02-02-2015, 02:19 PM
Tere, oleks soov siis teha auto "valjemaks". Kust peaks uurima asja või kuhu pöörduma? mootor on 5,5 bensiin
S500
|
02-02-2015, 02:19 PM
Tere, oleks soov siis teha auto "valjemaks". Kust peaks uurima asja või kuhu pöörduma? mootor on 5,5 bensiin
02-02-2015, 06:52 PM
Asenda tagumised pütid mingi sportlikumate püttidega. Või pane lihtsalt otse toru.
CE420 v8
10-02-2015, 01:28 AM
Ühe poole saab võtta vabalt küljest, hääl saab hea nii aga mis s klass see siis on
CE420 v8
10-02-2015, 11:14 AM
Kui sa tahad hääli ,siis pead arvestama sellega et hakkab ajudele , ma sõitsin nädal aega kus oli otsetoru käigukastini . Algul on fun , aga tähelepanu keskpunktis koguaeg olla on jama , eriti kui vaja öösiti eramajade vahel sõita .Hääled on küll head mis v8 sealt välja müristab Aga kõigeparem selle teostamiseks on investeering ja keevitus . http://www.ebay.com/itm/ELECTRIC-EXHAUST...57&vxp=mtr ja videolõik mis see endast ette kujutab https://www.youtube.com/watch?v=p1I_gl4SLyU
10-02-2015, 12:09 PM
Palju selline vigur eesti teede keemiat kannatab? Kui just väga vaja lase teine väljalase keevitada.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
10-02-2015, 07:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-02-2015, 09:59 PM ja muutjaks oli hents99.)
Ma panin oma ridaneli turbokale vaakumiga juhitavad roostevabast drosselid. Vaakum imeb klappe kinni, vaakumita lahti. Toimib.
Ühel tuttaval sulas see kogu krempel ära, mis eelpool toodud lingil pakutakse. Edit: Mul on need klapid muidugi heli summutamiseks, mitte vajadusel valjendamiseks. Mul oli vastupidi, liialt lärmakas.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
11-02-2015, 01:53 PM
Minu arvates vali hääl on AMG pärusmaa. S500 puhul see ei sobi.
AMG'd aga suudavad minu arvates maailma parimat häält produtseerida. Ma tegelikult ostsin oma praeguse ML63 poolenisti hääle pärast. Aga ML keres on see hääl palju lahjem kui ta on näiteks C63 keres. Õigupoolest oli ta nii maha vaigistatud, et seda madalat kananahka tekitavat müdinat polnud pea kuuldagi. Lasin keskmised resokad välja võtta - nüüd on veidi parem. Liikluses täiesti vaikne nagu ennegi, aga kui vajutada, siis laulab rohkem. Samas räägitakse, et õigem on resod alles hoida ja tagumised pütid asendada vabamatega. AMG puhul leian, et on kohane, et teda veidi nagu kuulda ka oleks.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
25-02-2015, 03:52 PM
CL600 AMG 96
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|