Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W123 Coupe VS W107 SLC
#21
Ise oman R 107 mb-d, arvan, et need on sarnased W 107-ga. Igatahes kui jupe võrrelda siis neil mingit hinnavahet ei ole ja 123-ga võrreldes ka vist erilist hinnavahet pole. Vahe on minuteada vaid selles et R 107-t toodeti 1989 aastani ja 123-e vist mingi 82-ni (vist) seega remondiprobleem R 107 väiksem kui 123-l. Mugavusest ei maksaks vist siin rääkidagi, enda omaga sama hää kulgeda kui uue E klassiga Wink
Lõpetuseks mina soovitaks ikka 107-t, ta ikagi S klass, see peaks juba kõik ütlema.

Jõudu
Manev
I´m not a gynecologist, but I´ll take a look
Vasta
#22
manev Kirjutas:Ise oman R 107 mb-d, arvan, et need on sarnased W 107-ga. Igatahes kui jupe võrrelda siis neil mingit hinnavahet ei ole ja 123-ga võrreldes ka vist erilist hinnavahet pole. Vahe on minuteada vaid selles et R 107-t toodeti 1989 aastani ja 123-e vist mingi 82-ni (vist) seega remondiprobleem R 107 väiksem kui 123-l. Mugavusest ei maksaks vist siin rääkidagi, enda omaga sama hää kulgeda kui uue E klassiga Wink
Lõpetuseks mina soovitaks ikka 107-t, ta ikagi S klass, see peaks juba kõik ütlema.

Jõudu
Manev

123'e toodeti tegelikult veel 1986 aastal ka (63 tükki), kupeede tootmine lõppes 1985.
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#23
Novat, jälle targem. Sellest lähtuvalt ei tohiks ka 123 jupidega probleeme tulla (pikemas perspektiivis).
Kuskilt mäletan ka seda, et sl v slc-st tehti ju ka esimene ametlik mb rallikas, tollal siis ringraja oma, kui mu mälu mind ei peta siis oli see kas 4,5L mootoriga. Kui see õige on siis peaks ju W/R107 küll vastupidav olema (mida siiamaani ka praktika on näidanud) sest tollal tohtisid ralli autod tsiviilautodest erineda vaid mingi eriti väike protsent, mitte nagu praegu kus rallikal tsiviil autoga peale embleemi midagi pistmist pole, aga jah sell ajal kui tehti mingi muudatus ralli seerjas siis pidi see kajastuma kohe ka liini masinatel. Hea näide on sellest detsembri kuu TM-is kus seda aega on kirjeldatud lancia põhjal (väga põnev lugemine).
I´m not a gynecologist, but I´ll take a look
Vasta
#24
Tegelikult saab isegi W116-ga kiiresti sõita,sest ta on kurvides üllatavalt kindel nii vana auto kohtaWink
Samuti võib ka Kalev rääkida W116 juhitavuse teemadel:biggrin:
Vahelduseks,leidsin paar huvitavat eksemplari

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html  valge värv eriti ei sobi sellele kupeele,kuigi suht perfektne:cool2:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html   kõige sobivam värv sellele autole minu arust+veljed,natuke salongitöid ja auto olemasWink

Tahtsingi küsida,et kust maalt hakkavad C123 ja W107 (korralikud autod) hinnad,mis vajavad natuke tegemist?


230ce,tunnen kaasa auto pärast,ta oli tõesti ilus ja korralikConfusedad:
Vasta
#25
107 hinnad korralikel algavad minuarust 100 tuhandest ja kui veel varustusest ka huvitatud olla siis umbes 150 tuhandeest (neid hea varustusega siiski üsna vähe ja veel vähemaks jääb) ja mida aeg edasi seda kallimaks Wink. Nagu näiteks see must 107 seal, selle saab ilma sisuta näiteks ja veel on tal manuaal kast ja konti ka pole.
123 valget värvi minu arust on küll väga ilus, mulle see must jälle eriti ei meeldi, oleks mingit muud värvi siis küll, nii pool aastat tagasi oli autoplius.lt-s üks pärla oraanž müüa (täpselt minu maitse, veel kroom v eht kodarveljed kah alla ja ideaalne) , aga noh see juba täitsa maitse asi.
I´m not a gynecologist, but I´ll take a look
Vasta
#26
manev Kirjutas:107 hinnad korralikel algavad minuarust 100 tuhandest ja kui veel varustusest ka huvitatud olla siis umbes 150 tuhandeest (neid hea varustusega siiski üsna vähe ja veel vähemaks jääb) ja mida aeg edasi seda kallimaks Wink. Nagu näiteks see must 107 seal, selle saab ilma sisuta näiteks ja veel on tal manuaal kast ja konti ka pole.
123 valget värvi minu arust on küll väga ilus, mulle see must jälle eriti ei meeldi, oleks mingit muud värvi siis küll, nii pool aastat tagasi oli autoplius.lt-s üks pärla oraanž müüa (täpselt minu maitse, veel kroom v eht kodarveljed kah alla ja ideaalne) , aga noh see juba täitsa maitse asi.

Manuaalkast on ka tegelikult maitse asi,W107 näeb mõne arvates suhteliselt sportlik välja ning mõni ostabki sellise sportauto pähe,et manuaaliga kaifidaWink

Huvitav,kas 30-40 tuhande eest asjaliku C123 saab?
Vasta
#27
Njaa, seda rada edasi minnes on siin ilmas kõik maitse asi, kaasa arvatud Mercedes-Benz kui selline samuti......Minu jutu põhi eesmärk oli siiski selle esimene osa ehk hinnad ja varustus. Sellekohapealt niipalju kui ma mäletan selle 107 kuulutuses mainitud sportrooli asemelt leiab mingi vannabii (suvaline spordikas), originaal sport tandõõri minu mälu järgi ei olnud.
30-40 tuhande eest peaks saama küll juba enamvähem pille, kuid selle hinnaga näiteks kaugemalt osta ei riskiks. Samas oleme meie, kui väikerahva esindajad, sundseisus, Maarjamaal leidub selliseid pille vähe.
I´m not a gynecologist, but I´ll take a look
Vasta
#28
manev Kirjutas:Njaa, seda rada edasi minnes on siin ilmas kõik maitse asi, kaasa arvatud Mercedes-Benz kui selline samuti......Minu jutu põhi eesmärk oli siiski selle esimene osa ehk hinnad ja varustus. Sellekohapealt niipalju kui ma mäletan selle 107 kuulutuses mainitud sportrooli asemelt leiab mingi vannabii (suvaline spordikas), originaal sport tandõõri minu mälu järgi ei olnud.
30-40 tuhande eest peaks saama küll juba enamvähem pille, kuid selle hinnaga näiteks kaugemalt osta ei riskiks. Samas oleme meie, kui väikerahva esindajad, sundseisus, Maarjamaal leidub selliseid pille vähe.

Huvitav,palju Eestis selliseid C123/W107 umbes olla võib üldse ?
Pruun värv sobib millegipärast lõpp hästi C123-le,nägin ühte prillikat mobiles
http://www.mobile.de/SIDf8efJAqKfQ89XUFq...1224935794&

Kergemini saab arvatavasti lahti tippmudelitest ning automaatkastiga eksemplaridest,see ju ometi parim kooslus:cool2:
230CE võib olla asjalik,kuid natuke häirib see,et pole seda R6 häält,5.0 V8 AMG-st me parem üldse ei räägi:bigsmile:
Kuid samas,pole 230-t kuulanud,ei oska kommenteerida,see on lihtsalt minu oletus.
Kalev ütles et W123 280CE kiirendus 0-100 on 10(man.) / 11/aut.) sekundit-pole paha :biggrin:
V8 W107-d on veelgi kiiremad ja mahedama häälega:tongue:
OT:Olen ise saanud natuke sõita W116 350SE-ga,see hääl ja see jõud,kiirendus - ära armusin :bigsmile:
Vasta
#29
Krt, see ausaltöeldes huvitab mind kaa, ise proosisin välja uurida 107-te arvu Eestis, kuid vastuseks sain, et no kellegil ikka ja Värnikul on ja mu naabrimehe isa sugulasel oli kunagi old jne. Ühesõnaga ei tea keegi nende kohta midagi. 123 kohta võibolla saab veel nati targemaks, kuid julgen kahelda Wink
Selle värvi kohapealt veel, et kui viitsid siis praega on seal
autoplius.lt üks 123 kube selline pruun ja valge katuse ja omaajastu ilusaimate velgedega (minuarustWink, tahan enesele kah seukseid, kuid ei ole leidnud) olemas. Aga jah enamike nende odavamaotsa pillidel ei taheta millegipärast seda sisu ega seeliku alust näidata? Eks see ütleb kah nende seisundi kohta midagi.
I´m not a gynecologist, but I´ll take a look
Vasta
#30
manev Kirjutas:Selle värvi kohapealt veel, et kui viitsid siis praega on seal
autoplius.lt üks 123 kube selline pruun ja valge katuse ja omaajastu ilusaimate velgedega (minuarustWink, tahan enesele kah seukseid, kuid ei ole leidnud) olemas. Aga jah enamike nende odavamaotsa pillidel ei taheta millegipärast seda sisu ega seeliku alust näidata? Eks see ütleb kah nende seisundi kohta midagi.

Käisin otsimas,kuid kahjuks ei leidnud...
Eks muidugi oleks see sisu näitamine ostja suhtes aus,muidu ei saagi teada,mis seisukorras sisu on:thumbdown:
http://www.astralsilber.de/
Siin on W123-e värvikaart(isiklikud lemmikud 199 blauschwarz,480 manganbraun) ning ka sisustuse võimalused.


Vasta
#31
Uku Kirjutas:Tahtsingi küsida,et kust maalt hakkavad C123 ja W107 (korralikud autod) hinnad,mis vajavad natuke tegemist?

230ce,tunnen kaasa auto pärast,ta oli tõesti ilus ja korralikConfusedad:
Mina sain oma esimese auto, ehk siis tolle 230CE 60k-ga. Selle sees ARK, kindlustus, ülevaatus jms ka. Tunnistan, et algul otsisin kindlameelselt 280CE'd ja manuaali, aga kui sain oma 230CE kätte ja nädalake sõidetud sai, siis ei tahtnud enam mingil juhul manuaali :wink:
Eks nende korralike hinnad jäävad sinna teiselepoole 50-60k ma arvan.
107'e kohta ei tea, aga arvan, et see on ikka natuke kallim.

Eks leian uue. 123 meeldib väga, seega on järgmine auto ka 123, kui hästi läheb, siis vb isegi kupee Confusedmile:

Uku Kirjutas:Huvitav,palju Eestis selliseid C123/W107 umbes olla võib üldse ?
C123'e peaks rohkem olema kui 107't.
Ega neid 123 kupeesid nii väga vähe polegi. Sugulasel on üks valge 280C, kooli ees näen pea igapäev ühte rohelist, musta katusega 280C'd, klubis peaks ka mõned olema ja eks neid ole mujalgi...
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#32
230ce Kirjutas:
Uku Kirjutas:Tahtsingi küsida,et kust maalt hakkavad C123 ja W107 (korralikud autod) hinnad,mis vajavad natuke tegemist?

230ce,tunnen kaasa auto pärast,ta oli tõesti ilus ja korralikConfusedad:
Mina sain oma esimese auto, ehk siis tolle 230CE 60k-ga. Selle sees ARK, kindlustus, ülevaatus jms ka. Tunnistan, et algul otsisin kindlameelselt 280CE'd ja manuaali, aga kui sain oma 230CE kätte ja nädalake sõidetud sai, siis ei tahtnud enam mingil juhul manuaali :wink:
Eks nende korralike hinnad jäävad sinna teiselepoole 50-60k ma arvan.
107'e kohta ei tea, aga arvan, et see on ikka natuke kallim.

Eks leian uue. 123 meeldib väga, seega on järgmine auto ka 123, kui hästi läheb, siis vb isegi kupee Confusedmile:

Uku Kirjutas:Huvitav,palju Eestis selliseid C123/W107 umbes olla võib üldse ?
C123'e peaks rohkem olema kui 107't.
Ega neid 123 kupeesid nii väga vähe polegi. Sugulasel on üks valge 280C, kooli ees näen pea igapäev ühte rohelist, musta katusega 280C'd, klubis peaks ka mõned olema ja eks neid ole mujalgi...

Seda arvan minagi,et C123 rohkem kui W107-t,sest 123 ju odavam pidada,odavam osta ning üldse taskukohasem...
See musta katusega roheline 280C oli vahepeal müügis,küll ei mäleta mis hinnaga ning kui korralik ta oli...
Kui W116 korda saan (loodetavasti see kevad/suvi,põhimõtteliselt on meistrimehega kokku lepitudConfusedmileSmile,siis tulevikus oleks 230CE/280CE automaat küll lahe projektikas.Ise kardan kõige rohkem 4 silindrit.Vana Mercedes-Benz võiks ikka olla vähemalt 6-ne rida,siis on juba mõnusad hääled(olen W116-e juures selle mootoriga rahul,kuid süda ihkab ikkagi 450SEL/450SEL 6.9-t) :tongue:
Kuid jah,kui mingile kokkutulekule tulen,siis tahaks ühte 2.3-st R4 kuulda(võib-olla mu arvamus siis muutub):bigsmile:
Vasta
#33
Kui plaan MB-d osta siis olen veidi Rootsist neid vaadanud (netist) ning seal võib leida nii sama hinnaga autosid kui Eestis aga ka kordi odavamaid. Mis puutub Rootsist auto ostmisse siis kui kere ei roosteta (soolatud teed), siis tõenäoliselt auto kah suht korras, siiski tuleb kasux kui Rootsis mõni tuttav elab, kes auto yle vaatax. Ning seal praktiliselt ei esine ka kerimist, mis Saksas või Eestis pakutavate vanemate autode puhul on juba pigem reegel kui erand.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#34
manev Kirjutas:Selle värvi kohapealt veel, et kui viitsid siis praega on seal
autoplius.lt üks 123 kube selline pruun ja valge katuse ja omaajastu ilusaimate velgedega (minuarustWink

Kui mõtlesid seda masinat:

http://www.autoplius.lt/pirkejams/skelbi...&id=935233

Siis sai sinna helistatud kui Leedus SEC-i vaatamas käisime ja meile öeldi, et see juba myydud.

Samas on seal myya yx kollane:

http://www.autoplius.lt/pirkejams/skelbi...id=1085811
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#35
To Werewolf: jajah, seda pruuni valge katusega ma mõtlesingi, või et juba müüdud. Seda teist, kollast, olen kah tähelepand, on teine päris kena värviga kuid jälle sama jama- ei näidata sisu ega seeliku alla ja need roostes plekveljed teevad ka veidi ettevaatlikuks, vägisi jääb mulje, et müügiks üle värvitud, kobedam velg alt ää kruvitud ja makk välja kistud.....
I´m not a gynecologist, but I´ll take a look
Vasta
#36
manev Kirjutas:To Werewolf: jajah, seda pruuni valge katusega ma mõtlesingi, või et juba müüdud. Seda teist, kollast, olen kah tähelepand, on teine päris kena värviga kuid jälle sama jama- ei näidata sisu ega seeliku alla ja need roostes plekveljed teevad ka veidi ettevaatlikuks, vägisi jääb mulje, et müügiks üle värvitud, kobedam velg alt ää kruvitud ja makk välja kistud.....
Ja millegi pärast on tol kollasel ka sedaani stanged Confusedmash:
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W124 320 Coupe spidomeetri tross ETT89 3 3,729 24-03-2016, 05:38 PM
Viimane postitus: ETT89
  w124 E 320 Coupe käiguvahetus ETT89 3 3,819 03-11-2015, 05:17 AM
Viimane postitus: ETT89
  mure mb ce300 coupe 1989a mootoriga 132kw erx12 19 13,687 31-08-2013, 05:59 PM
Viimane postitus: erx12
  124 coupe kõik tuled armatuuris põlevad peavalu 7 6,823 10-03-2013, 08:18 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Küsimus coupe kohta !!! Kristjan19 6 5,131 19-11-2012, 10:20 PM
Viimane postitus: berg
  W124 2.3i 97kw coupe, Armatuuri välitemperatuuri näitik nöbsu 4 4,592 07-10-2012, 09:27 AM
Viimane postitus: nöbsu
  W124 2.3i 97kw coupe, Esi ning tagumine Stanged nöbsu 5 4,329 04-10-2012, 03:58 PM
Viimane postitus: nöbsu
  W124 2.3i 97kw coupe, temperatuuri andurid nöbsu 0 1,880 03-10-2012, 06:04 PM
Viimane postitus: nöbsu
  W124 coupe armatuus ehk kellad. nöbsu 5 5,473 12-06-2012, 03:05 PM
Viimane postitus: v6sa
  Anomaalia W123 280 CE käivitamisega... Karl 20 17,947 26-08-2011, 09:36 PM
Viimane postitus: cl500



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne