Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Aug 2017
Maine:
0
14-08-2017, 05:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-08-2017, 06:49 PM ja muutjaks oli lkraav.)
Tervist. Arvatavasti rebin ühe <100K sõitnud 2012+ GLK ära (üks kandidaat WDC2049011G147742), aga Saksast toomise kogemust vähe, Eestis varustuse valik väike ja hinnad nii/naa. Mõtlesin, et küsin siin ühte-teist enne liigutamist.
1. Näiteks kas see mobile.carweb.eu "Moneklar OÜ" mobile.de vahendusteenus oma hinda väärt? Nende GLK transpordipakkumine Põhja-Saksast on +840€ ja vahendustasu on ka +500€. Ise järeleminek on ka ajakulu mõttes ikka päris kallis lõbu, tõenäoliselt peab ikkagi mingit teenust kasutama. Mis tõsiseltvõetavalt alternatiive veel on? Või peaks ikka ise kohale minema, et riske minimeerida?
2. Automaat või manuaal vs automaadi rikkerisk - mul on manuaaliga vahetamisest suht suva kui kiirusehoidik on olemas, aga kui see 7G-Tronic võib-olla on ikka suht töökindel plokk ja õlivahetuse püsikulu pole eriti suur, siis vbla põen liiga palju.
3. Kas Junge Sterne garantiidest on mingit reaalset kasu ka, on kellegil mingi intsident olnud?
Muu GLK info kõik läbi kammitud ja usun, peresaaniks sobib küll - siin Joel, raikard ja Indrek kogemused näivad seda hüpoteesi kinnitavat.
PS muidu Leedus on üks isend... https://ee.brcauto.eu/soiduk/c778803-mer...l-automaat nii palju on selge, et USA-s heavy damage matsu pannud ja Leedus uuesti kokku klopsitud. Saan ajalooliselt õigesti aru, et väga halb mõte raha sellisesse stsenaariumisse panna? Sisu on küll über andekas muidu Teaduslikust huvist, kas spetsialistide arvates 10K+km eest juba võiks osta sellist asja.. remondifondi jääb ju tiba alles.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Pole kuulnudki, et neid üldse manuaale tehti. Kindlasti oli saada, aga kas keegi reaalselt neid ka tellis on iseasi. Käigukast on küll viimane murekoht, mille pärast põdeda ja üleüldse on tegu juba uue põlvkonna ja töökindla Mercedes-Benz mudeliga.
Mina eelistaks 350 CDi 190 kw mootoriga isendit, ehkki kütusekulu just väga väike pole, kuna ta on üsna suure tuuletakistusega auto.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
Tere,
Selle ülesehitatud masina viskaks sinu asemel peast. Vaevalt sa oled valmis hakkama võitlema igasuguste üllatustega.
Piltidelt on näha, et esiotsa pauk oli päris korralik, lisaks olid vist ka tulekahjustused. Vaevalt, et müügiks toodud mainad taastatakse päris nii nagu vaja. Pigem üritatakse visuaalne pilt korda teha ja ülejäänud nagu hädapärast vajalik.
Ja tulevikku silmas pidades, kui tahad teda kunagi müüma hakata, siis ega see VIN päring kuhugi ei kao ja selline info hirmutab potensiaalseid ostjaid kindlasti.
Herki
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Aug 2017
Maine:
0
15-08-2017, 11:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-08-2017, 11:29 AM ja muutjaks oli lkraav.)
(15-08-2017, 11:09 AM)herki Kirjutas: Tere,
Selle ülesehitatud masina viskaks sinu asemel peast. Vaevalt sa oled valmis hakkama võitlema igasuguste üllatustega.
Piltidelt on näha, et esiotsa pauk oli päris korralik, lisaks olid vist ka tulekahjustused.
Kõik õige. Teaduslik huvi, kuidas sa paugu detailid pildi pealt ära vaatasid? Mu amatööri pilk ei suuda midagi erilist näha.
Postitused: 70
Teemad: 5
Liitus: Feb 2015
Maine:
0
15-08-2017, 11:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-08-2017, 11:36 AM ja muutjaks oli kevtal.)
(15-08-2017, 11:11 AM)lkraav Kirjutas: (15-08-2017, 11:09 AM)herki Kirjutas: Tere,
Selle ülesehitatud masina viskaks sinu asemel peast. Vaevalt sa oled valmis hakkama võitlema igasuguste üllatustega.
Piltidelt on näha, et esiotsa pauk oli päris korralik, lisaks olid vist ka tulekahjustused.
Kõik õige. Teaduslik huvi, kuidas sa paugu detailid pildi pealt ära vaatasid? Mu amatööri pilk ei suuda midagi erilist näha.
Vin koodi googeldamine andis ilmselt selle tulemuse.
http://www.autobidmaster.es/carfinder-on...ALBANY_NY/
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
Tere taas,
Ka selle uduse pildi pealt oli näha, et stange kriipimisega tegu ei olnud ja kahjustuste kirjelduses oli ka tulekahjustused kirjas.
Aga ilmselt läks sul selle masina pilti nähes isu üle
Herki
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Aug 2017
Maine:
0
Hahaa, tänan tarkuse jagamise eest. Ma robotlikult olen vaadanud lihtsalt https://www.vindecoderz.com kokkuvõtteid aga jah common sense on tõesti googeldada ka.
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
2012GLK "osta kohe" hinnaga 16000€ hinnaga ja mõned vanemad isendid ka.toomine ca 500+minu huvi 350€
https://www.autorola.eu/dealer/search.do...untry=*any*
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Aug 2017
Maine:
0
(15-08-2017, 02:04 PM)arcar Kirjutas: 2012GLK "osta kohe" hinnaga 16000€ hinnaga ja mõned vanemad isendid ka.toomine ca 500+minu huvi 350€
Sry, 2008 tehnoloogiaga saanid ei huvita. Ehitusaasta peab olema alates 2012 faceliftist. Hinnas puudub selgus kas koos km või neto.
Postitused: 17
Teemad: 6
Liitus: Jun 2017
Maine:
0
(15-08-2017, 02:16 PM)lkraav Kirjutas: (15-08-2017, 02:04 PM)arcar Kirjutas: 2012GLK "osta kohe" hinnaga 16000€ hinnaga ja mõned vanemad isendid ka.toomine ca 500+minu huvi 350€
Sry, 2008 tehnoloogiaga saanid ei huvita. Ehitusaasta peab olema alates 2012 faceliftist. Hinnas puudub selgus kas koos km või neto.
Kui sa arvad, et FL isend on nüüd OLULISELT uuema tehnoloogiaga, siis eksid rängalt. Facelift pole uus mudel ning reaalselt metsikut muutust pole. Kui tahad olulist progressi pead automaailmas ikkagi uuema mudeli ostma.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Aug 2017
Maine:
0
(15-08-2017, 08:52 PM)Evo Kirjutas: Kui sa arvad, et FL isend on nüüd OLULISELT uuema tehnoloogiaga, siis eksid rängalt. Facelift pole uus mudel ning reaalselt metsikut muutust pole. Kui tahad olulist progressi pead automaailmas ikkagi uuema mudeli ostma.
Well, nii või naa, me ei tea täpselt kui palju tootmist on MB tehastes detailides tuunitud aastatega õpitust. Aga see hind pole 2008 eest lihtsalt atraktiivne ka.
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(15-08-2017, 09:35 PM)lkraav Kirjutas: (15-08-2017, 08:52 PM)Evo Kirjutas: Kui sa arvad, et FL isend on nüüd OLULISELT uuema tehnoloogiaga, siis eksid rängalt. Facelift pole uus mudel ning reaalselt metsikut muutust pole. Kui tahad olulist progressi pead automaailmas ikkagi uuema mudeli ostma.
Well, nii või naa, me ei tea täpselt kui palju tootmist on MB tehastes detailides tuunitud aastatega õpitust. Aga see hind pole 2008 eest lihtsalt atraktiivne ka. see ikka 2012 mitte 2008 !
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Nädsa, siin teema kenasti olemas mu küsimuste jaoks. Uuskasutame siis.
Kas näoopijärgsel GLK-l on 17 vähim veljemõõt, mis esisadula peale läheb? 16 vist ei mahu? Või füüsiliselt mahuks ka mõistliku suurusega ratas?
Netis kohtab pidevalt lubatud haagisemassi 2 tonni. Kas võiks olla lootust saada suuremat numbrit või on moega kaasa minnes hoopis väiksemaks ümardatud? Kahe tonniga saab ka hakkama, aga rohkem oleks meie peres parem
Kas kood 550 on eemaldatav haagisekonks või alla käänatav?
Kas kood 347 eCall Europe helistab avarii korral läbi üehdnatud kättesaadava telefoni või on neil miskine ettemakstud ühendus olemas? Või tuleks selle tzydeemi tarvitamiseks Eesti SIM autosse paigaldada?
Kas kood 235 Active Park Assist oskab ka paralleelparkimist või ainult ristipessa pugeda? Kärust ei tea see veel ju midagi?
Kas kood 890 Automatic Rear Door on ainult nupust avatav-suletav või koodi 889 Keyless-Go puhul ka jalaviipest avanev?
KAV....
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
Tere,
Tehase min. mõõt on 235/60R17 ei ole ka liiga madal profiil, kui läbilööke kardad. 235/70R16 vist juba liiga kõrge ja mis see kasutegur 16 tolli puhul on?
PS! Ega nende riiulis olevate velgede ET ilmselt ka suure tõenäosusega ei sobi
Herki
(16-12-2019, 10:19 PM)v6sa Kirjutas: Nädsa, siin teema kenasti olemas mu küsimuste jaoks. Uuskasutame siis.
Kas näoopijärgsel GLK-l on 17 vähim veljemõõt, mis esisadula peale läheb? 16 vist ei mahu? Või füüsiliselt mahuks ka mõistliku suurusega ratas?
Netis kohtab pidevalt lubatud haagisemassi 2 tonni. Kas võiks olla lootust saada suuremat numbrit või on moega kaasa minnes hoopis väiksemaks ümardatud? Kahe tonniga saab ka hakkama, aga rohkem oleks meie peres parem
Kas kood 550 on eemaldatav haagisekonks või alla käänatav?
Kas kood 347 eCall Europe helistab avarii korral läbi üehdnatud kättesaadava telefoni või on neil miskine ettemakstud ühendus olemas? Või tuleks selle tzydeemi tarvitamiseks Eesti SIM autosse paigaldada?
Kas kood 235 Active Park Assist oskab ka paralleelparkimist või ainult ristipessa pugeda? Kärust ei tea see veel ju midagi?
Kas kood 890 Automatic Rear Door on ainult nupust avatav-suletav või koodi 889 Keyless-Go puhul ka jalaviipest avanev?
KAV....
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
17-12-2019, 05:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-12-2019, 05:50 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Ma pigem 205 rehve pidasin silmas. Mitte läbilööke, vaid laiuse-kõrguse suhet, mis halbadel teedel auto uitama paneb. 235 on nii kergele autole paljuvõitu kõval pinnal. Ma sohu ei plaani sellega ronida, selleks on Vauxhalli UTV. Ma ju maalt ja hobustega. ET näikse kusjuures sobivat, aga reaalsuses saab üldse aimu alles alla proovides.
Aga see karu on veel laskmata.
Teab keegi midagi konksu koodi kohta arvata?
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
17-12-2019, 08:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-12-2019, 08:58 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Mina tänab. Kusjuures see on täitsa masendav: kärukonksul on aju...
A ju siis nii on neil uuematel asjadel. Tuleb hakata harjuma. Või OM603 peale tagasi kolida
Kas konksu vabastamise nupp eluneb vasaku ukse laeka esiseinal?
Kas tagasi peab end klappima ka eletri jõul?
|