29-03-2015, 10:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-03-2015, 11:16 AM ja muutjaks oli Tuunikala.)
Tervitused kõigile!
Teemat alustaks sellega, et tavaliselt pole mind nähtud MB roolis. Ainus kokkupuude, mis nendega on olnud, piirdub sõbra 190E taga- või kõrvalistmel sõiduga. Too aga eriti mulle ei istunud, kuna esiistmetel istmeasendi muutmise võimalusi oli vähe, tänu millele polnud ka taga eriti ruumi.
Kuna õpin sõiduautotehnikuks ja teoreetiline teadmistepagas on suurem, kui keskmisel eestlasel, tegelen ka autode ostu-müügi-kahetsemisega. Ainus häda, mis mul sellega on: ma ei oska müüa sitta. Pigem teen auto korda, aitan uuele elule, kui et määrin kellelegi paska pähe. Ostja seisukohalt hea, müüja kohalt mitte.
Igatahes, räägib siis veidi antud auto soetamise eellugu ka.
Kuna igapäevasõitmise Vento on mul keretöödes (mida teostan ise), polnud mul liikurvahendit. Golf seisab garaažis, ootab oma aega ja ei liigu. Autode müümisega ei tegelenud ka mõnda aega, kuniks sain ühe Nissani, mille eduliselt maha müüsin. Kuna raha põles taskus, mitte auto peale, sai otsitud erinevaid masinaid. Õnneks pole markide suhtes kitsa silmaringiga, sooviks võimalikult palju masinaid ära proovida.
Igatahes, kuna üks V6 Passat osteti nina alt ära ja ühe Omega müüja telefon osutus väljalülitatuks, sirvisin kuulutusi edasi. Ja kogemata peatus pilk ühel MB kuulutusel. Lahti võttes olid pildid kehvade nurkade all tehtud, ei näidanud autot parimas valguses. Jutt aga tundus okei, varustust oli ka. Helistasin müüjale. Ta rääkis ka ilusat juttu: auto tema onu oma, kes vanuse tõttu enam sõita ei saa. Tema on vahendaja, onu elab kuskil metsa sees, kuhu naljalt inimene vaatama ei roni. Et kuulutuse oli ta just tol päeval üles ka pannud.
Kuulasin müüja jutu ära ja ütlesin, et tulen vaatama, kasvõi kohe. Kuigi auto asus Tallinnas ja ise olin Tartus, poleks vaatama minek olnud mingine probleem. Kuna aga müüjale see ei sobinud, siis leppisime kokku, et laseb mind esimesena vaatama.
Tunnid tiksusid hirmuäratavalt mööda, kuulutusel oli koguaeg silm peal. Kartsin, et kui üks kord müüdi auto ära, kuigi vaatamine oli kokku lepitud, siis võis see ka teist korda juhtuda. Müüjale helistamine korduvalt andis teada seda, et pärast minu kõnet oli hullumaja lahti läinud. Aga kuna enamus helistajaid olid teisest rahvusest, siis hoidis ta seda masinat siiski mulle. Reedel tuli sõnum, et tal on aega, pean olema kell 18.00 Tallinnas. Aega raisata polnud, autosse ja minekut.
Kohapeal vaatasin auto üle, lühike proovitiir. Kuid auto oli müüdud juba enne vaatama minekut. Auto ja hinna suhe oli piisavalt hea, et kuidagimoodi põleda ei saanud.
Raha vahetas omanikku, vahetasid ka võtmed ja dokumendid. Tõmbasin ukse kinni, panin auto käima, sulgesin hetkeks silmad ja konstateerisin fakti: mul on Mercedes-Benz.
Kojusõitmine oli ka omaette seiklus, pidurid vibasid ja kojamees hakkas lõpuks surema, kuid jõudis ilusti koju ära.
Lisame nüüd vahepalaks paar pilti ka.
Auto kohta siis lugu järgmine: toodud 07 saksast, toimunud 2 omanikuvahetust (arvatavasti peresisesed). Omanik 70 aastane vanainimene. LS on meie maa pinnal kerimata, autos kasutatud ainult Mobili täissünteetilisi õlisid. Tehniliselt hoitud auto.
Pilt siis informatsioonitahvlist ka:
Kuid igal heal on omad vead, nendest tulevad nüüd järgnevad pildid.
Sellised siis kosmeetilised vead. Tehnilise poole pealt koliseb üks tagumine amort ja esimesed pidurikettad on korralikult kõverad. Ühtlasi on salongis nahal paaril kohal kas väike rebend või õmblus lahti.
Antud teema eesmärk minu jaoks on saada lahendust erinevatele probleemidele, mis võivad kerkida ja ühtlasi ka varuosade leidmiseks, mida võib vaja minna.
Hetkeseisul on tellitud Saksamaalt uus MB märk ette, kohe-kohe tellin ära esimesed kettad-klotsid. Tagumise amordi peab üle vaatama veel, äkki lihtsalt amort lahti.
Mõlkide suhtes katusel olen murelik, loodetavasti saavad mõlgimehed aidata nendega. Naha rebenditega pean vaatama, mis saab. Esiteks oleks vaja nahk uuesti elule aidata. Ka juhiiste on ära vajunud suhteliselt, vaja seda lahata.
Nagu öeldud, tegelen autode äritsemisega. Aga kuna minu eesmärgiks on ka auto uuele elule aidata, siis tahaks teha ta korda ja viisakaks. Selleks oleks vaja teada järgnevaid asju:
Kuidas saab selle roosaks pleekinud riide tagasi mustaks. Pleekimine on juhtunud ka tihenditel ja teistel paneelidel peale tagumise aknalaua.
Kas sellel läheb amordi vahetamiseks vaja ka mingisuguseid spetsiaalseid vedrutõmmitsaid või vedrud saab üldse paigale jätta?
Kütusenäidik naljatab, kas annab näidikuteplokki parandada?
Maki volüümi nupp ei taha koostööd teha (võib pakkuda ajastutruumat vingemat makki, millega töötab CD-boks)
Võtmetel vaja patareid ära vahetada.
Kojamees ära määrida ja õige luud osta.
Päiksesirmi peeglile ühte katet tarvis..
Kõrvalistuja katuseliistu tarvis.
Kõrvalistuja ukse carbon-imitatsiooniga liistu tarvis.
Teha rooste eemaldamiseks töid ja teatud kohad lasta üle värvida
Poleerida kogu kupatus.
Toonklaas oleks ka tore.
See nimekiri hetkeseisul oleks kõik ka, eks kui midagi veel välja ilmub, küsin uuesti. Kindlasti hoian kursis edasiste keerdkäikude ja muude asjadega. Vabandan väga lohiseva teksti pärast, kuid uut teemat ei oska lühidalt alustada.
Ühtlasi, unustasin lisada, et oleks vaja uut seda lingi juures olevate tulukeste katet ka ja nüüd, kuna õlivarras murdus just sõrmede vahel pooleks (õnneks), oleks vaja ka uut õlivarrast.
Teemat alustaks sellega, et tavaliselt pole mind nähtud MB roolis. Ainus kokkupuude, mis nendega on olnud, piirdub sõbra 190E taga- või kõrvalistmel sõiduga. Too aga eriti mulle ei istunud, kuna esiistmetel istmeasendi muutmise võimalusi oli vähe, tänu millele polnud ka taga eriti ruumi.
Kuna õpin sõiduautotehnikuks ja teoreetiline teadmistepagas on suurem, kui keskmisel eestlasel, tegelen ka autode ostu-müügi-kahetsemisega. Ainus häda, mis mul sellega on: ma ei oska müüa sitta. Pigem teen auto korda, aitan uuele elule, kui et määrin kellelegi paska pähe. Ostja seisukohalt hea, müüja kohalt mitte.
Igatahes, räägib siis veidi antud auto soetamise eellugu ka.
Kuna igapäevasõitmise Vento on mul keretöödes (mida teostan ise), polnud mul liikurvahendit. Golf seisab garaažis, ootab oma aega ja ei liigu. Autode müümisega ei tegelenud ka mõnda aega, kuniks sain ühe Nissani, mille eduliselt maha müüsin. Kuna raha põles taskus, mitte auto peale, sai otsitud erinevaid masinaid. Õnneks pole markide suhtes kitsa silmaringiga, sooviks võimalikult palju masinaid ära proovida.
Igatahes, kuna üks V6 Passat osteti nina alt ära ja ühe Omega müüja telefon osutus väljalülitatuks, sirvisin kuulutusi edasi. Ja kogemata peatus pilk ühel MB kuulutusel. Lahti võttes olid pildid kehvade nurkade all tehtud, ei näidanud autot parimas valguses. Jutt aga tundus okei, varustust oli ka. Helistasin müüjale. Ta rääkis ka ilusat juttu: auto tema onu oma, kes vanuse tõttu enam sõita ei saa. Tema on vahendaja, onu elab kuskil metsa sees, kuhu naljalt inimene vaatama ei roni. Et kuulutuse oli ta just tol päeval üles ka pannud.
Kuulasin müüja jutu ära ja ütlesin, et tulen vaatama, kasvõi kohe. Kuigi auto asus Tallinnas ja ise olin Tartus, poleks vaatama minek olnud mingine probleem. Kuna aga müüjale see ei sobinud, siis leppisime kokku, et laseb mind esimesena vaatama.
Tunnid tiksusid hirmuäratavalt mööda, kuulutusel oli koguaeg silm peal. Kartsin, et kui üks kord müüdi auto ära, kuigi vaatamine oli kokku lepitud, siis võis see ka teist korda juhtuda. Müüjale helistamine korduvalt andis teada seda, et pärast minu kõnet oli hullumaja lahti läinud. Aga kuna enamus helistajaid olid teisest rahvusest, siis hoidis ta seda masinat siiski mulle. Reedel tuli sõnum, et tal on aega, pean olema kell 18.00 Tallinnas. Aega raisata polnud, autosse ja minekut.
Kohapeal vaatasin auto üle, lühike proovitiir. Kuid auto oli müüdud juba enne vaatama minekut. Auto ja hinna suhe oli piisavalt hea, et kuidagimoodi põleda ei saanud.
Raha vahetas omanikku, vahetasid ka võtmed ja dokumendid. Tõmbasin ukse kinni, panin auto käima, sulgesin hetkeks silmad ja konstateerisin fakti: mul on Mercedes-Benz.
Kojusõitmine oli ka omaette seiklus, pidurid vibasid ja kojamees hakkas lõpuks surema, kuid jõudis ilusti koju ära.
Lisame nüüd vahepalaks paar pilti ka.
Auto kohta siis lugu järgmine: toodud 07 saksast, toimunud 2 omanikuvahetust (arvatavasti peresisesed). Omanik 70 aastane vanainimene. LS on meie maa pinnal kerimata, autos kasutatud ainult Mobili täissünteetilisi õlisid. Tehniliselt hoitud auto.
Pilt siis informatsioonitahvlist ka:
Kuid igal heal on omad vead, nendest tulevad nüüd järgnevad pildid.
Sellised siis kosmeetilised vead. Tehnilise poole pealt koliseb üks tagumine amort ja esimesed pidurikettad on korralikult kõverad. Ühtlasi on salongis nahal paaril kohal kas väike rebend või õmblus lahti.
Antud teema eesmärk minu jaoks on saada lahendust erinevatele probleemidele, mis võivad kerkida ja ühtlasi ka varuosade leidmiseks, mida võib vaja minna.
Hetkeseisul on tellitud Saksamaalt uus MB märk ette, kohe-kohe tellin ära esimesed kettad-klotsid. Tagumise amordi peab üle vaatama veel, äkki lihtsalt amort lahti.
Mõlkide suhtes katusel olen murelik, loodetavasti saavad mõlgimehed aidata nendega. Naha rebenditega pean vaatama, mis saab. Esiteks oleks vaja nahk uuesti elule aidata. Ka juhiiste on ära vajunud suhteliselt, vaja seda lahata.
Nagu öeldud, tegelen autode äritsemisega. Aga kuna minu eesmärgiks on ka auto uuele elule aidata, siis tahaks teha ta korda ja viisakaks. Selleks oleks vaja teada järgnevaid asju:
Kuidas saab selle roosaks pleekinud riide tagasi mustaks. Pleekimine on juhtunud ka tihenditel ja teistel paneelidel peale tagumise aknalaua.
Kas sellel läheb amordi vahetamiseks vaja ka mingisuguseid spetsiaalseid vedrutõmmitsaid või vedrud saab üldse paigale jätta?
Kütusenäidik naljatab, kas annab näidikuteplokki parandada?
Maki volüümi nupp ei taha koostööd teha (võib pakkuda ajastutruumat vingemat makki, millega töötab CD-boks)
Võtmetel vaja patareid ära vahetada.
Kojamees ära määrida ja õige luud osta.
Päiksesirmi peeglile ühte katet tarvis..
Kõrvalistuja katuseliistu tarvis.
Kõrvalistuja ukse carbon-imitatsiooniga liistu tarvis.
Teha rooste eemaldamiseks töid ja teatud kohad lasta üle värvida
Poleerida kogu kupatus.
Toonklaas oleks ka tore.
See nimekiri hetkeseisul oleks kõik ka, eks kui midagi veel välja ilmub, küsin uuesti. Kindlasti hoian kursis edasiste keerdkäikude ja muude asjadega. Vabandan väga lohiseva teksti pärast, kuid uut teemat ei oska lühidalt alustada.
Ühtlasi, unustasin lisada, et oleks vaja uut seda lingi juures olevate tulukeste katet ka ja nüüd, kuna õlivarras murdus just sõrmede vahel pooleks (õnneks), oleks vaja ka uut õlivarrast.