Postitused: 41
Teemad: 15
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
31-10-2014, 04:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-07-2015, 02:04 PM ja muutjaks oli mark3y.)
Tere,
Sai siis ka aega teema teha. Sai siis hiljuti ostetud endale see sama sõiduk mis juba ammu silma riivas. Sai siis kaua jälgitud automüügikuulutusi ja lõpuks leidsingi endale sobivat. Seisukord hea, muidugi mõned vead olemas.
Mark: Mercedes-Benz e300
Väljalaskeaasta: 1994
Läbisõit: 300 000 km
Võimsus: 80 kw
Mootor: 3.0 R6
Käigukast: Automaat
Lisavarustus: roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, turvapadi, 4x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), valuveljed (18), signalisatsioon (mahuanduriga), püsikiiruse hoidja, elektrilised välispeeglid, 2x elektriliselt reguleeritavad istmed, 2x istmesoojendused, CD stereo, esimesed udutuled, välistemperatuuri näidik, iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, nahkpolster, elektriline antenn, 1x peeglid päikesesirmides, nahkkattega käigukanginupp, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, subwoofer.
Teha tuleb: kõrvalistuja rihm välja ei sõida( kui keegi teab milles viga on võib teada anda), käigukasti õli vahetada, küünlad vahetada ja väike kosmeetiline töö tuleb ka ära teha, esiklaas vahetada.
Postitused: 136
Teemad: 20
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
nice
Postitused: 133
Teemad: 23
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Teha tuleb listi ka -30mm vedrud hiljemalt kevadeks.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Postitused: 41
Teemad: 15
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
(31-10-2014, 04:32 PM)Joel. Kirjutas: Teha tuleb listi ka -30mm vedrud hiljemalt kevadeks. vaadates coilide ja vedrude hinnad paneb see mõtlema, vedrusilõigata ka väga ei tahaks.
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
31-10-2014, 05:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-10-2014, 05:50 PM ja muutjaks oli Mike22.)
Kaua kaua oli see kupee müügis, endalgi meeldis. Väga head lisad tal ning õige mootor, ja sisu oli natuke imelik hall-must kombinatsioon?
Kindlasti madalamaks kevadel, ja võiks ka avantgarde iluvõre ees olla.
See auto oli vist kunagi värvitud, tagaluugil mersumärk puudub?
Kelneri kohta ma kontrolliks andurid esiteks.
Postitused: 41
Teemad: 15
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
(31-10-2014, 05:49 PM)Mike22 Kirjutas: Kaua kaua oli see kupee müügis, endalgi meeldis. Väga head lisad tal ning õige mootor, ja sisu oli natuke imelik hall-must kombinatsioon?
Kindlasti madalamaks kevadel, ja võiks ka avantgarde iluvõre ees olla.
See auto oli vist kunagi värvitud, tagaluugil mersumärk puudub?
Kelneri kohta ma kontrolliks andurid esiteks.
Sisu on tõesti imelik, ise arvan, et originaalis peaksid olema hallid istmed( kui kellegil pakkuda hallid nahkistmed või must põrand pakkuge). Autol oli jh tehtud keretöid, Natuke pandi värvitooniga mööda aga see parem kui rooste
Äkki saaksid täpsemalt öelda kus need andurid asuvad ja kudias neid kontrollida, pole varem siukese süsteemiga kokku puutunud.
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
31-10-2014, 06:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-10-2014, 06:06 PM ja muutjaks oli Mike22.)
Ma isiklikult ei tea kus nad asuvad, aga mul oli sama probleem kupeel, ja elektrik tegi korda, ütles et mingi anduri teema oli
Sisu värvi saad kontrollida vin koodi järgi
Postitused: 195
Teemad: 15
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Väike närimine,CE'd tehti 93-94,sul peaks olema e320
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(31-10-2014, 05:11 PM)mark3y Kirjutas: (31-10-2014, 04:32 PM)Joel. Kirjutas: Teha tuleb listi ka -30mm vedrud hiljemalt kevadeks. vaadates coilide ja vedrude hinnad paneb see mõtlema, vedrusilõigata ka väga ei tahaks. Kust W124'le coile leiab? Kui mina viimati uurisin, siis sellele kerele ei pakutud üldse. Tean, et BMW E36 omad sobivad, kuid nendega on ka mõningad probleemid.
Postitused: 41
Teemad: 15
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
04-11-2014, 12:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-11-2014, 12:27 AM ja muutjaks oli mark3y.)
(02-11-2014, 01:36 PM)Eero_S Kirjutas: (31-10-2014, 05:11 PM)mark3y Kirjutas: (31-10-2014, 04:32 PM)Joel. Kirjutas: Teha tuleb listi ka -30mm vedrud hiljemalt kevadeks. vaadates coilide ja vedrude hinnad paneb see mõtlema, vedrusilõigata ka väga ei tahaks. Kust W124'le coile leiab? Kui mina viimati uurisin, siis sellele kerele ei pakutud üldse. Tean, et BMW E36 omad sobivad, kuid nendega on ka mõningad probleemid.
mõtlesingi e36 ümberehitatud coile.
Kuidas üldse inimesed neid autosi madaldavad, keegi saab nõu anda?
Täna sai ka lõpuni tehtud siuke asi: pildid ütlevad rohkem kui 1000 sõna:
Ja natuke värskemad pildid autost:
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
05-11-2014, 07:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2014, 07:36 PM ja muutjaks oli Eero_S.)
Ega madaldataksegi E36 esimesed coilid ette(tegelikult jäävad ikkagi 124 kere jaoks natuke liiga nõrgaks, kuna E36 on kõvasti kergem auto) ja taha topitakse Saab 900(või 90) amordid. Vedrusi kasutatakse MB'le mõeldud madaldusi või sportline omasi. Samuti jätavad E36 coilid amordi tugilaagrid kergelt pingesse, samas öeldakse, et sellest probleemi ei ole. Mõni on lasknud teha custom camber plate sinna.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
ise netist otsides, eriti just soomelehtedelt, leian päris palju madaldus vedrusi ja ka vastava madaldusega kokkukäivaid amorte, yldjuhul ikka -30 kuni -55mm e sert ja köik tänavalegaalsed, pigem minumasinale ei saa neid panna kuna mul nivoo amordid taga, tavavedrustusega madaldusi olen leidnud köikidele tavalistele 124-dele. vöid saata PM kui soovid lisa inffi sellekohapealt.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Jah, madaldusvedru ja amordi kombot pakutakse, aga coile, kui selliseid 124'le ei pakuta. Isegi reguleeritavaid amorte pakutakse, hinnad on muidugi vahvad. Nivookaga on ju lihtne, selle kõrgust saab sättida, kaotad küll sellega kandevõimes, kuna hakkab muidu põhja taguma, aga selle lahenduseks on jäigemad ja madalamad vedrud.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Coili mõte on iga nurga eraldi seadistatavus. Ehk kui sa nurgakaaludega autot paika ei säti, siis pole asjal mõtet.
E36 esimene püstak on tavaolekus ca 50mm kõrgem kui MB`l. Tegelikult võiks amordi toed (mitte tugilaager) kõrgemad teha.
H&R või Eibach madaldusvedru + Bilstein B8 amort (B12 kit) ja asi korras.
Või H&R Cup kit.
Alla 1k euro maksvaid coile pole enivei mõtet panna. Odavamatest on BC enamvähem OK toode, olen isegi mõned komplektid müünud. Ühe isegi W201`le.
Postitused: 136
Teemad: 20
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
Kena masin , oma silmaga nägin aardlas sõitmas
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(06-11-2014, 10:22 AM)hents99 Kirjutas: ...
Alla 1k euro maksvaid coile pole enivei mõtet panna. Odavamatest on BC enamvähem OK toode, olen isegi mõned komplektid müünud. Ühe isegi W201`le.
Kuidas W124 puhul on lahendatud vedru töötava kõrguse muutmine?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
(06-11-2014, 11:44 AM)v6sa Kirjutas: (06-11-2014, 10:22 AM)hents99 Kirjutas: ...
Alla 1k euro maksvaid coile pole enivei mõtet panna. Odavamatest on BC enamvähem OK toode, olen isegi mõned komplektid müünud. Ühe isegi W201`le.
Kuidas W124 puhul on lahendatud vedru töötava kõrguse muutmine?
W124`le polegi coil-overite komplekti tehtud. Kui kasutada BMW E36 omi, siis seal on vedu amordi ümber ja reguleeritaksegi kõrgust ja vedru eelpinget vastavalt vedru kandurit (mutrit) üles-alla reguleerides.
Aga siit tekib teine probleem. Originaal amordi tuge ei saa kasutada, sest sellel puudub kandev funtsioon.....osad siiski kasutavad.
Ehk coilide peale ringi tegemine on päris suur töö ja minu silmis vajadus täiesti puudub. Peale selle, et lihtsam on kõrgust muuta. Ringrajale ei sobi see auto nii või teisiti.
Postitused: 41
Teemad: 15
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
06-11-2014, 02:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-11-2014, 02:30 PM ja muutjaks oli mark3y.)
No jh, praegu näen ainult üht lahendust, kuna väga ei taha kokku puutuda nende amortide ja vedrude ümberehitusega siis jääb lihtsalt madaldusvedrud osta. Kui kellegil on mingeid olnud kunagi siis võiks märku anda, kuidas mugavus jne olid.
Mark.
Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
selle coili jutuga seoses reostan natuke.
e36 coil istub siis ette 1:1?või tuleb midagi muuta ka(peale amordi toe)?
ja kas originaal vedru tuleb siis minema visata omalt kohalt?
vabandust kui lollid küsimused,ei ole üldse kodus veel Mercedes-Benz hingeeluga.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
http://www.stanceworks.com/forums/showth...hp?t=22011
See on siiani kõige asjalikum teema, mille ma olen suutnud välja kaevata googlest.
|