Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB (w 124, 300D) kõrgsurvepump ja kütusefilter
#1
täna vaatasin oma kõrgsurvepumpa üle (kütüs lekkib) ja märkasin seda, et pumba peal kood algab "603 ..." aga kütusefiltri kinnituse peal on "601 ..." kood. On see normaalne? Kas nende mootorite varuosi saab üksteisega asendama?
Vasta
#2
Nende mootorite erinevus on silindrite arvus. Jah, teatud osad kattuvad.
Kütusepumbal vaheta tihendid ja sõida edasi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
sellest ka tahtsin küsida: on ju vaja kuidagi fikseerida seda pumba asendi enne kui võtan küljest ära?
Mul on juba ostetud tihendite terve komplekt, kas võib juhtuda nii, et pärastb nende vahetamist ei lähe käima või vee midagi? Kas on vaja midagi teada kõrgsurvepumbaga töötamisest?
Vasta
#4
Pumba mahav6tuvajadus s6ltub sellest, kust lekib. Kas pihustitesse minevate torude juurest?
Vasta
#5
[Pilt: leke.jpg]

pildil on tõmmatud punasega see koht, kust 100% lekib. vb veel kusagilt. aga nagu ma juba ütlesin - mul on tihendite terve komlekt ja tahaks neid kõik ära vahetada
Vasta
#6
näidatud kohast kütust lekkimist ei tohiks olla, sealtkandist võimalik vaid õlileke. Lekivad suure tõenäosusega nr. 11 tihendid.
Nende vahetamiseks ei pea pumpa maha võtma.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
aga täpselt märgitud koha alt kogunevad tilgud... ja ülemised kohad on suht kuivad (võrreldes ülejaanud pindadega)
Vasta
#8
Sealt punasega joonistatud kohast saab jah ainult õli lekkida, otsi täpsemalt kust ta lekib.
Vasta
#9
Mul pakkuda lekkevabat kõrgsurvepumpa, 70.-
You only live once..

W210 2.2d sedaan ja 3.0td varuosad
Vasta
#10
Okei, aitäh... kui leian midagi veel, siis annan teada...

PS teist pumba ei taha osta
Vasta
#11
[Pilt: leke.jpg]

Leidsin leket. Nagu ma saan aru tuleb vahetada seda stutsi o-rõnga. On seal mingi vaskseib ka või ainult rõngas? Ja kuidas paremini seda vahetada - kas lihtsalt keeran stutsi välja, vahetan rõngas ja keeran tagasi?
Vasta
#12
Vaskseib kah. Kinnikeerates on pingutamisel oma protseduur, peast kahjuks ei mäleta enam detaile.
Vasta
#13
Vaskseib tihendab seal sisemiselt midagi, lekivad kummirõngad stutsi ümber. Vaskseibe pole kordagi vahetanud. Võimalik, et remondi manual näeb seda ette.
Enne lahtivõtmist lase suruõhuga nii puhtaks kui vähegi võimalik, muidu kukub mustus pumba sisse.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#14
seibid on mul ka olemas komplektis.. vahetan seibi ära ka... manuaalist ei saanud midagi sellest üles leida. aga räägitakse, et peale vahetamist on vaja ka midagi reguleerida... vist oli jutt, et need stutsid vastavad kütuse hulka eest.. on see nii või piisab ainult sellest, et ma keeraks stutsi korralikult tagasi omale kohale?
Vasta
#15
(13-03-2015, 05:12 PM)Jureckij Kirjutas: seibid on mul ka olemas komplektis.. vahetan seibi ära ka... manuaalist ei saanud midagi sellest üles leida. aga räägitakse, et peale vahetamist on vaja ka midagi reguleerida... vist oli jutt, et need stutsid vastavad kütuse hulka eest.. on see nii või piisab ainult sellest, et ma keeraks stutsi korralikult tagasi omale kohale?

KSP elemente nii lihtsalt kätte ei saa. Kuigi stutsi mahakeeramise ja surveklapi mahavõtmise järel täppispaari kolb paistma peaks. Reguleerimiseks ei teki selle liite avamisel mingit põhjust.

Pea meeles: ÜLIM PUHTUS!!! Iga praht, mille sinna ajad, keerab pihustiotsa tuksi.

Hammaspadrun stutside avamiseks-pingutamiseks on ikka olemas)
Vasta
#16
ja siis ükskõik mis KSP asendis ma teen seda?
Vasta
#17
(13-03-2015, 05:42 PM)Jureckij Kirjutas: ja siis ükskõik mis KSP asendis ma teen seda?

Kui pumpa maha ei võta, siis jah.
Vasta
#18
suur aitäh... kui leain koha, kus saab seda teha, siis vahetan ära ja kannan ette siia)
Vasta
#19
Tere kõigile!

Ammu juba sai see rõngas ja vaskseib vahetatud. Midagi keerulist ei olnud - ainult oli vaja aega leida.
Nüüd KSP ei leki. Aga probleem jäi - külmaga ei lähe käima ilma gaasipedaali abita (vb läheb, aga 3-4 proovist)
Ennem mõtlesin et kütus lekib - järelikult surve kaob ja seepärast käivitub halvasti. Nüüd saan aru, et probleem ei olnud selles.
Milles probleem on siis? Mingid tähikäiguklapid? Ja veel tähikäigust - pöörded umber 500-530 rpm, aga remondimanuaalis on kirjas 650rpm +-20
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  kõrgsurvepump nordrainbow 12 10,602 16-08-2016, 09:56 AM
Viimane postitus: hents99
  G ja 124 el. akende mootorite sobivus karuanton 0 1,618 25-05-2016, 11:16 PM
Viimane postitus: karuanton
  Väntvõllide sobivus om603, 300D ja 300TD Arvon 0 1,792 10-02-2016, 11:21 PM
Viimane postitus: Arvon
  kõrgsurvepump lekib petrik 21 16,094 24-11-2014, 11:03 AM
Viimane postitus: petrik
  190 D kõrgsurvepump ksp 6 6,058 25-05-2014, 10:42 AM
Viimane postitus: mrmikumike
  124 CE320 manual, difri probleem wutsdat 0 1,793 04-11-2013, 07:34 PM
Viimane postitus: wutsdat
  124 3.0Diisel küsimused NoPowerNoFun 13 8,541 26-08-2013, 06:14 PM
Viimane postitus: NoPowerNoFun
  w124 300D eelsüüteküünalde juhtmestiku skeem mersuk 3 3,952 18-07-2011, 07:10 PM
Viimane postitus: stihl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne