Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz C230K '95 - Tuunikala
#41
Vahepalaks aga käisin läbi lammutusest, sain sealt pleekimata B-pilaari plastikud, ilma kruviauguta katuseliistu, esitiiva (küll kahjuks B-osa) ja tagaluugi (A, vähese roostega). Kogu see mant kokku läks maksma 25€.
Kui kellelgi pakkuda korralikke, ilma roosteta uksi, võib ühendust võtta.
Vasta
#42
Hetkeseisul olemas vist uksele ja klaasist katuseluugile pakkumine olemas.
Sain ka pakkumise silladetailidele ja mootori osadele. Vahetusse siis klapikambrikaane tihend, tagasillas kogu kupatus (v.a. differ ja poolteljed), rattalaagrite ring, vedrud, ketikomplekt, veepump ja paar asja veel. Kogusummaks tuli pakkumine 701 eurot, millele lisandub vedrude 130.
Tellib jupid ja hakkab vaikselt vahetusega tegelema, kuid keti ja vedrude vahetuse peaks siiski laksma teha ehk, ketile mingit oma rakist vaja ja mootorist tervena rohkem kasu.
Vasta
#43
Igatahes, Seatil ütles starter üles. Tegin MB­le 3 kuud kindlustust peale, hetkel vuran sellega. 
Vahelduseks hea, kui veidi jõudu ka tagumiku all.
Sai ka suur hunnik juppe tellitud, madaldusvedrud ka. Kunagi selle kuu jooksul, kui kätte saab, 
keerab jupid külge ära ka, siis vaja ainult sillastend teha ja oleks veermiku ja mootoriga hetkel 
ühel pool. Tellitud said: sillatala remontkomplekt, pukside komplekt, tagumiste õõtshoobade 
komplekt (Lemförder), Rattalaagrite komplekt (SKF), klapikambrikaane tihend. mootoripadjad, 
ketisiin, ketipinguti, kett, pinguti tald, õlifilter, veepump. Ebayst siis madaldusvedrud Eibachi 
omad. Ilmselt panustan veidi ka iluvidinatesse, et saaks välimust veidi kenamaks.
Plaanis siis kohe suur hooldus ära teha, et oleks pikemalt muretu. Pooled nendest juppidest 
otseselt vahetust ei vajagi, aga mõistlikum tundus kõik korraga ära teha, et vältida probleeme.
Plaanis ka väljalaskesüsteem ümber ehitada, kuna praegused järelturukatalüsaatorid võivad veidi 
mootori võimsust piirata (kati läbimõõt väiksem kui ülejäänud torul). Tulevikus ilmselt tulevad 
sportkatalüsaatorid, sportreso ja teine tagumine pütt. Seda aga vaatab.
Talvepoole plaanis siis auto välimusega tegelema hakata, kuna talvel ta niiehknii seisaks mul. 
Pole tahtmist teda soolaga piinata. Selleks arvatavasti käib auto alt kõik roostekohad üle, 
hõõruks puhtaks ja teeks kõik tööd ära, et rooste edasiminekut ja uuesti tärkamist takistada. Ilmselt ka teen veidi värvimise eeltöid ka ära, et hinda veidi allapoole saada.
Spidol vaja vahetada paar pirni ning mõnda nõela veidi tõsta, saab sellega ka ühele poole.
Aga hetkel rohkemat ei ole.
Agajah, miskipärast on tekkinud selline plaan, et kui auto viia viimase peal seisukorda tehniliselt, välimuselt ja igalt poolt mujalt, siis ehk saab tema eest ka kunagi küsida sellist raha, nagu praegu küsitakse juba W124-de eest. Hetkel veel ei ole aga kunagi ei teha, ehk saab asjast noorklassik. Võttes veel arvesse enda oma keskmisest paremat varustust, võib kõik see ka tõenäoline olla, kuid eks seda näitab aeg. Senikauaks aga sobib ta vägagi eduliselt viisakaks suveautoks.
P.s. Tekst selline, kuna sai kopeeritud ühest teisest foorumist läbi erinevate programmide ja lahenduste. Paika ka kuidagi ei saa..
Vasta
#44
Kuna juhtus autot pestes selline asi, et üks tiivapealse suunatule klaas lendas minema, ostsin uued suunatuled nii ette kui tiibadele. Teisel tulel oli sees juba elu kasvamas. Ette aga said uued sellepärast, et vanad olid koledad ja ühel oli kinnitus katki ja loksus.
Võtsin küll toonitud tuled kuid ega nad väga ei ole ka, ilmselt vaja üle lakkida.
Ja ostsin ka tagumise Hella helkurpaneeli. Kahjuks aga oranžide suunatulede kohtadega, peab vaatama, mis sellega saab.
Vasta
#45
Mõtlesin, et lisaks paar pilti ehk siia.
Valged kellad jäid siis sellised:
[Pilt: 161733A7-64BF-4356-9A0B-8275EED7278F.jpg]
Esimesed suunad sellised (Liiga heledad)
[Pilt: 20471669-D57E-4565-BE2B-D6B3FB1C71C2.jpg]
Helkurpaneel selline:
[Pilt: 30429E05-45FD-4312-940C-0947E4FE952A.jpg]
Ja tegin endale ka sellised asjad, mis arvatavasti lähevad mingisuguse partiina ka müüki:
[Pilt: 6700B84B-FC9A-4364-8195-A1BD0E2963D1_1.jpg]
[Pilt: D72A99EF-B218-4DB7-9E28-4A511AB1C564.jpg]
[Pilt: BEAAA0FD-9E3D-4D73-B104-BD8B7E43118A.jpg]
Nende viimaste suhtes siis: kui kellelgi on huvi, kirjutage. Poleeritud kujul on 15€ kmpl, poleerimata 10€. Võimalik tellida ka brushed välimusega, erineva pikkusega jne.
Vasta
#46
Nii, olnud väike vaikus, kuid see ei tähenda, et asjad ei liiguks.
Esimese asjana sai tehtud väikene investeering ja nüüd on auto selline:
[Pilt: BB16819F-FCED-4C7B-A254-B302DFE1DC11.jpg]
[Pilt: E501D4E6-2299-434E-B8F5-5DF04E931520.jpg]
Ehk siis lastud panna toonklaas. Tagant ette liikudes: 15/25/50.
Järgmise asjana sai vaadatud kappi ja tehtud selline asi:
[Pilt: D482C2B7-365E-4F6D-90D3-81CAA2C43283.jpg]
[Pilt: 3C9B0BB6-0B50-4E1D-ABAE-FC0377FCFE98.jpg]
Kuid keskmine plastvõre vajab veel pahteldamist ja värvimist. Mõtlesin ka, et lasen selle kroomi osa hoopis pulbervärviga üle teha, aga vaatab.
Et jah, vaikselt liikumas oma sihi poole.
Vasta
#47
(22-07-2015, 09:05 AM)Tuunikala Kirjutas: ...
Ehk siis lastud panna toonklaas. Tagant ette liikudes: 15/25/50.
...

Läbipaistvuse numbrid? Esiuste küljeklaasid siis 50%? Enne olid toonita?
Esiklaasi jätsid ikka kiletamata?

Ülbe näeb muidugi välja...Icon_rolleyes

Vaata siis, et pimedas kellestki üle ei sõida!Eusa_pray Politsei trahv on selle kõrval köömes.

Vasta
#48
Enne olid jah täiesti ilma toonita, esiklaas jäi puhtaks.
Ning ega ei ole nii tume õnneks, sees istudes vahest ei saa arugi, et oleks see. Big Grin
Aga jah, ise täitsa rahul sellega.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vasta
#49
(22-07-2015, 09:45 AM)Tuunikala Kirjutas: ...
Ning ega ei ole nii tume õnneks, sees istudes vahest ei saa arugi, et oleks see. Big Grin
...

Räägime novembrikuus uuestiIcon_rolleyes

Mis naljakad mõlgid katuses? On kusagil külitanud?
Vasta
#50
Novembrikuus läheb auto talveperioodiks talvituma, plaanis teha ülevärv ja rooste eemaldus põhja alt jne. Et sellepärast ei muretse. Big Grin
Aga eelmisel omanikul kukkus sügistormide ajal õunapuu oks auto katusele. Tahaks nüüd järgmine kuu lasta need mõlgid välja ära võtta, ning ühel hetkel hakata vaikselt autot lihvima-möllama, et saaks värvimisse ära saata.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vasta
#51
Pole ammu aega midagi kirjutanud.
Igatahes, hetkel siis seis selline:
Auto nüüd pikalt pesemata, kuna pole olnud aega käia kuskil pesemas teda.
Aga, viimasest pesujärgsest ajast olemas pildid:
[Pilt: 74D4FA8C-7B28-493B-9A9C-8F1F2DBCCF0F.jpg]
[Pilt: 719222E9-7B54-459B-9C40-49C5C9D6EDA7.jpg]
[Pilt: 1F709CDB-D434-4CDD-8798-D9EBD5B12B54.jpg]
Tagant aga pesu ajal lendas minema Kompressori P-täht. Langetasin otsuse võtta kõik tähed sealt maha. Jäi mõnus tumedama tekstina hoopis paistma, nüüd tekkis mõte, et kui masin ülevärvi osaliseks saab, siis lasen teha C230 ja KOMPRESSOR kleepsud, matt-mustana. Jääb vähe süngem selline ehk. MB märgiga veel otsustan, ka kapotipealsega pole veel otsusele jõudnud, mis teha. Kuid julgen kahtlustada, et mõlemad saavad pulbervärvi osaliseks.
Ühtlasi, täna jõudis kohale eelviimane pakk, hetkel siis olukord selline. Pildil siis vidinad, mis auto külge saavad. Kuid helkurpaneeliga pole veel otsustanud.
[Pilt: 8CCDDA11-E7D7-459A-953A-79DA1652D6F8.jpg]
Pildi peal olevad jupid siis: Sillatala remontkomplekt, tagasilla pukside komplekt, tagasilla õõtshoobade komplekt, nelja ratta rattalaagrid, klapikambrikaane tihend, mootoripadjad, kaks ketisiini, ketipinguti, kett, pinguti tald, õlifilter, veepump ja -50mm madaldusvedrud.
Pildile lisandub veel uus Hirschmanni antennivars, saab ka elektriantenni lõpuks tööle.
Ning siis oleks esialgu kõik. Edaspidi vahetan igaks juhuks ära ka termostaadi ja kui need kõik tehtud saavad, hakkan ajama välimuse ja võimsuse poolt taga. Mõtted ise-enesest olemas, mida teha saab ja esialgselt kui saab sellest mootorist lisa 40-50hj kätte, olen juba rahul.
Vasta
#52
Nii.
El. antenni tööle ei saanud veel, vaja lahti võtta ikkagi ja sisu üle vaadata.
Aga, kuna parim sõber ostis endale W201 asemele W203 ja kolis Tartu ära, siis sai väikene pildiseeria tehtud. Küll telefoniga, aga kvaliteet siiski enam-vähem.
[Pilt: 3F64C8B7-82E1-41FA-AB86-1CCFE4688B60.png]
[Pilt: 5282C91F-7DCB-4320-9DA0-BA0F2CE5FF97.jpg]
[Pilt: AFC8F326-2F30-4705-80C1-B2CC8F0F7C91.jpg]
[Pilt: 69E5FF10-F947-450E-935B-85E6DCCA70C1.jpg]
[Pilt: 137BB28B-EDEC-4620-8A3D-92E2B45AB218.jpg]
[Pilt: 8DA51A26-452A-4617-9EB8-767ACC2C7708.jpg]
[Pilt: E62B8C7F-2129-462D-B4E6-0F143EB09817.jpg]
[Pilt: 9423E266-7F87-4406-8D0B-A82052882E15.jpg]
[Pilt: 41FEA39E-BB65-43B3-876F-EFF8ED248AE1.jpg]
[Pilt: 7B46E892-8FF1-427B-96C0-B68479F3DE9D.jpg]
[Pilt: 03F0B0CB-A750-4313-AF5E-B87EF234CE8C.jpg]
[Pilt: 6D279464-4D6F-4209-B385-4C18780D8DA2.jpg]
[Pilt: 266F703B-6BC6-4F3A-A5AD-4E422DFC3C0D.jpg]
Nüüd jälle mingiks ajaks kõik. Kui teise parima sõbra ka kuidagi enda ligidale organiseerida, siis tuleb pildiseeria W201-W203 masinatega.
Vasta
#53
Vahepeal veidi vett merre voolanud, ning mõned asjad ka toimunud.
Alustame siis esimesest asjast, mis juhtus pärast pildiseeriat.
Nimelt, kuna paiknen Tartus, siis alatihti saab külastatud neljapäevakut. Ning noh, ükskord sai ka ise proovitud kätt. Korra originaalsena, korra nii, et ABS ajul pistik tagant. Positiivne on see, et kui seisma jätta ja pistik tagasi ühendada, siis kustutab kõik veakoodid ära.
Aga, tol korral juhtus siis nii (Mõtlesin, et kasutaks veidi ära oma võimsa mootori ja manuaalkasti võimalusi)
[Pilt: 11950977_1063179777056017_152286599_n.jpg]
[Pilt: 11888571_1066080976746184_3425932689249180418_o.jpg]
See kõik toimus teise käiguga.
Edasi aga, sai käidud VWKlubi Sügiskruiisil. Kuna seal palju sõpru-tuttavaid, siis sai mindud sellepärast juba. Aga kuna Ventot valmis ei saanud, sai MB-ga laivi lennatud.
Alguses olin nii:
[Pilt: 2015_09_12%2010_14_14_REN.jpg]
Kuid kuna omaks ei tunnistatud, siis sõitsin kruiisi lõpuni nii:
[Pilt: 2015_09_12%2012_45_56_REN.jpg]
[Pilt: 2015_09_12%2016_23_00_SB2.jpg]
Aga siiski, ei häbenenud, isegi kruiisi videosse sain omad lõigud sisse. Big Grin
Sai ka kruiisi raames laguuni ääres käidud:
[Pilt: 53794C15-BFF6-461B-A5C3-15DC0658F489.jpg]
Aga see oli ka viimane sõit suhteliselt mersule. Korra sai temaga Tartusse veel tuldud, kuid järgmine päev sõitsin tagasi Jõgevale, tegin Ventole peale kindlustuse ja tulin tollega tagasi.
Vabandan väga, kuid siinkohal lisan pildi siis praegusest igapäevaliikurist:
[Pilt: F228B59D-95C9-4542-AB37-37FA137C331D.jpg]
Tartlastele peaks olema tuttav auto, number ja VR6 vihjeks. Smile
MB jäi seisma aga seetõttu, et Ventol on all palju korralikumad rehvid, MB-l aga olid vale kokkujooksu tõttu ees täiesti slikid.
Tulles aga tagasi selle pildi juurde:
[Pilt: 8CCDDA11-E7D7-459A-953A-79DA1652D6F8.jpg]
Siis on ilmselge see, et jupid asja parendamiseks on olemas.
Jätsin auto Jõgevale ja isa viis teenindusse, kus siis veermik korda tehti.
Vahetusse läksid siis kõik rattalaagrid, kõik tagasilla puksid ja pulgad, mootoripadjad, vedrud ja tagumise differentsiaali puksid.
Kuna vedrude näol tegemist siiski -50mm madaldusega, sai igaks juhuks ka pilte tehtud veidi:
[Pilt: D2ED005D-6372-42C5-8BBD-CE67D41F523A.jpg]
[Pilt: CF3A1E02-0093-4978-A94E-26E8ADC84D9D.jpg]
[Pilt: 0B0B0211-ED1A-4104-8696-652982EF20A5.jpg]
[Pilt: 93733D95-5886-46E3-B356-05062A9A5F0B.jpg]
[Pilt: 7F129F69-3093-4699-85B6-1EAD6E3699DD.jpg]
[Pilt: 50C4575B-72EB-44C3-82B9-566421FB7D58.jpg]
[Pilt: 5C292A66-8B92-4427-96A6-BB2FA66E18E8.jpg]
Vähemalt sai asja juba veidi maale lähedamale. Arvatavasti peaks veel veidi alla vajuma, kuna vedrud siiski värsked veel all. Ja kui piisavalt ei vaju, siis vaja veidi neid modifitseerida.
Aga suures plaanis: tegemist oleks nagu täiesti teise autoga. Ilmselgelt oli asi juba viimase piiri peal. Enne remonti oli ta igatepidi vedel, ei olnud konkreetne. Nüüd aga: juhitavus kindel ja auto täiesti vaikne. Ei ole klõbinaid ega kolinaid ega midagi. Täiesti nauditav kogemus.
Edasi nüüd vaatame, mis saama hakkab. Kas tuleb veel see aasta teedele või ei. Igatahes kindel on see, et järgmine aasta tuleb ilusam.
Vasta
#54
Sai puhtaks tehtud ja veel mõned pildid klõpsutatud. Kahjuks ainult ebatasase maa peal.
Aga on juba veidi veel vajunud. Saaks kuskilt nüüd need FL stanged külge ja veljed alla, siis vaataks edasi, kus suunas oleks vaja liikuda. Ise-enesest pakuti coile 800-ga, aga neid näitab aeg, et kas on jumet või ei.
Teedele igatahes see aasta enam ei tule, kindlustus saab 10 oktoobriga läbi kuid ilmselt lõpetan enneaegselt ära ja tõmban ajutiselt arvelt maha ka. Sõidud teen hetkel Ventoga ja kui too peaks müüdud saama, siis mingisugune odav romp asenduseks.
[Pilt: C6EB0EAB-F0F6-455C-8973-E21CC51EE3F7.jpg]
[Pilt: 900DA3B1-016B-4E03-8EEF-6DDCD5D2F171.jpg]
[Pilt: 78104BF8-DA5C-4B50-867C-8D48DA249483.jpg]
[Pilt: 17F8F61C-00D1-448F-89E2-9B3DEFB6199D.jpg]
[Pilt: BE414708-8811-4FC3-8297-B18C86ADBAF7_1.jpg]
[Pilt: A3339368-4A0A-4947-8212-4A271E4760AE_1.jpg]
Vasta
#55
[Pilt: 376A03B5-3459-49A2-A3DB-FC0A185402C0.jpg]
Nüüd siis olemas ka MB-le garaažipind, kuna kunagine suurprojekt sai maha müüdud.
Aga, ühe loo lõpp on teise alguseks. Eks näis, millisena ta nüüd välja tuleb sealt.
Vasta
#56
Vastus eelnevale mõttelennule: tuli välja samasugusena.
Kuna teine auto tekitas veidi kahtlusi ja kesklukk ütles üles, tegin asja lihtsamalt ja ajasin MB uuesti välja.
On vajunud veel veidi madalamaks, vast tuleb veel.
Kui välja sai garaažist, lasin esimese asjana alla panna tutikad lamellrehvid. Kartuses, et ära võidakse varastada koos velgedega, läksid külge ka vargapoldid, mis autoga kaasa tulid.
Tartusse jõudes lasin katalüsaatorid vahelt eemaldada, asemele läks otsetoru. Kuna katalüsaatorite paigaldus oli äärmiselt vale ja lisaks piirasid ka autol jõudu, rääkimata veel sellest, et tänu nende keevitamisele oli kogu summuti all kõveralt, siis nüüd sai igatepidi parem. Resonaatori kumin ainult tuleb sisse kiirendamisel, selle vastu peab veel rohtu saama.
Aga lisan senikaua pildi velgedest, mis müüa ka on, et kel huvi, andke teada.
[Pilt: F73EF31C-B1C2-43D1-A140-98149436C1AC.jpg]
Ei sobi minu silmis sellele autole siiski alla.
Vasta
#57
Nii.
Üleeile sai auto tehtud hooldus, vahetatud termostaat, veepump, õli, tosool.
Ja siis sai auto maha ka müüdud. Sain õnneks head hinda, mis eriti kurbust ka meelele ei toonud.
Edasi siis suurematele-parematele asjadele.
Vasta
#58
Noh, jah.
Kuna auto läks järelmaksule ja uuel omanikul tekkis veidi makseraskusi, lisaks veel auto läks laiali veidi, siis polnud muud, kui tehtud üks ja ainus õige lahendus, lepitud kokku ja tehtud nii:
[Pilt: 191F5964-BE30-45D0-9EE2-C7B955CDB9FA.jpg]
Auto läks siis hetkel teenindusse, kus vahetatakse juhipoolne õõts, lisaks laseb teha sillastendi, likvideerida viga, mistõttu võtab auto linnas 25l/100km kohta, laseb vahetada ka õlid ja eks vaatab, mida veel. Siis vaatame edasi, mis saama hakkab sellega.
Aga jah, hetkel kodus tagasi.
Vasta
#59
Kas müüsid tuttavale või võõrale järelmaksu peale?
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#60
Tuttavale, sõbrale. Aga kuna sellel see õõts ära murdus, otsustas ta uuema auto kasuks ja nii oligi. Mitme auto maksmine aga käis üle jõu ja nii leppisimegi kokku, et toon ta ära ja asi unustatud.
Aga, sain täna uue õõtsa talle, homme vahetatakse ära, lasen teha sillastendi, siis vahetan ise õli-filtrid, vahetan käiguhoovastiku puksid ära ja siis hakkan uurima, millest meeletu kütusekulu.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,805 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,371 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,207 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,838 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 631 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,842 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 492 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,294 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 114,581 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  Mercedes-Benz, Vito, 2017, W447 - BoxBox.com BoxBox.com 17 2,939 20-01-2023, 03:47 PM
Viimane postitus: Alr77



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne