29-08-2018, 12:53 PM
Olen kuulnud, et Airmaticu saab ümber ehitada tavavedrudele, kui sinna panna sedaani õõtsad ja nipet-näpet.
Kellegil kogemusi?
Kellegil kogemusi?
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
E klass 320 CDI Airmatic universaalile sedaani õõtsad ja tavavedrud
|
29-08-2018, 12:53 PM
Olen kuulnud, et Airmaticu saab ümber ehitada tavavedrudele, kui sinna panna sedaani õõtsad ja nipet-näpet.
Kellegil kogemusi?
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
29-08-2018, 02:20 PM
Küsi kasutajalt Laur, tema autol oli selline kompott tehtud, aga tema vahetas tagasi õhu peale, sest tagumisel otsal ei olnud kandevõimet.
29-08-2018, 03:07 PM
Kas see ehitamine ja trall selle ümber tõesti siis kordades odavam kui kaks uut patja?
29-08-2018, 03:20 PM
Ikka - patju tuleb ju varsti jälle vahetada. Ja kompressor võib katki minna. Ja torustik lekkima hakata.
Paned ikka nii, nagu klonksvaagengil on ja unustad probleemid. Ning kandevõime ning mugavuse.
30-08-2018, 02:24 AM
Mul on 2 Airmaticut olnud - esimesel olid uued padjad ja kompressor, perse ikka madalal. Teisel läks talvel - tellisin Arnotti asenduskiti ehk siis tavalised vedrud. Veel hullem nüüd mõne kuu pärast. Uus kompressor ja padjad on 1000€. Sedaani õõtsad ja kõige kõrgemad vedrud max 200,vb lisaks veel mõni junn. Ma ei viitsi mõeldagi, et hakkan tagasi ehitama õhu peale, ma ei usalda seda sitta vavse. Talvel külmub ära kondensi pärast jne, kuskil leke tekib, pumpab kompressor ennast surnuks ja hakkab otsast pihta.
Mingi kuradi lahendus peab ju olema, et saaks ka "kiviaegsete" tavavedrude peale teha asja
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
30-08-2018, 03:12 AM
Perse kõrgust annab airmaticul reguleerida ju.
Mina sõitsin üle aasta probleemivabalt, siis suri kompressor maha. Ma kahtlustasin ühte patja pikalt, lõpuks hakkas nurk korralikult ära vajuma, panin uued Bilsteini padjad. Peale seda on sõitnud üle aasta probleemivabalt, nüüd on uuel omanikul probleem mingi klapiga, aga ma olen aru saanud, et auto hoiab kõrgust. Kusjuures see konkreetne auto on sõitnud 3 suve 19" velgede peal. Mul on hetkel üle aasta olnud Jeep GC, õhkvedruga, peaks olema ML'iga identne süsteem. 0 probleemi. Sõidan 40k aastas. Ma arvan, et kui süsteem korralike osadega korda teha, siis kestab ta pikalt. Lihtsalt ühekorraga on maru valus see summa välja käia.
30-08-2018, 08:54 AM
(30-08-2018, 02:24 AM)DaddyV Kirjutas: ... Ikka on - vedrud. Sobivad säärased. Loe vanu teemasid, asjast on kirjutatud. Mis siis saab, kui mootori pihustid või turbo koolevad? Hakkad ka vabalthingeldava IDI tükkide vastu vahetama? Veel odavam on võtta uus Hyundai - 7 aastat garantiid ja ei mingit Airmaticut. Pole need korealased nii pahad ühti, et ei kannataks sõita.
30-08-2018, 09:56 AM
Passat B5 või B5.5 päästab päeva.
30-08-2018, 12:17 PM
Mercedes-Benz osta on üks asi, seda hooldada aga hoopis teine.
Ma ei saa aru, mis häda kõigil nende patjadega on. Mul on neid 211 kerega autosid päris mitu olnud ja vahetasin ühel autol ühe padja, teistel ei puutunud midagi antud sõlmes. Loomulik kulu antud auto juures ja võiks seda autot ostes arvestada, et tuleb vahetada õhkpatju ja SBC ja veel midagi. Kui see üle jõu käib, siis pole mõtet MB'd osta. Lihtne.
30-08-2018, 12:34 PM
Üle jõu ei käi siin midagi. Olen vahetanud pihusteid ja mida iganes, aga just see Airmatic on vastukarva.. Hea ja kvaliteetne asi maksab, olen nõus.
Pealegi küsisin ümberehituse kohta, mitte arvamust sellest, millise auto ma peaksin omale soetama.
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
30-08-2018, 05:48 PM
Õõtsad 211 saab samad jätta taha, kui ostad arnoti komplekti.
Mul on üle.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
30-08-2018, 06:14 PM
Mul on Arnotti komplekt, ei piisa. Btw, kui sulle ei piisanud, siis ei piisa mulle ka.
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|