Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
Hinna poolest on masinad suhteliselt samas kategoorias, mootori ja lisavarustuse valik suures osas kattuv. Kumba eelistada ülalpidamiskulude mõttes võrreldavate mootorite ja lisade juures? Veemiku osas jätaks ilmselt w211l Airmaticu võrdlusest välja.
Postitused: 267
Teemad: 22
Liitus: May 2007
Maine:
2
Ma ei saa aru, miks kardetakse airmaticut nii väga?
Kusjuures w211 ja W219 airmaticu süsteem on MB ühed vastupidavamad selle ajajärgu autodel. Ise oman W211 õhkvedrustusega autot, ostes lekkis amordi õhureservuaar, Janimit OÜ alumiiniumikeevitusega tegelev firma tegi selle 0,5h. (maksis 25€)korda ning senimaani mitte ühtegi probleemi. Ja see sama alumiinium paun ongi kõige nõrgem koht, saab soolasid ning muid kemikaale ja oksudeerub tehase keevitus läbi, muidu on W211 airmaticu süsteem vastupidav.
Teemase, ma valiks kindlasti FL W211, kordades mugava ja pole nii "prosta", sest W204 on seest liiga plastik ning mugavus jääb W211 alla.
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
06-03-2015, 11:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2015, 11:57 AM ja muutjaks oli Blue Chip.)
Vaataks pigem universaali poole, seega CLS jääb mängust välja. Facelift 204 hinnad on ka juba pigem ebavõrreldavad, seega ilmselt peaks olema alguse otsa oma.
Aga ülalpidamiskulude poolest oskab keegi midagi kaasa arvata, hetkel jääb mulje, et väga vahet pole mõlemad peaksid olema mõistlikud?
Kuidas kummalgi roostega lood on (w210ga oli ikka Tallinnast Pärnu sõites silmaga näha kuidas autot oli tee peal vähemaks jäänud)?
Kas on mingisuguseid kalleid osasid mille peaks kummalgi erilise tähelepanu alla võtma?
Kas on mingeid kalleid kuluosasid mille vahetamist peaks jälgima enne ostu?
Mootoriks vaataks ilmselt 280CDI/320CDI. Kas nendel mootoritel peaks suuremate läbisõitude juures mingite kuluosade vahetamise kohta (pihustid, küünlad, turbod) uurima?
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
W211 kohapealt niipalju, et tunduvad üsna roostekindlad olema. Eestist uuenda ostetud esimese otsa omadel on näha olnud roostet tagaluugil ja tagumistel koobastel.
Minul on mõlemad W211 olnud otse Itaaliast, nendel kere muidugi rooste osas nagu uutel. Kui universaal W211, siis vaata et tagumised õhkpadjad peaks, kuigi see selgub sul üldiselt siis, kui auto öö või paar päeva seisnud. Tõstukipealt muidugi näeb, kui padjad on pragulised juba.
V6 osas ei oska veel kaasa rääkida, sest ise alles nädala jagu omanik olnud. Kuulduste järgi on vastupidav mootor, probleeme on olnud EGR, swirl mootoriga, osadel ka pihustitega. Samas pihustid peaks olema paremad, kui vanematel rida CDI mootoritel. Küünlad nagunii kuluosa, vahetus pole hirmkallis ja korralik Boschi/Beru küünla tükihind kuskil 15-20€.
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
06-03-2015, 01:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2015, 01:18 PM ja muutjaks oli Blue Chip.)
Kas CDIl need küünlad samamoodi kinni ei jää nagu vanal OM606'l?
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Ma lasin vahetada nii OM647 kui OM613 CDI mootoritel küünlad. Eeldus on, et küünlaid hakatase eemaldama kuuma mootoriga, siis ei ole mingeid probleeme. Mõlemal mootoril läks kõikide küünalde vahetuseks 20-30 minutit, V6 võib aega pisut rohkem kuluda, ma ei tea kuidas ligipääs on.