Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
14-11-2014, 11:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2014, 11:55 AM ja muutjaks oli kait.)
Kuigi see probleem, et w211 722.6 kast külmalt kipub madalatel käkudel jõnksu sisse viskama pole väga häiriv, on mulle põhimõtteliselt huvi hakanud pakkuma, et mis seda põhjustab?
Nii palju, kui aru saan, tundub et jõnks tekib tänu 1. ja 2. käigu ajal turbiini liiga kiirele lukustumisele. Aga miks?
Kas tegu võib olla hüdromuhvi defektiga või on solenoid väsinud? Ajutisel on võimalik viga leevendada õlivahetusega, pikalt ei kesta.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(14-11-2014, 11:49 AM)kait Kirjutas: ...
Ajutisel on võimalik viga leevendada õlivahetusega, pikalt ei kesta.
Dünaamiline õlivahetus koos läbipesuga ikka?
Auto ise ei kurda arvutile?
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
(14-11-2014, 12:09 PM)v6sa Kirjutas: (14-11-2014, 11:49 AM)kait Kirjutas: ...
Ajutisel on võimalik viga leevendada õlivahetusega, pikalt ei kesta.
Dünaamiline õlivahetus koos läbipesuga ikka?
Auto ise ei kurda arvutile?
Auto ise seda viga ei tuvasta. Dün vahetus jah.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(14-11-2014, 12:19 PM)kait Kirjutas: (14-11-2014, 12:09 PM)v6sa Kirjutas: (14-11-2014, 11:49 AM)kait Kirjutas: ...
Ajutisel on võimalik viga leevendada õlivahetusega, pikalt ei kesta.
Dünaamiline õlivahetus koos läbipesuga ikka?
Auto ise ei kurda arvutile?
Auto ise seda viga ei tuvasta. Dün vahetus jah.
Väidetavalt see väike jõnksutamine midagi hullu ei põhjusta. Kunagi sai Saksamaal sõita mitme taksoga, millel oli see jõnksutamine ikka väga tugev. Juhtidega sel teemal rääkides viipasivad käega ja ütlesid et sadu tuhandeid nii sõitnud.
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
Taksodel siis tegi seda trikki ka sooja kastiga või oli hoopis mingi muu samalaadne probleem. Minu masinal on seda jõnksu tunda kuni ca 3-4 min. linnasõidul.
Postitused: 49
Teemad: 10
Liitus: Sep 2014
Maine:
0
(14-11-2014, 06:09 PM)kait Kirjutas: Taksodel siis tegi seda trikki ka sooja kastiga või oli hoopis mingi muu samalaadne probleem. Minu masinal on seda jõnksu tunda kuni ca 3-4 min. linnasõidul. võiks ju proovida seadeid muuta kastil, et viivitus oleks nats pikem käigu vahetusel, muidugi proovi see paar minutit niisama mootoril käia enne sõitu, vaata mis siis teeb, mul on küll w210 aga aitab
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(14-11-2014, 06:47 PM)warum Kirjutas: (14-11-2014, 06:09 PM)kait Kirjutas: Taksodel siis tegi seda trikki ka sooja kastiga või oli hoopis mingi muu samalaadne probleem. Minu masinal on seda jõnksu tunda kuni ca 3-4 min. linnasõidul. võiks ju proovida seadeid muuta kastil, et viivitus oleks nats pikem käigu vahetusel, muidugi proovi see paar minutit niisama mootoril käia enne sõitu, vaata mis siis teeb, mul on küll w210 aga aitab
Mootori temperatuur tõenäoliselt ei aita, küsimus on käigukasti õli tempis. See kas ta jõnksutab külma või sooja kastiga sõltub minuteada üldjuhul lihtsalt sopast kastis ning sellega seotud kasti juhtimisest. Eks targemad võivad kommenteerida.
Postitused: 49
Teemad: 10
Liitus: Sep 2014
Maine:
0
(14-11-2014, 07:30 PM)kentq Kirjutas: (14-11-2014, 06:47 PM)warum Kirjutas: (14-11-2014, 06:09 PM)kait Kirjutas: Taksodel siis tegi seda trikki ka sooja kastiga või oli hoopis mingi muu samalaadne probleem. Minu masinal on seda jõnksu tunda kuni ca 3-4 min. linnasõidul. võiks ju proovida seadeid muuta kastil, et viivitus oleks nats pikem käigu vahetusel, muidugi proovi see paar minutit niisama mootoril käia enne sõitu, vaata mis siis teeb, mul on küll w210 aga aitab
Mootori temperatuur tõenäoliselt ei aita, küsimus on käigukasti õli tempis. See kas ta jõnksutab külma või sooja kastiga sõltub minuteada üldjuhul lihtsalt sopast kastis ning sellega seotud kasti juhtimisest. Eks targemad võivad kommenteerida. turbiin ju käib ringi ja õli ka seal liigub mingil määral, äkki eksin?
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Aug 2014
Maine:
0
Mul W211, teeb ka väikse jõnksu teiselt esimesele külmalt vahetades, soojalt jõnks kaob. Lasin teha dün.õlivahetuse ja vaadati kast üle, isegi sees olnud kastiõli oli täitsa OK. Uurisin sealt ja arvati, et mingi perioodi masinatel tuleks teha tarkvara uuendus. Proovin ka selle ära võin teada anda, kui targemaks saan.
Postitused: 198
Teemad: 28
Liitus: Apr 2014
Maine:
3
Uuendamisele minnes tuleta igaks petteks meelde, et kastisofti uuendus käib käsikäes mootori omaga.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(19-11-2014, 07:03 PM)Kermo79 Kirjutas: Mul W211, teeb ka väikse jõnksu teiselt esimesele külmalt vahetades, soojalt jõnks kaob. Lasin teha dün.õlivahetuse ja vaadati kast üle, isegi sees olnud kastiõli oli täitsa OK. Uurisin sealt ja arvati, et mingi perioodi masinatel tuleks teha tarkvara uuendus. Proovin ka selle ära võin teada anda, kui targemaks saan.
Ma oleks ka nendest tarkvarade uuendamistest huvitatud. Kui targemaks saad siis palun anna teada. Pole ise neid asju uurinud.
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
Tühikäigul töötades kulub palju aega kasti õli temp. tõusmiseks. Põhiline, mis temp. tõstab on turbiinis toimuv ülekanne. Softi värskendamise tulemus huvitaks ennastki.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Mul sama teema 210 esimesed vahetused külmalt kerge jõnksuga.
Naftapress.
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
(19-11-2014, 09:57 PM)arts24h Kirjutas: Mul sama teema 210 esimesed vahetused külmalt kerge jõnksuga.
Minul on käiguvahetused normaalsed aga väikestel kiirustel e. 1. käigu (võimalik, et ka 2. kägu) turbiini lukustus toimub liiga järsult. Seda siis ainult külma kastiga, nii suvel kui talvel. Isegi tundub nii, et turbiini lukk tuleb järsku peale, siis kasti aju avastab ise ka et sai vist liiga järsku peale ja laseb jälle turbiini libisema.
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Sama siin, usumeetril 360000, soojana toimib kast hästi. Autot soetades oli samuti viga sees aga siis oli läbisõit 52000 väiksem - kast hullemaks pole läinud.
ootan diskussiooni
|