![]() |
MB W201, 190E, 1992-matuboyu - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB W201, 190E, 1992-matuboyu (/showthread.php?tid=36239) |
MB W201, 190E, 1992-matuboyu - matuboyu - 30-07-2014 Aasta siis oli 2013, augustikuu teine pool oli Gregoriuse kalendri järgi jooksmas. Ilus suvine ilm oli. Otsustasin interneedusest auto24.ee avada ja huvitavaid kasutatud autosid vaadata. Olin endale suvejooksul dengelpungi veidi krõbisevat peitnud ja arvasin,et oleks paras aeg nüüd dengelpung edasi "pärandada". Huviorbiidil mööda elliptilist ringi liikusid 2 autot- Honda Civic 7. põlvkond luukpära 3 ukseline versioon ja Mercedes Benz 190 . Honda sellepärast,et tegu on paganama hästi ehitatud autoga ja mootorite kvaliteedist ei hakka ma parem rääkimagi(ok räägin ![]() ![]() ![]() ![]() Hondasid olin vaadanud juba pikemat aega ja mul olid tol momendil kõik Civicud peas. Kui aga avastasin,et üles on pandud praegu teemas olev auto siis haarasin nutitoru pihku ja hakkasin numbreid keerama. Jutt auto kohta oli konkreetne-eelmine omanik oli ka siin foorumis kasutaja ja nii mõnegis teemas sõna võtnud. Rääkida oli tal autost palju kuna auto modifikatsioonid olid kõik tema käe järgi tehtud(täpsemalt räägin hiljem).Rääkis eelmine omanik veel seda,et selle auto vastu tundsid tol hetkel huvi ka inimesed meile naaberriigist(kuna auto sain mina endale siis praegu proovivad nood naabrid Ukrainat omastada). Polnud siis enam midagi-Istusin päeva-kahe jooksul venna auto rooli ja suund Saku poole. Kohalejõudes nägin ilusat puhast autot millele astus ligi ka omanik. Siis tutvustati mulle autot ligemalt ja sain ka proovisõitu teha, kõik sujust nagu õlitatult. Minuga oli veel kaasas üks sõber kes suutis niigi hea hinnaga autolt natuke hinda alla kruvida ja oligi-DEAL! Näidikuploki vasakus servas üleval pool põles kollane kolmnurk mille peale omanik ütles,et tema on tankinud ainult oktaanarvuga 98 kütust ja soovitas ligema ajajooksul mul sama teha. 50 euro eest läks tookord 98 kütus paaki(siiamaani sõidab auto kütusega 98-ga kuna eelmise omaniku sõnul pidavat saama täis paagiga ligemale 100 km rohkem sõita kui 95 numbrit kandva kütusega) ja käisin Jägala joa juures ning siis tulin põhimõtteliselt otse koju...kodus hakkas ka seesama tuli põlema ![]() ![]() Aga püüan autot iseloomustada numbritega Datacard Chassis Model: 190 E 2.6 Order number: 0 2 225 02934 Delivery Date: Lights: HELLA Enigne Number: 103942 12 073919 Transmission: 722409 03 228268 Engine Enigne Number: 103942 12 073919 Type of Engine: ETV-BM: Text: Extras Code Text 071A No code designation available 199 APPLICATION CODE FOR COMPONENT PROCESSING 240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR 244 SPORTS SEATS, FRONT 281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL 331 CASSETTE COMPARTMENT 412 ELECTRIC SLIDING ROOF 420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR 442 No code designation available 524 PAINTWORK - PRESERVATION 531 AUTOMATIC ANTENNA 585 No code designation available 591 WD GREEN GLASS ALL-RND., HTD. REAR WIND.-ESG 620 AIR POLLUTION CONTROL 650 No code designation available 751 BECKER RADIO GRAND PRIX 2000 VK RDS 876 INTERIOR LIGHT ASSEMBLY 915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY 951 No code designation available Mark: Mercedes-Benz 190 E Väljalaskeaasta: 1992 Läbisõit: 327000 Võimsus: 132 KW Mootori valem: 3.0 R6(originaalis tuli auto välja 2.6 liitrise kubatuuriga aga eelmise omaniku jaoks oli kohtuseadus 3) Pedaalide arv:- jälle 3(originaalis oli 2 aga arvatavasti eelmise omaniku arvates 2 pedaaliga on jalgratas ja 3 pedaaliga on auto) Sportvedrustus:-momendil Corega proteesiliim ei kuulu minu meigikotti niiet pole hullu. Sportsummuti:-asi millele tuleb asendus leida,kuna see ikka möirgab päris kõvasti ja subwoofer minu autosse lihtsalt ei lähe. Pole sedasorti ![]() 16V sportsisu:-taga on mugavam istuda,ees on ebamugavam istuda(külgtuge on taga rohkem) K&N õhufilter:-pestav,eluaegne Strutbar:-punane suuremad pidurid nii ees kui taga(pärit siis 300TE-lt) Hella blacklight taga(nö paberitega tuled) ASD differ(peaülekandega 3.46) Sportline ees 7 tollised ja taga 8 tollised veljed muuinfo ja tekstilisa tuleb täna hiljem,momendil oli lihtsalt isu teemat alustada.Momendil on siin müügikuulutuses olnud piktuurid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Martin RE: MB W201, 190E, 1992-matuboyu - Joel. - 30-07-2014 Väga lahe auto. Tundub ka igati sile ja korralik. Selle tagumiste uste toonklaasiga vaid peaks midagi ette võtma. Ma ei saagi aru kas see on MB või selle foorumi eripära, aga miskipärast on päris paljudel sedaanidel tagaukseklaasid tintmustaks kleebitud. Oluliselt heledam toonkile või üldse ilma oleks märksa viisakam. Sisu on lahe - ruuduline retromuster sobib väga hästi. R6'l peaks iseenesest ilus hääl olema - vahest võiks katsetada lisaresoka panekuga või tagapüti vahetusega, aga veidi jörinat reipamal kiirendamisel ikka võiks ju olla. RE: MB W201, 190E, 1992-matuboyu - MBW126 - 30-07-2014 (30-07-2014, 10:56 AM)Joel. Kirjutas: ....Selle tagumiste uste toonklaasiga vaid peaks midagi ette võtma. Ma ei saagi aru kas see on MB või selle foorumi eripära, aga miskipärast on päris paljudel sedaanidel tagaukseklaasid tintmustaks kleebitud. Oluliselt heledam toonkile või üldse ilma oleks märksa viisakam. ... Maitse asi täielikult. Minu jaoks nt auto ilma toonklaasideta on inetu akvaarium. Ei saa mainimata jätta, et toonitud klaas annab ka rohkem privaatsust, päikese eest annab kaitset, et sisedetailid ei hakkaks pragunema nii kiiresti (omal kohal on ka regulaarne hooldus). Muidu auto küllaltki korralik ja sile. ![]() RE: MB W201, 190E, 1992-matuboyu - Werewolf - 30-07-2014 Sain seda suvepäevadel oma silmagagi näha ja täitsa hea näeb välja. Selle mootoriga peax ta ka parasjagu nobedalt liikuma. Jahutusvedeliku temperatuuril tasub vaid silma peal hoida, eriti praeguste kuumade ilmade korral, kuna nagu enamik R6 mootoreid võib ka MB oma keema lastes üsna kergelt kaane kõverax tõmmata. Samas kui jahutussüsteem on tipptopp korras, ei tohix muresid olla. Text on meeldivalt mahlakalt kirjutatud, seega ootax edaspidigi postitusi siin teemas. RE: MB W201, 190E, 1992-matuboyu - arts24h - 31-07-2014 Ilus sile masin, manuaaliga ja 3,46 diffriga peaks päris hästi liikuma. RE: MB W201, 190E, 1992-matuboyu - Laur - 31-07-2014 (30-07-2014, 11:58 AM)MBW126 Kirjutas: Maitse asi täielikult. Minu jaoks nt auto ilma toonklaasideta on inetu akvaarium. Ei saa mainimata jätta, et toonitud klaas annab ka rohkem privaatsust, päikese eest annab kaitset, et sisedetailid ei hakkaks pragunema nii kiiresti (omal kohal on ka regulaarne hooldus).Pole veel näinud, et tagumised detailid praguneksid, aga kui pole muud privaatset kohta kui tagaiste siis on see tume toon muidugi omalkohal. ![]() |