Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
190 D kõrgsurvepump
#1
Tere, väike mure mb 190 D, 1,9 kõrgsurvepumbaga.Nimelt KSP vasakul küljel on kollane suurem kaan, kus all on sureti ja kütusekoguse reguleering"blokid", mida saab kruvidest sättida(ei tea täpset nimetust asjale).Siin pilt ka:https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ5IgBrdRTQLLiNIK3AkIF5HMTohEsc2kBpox_sSMX4oDhOxb8x
Olen suht kindel, et tegelikult ei tohiks selliseid asju üldse ise näppida, aga kuna need on kunagi juba paigast ajatud ja mootor tahtis nö lõhkuma minna(gaas ei tulnud enam maha vaid pööded hoopis vaikselt kerkisid), siis tuli proovida siiski asja parandada.Hetkel panin asja nii paika, et kõik "blokid" avaneks samapalju ja pöörded enam eriti peale ei jää(ainult kõrgematelt pööretelt alla tulles läheb natuke aega enne kui tühikäigule jääb käima) ja mootor käib ka normaalselt kõrva järgi.Jama algas tegelikult sellest, et KSP tihendeid vahetades sai pool pööret kütust peale keeratud ja tühikäiku maha(mõni olla 2 pööret keeranud ja sellist probleemi vist pole esinenud).Samas sedasi asi siiski väga täpne vist ei saa olla, seega kas seda asja on kuidagi üldse võimalik ise paika saada või tuleb stendi saata?Siit ka küsimus, et kus selliseid vanu pumpasid tehakse üldse ja palju see maksta võiks?
Vasta
#2
Johhaidiii...Eusa_doh Neid kruve ei näpita!

Kui latti on näpitud, siis on pump sellega peetis. Paika saab asjatundja stendis. Odavam on soetada kasutatud pump.

Pumpa keeratakse ikka regulaatorist.
Vasta
#3
Selge, seda isegi arvasin.Kui neid eelmise omaniku poolt näpitud ei oleks olnud, siis ei oleks puutunud neid... Üritan teise kasutatud pumba romulast otsida.
Vasta
#4
(09-05-2014, 10:38 AM)ksp Kirjutas: Selge, seda isegi arvasin.Kui neid eelmise omaniku poolt näpitud ei oleks olnud, siis ei oleks puutunud neid... Üritan teise kasutatud pumba romulast otsida.

Tárkasid leidub. Põhjusmõtteliselt on muidugi võimalik täppsipaarid ka mootoril paika ajada, kuid selle töö maht on meeletu. Ning usutavasti kulub õige mitu starteritWink

Pane ostukuulutus ka turuplatsile üles. Sama pump on kõigil OM601 mootoritel.
Vasta
#5
Tarku ikka leidub jah.Eusa_angel
Õnneks auto hetkel käib ja käivitub üpris hästi, pöörded langevad ka enam-vähem normaalselt,kõik täppsipaarid sai pandud sama palju avanema ja paistab, et hetkel ajab asja ära .Saab vähemalt liikuda niikaua kui uue pumba leian.
Tänud aitamast!
Vasta
#6
(09-05-2014, 05:46 PM)ksp Kirjutas: ...
kõik täppsipaarid sai pandud sama palju avanema
...

Mille järgi mõõtes?

Pöörete aeglase langemise peaksid saama regulaatorist paika keerata. Reasneljal mahub pumpa eemaldamata toimetama.
Vasta
#7
On pakkuda 2.0d pumpa.Eusa_clap
Korralik ja näpitud ei ole. Huvi korral kirjuta psi
Black Smoke Racing
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  BOSCH S6 AGM (S6002 / S6013) 353 x 190 x 175mm aku muutunud vahepeal BOSCH S5 A13-ks? nostromo 4 6,424 11-09-2016, 07:51 PM
Viimane postitus: nostromo
  kõrgsurvepump nordrainbow 12 10,624 16-08-2016, 09:56 AM
Viimane postitus: hents99
  MB (w 124, 300D) kõrgsurvepump ja kütusefilter Jureckij 18 10,064 08-05-2015, 03:35 PM
Viimane postitus: Jureckij
  K: MB w201/190 Armatuuri tuled kadunud mrmikumike 0 1,780 08-03-2015, 10:31 AM
Viimane postitus: mrmikumike
  kõrgsurvepump lekib petrik 21 16,143 24-11-2014, 11:03 AM
Viimane postitus: petrik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne