Postitused: 92
Teemad: 12
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
16-09-2015, 06:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2015, 06:16 PM ja muutjaks oli TaaviD.)
Mark: Mercedes-Benz E320 coupe
Väljalaskeaasta: 1995
Läbisõit: 271 500km
Mootor: 3.2l 162kw
Käigukast: automaat
Veljed: Borbet C 17x8,5 ja 17x10
Lisadest: Püsikas, 2x istmesoojendused, 2x elektriistmed, elektriga avatav katuseluuk, konditsioneer, soojendusega küljepeeglid, nahkistmed (must), ASD ja kindlasti veel midagi, mis kohe meelde ei tule ja pole nii oluline
Väike stoori:
Omasin 2010-2012 320ce'd manuaalkastiga, mis jäi väga südamesse siis otsustasin pool aastat tagasi, et ma pean endale uuesti sellise muretsema. Saigi siis see ostetud täiesti pimesi. Ei mingit külastust kuskil töökojas ega ka proovisõitu. Esimese hooga tundus olema super pill. Küll oli pisemaid vigu. Need ei hirmutanud. Kahjuks nii see ei jäänud
Tehtud tööd:
Alpine makk
Morel kõlarid taha aknalauale org. kohtadele
Rullikud
Genekarihm
Veepump
Plokikaane lihvimine ja survestamine
Mootori ülemise poole tihendid
Visco
Summutit sai keevitatud
Esimesed suunad
Tagumised tuled
Tagumised rehvid 2x
Plaanid:
Talveks siis jääb sooja garaazi, kus võtan ette keretööd. Mõlemad uksed on liistu äärest roostesed. Esimene vasak tiib mõlkis. Esimene stange on alt katki. Asemele läheb AMG stange. Iluvõre vahetusse Avantgarde vastu. Esimesi tulesid timmida ilusti kere järgi paika. Nutune teema on ka veermikuga. Pukse ja pulki, mis väljavahetamist tahab, on palju. Plaanis ka korralikud amordid paigaldada, mis kannataks seda madaldust. Võimalik, et ka veljed lähevad vahetusse. Uued kindlasti samade mõõtudega.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
16-09-2015, 07:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2015, 07:17 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Tuleb tödeda et CE on ikka väga ilus auto-isegi 20-30a hiljem Madaldus mulle ei meeldi aga maitse asi. Velgedeks paneks ka 17"-18" Monoblock II. Ära teda palun traktoriks muuda-kupee ja diisel ei sobi kokku.
Postitused: 92
Teemad: 12
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
(16-09-2015, 07:16 PM)nostromo Kirjutas: Tuleb tödeda et CE on ikka väga ilus auto-isegi 20-30a hiljem Madaldus mulle ei meeldi aga maitse asi. Velgedeks paneks ka 17"-18" Monoblock II. Ära teda palun traktoriks muuda-kupee ja diisel ei sobi kokku.
Madaldus jääb selliseks. Endale väga meeldib. Velgedeks tulevad Japan-Racing jr9 samade mõõtudega nagu on praegused Borbetid. Mootor jääb kindlasti, sest minu kindel soov oli kupeed ostes, et peab olema 3,2 mootor.
Postitused: 106
Teemad: 15
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
wow ilus
Autoremont/hooldus/Helitehnika Viljandimaal - 5585756
Postitused: 272
Teemad: 23
Liitus: May 2014
Maine:
0
Ära pane neid Japan Racinguid, fake BBSe on tekkinud nagu seeni pärast vihma viimasel ajal. Praegune Borbet sobib paremini. Ja monoblock on küll klassika, aga kahjuks igav.
Mulle meeldib, see hõbe kuidagi sobib väga hästi sellele. Kui madaldusega tahad, siis orig. vedru lõigatuna ees koos E36 coiloveri amordiga ja taga ehk Bilstein + lõigatud originaal vedru peaks täitsa hästi toimetama. Samas kui raha on, siis terve ring Bilsteneid on ka hea variant.
Postitused: 92
Teemad: 12
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Kahjuks olen jah nende bbs replicatega hiljaks jäänud. Praegu on tõesti liiga mainstream. Muud laia randiga veljed on kallid ( oz futura, rh zw1, 3 osalised amg'd) amortidega on selline plaan, et kõik bilsud. Kas B6 või B8. On kellegil kogemusi?
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Ilu küll vaataja silmades, aga siiski päris jube lääpas velgedega klassikalist Mercedes-Benz sõidukit vaadata
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 92
Teemad: 12
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
(16-09-2015, 10:15 PM)indrek Kirjutas: Ilu küll vaataja silmades, aga siiski päris jube lääpas velgedega klassikalist Mercedes-Benz sõidukit vaadata
Kõik kupeed ei saagi olla ühe puuga löödud, et on standard kõrgus ja monoblock veljed. Mulle meeldib erineda. Püüab pilke küll. Seega jätkan samas joones ja teen aina paremaks
Postitused: 272
Teemad: 23
Liitus: May 2014
Maine:
0
16-09-2015, 11:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2015, 11:01 PM ja muutjaks oli JorgenP.)
(16-09-2015, 09:59 PM)TaaviD Kirjutas: Kahjuks olen jah nende bbs replicatega hiljaks jäänud. Praegu on tõesti liiga mainstream. Muud laia randiga veljed on kallid ( oz futura, rh zw1, 3 osalised amg'd) amortidega on selline plaan, et kõik bilsud. Kas B6 või B8. On kellegil kogemusi? ZW pole üldse kallid, 250-400€'ga saab juba jooksu. 17x8 ette käib küll, vajadusel flantsi. 300-400€ eest võid osta juba taha 3-3.5" randid ja jääb väga hea.
Ja varasemale "lääpas" kommentaarile. Teemas oleval Benzil, kui ka mu enda autol pole kindlasti negatiivset külgkallet juurde krutitud. Tahest tahtmata, madaldades ning laia veljega tekib efekt, et on külgkallet negatiivseks keeratud.
Mercedese madaldamisega on see suur eelis, et isegi madala on see auto mugav. Selles osas, et ta on küll jäik, kuid õigete amordi ja vedrudega on asi inimlik.
Postitused: 88
Teemad: 9
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
21-09-2015, 06:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-09-2015, 06:43 PM ja muutjaks oli tns-one.)
Mul kupeel bilsu B8 all. Vahe on öö ja päev. Julgen soovitada, kui jäikus ei häiri (mitte, et selle madaldusega seda sõidumugavust enam enivei väga ei ole)
Mis tagasillas tehtud, kuidagi jube hea camber paistab olevat
Ja minuarust näeb nende velgede ja madaldusega väga hea välja. Kas sul tagavedrud nii lühikesed pole, et pesast välja tahavad ülesse tõstes tulla?
Ühel foorumlased olid muuseas B8-d müüa ka (kasutajanime ei mäleta, tal driftiks ehitatud kupee) ja uusi enam naljalt saada ei ole, bilsul laos viimati ei olnud, enda omad leidsin ka kogemata ida-euroopast ja viimased 2tk.
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Postitused: 92
Teemad: 11
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Kust kohast sa AMG stange plaanid saada? Ma olen ligi aasta taga ajanud ja pole ei välismaalt ega Eestist miskit leidnud, st originaali.
Postitused: 92
Teemad: 12
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
22-09-2015, 11:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-09-2015, 11:36 AM ja muutjaks oli TaaviD.)
(21-09-2015, 06:39 PM)tns-one Kirjutas: Mul kupeel bilsu B8 all. Vahe on öö ja päev. Julgen soovitada, kui jäikus ei häiri (mitte, et selle madaldusega seda sõidumugavust enam enivei väga ei ole)
Mis tagasillas tehtud, kuidagi jube hea camber paistab olevat
Ja minuarust näeb nende velgede ja madaldusega väga hea välja. Kas sul tagavedrud nii lühikesed pole, et pesast välja tahavad ülesse tõstes tulla?
Ühel foorumlased olid muuseas B8-d müüa ka (kasutajanime ei mäleta, tal driftiks ehitatud kupee) ja uusi enam naljalt saada ei ole, bilsul laos viimati ei olnud, enda omad leidsin ka kogemata ida-euroopast ja viimased 2tk.
Ma ei oskagi öelda, mis tagasillaga tehtud. Eelmise omaniku tehtud. Olen korduvalt tõstuki otsas käinud ja vedrud siiani ilusti pesas. Bilsusid nägin ebay's müügis ja täiesti uued.
(21-09-2015, 07:31 PM)KalevE Kirjutas: Kust kohast sa AMG stange plaanid saada? Ma olen ligi aasta taga ajanud ja pole ei välismaalt ega Eestist miskit leidnud, st originaali.
Lähen lihtsamat ja sitemat teed pidi ehk ss klaasfiibrist. Äkki joppab ja saab ilusti istuma. Originaali tõesti võimatu leida.
Postitused: 88
Teemad: 9
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
(22-09-2015, 11:35 AM)TaaviD Kirjutas: (21-09-2015, 07:31 PM)KalevE Kirjutas: Kust kohast sa AMG stange plaanid saada? Ma olen ligi aasta taga ajanud ja pole ei välismaalt ega Eestist miskit leidnud, st originaali.
Lähen lihtsamat ja sitemat teed pidi ehk ss klaasfiibrist. Äkki joppab ja saab ilusti istuma. Originaali tõesti võimatu leida.
Mul ka fiibrist ja istub viisakalt, tuleb lihtsalt originaalkinnituste peale panna ja loota, et väga propelleris pole.
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Postitused: 92
Teemad: 11
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
(22-09-2015, 11:54 AM)tns-one Kirjutas: (22-09-2015, 11:35 AM)TaaviD Kirjutas: (21-09-2015, 07:31 PM)KalevE Kirjutas: Kust kohast sa AMG stange plaanid saada? Ma olen ligi aasta taga ajanud ja pole ei välismaalt ega Eestist miskit leidnud, st originaali.
Lähen lihtsamat ja sitemat teed pidi ehk ss klaasfiibrist. Äkki joppab ja saab ilusti istuma. Originaali tõesti võimatu leida.
Mul ka fiibrist ja istub viisakalt, tuleb lihtsalt originaalkinnituste peale panna ja loota, et väga propelleris pole.
Kui saladus pole, siis kust ostsite? Ise olen mõelnud Gup-Tuuningust tellimise peale, siis on vähemalt Eesti firma kellele kraesse karata, kui väga halb Tuttav pakkus välja ka aeroplastist ise tegemise, aga kuna pole kunagi taolise tööga tegelenud, siis võimalusel ostaks valmistoodangu.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Sep 2015
Maine:
0
Madaldus W124 kupeele pole kõige ratsionaalsem mõte, Hepa prutaga võib koopasse hakata lööma.
Postitused: 88
Teemad: 9
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
23-09-2015, 10:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-09-2015, 10:09 AM ja muutjaks oli tns-one.)
(22-09-2015, 09:41 PM)7inchgirth Kirjutas: Madaldus W124 kupeele pole kõige ratsionaalsem mõte, Hepa prutaga võib koopasse hakata lööma.
Mis seos sellel c124-ga on? Iga auto piisava madalduse puhul teeb seda, eriti kui vale ET-ga või liiga suur velg all on. Oleneb ka madaldusest. Ümmargune mull.
80-100mm madalam kupee ja 18" veljega on ka 3 täiesmõõdus (kõik 80kg ümber) meesterahvaga ja ühe kleenukese naisterahvaga autos täiesti vabalt sõidetav ja kusagil koopasse ei käi.
KalevE, minu stange samuti GUP-i toodang. Kannatab ette panna küll, aga kui talvel tahad autoga sõita, siis fiibrist lahendused unusta ära.
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Postitused: 92
Teemad: 12
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Eelnev postitaja on kindlasti minu kodukandist ja kadedusest roheline.
Võin rahulikult väita, et täislastis autoga olen paaril korral saanud tunda, kuidas käib koopasse ja seda ka vaid sellepärast, et oma lollusest olen suuremal kiirusel päris sügavast lohust läbi sõitnud.
Postitused: 92
Teemad: 12
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Lükkasin auto talveks garaazi ära. Kui alguses arvasin, et teen väikesed keretööd siis täna uurides ja maalrist sõbraga arutades, langetasin otsuse, et läheb üleni värvimisse. Miks? Kere on eelnevalt korduvalt värvitud. Erinevaid hõbedasi toone on üle kere umbes 3, pluss igal detailil on mingi viga küljes. Õnneks roostet palju ei ole. Roostet leiab mõlemalt ukselt vähesel määral, tagumise stange ja kere vahelise serva äärest ja katuseluugi servast. Rohkem ei tuvastanud.
Loodan kevadeks valmis saada.
Postitused: 92
Teemad: 12
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
15-03-2016, 09:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2016, 09:01 PM ja muutjaks oli TaaviD.)
Vahepeal on siis nii palju toimunud, et soe garaaz, kus Mercedes-Benz seisis. Pidin ta seal minema toimetama. Suure otsimise peale sain küll mingisuguse garaazi aga selline, kus keretöid keeruline teha. Langetasin otsuse, et lasen kõik tööd teha selleks väljaõppinud meestel.
Tellisin ära ka gup-tuningust AMG stange. Järgmine nädal peaks kätte saama. Siis sobitan paika ja viin keretöödesse.
Kes neid Borbet velgesid ihaldab võib mulle kirjutada ja pakkumise teha.
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Kena C124 , mis AMG stange ette läheb Mersedes on nõudlik ja ei vaja Borbeteid !! usu , see auto on klassika ja nõuab originaalsust !!
|