30-07-2014, 12:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-07-2014, 06:33 PM ja muutjaks oli matuboyu.)
Aasta siis oli 2013, augustikuu teine pool oli Gregoriuse kalendri järgi jooksmas. Ilus suvine ilm oli. Otsustasin interneedusest auto24.ee avada ja huvitavaid kasutatud autosid vaadata. Olin endale suvejooksul dengelpungi veidi krõbisevat peitnud ja arvasin,et oleks paras aeg nüüd dengelpung edasi "pärandada". Huviorbiidil mööda elliptilist ringi liikusid 2 autot- Honda Civic 7. põlvkond luukpära 3 ukseline versioon ja Mercedes Benz 190 . Honda sellepärast,et tegu on paganama hästi ehitatud autoga ja mootorite kvaliteedist ei hakka ma parem rääkimagi(ok räägin kuskilt kohast kuulsin-nägin sellist fakti,et kui VTEC mootor võeti kasutusele siis peale 15 miljonit ehitatud mootorit polnud mitte ühegi VTEC mootoriga midagi juhtunud aga ei saa pead õigsuses anda, võibolla lugesin seda delfist .....ja Mercedes sellepärast ,et noh...Mercedes. Kui ma oleks tahtnud osta tehniliselt poolelt parimat autot siis ma oleksin pidanud valima mingisuguse BMW aga see on umbes sama ,et ma ostaksin läpaka ainult protsessori kiiruse ja erinevate siinilaiuste ning kõvaketta järgi aga ma ei taha nii labane olla Näitan sellega enda iseloomu ja vaimsust mitte igavaid teadmisi aga too tolleks.
Hondasid olin vaadanud juba pikemat aega ja mul olid tol momendil kõik Civicud peas. Kui aga avastasin,et üles on pandud praegu teemas olev auto siis haarasin nutitoru pihku ja hakkasin numbreid keerama. Jutt auto kohta oli konkreetne-eelmine omanik oli ka siin foorumis kasutaja ja nii mõnegis teemas sõna võtnud. Rääkida oli tal autost palju kuna auto modifikatsioonid olid kõik tema käe järgi tehtud(täpsemalt räägin hiljem).Rääkis eelmine omanik veel seda,et selle auto vastu tundsid tol hetkel huvi ka inimesed meile naaberriigist(kuna auto sain mina endale siis praegu proovivad nood naabrid Ukrainat omastada). Polnud siis enam midagi-Istusin päeva-kahe jooksul venna auto rooli ja suund Saku poole. Kohalejõudes nägin ilusat puhast autot millele astus ligi ka omanik. Siis tutvustati mulle autot ligemalt ja sain ka proovisõitu teha, kõik sujust nagu õlitatult. Minuga oli veel kaasas üks sõber kes suutis niigi hea hinnaga autolt natuke hinda alla kruvida ja oligi-DEAL!
Näidikuploki vasakus servas üleval pool põles kollane kolmnurk mille peale omanik ütles,et tema on tankinud ainult oktaanarvuga 98 kütust ja soovitas ligema ajajooksul mul sama teha. 50 euro eest läks tookord 98 kütus paaki(siiamaani sõidab auto kütusega 98-ga kuna eelmise omaniku sõnul pidavat saama täis paagiga ligemale 100 km rohkem sõita kui 95 numbrit kandva kütusega) ja käisin Jägala joa juures ning siis tulin põhimõtteliselt otse koju...kodus hakkas ka seesama tuli põlema Tegu ikkagi 3 liitrise mootoriga ja esimest korda ikka enda jaoks uue auto roolis
Aga püüan autot iseloomustada numbritega
Datacard
Chassis
Model: 190 E 2.6
Order number: 0 2 225 02934
Delivery Date:
Lights: HELLA
Enigne Number: 103942 12 073919
Transmission: 722409 03 228268
Engine
Enigne Number: 103942 12 073919
Type of Engine:
ETV-BM:
Text:
Extras
Code Text
071A No code designation available
199 APPLICATION CODE FOR COMPONENT PROCESSING
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
244 SPORTS SEATS, FRONT
281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL
331 CASSETTE COMPARTMENT
412 ELECTRIC SLIDING ROOF
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
442 No code designation available
524 PAINTWORK - PRESERVATION
531 AUTOMATIC ANTENNA
585 No code designation available
591 WD GREEN GLASS ALL-RND., HTD. REAR WIND.-ESG
620 AIR POLLUTION CONTROL
650 No code designation available
751 BECKER RADIO GRAND PRIX 2000 VK RDS
876 INTERIOR LIGHT ASSEMBLY
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
951 No code designation available
Mark: Mercedes-Benz 190 E
Väljalaskeaasta: 1992
Läbisõit: 327000
Võimsus: 132 KW
Mootori valem: 3.0 R6(originaalis tuli auto välja 2.6 liitrise kubatuuriga aga eelmise omaniku jaoks oli kohtuseadus 3)
Pedaalide arv:- jälle 3(originaalis oli 2 aga arvatavasti eelmise omaniku arvates 2 pedaaliga on jalgratas ja 3 pedaaliga on auto)
Sportvedrustus:-momendil Corega proteesiliim ei kuulu minu meigikotti niiet pole hullu.
Sportsummuti:-asi millele tuleb asendus leida,kuna see ikka möirgab päris kõvasti ja subwoofer minu autosse lihtsalt ei lähe. Pole sedasorti muusika kuulamise (kui seda saab muusika kuulamiseks nimetada) fänn.
16V sportsisu:-taga on mugavam istuda,ees on ebamugavam istuda(külgtuge on taga rohkem)
K&N õhufilter:-pestav,eluaegne
Strutbar:-punane
suuremad pidurid nii ees kui taga(pärit siis 300TE-lt)
Hella blacklight taga(nö paberitega tuled)
ASD differ(peaülekandega 3.46)
Sportline
ees 7 tollised ja taga 8 tollised veljed
muuinfo ja tekstilisa tuleb täna hiljem,momendil oli lihtsalt isu teemat alustada.Momendil on siin müügikuulutuses olnud piktuurid
Martin
Hondasid olin vaadanud juba pikemat aega ja mul olid tol momendil kõik Civicud peas. Kui aga avastasin,et üles on pandud praegu teemas olev auto siis haarasin nutitoru pihku ja hakkasin numbreid keerama. Jutt auto kohta oli konkreetne-eelmine omanik oli ka siin foorumis kasutaja ja nii mõnegis teemas sõna võtnud. Rääkida oli tal autost palju kuna auto modifikatsioonid olid kõik tema käe järgi tehtud(täpsemalt räägin hiljem).Rääkis eelmine omanik veel seda,et selle auto vastu tundsid tol hetkel huvi ka inimesed meile naaberriigist(kuna auto sain mina endale siis praegu proovivad nood naabrid Ukrainat omastada). Polnud siis enam midagi-Istusin päeva-kahe jooksul venna auto rooli ja suund Saku poole. Kohalejõudes nägin ilusat puhast autot millele astus ligi ka omanik. Siis tutvustati mulle autot ligemalt ja sain ka proovisõitu teha, kõik sujust nagu õlitatult. Minuga oli veel kaasas üks sõber kes suutis niigi hea hinnaga autolt natuke hinda alla kruvida ja oligi-DEAL!
Näidikuploki vasakus servas üleval pool põles kollane kolmnurk mille peale omanik ütles,et tema on tankinud ainult oktaanarvuga 98 kütust ja soovitas ligema ajajooksul mul sama teha. 50 euro eest läks tookord 98 kütus paaki(siiamaani sõidab auto kütusega 98-ga kuna eelmise omaniku sõnul pidavat saama täis paagiga ligemale 100 km rohkem sõita kui 95 numbrit kandva kütusega) ja käisin Jägala joa juures ning siis tulin põhimõtteliselt otse koju...kodus hakkas ka seesama tuli põlema Tegu ikkagi 3 liitrise mootoriga ja esimest korda ikka enda jaoks uue auto roolis
Aga püüan autot iseloomustada numbritega
Datacard
Chassis
Model: 190 E 2.6
Order number: 0 2 225 02934
Delivery Date:
Lights: HELLA
Enigne Number: 103942 12 073919
Transmission: 722409 03 228268
Engine
Enigne Number: 103942 12 073919
Type of Engine:
ETV-BM:
Text:
Extras
Code Text
071A No code designation available
199 APPLICATION CODE FOR COMPONENT PROCESSING
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
244 SPORTS SEATS, FRONT
281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL
331 CASSETTE COMPARTMENT
412 ELECTRIC SLIDING ROOF
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
442 No code designation available
524 PAINTWORK - PRESERVATION
531 AUTOMATIC ANTENNA
585 No code designation available
591 WD GREEN GLASS ALL-RND., HTD. REAR WIND.-ESG
620 AIR POLLUTION CONTROL
650 No code designation available
751 BECKER RADIO GRAND PRIX 2000 VK RDS
876 INTERIOR LIGHT ASSEMBLY
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
951 No code designation available
Mark: Mercedes-Benz 190 E
Väljalaskeaasta: 1992
Läbisõit: 327000
Võimsus: 132 KW
Mootori valem: 3.0 R6(originaalis tuli auto välja 2.6 liitrise kubatuuriga aga eelmise omaniku jaoks oli kohtuseadus 3)
Pedaalide arv:- jälle 3(originaalis oli 2 aga arvatavasti eelmise omaniku arvates 2 pedaaliga on jalgratas ja 3 pedaaliga on auto)
Sportvedrustus:-momendil Corega proteesiliim ei kuulu minu meigikotti niiet pole hullu.
Sportsummuti:-asi millele tuleb asendus leida,kuna see ikka möirgab päris kõvasti ja subwoofer minu autosse lihtsalt ei lähe. Pole sedasorti muusika kuulamise (kui seda saab muusika kuulamiseks nimetada) fänn.
16V sportsisu:-taga on mugavam istuda,ees on ebamugavam istuda(külgtuge on taga rohkem)
K&N õhufilter:-pestav,eluaegne
Strutbar:-punane
suuremad pidurid nii ees kui taga(pärit siis 300TE-lt)
Hella blacklight taga(nö paberitega tuled)
ASD differ(peaülekandega 3.46)
Sportline
ees 7 tollised ja taga 8 tollised veljed
muuinfo ja tekstilisa tuleb täna hiljem,momendil oli lihtsalt isu teemat alustada.Momendil on siin müügikuulutuses olnud piktuurid
Martin