpa. Peale 3h seismist käivitus igatahes normaalselt-eks hommikul paistab kas aitas see või ei. Siis saab edasi otsida.
NB!!! ei andnud tulemusi sama seis...
(10-11-2015, 10:09 AM)Laur Kirjutas: Kui on kahe regulaatoriga süsteem, siis üks piirab kütuse etteannet, teine rõhku.
Sööteregulaator mis piirab on kõrgsurvepumba küljes, rõhuregulaator enamasti lati otsas, mõnel autol ka kõrgsurvepumba küljes.
Sööteregulaatori pistik küljest, on maksimum etteanne, proovi.
enamasti on siiski viga rõhuregulaatoris. Kus ma seda näen kas on 2 või üks regulaatorit?
pumba peal on üks elektriline klapp- see sai uue vastu vahetatud- sellest ei muutunud midagi.
Fuel Pump Suction Control Valve
pump ise selline:
lati küljes olevalt rõhuregulaatorilt võtsin vooliku küljest ära, sealt ei tulnud käivitamisel, tühikäigul ega ka 2000rpm juures tilkagi? sealt nagu rõhk ära ei kao...
ahjaa kui võtta rõhuanduril pistik küljest raili küljes, siis tekib ka kohe viga, mis on diagnostikaga näha ja masin hakkab tühikäigul puterdama. seega võiks ka see andur olla ok.
pumba küljest pole klapil pistikut küljest veel võtnud. kui sai uus klapp pandud sai ka tehtud ajule reset ja õpetamine... ei mõjunud midagi.
Postitused: 311
Teemad: 19
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
To sakurock:
Kontrolli ketti ja pingutit!
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Postitused: 9
Teemad: 0
Liitus: Nov 2015
Maine:
0
..et on vahepeal hamba võrra nihkunud? Samas mootori töö pole nagu muutunud…
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(11-11-2015, 11:11 AM)sakurock Kirjutas: ..et on vahepeal hamba võrra nihkunud? Samas mootori töö pole nagu muutunud…
Pigem loperdab lõtv kett ja tekitab probleeme. Tänapäevaste arvjuhtimisega mootorite häda: tarkvaraga saab päris palju ära siluda...
Postitused: 9
Teemad: 0
Liitus: Nov 2015
Maine:
0
(11-11-2015, 12:28 PM)v6sa Kirjutas: (11-11-2015, 11:11 AM)sakurock Kirjutas: ..et on vahepeal hamba võrra nihkunud? Samas mootori töö pole nagu muutunud…
Pigem loperdab lõtv kett ja tekitab probleeme. Tänapäevaste arvjuhtimisega mootorite häda: tarkvaraga saab päris palju ära siluda...
oskab äkki keegi soovitada, kes viitsiks asjaga tegeleda, või kus lasta asi üle vaadata-remontida? Mõni eraisik või firma? Faktot ja karlat eriti ei tahaks
Postitused: 9
Teemad: 0
Liitus: Nov 2015
Maine:
0
21-11-2015, 11:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-11-2015, 11:20 PM ja muutjaks oli sakurock.)
nii... olen vahepeal pusinud ja niipalju targemaks saanud.
tundub et viga pole üldse seal kus ma arvasin olevat.
Sai siis esinduses diagnostikas käidud- nemad teadsid jutu põhjal et viga on ajus, tuleb uus osta, et aju saab temp andurilt signaali kuid annab valet infi edasi. Tegime siis katseid- auto oli eelnevalt seisnud ja sinna sõitsin siis ca umbes 3km. Seisis veel ca 30 minti kui sai arvuti külge pandud. vigu ei näitanud ühtegi-enne käivitamist, mida ma ka teadsin eelnevalt, kõik toimis nagu peab. Siis käivitasime - rõhk ära ei kukkunud, ka see oli korras. temperatuuriks näitas miskit 40C mis lõdvikut katsudes oli ka normaalne. Ja siis suri jälle välja. Kuna oli just üks sama sümptomiga auto käinud seal ( sama mark ja vist ka mootor) ja sama viga olnud siis teadis mida katsetada. Valetasime mootori jahutuse temperatuuri käivitamisel madalamaks panime 10C- ikka sama asi suri välja ja siis panime tempi +1 ja voila auto käib, lükkab käivitades pöörded 1000...1100 kanti ja tip top, muutes tempi suuremaks suri välja.
Nii ok asi selge, kui sama viga siis sama viga nagu teiselgi autol. sellel oli asi takistiga paika aetud enamvähem katse meetodil ja vist nii oligi jäänud.
hakkasin siis mõtlema et ok kui ära petta temp... siis aju näeb et on +1 või sinnakanti ja pannaksegi ju süüde varasemaks ja sellega on pöörded ka kõrgemad käivitades. aga sisuliselt on ikka sama seis siis ju kui ma ise käivitan norm temperatuuriga-ehk ilma petmata ütleme 20 C juures ja hoian ise ka pöörded seal 1100 kandis siis ei sure ka ju mul mootor välja.
kuid aga on selles miks just alguses see nii on, miks ei ole enam seda 3..4 minuti pärast uuesti käivitades või 3 h pärast, aju näeb ju ikka seda õiget tempi mis andurist tuleb... ütleme et 35C ja siis käivitub probleemivabalt. kui mootor on soe või vähe seisnud siis toimib kõik nagu peab, aga kui mootor on seisnud ütleme 4..5h ja siis valetan talle tempiks üle +1 siis ta sureb jälle välja, kui panen +1 siis jääb tööle kuid kõrgematel pööretel.
Andur sai ka uus prooviks pandud kuid sama seis ka sellega. võrdlesin ka taksitusi vana anduriga 0C... 80C oli praktiliselt sama nii et andur ka oli korras.
Nii sai pikk ja segane jutt. Äkki on kellegil ideid.
mõtlesin siis katsetada vända anduriga, võtsin küljest lahti, panin mootori käima- tahtis pikemalt käivitamist ja korra tuuride lisamist- läks ilusti käima ja jäigi käima, vahet pole mis temp. on- töötab ilusti, läheb ka tühikäigul pöördesse kuid sõita ei saa. tekib cranksafti viga ja sõita ei saa normaalselt jne. paned juhtme külge nullin vea ja kui nüüd andurit töö ajal liigutada keerata veidi ca 1..1,5m ümber oma telje -siis sureb kohe välja.
Äkki on siis ikkagi keti lõtvus või anduri viga madalatel pööretel, kuid miks see ära kaob siis kui auto on töötanud juba 3..4 minutit, miks ta siis enam välja ei sure?
esindused on öelnud et selle mootoriga ei ole kettidega kunagi probleeme olnud diisliga probleeme on ainult bensukatega olnud. Ja samuti ei usu nad andurite ( nii vända kui nuka ) oleksid vigased kuidagi nii et diagnostika viga ei näita. et need vead nemad välistavad.
Äkki keegi viitsib seletada kuidas need vända anduri ja temp anduri signaalid on käivitades ja kuidas need toimivad ja kui kaua mingit signaali jälgitakse mingi aja jooksul.
tänud kaasa mõtlemast ja lugemast pika ja segase loo puhul...
kõik ideed oodatud. anduri ma võin jah ajaliselt ära petta mingiks 2...3 minutiks ja siis tagasi normaalse temp peale lülitada, kuid see ei ole lahendus ja pidevalt ei saa ju anduri näitu ka madalamaks valetada, siis mis toimub -20 või mis siis kui soojas garaazis või päikese käes +40, siis lähevad ju kõik andmed paigast ära?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Keeruline probleem, huvitava lahkamaine.
Vända/nuka anduritest...mul renault, nissani mootoriga ja oli natuke teisiti, töösoojalt ei käivitunud, vaid nagu lubas kergelt, oodates ca 15 min. läks käima ja sõitis, kuigi midagi nagu polnud päris õige...võõras poleks aru saanud.
Vigane oli nuka andur. Vead olid sees nii nuka kui vända omad..
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(21-11-2015, 11:03 PM)sakurock Kirjutas: ... ja kui nüüd andurit töö ajal liigutada keerata veidi ca 1..1,5m ümber oma telje -siis sureb kohe välja.
Äkki on siis ikkagi keti lõtvus või anduri viga madalatel pööretel, kuid miks see ära kaob siis kui auto on töötanud juba 3..4 minutit, miks ta siis enam välja ei sure?
esindused on öelnud et selle mootoriga ei ole kettidega kunagi probleeme olnud diisliga probleeme on ainult bensukatega olnud. Ja samuti ei usu nad andurite ( nii vända kui nuka ) oleksid vigased kuidagi nii et diagnostika viga ei näita. et need vead nemad välistavad.
...
Just: kui arvuti viga ei näita, on asi töökorras. Aha...
Minul tekkis küll küsimus, miks seiskub auto, kui andurit puudutada? Ning poleks üldse esimene andur, mis konkreetse temperatuuri juures kalab...
Mida auto näeb, kui vändaandurit näperdada?
Postitused: 9
Teemad: 0
Liitus: Nov 2015
Maine:
0
23-11-2015, 05:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2015, 08:34 AM ja muutjaks oli sakurock.)
(23-11-2015, 10:30 AM)v6sa Kirjutas: (21-11-2015, 11:03 PM)sakurock Kirjutas: ... ja kui nüüd andurit töö ajal liigutada keerata veidi ca 1..1,5m ümber oma telje -siis sureb kohe välja.
Äkki on siis ikkagi keti lõtvus või anduri viga madalatel pööretel, kuid miks see ära kaob siis kui auto on töötanud juba 3..4 minutit, miks ta siis enam välja ei sure?
esindused on öelnud et selle mootoriga ei ole kettidega kunagi probleeme olnud diisliga probleeme on ainult bensukatega olnud. Ja samuti ei usu nad andurite ( nii vända kui nuka ) oleksid vigased kuidagi nii et diagnostika viga ei näita. et need vead nemad välistavad.
...
Just: kui arvuti viga ei näita, on asi töökorras. Aha...
Minul tekkis küll küsimus, miks seiskub auto, kui andurit puudutada? Ning poleks üldse esimene andur, mis konkreetse temperatuuri juures kalab...
Mida auto näeb, kui vändaandurit näperdada? ... kui keeran anduri poldi lahti ja keeran nüüd andurit kellasuunas ümber oma telje ütleme 2mm- siis sureb lihtsalt välja nii külma kui sooja mootoriga- täpselt sellisena ta mul ka välja sureb- viga ei näita.
kui keerata rohkem või keerata teistpidi mingi veerand ringi- siis sureb ka välja ja annab ka anduri viga.
täpselt selline tunne et andur ei ole enam nii tundlik, või miskit oleks paigast ära et ta nii piiri peal on- samas eks ta peabki tegelt ju täpselt olema, aga samas selle 6.se poldiga mis ta seal kinni istub annabki teda 2mm liigutada.
panin ka ossi peale kuid mina ilusaid impulsse järjest tulevana küll ei saanud, sain selliselt:
https://www.myqnapcloud.com/share/67h47h...g=en#/home
...panin nüüd anduri veidike teise asendisse ehk keerasin 2mm vastassuunas.. temp 28C käivitus kohe, kui oli veidi soojem 50C siis tahtis nagu suts pikemat käivitust kuid imevähe vast2..3 sek. vaatab mis hommikul teeb, ei viitsi õue katsetama minna praegu...
Nii täna hommikul oli siis -1 ja auto mootor näitas +2 panin tööle-töötas mingi 30...40 sekundit, nii kui temp tõusis 4C - suri välja...
järelikult ei meeldi siis talle temperatuur +4.... ülemist piiri ei teagi peab katsetama aravan et siis miski 50...60C.
Kuna aju ise füüsiliselt peetis pole ( sest andmeid näidatakse õigesti) siis peab ju olema viga ikkagi softis? või on veel ikka mingi kala millele pole pihta saanud. kuigi nüüd mõelda siis püsikiirusega sõites tundub ka vahel nagu jõnksutamine, mitte suur kuid tunne nagu oleks kiiruse jälgimine väga kiire.. gps näitab kiiruse muutumist vahel +-1. Võibolla ongi see vanemate autode eripära või ma ei tea. nagu kiirust proovitakse muuta kiiresti ja mitte väga sujuvalt, see ei ole segav kuid õrnalt tunda... äkki ka seotud vända anduri impuslsidega? mine te
Postitused: 9
Teemad: 0
Liitus: Nov 2015
Maine:
0
01-12-2015, 11:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2015, 11:57 PM ja muutjaks oli sakurock.)
...nii, mina jälle.
Pikk diagnostika esinduses ( auto viisin 30.11 õhtul kell 17:00) esimene kõne tuli 01.12 kell 11:00 et me jah kahjuks ei leia ühtegi viga diagnostikaga, et arvame et vigane on üks rõhuregulaatoritest, vahetame selle ära siis ehk saame korda kas sobiks? ütlesin et ei sobi see on mul vahetatud- siis mõteldi veidi ja üteldi et uurime edasi. Järgmine kõne tuli kell 15:00, et nüüd viga käes. viga on ikka keti lõtvuses
rääkisin siis neile et miks te kunagi klienti ei kuula- sellest ma ju alustasin, et palun kontrollige kas viga võiks olla keti lõtvuses et nuka ja vända andurid ei ole sünkroonis ja sellest sellised sümptomid, ei kuulatud mind....
nüüd siis aeg ketivahetuseks järgmine nädal, aega pidi võtma 2 päeva, aravn et kolmapävaks, hiljemalt neljapäeva hommikuks on selge pilt kas oli selle viga või ei...
eks annan teada, keegi siit oskas ka seda viga kohe algul pakkuda kuid algul ma ei uskunud ise ka seda, seda enam et mootor on sõitnud 175 k kas ta muidugi on seda ma ei tea, kuid arvan et on ja nii väitis ka esindus. Keti jaoks natuke vara pole?
Postitused: 9
Teemad: 0
Liitus: Nov 2015
Maine:
0
... nii minu saaga ka lõppenud.
Süüdi oli ülemise mootoriketi väljavenimine. Peale uue keti ja hammasrataste vahetust on asi korras.
|