Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W123 2.5td 83.a
#21
Eelmisel mootoril 2.4d oli kolin sees ja põhjus on siin:
Hooratta plekk

Nüüdseks mootoriruum värvitud kerevärviga samasuguseks:
[Pilt: 2014-12-30_13.34.33.jpg]
[Pilt: 2015-02-04_13.00.10.jpg]
Vasta
#22
Tänaseks sain esimesed el.aknad külge pandud, juhtmestik ja lülitid veel tegematta.
Kui keegi tahab enda w123-le DIY el.aknaid siis saan aidata.
Vana aku alus:
[Pilt: w123_aku_alus__3_.jpg]

Roostevaba happekindel alus:
[Pilt: w123_aku_alus__1_.jpg]

[Pilt: w123_aku_alus__2_.jpg]
Vasta
#23
Kuidas aku tulemüüri poolt kinnitub? Ei hakanud küüsi silma...
Vasta
#24
Saabi akukinnitus on selle jaoks. Aku eesmise alumise äärele kinnitub ja hoiab akut korralikult kinni.
Vasta
#25
(25-03-2015, 12:28 PM)jaano90 Kirjutas: Saabi akukinnitus on selle jaoks. Aku eesmise alumise äärele kinnitub ja hoiab akut korralikult kinni.

See kinnitub siis üle aku?

Eest alt hoidev kinnitus (nagu Mersudel tavaks) eeldab, et samasugused küüned on ka teisel pool. muidu võib aku kinnituse vahelt välja keerata.
Vasta
#26
Aku kinnitus on ühel pool all ääres,väike rauast jubin. Keerasin ta külge ja üritasin akut jõuga liigutada aga ei miskit, täiesti kinni.
Vasta
#27
(26-03-2015, 01:16 AM)jaano90 Kirjutas: Aku kinnitus on ühel pool all ääres,väike rauast jubin. Keerasin ta külge ja üritasin akut jõuga liigutada aga ei miskit, täiesti kinni.

Jälgi olukorda. Ma ei imestaks, kui sügiseks aku oma kohalt nihkunud oleks. Aga ei pruugi - sõltub hoidikust, akust ja autokasutuse tavast.Eusa_angel
Vasta
#28
Ostsin vahepeal w124 94.a doonorauto ja tõstsin mootori ja kasti 123-le peale.
Eelmine mootor oli 2.4d aut.kastiga ja nüüdseks 2.5td 93kw om602 94.a aut.kast (uus ketikomplekt, veepump, küünlad)
See mootor on EDS Electronic diesel system, ehk vägeva vaakumsüsteemi ja elektriga. Elektri osalt on alles eelsüüte ja mootori temp. Vaakumsüsteemi tegin ise, eks näha ole kuidas see töötab, hetkel käivitub poolest pöördest.
Mootori vahetusel kasutasin om602 mootorikäppasid ja patju, sumbuti on w124lt kuni tagasillani. Käigukastikinnitus jäi w123 oma, vaja oli 2 kinnitusauku juurde puurida. Kardaan originaal. Hetkel käiguvalits veel originaal, sellega hakkan hiljem tegelema. Radiaator on w124lt ja paisupaak alvadi.ee tellitud. Eelsüüteplokki 1-1le ümber tõstetud.
Veel vaja teha: pihustid üle vaadata, gaasitrossi süsteem, lühem roolivõimupumba survetoru, uus diferensiaal ehitada, intercooler, õhufilter, turbokell, boostcontroller, egr kaotada, turbo heat shield, kelladeplokki tahhomeeter, käigukasti juhtmesik.

[Pilt: w123_om602.jpg]
[Pilt: w123_om602_1_.jpg]
Vasta
#29
Niisama repliigi korras.
Pumba õige nimetus on EDC ehk Electronic Diesel Control
Vasta
#30
Mida teha karterituulutusega, mis tuleb klapikambrikaane pealt ja peaks edasi minema õhuvõtu süsteemi?
Ei tahaks sisselaskesse suunata, hea oleks puhas ja õlivaba sisselase.
Vasta
#31
Õlifiltri kopsikusse vist ei kannata panna, hakkab sealt vist vastupidi tööle? Aga äkki teha mingi õlikogumis anum ja sealt siis ära vool äkki karterisse?
Vasta
#32
(30-04-2015, 09:35 AM)k2igukast Kirjutas: ...
Aga äkki teha mingi õlikogumis anum ja sealt siis ära vool äkki karterisse?

Viisakas oleks nii. Aga töötab kenasti ka nii, et toruots on viidud hoorattakoja kõrvalt auto alla... Tõsi, siis sulavad jääkarud ära.Crybaby
Vasta
#33
(30-04-2015, 12:26 PM)v6sa Kirjutas:
(30-04-2015, 09:35 AM)k2igukast Kirjutas: ...
Aga äkki teha mingi õlikogumis anum ja sealt siis ära vool äkki karterisse?

Viisakas oleks nii. Aga töötab kenasti ka nii, et toruots on viidud hoorattakoja kõrvalt auto alla... Tõsi, siis sulavad jääkarud ära.Crybaby

Mina olen kuulnud juttu, et kui see mingi pikalt kaugele vedada, tekib "alarõhk" või just ei tekkinud, täpselt ei mäleta, siis pidi mootor vägisi õli leemendama hakkama. Mingi tegelene rääkis, et bmwl tal oli nii, vb kõigest loll jutt.
Vasta
#34
Minu W123 müüdud, liikus edasi tallinna, eks suvel näeb seal sõitmas. Ise lähen paariks aastaks eemale ja ei leidnud mõtet niisama seisma jätta. Hiljem saab ehk tagasi osta.
Vasta
#35
Tee tühjendatav või ise tühjenev karterituulutuse paak vahele ja siis kas suunad gaasid sisselaskesse tagasi või vabasse õhku. Mul sõbra e300td suitses kuna mootor oli hõre ja ajas palju õli tuulutusest sisselaskesse tegin paagi vahele ja toimis väga kenasti.
Naftapress.
Vasta
#36
Panin eraldi Oil Catch Can-i karterituulutusele
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 240D 1982, W123 Lexuz Lexuz 10 1,701 22-05-2024, 04:01 PM
Viimane postitus: Lexuz
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 70,571 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB 200, 1978, W123 - fittipaldi fittipaldi 27 13,976 27-12-2023, 10:36 PM
Viimane postitus: fittipaldi
  MB 230E, 1982, w123 Arkadi.T Arkadi.T 21 4,960 21-03-2022, 07:23 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 200, 1982, W123 -Arkadi.T Arkadi.T 65 16,422 03-11-2021, 04:42 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 240D(300D) w123 80. KertR 33 24,676 19-08-2021, 05:32 PM
Viimane postitus: w123fagon
  W123, 200d, 1982 - 190hans 190hans 10 11,488 14-06-2019, 10:17 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Mb 240d 1978 w123 M1X 30 21,581 30-04-2019, 10:20 PM
Viimane postitus: M1X
Thumbs Up W123, 230e, 1984, sedaan - Ander anderander4 23 20,952 03-06-2018, 04:24 PM
Viimane postitus: anderander4
  MB W123 200,1982 Verner Verner2 59 69,308 17-07-2017, 10:44 PM
Viimane postitus: Verner2



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne