Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB (w 124, 300D) kõrgsurvepump ja kütusefilter - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: MB (w 124, 300D) kõrgsurvepump ja kütusefilter (/showthread.php?tid=38335)



MB (w 124, 300D) kõrgsurvepump ja kütusefilter - Jureckij - 05-03-2015

täna vaatasin oma kõrgsurvepumpa üle (kütüs lekkib) ja märkasin seda, et pumba peal kood algab "603 ..." aga kütusefiltri kinnituse peal on "601 ..." kood. On see normaalne? Kas nende mootorite varuosi saab üksteisega asendama?


RE: MB (w 124, 300D) kõrgsurvepump ja kütusefilter - Laur - 06-03-2015

Nende mootorite erinevus on silindrite arvus. Jah, teatud osad kattuvad.
Kütusepumbal vaheta tihendid ja sõida edasi.


RE: MB (w 124, 300D) kõrgsurvepump ja kütusefilter - Jureckij - 06-03-2015

sellest ka tahtsin küsida: on ju vaja kuidagi fikseerida seda pumba asendi enne kui võtan küljest ära?
Mul on juba ostetud tihendite terve komplekt, kas võib juhtuda nii, et pärastb nende vahetamist ei lähe käima või vee midagi? Kas on vaja midagi teada kõrgsurvepumbaga töötamisest?


RE: MB (w 124, 300D) kõrgsurvepump ja kütusefilter - onu_siim - 06-03-2015

Pumba mahav6tuvajadus s6ltub sellest, kust lekib. Kas pihustitesse minevate torude juurest?


RE: MB (w 124, 300D) kõrgsurvepump ja kütusefilter - Jureckij - 06-03-2015

[Pilt: leke.jpg]

pildil on tõmmatud punasega see koht, kust 100% lekib. vb veel kusagilt. aga nagu ma juba ütlesin - mul on tihendite terve komlekt ja tahaks neid kõik ära vahetada


RE: MB (w 124, 300D) kõrgsurvepump ja kütusefilter - Laur - 06-03-2015

näidatud kohast kütust lekkimist ei tohiks olla, sealtkandist võimalik vaid õlileke. Lekivad suure tõenäosusega nr. 11 tihendid.
Nende vahetamiseks ei pea pumpa maha võtma.



RE: MB (w 124, 300D) kõrgsurvepump ja kütusefilter - Jureckij - 06-03-2015

aga täpselt märgitud koha alt kogunevad tilgud... ja ülemised kohad on suht kuivad (võrreldes ülejaanud pindadega)



RE: MB (w 124, 300D) kõrgsurvepump ja kütusefilter - erx000 - 06-03-2015

Sealt punasega joonistatud kohast saab jah ainult õli lekkida, otsi täpsemalt kust ta lekib.


RE: MB (w 124, 300D) kõrgsurvepump ja kütusefilter - MBW126 - 07-03-2015

Mul pakkuda lekkevabat kõrgsurvepumpa, 70.-


RE: MB (w 124, 300D) kõrgsurvepump ja kütusefilter - Jureckij - 09-03-2015

Okei, aitäh... kui leian midagi veel, siis annan teada...

PS teist pumba ei taha osta


RE: MB (w 124, 300D) kõrgsurvepump ja kütusefilter - Jureckij - 13-03-2015

[Pilt: leke.jpg]

Leidsin leket. Nagu ma saan aru tuleb vahetada seda stutsi o-rõnga. On seal mingi vaskseib ka või ainult rõngas? Ja kuidas paremini seda vahetada - kas lihtsalt keeran stutsi välja, vahetan rõngas ja keeran tagasi?


RE: MB (w 124, 300D) kõrgsurvepump ja kütusefilter - onu_siim - 13-03-2015

Vaskseib kah. Kinnikeerates on pingutamisel oma protseduur, peast kahjuks ei mäleta enam detaile.


RE: MB (w 124, 300D) kõrgsurvepump ja kütusefilter - Laur - 13-03-2015

Vaskseib tihendab seal sisemiselt midagi, lekivad kummirõngad stutsi ümber. Vaskseibe pole kordagi vahetanud. Võimalik, et remondi manual näeb seda ette.
Enne lahtivõtmist lase suruõhuga nii puhtaks kui vähegi võimalik, muidu kukub mustus pumba sisse.


RE: MB (w 124, 300D) kõrgsurvepump ja kütusefilter - Jureckij - 13-03-2015

seibid on mul ka olemas komplektis.. vahetan seibi ära ka... manuaalist ei saanud midagi sellest üles leida. aga räägitakse, et peale vahetamist on vaja ka midagi reguleerida... vist oli jutt, et need stutsid vastavad kütuse hulka eest.. on see nii või piisab ainult sellest, et ma keeraks stutsi korralikult tagasi omale kohale?


RE: MB (w 124, 300D) kõrgsurvepump ja kütusefilter - v6sa - 13-03-2015

(13-03-2015, 05:12 PM)Jureckij Kirjutas: seibid on mul ka olemas komplektis.. vahetan seibi ära ka... manuaalist ei saanud midagi sellest üles leida. aga räägitakse, et peale vahetamist on vaja ka midagi reguleerida... vist oli jutt, et need stutsid vastavad kütuse hulka eest.. on see nii või piisab ainult sellest, et ma keeraks stutsi korralikult tagasi omale kohale?

KSP elemente nii lihtsalt kätte ei saa. Kuigi stutsi mahakeeramise ja surveklapi mahavõtmise järel täppispaari kolb paistma peaks. Reguleerimiseks ei teki selle liite avamisel mingit põhjust.

Pea meeles: ÜLIM PUHTUS!!! Iga praht, mille sinna ajad, keerab pihustiotsa tuksi.

Hammaspadrun stutside avamiseks-pingutamiseks on ikka olemas)


RE: MB (w 124, 300D) kõrgsurvepump ja kütusefilter - Jureckij - 13-03-2015

ja siis ükskõik mis KSP asendis ma teen seda?


RE: MB (w 124, 300D) kõrgsurvepump ja kütusefilter - v6sa - 13-03-2015

(13-03-2015, 05:42 PM)Jureckij Kirjutas: ja siis ükskõik mis KSP asendis ma teen seda?

Kui pumpa maha ei võta, siis jah.


RE: MB (w 124, 300D) kõrgsurvepump ja kütusefilter - Jureckij - 13-03-2015

suur aitäh... kui leain koha, kus saab seda teha, siis vahetan ära ja kannan ette siia)


RE: MB (w 124, 300D) kõrgsurvepump ja kütusefilter - Jureckij - 08-05-2015

Tere kõigile!

Ammu juba sai see rõngas ja vaskseib vahetatud. Midagi keerulist ei olnud - ainult oli vaja aega leida.
Nüüd KSP ei leki. Aga probleem jäi - külmaga ei lähe käima ilma gaasipedaali abita (vb läheb, aga 3-4 proovist)
Ennem mõtlesin et kütus lekib - järelikult surve kaob ja seepärast käivitub halvasti. Nüüd saan aru, et probleem ei olnud selles.
Milles probleem on siis? Mingid tähikäiguklapid? Ja veel tähikäigust - pöörded umber 500-530 rpm, aga remondimanuaalis on kirjas 650rpm +-20