16-09-2014, 03:23 PM
Nonii, autosid omatud juba ligi 40 aga Mercedest ei olegi varem veel olnud. Veerand omatud autodest on BMW'd olnud. Viimane auto oligi X5 4,4 V8 aga sõitmist on nii palju tekkinud, et hakkas kulukaks minema (ma ei väida, et auto liiga janune on, lihtsalt omal on liiga palju sõitmist ) Kontrast X5ga on jõhker, võibolla isegi liiga jõhker esimese hooga. Kuigi Mercedes võtab meeldivalt ca 3 korda vähem kütet, ei ole ma siiani sellega veel päris ära harjunud, kui aeglane ta on. Esimesed nädal aega oli eriti hull, siis pärast seda hakkasin juba minekut ka tundma Siin foorumis ostuabi teemas mainiti, et 90kW masinaga mõõdasõite lootusetu teha - ma vaidleks vastu. Maantee kiirenduse ja mõõdasõitude üle ma ei kurda üldse aga kohaltminek on jube tuim. X5'ga veidi seisva autoga gaasi andsid, olid kuklad juba peatugedes aga turbodiisel tahab põõrdeid saada et hoog üles võtta.
Tegemist on tehasest välja tulnud taksoversiooniga autoga. Osa oma elust on ta kindlasti ka taksot sõitnud. Reaalne läbisõit on mul enam-vähem teada ja väga hull ei olegi. Aga ma olen sellest autost vaimustuses - ja mitte sellepärast, et vohh E200CDI on vinge auto, vaid sellepärast et nii suure läbisõidu juures ei ole autol ühtegi asja mis ei töötaks! Ainsaks veaks auto juures saakski lugeda seda, et ta on lihtsalt veidi rohkem kulunud kui teised samavanad diiselautod. Kindlasti oma osa mängib seal ka lisavarustuses olev "reinforcement package". Kahjuks ma ei tea täpselt mida see sisaldab, ühes välismaises foorumis kirjutas et tugevdatud pakett sisaldab tugevdatud alusvankrit, genekat, suuremat akut, tugevamaid sisustuse materjale.
Hiljuti sai omatud sama vana 5 seeria BMW 525d. Kuna need autod peaks olema konkurendid, siis mul on hea võrrelda, mis on ühel parem kui teisel. Esiteks oli BMW muidugi võimsam ja kiirem, aga võttis tunduvalt rohkem kütet ka. Mercedes võtab linnas samapalju kui BMW keskmiselt võttis.
Asjad mis meeldivad rohkem kui BMW'l´:
kõigepealt ja põhiliselt maki heli - mul pole ammu nii hea tümakaga autot olnud. Üldse on uskumatu, et uuena nii kallis auto nagu BMW kasutab nii viletsat helisüsteemi.
Väga lihtsa lahendusega iseavanev pagasiluuk.
Kuigi BMW oli universaal, tundub Mercedeses rohkem ruumi olevat.
Mingil seletamatul põhjusel jättis BMW endast hoopis haprama mulje kui Mercedes.
Kolme vilgutusega suunatuli on kuidagi paremini lahendatud.
Asjad mis meeldisid BMW'l rohkem:
disain - W211 on pigem konservatiivse välimusega vanainimese auto, nii seest kui väljast.
Tehnoloogia - kui naljaga pooleks neid kahte näiteks mobiiltelefoniga võrrelda, siis E60/61 on nutitelefon ja W211 on Nokia 5110. Pärast BMW ostu avastasin palju uuenduslikke lahendusi jne aga Mercedes tundub rohkem vanakool olevat.
Kojameeste lüliti pole suunatule kangi otsas. Eriti ebamugav on Mercedesel sõidu ajal rooli taha piiluda, et näha mis asendis kang on.
Panen paar pilti siis ka masinast. Telefoniga tehtud pesemata autost aga ma ei näe lähiajal võimalust autot läikima lüüa ja digikaga pilte teha nagunii ja kuna mul täna on vaba aega, siis teen selle teema praegu nende piltidega ära.
Tegemist on tehasest välja tulnud taksoversiooniga autoga. Osa oma elust on ta kindlasti ka taksot sõitnud. Reaalne läbisõit on mul enam-vähem teada ja väga hull ei olegi. Aga ma olen sellest autost vaimustuses - ja mitte sellepärast, et vohh E200CDI on vinge auto, vaid sellepärast et nii suure läbisõidu juures ei ole autol ühtegi asja mis ei töötaks! Ainsaks veaks auto juures saakski lugeda seda, et ta on lihtsalt veidi rohkem kulunud kui teised samavanad diiselautod. Kindlasti oma osa mängib seal ka lisavarustuses olev "reinforcement package". Kahjuks ma ei tea täpselt mida see sisaldab, ühes välismaises foorumis kirjutas et tugevdatud pakett sisaldab tugevdatud alusvankrit, genekat, suuremat akut, tugevamaid sisustuse materjale.
Hiljuti sai omatud sama vana 5 seeria BMW 525d. Kuna need autod peaks olema konkurendid, siis mul on hea võrrelda, mis on ühel parem kui teisel. Esiteks oli BMW muidugi võimsam ja kiirem, aga võttis tunduvalt rohkem kütet ka. Mercedes võtab linnas samapalju kui BMW keskmiselt võttis.
Asjad mis meeldivad rohkem kui BMW'l´:
kõigepealt ja põhiliselt maki heli - mul pole ammu nii hea tümakaga autot olnud. Üldse on uskumatu, et uuena nii kallis auto nagu BMW kasutab nii viletsat helisüsteemi.
Väga lihtsa lahendusega iseavanev pagasiluuk.
Kuigi BMW oli universaal, tundub Mercedeses rohkem ruumi olevat.
Mingil seletamatul põhjusel jättis BMW endast hoopis haprama mulje kui Mercedes.
Kolme vilgutusega suunatuli on kuidagi paremini lahendatud.
Asjad mis meeldisid BMW'l rohkem:
disain - W211 on pigem konservatiivse välimusega vanainimese auto, nii seest kui väljast.
Tehnoloogia - kui naljaga pooleks neid kahte näiteks mobiiltelefoniga võrrelda, siis E60/61 on nutitelefon ja W211 on Nokia 5110. Pärast BMW ostu avastasin palju uuenduslikke lahendusi jne aga Mercedes tundub rohkem vanakool olevat.
Kojameeste lüliti pole suunatule kangi otsas. Eriti ebamugav on Mercedesel sõidu ajal rooli taha piiluda, et näha mis asendis kang on.
Panen paar pilti siis ka masinast. Telefoniga tehtud pesemata autost aga ma ei näe lähiajal võimalust autot läikima lüüa ja digikaga pilte teha nagunii ja kuna mul täna on vaba aega, siis teen selle teema praegu nende piltidega ära.