Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W123 Coupe VS W107 SLC
#1
Big Grin 
Tahaks kuulda arvamusi nende autode kohta,kumb on parem,vastupidavam,kogemused seoses nendega,huvitavad lood jne:bisou:
Rääkige kõik südamelt ära seoses nende autodega:biggrin:
Endale on hakanud mõlemad viimasel ajal üha rohkem meeldima...
Rääkige mis te nendest autodest arvateSmile
Vasta
#2
kuidas ressurssidega on? w123 on vist ca 2x odavam remontida.
...
Vasta
#3
Mind lihtsalt huvitavad need autod,pole välistatud,et tulevikus võib nii mõndagi juhtuda...kuid praegu on mul W116-ga piisavalt tegemistSmile
ma lihtsalt tahtsin teada,mis te nendest 2-st arvate,kõigi kogemused ja arvamused on teretulnud.
See on kindlasti ka tulevastele omanikele väärt informatsiooniks,mis selle teema all räägitakse,see aitaks ka otsustada,et kumba validaWink
Vasta
#4
Mõte, mis esimesena pähe tuli, et 107 on oma võimsuse ja suuruse poolest loogiline jätk 107-le. 2 nagu väga võrrelda ei saa omavahel, sest üks ikkagi nö E-klass ja teine S-klass. Mootoridki ju nii, et mis ühel seeriatoodanguna kõige võimsam, see teisel kõige lahjem (M110 2.8). Iseenesest tehniliste lahenduste poolest ju päris sarnased autod.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#5
Aga kas 107-s on siis märgatavalt rohkem ruumi kui 123?
Mootoritega on vist nii,et 107-le pandi 2.8 R6,3.5 V8,4.5 V8 ja 5.0 V8(need V8-d on juba midagi head:bigsmileSmile ning 123-le 2.3 ja 2.8
Tahtsingi küsida et kuidas 230CE(136hp) dünaamika on?
280CE(177hp/185hp) võib juba päris hea loom olla,kuna see mootor W116-ga küll hätta ei jää,mis ta siis kupeega teha võib(ning veel 5-ne manuaalkast):cool2:
(W116 280SE 1610 kg W123 280CE 1450kg vastu)

Vasta
#6
Noh kupee üldiselt raskem, kui sedaan, nii et kupeega liigub eelduste kohaselt isegi kehveminiSmile
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#7
Kusjuures,uurisin järgi-kupee on sedaan 280E-st 10 kg võrra kergem (1450kg vs 1460 kg)
Vasta
#8
Minu kogemus siis 230CE'ga (4-ne automaat, 100kW):
Ega see kiirendus nii väga hea just ei ole (12.3 sek olid vist tehase andmed), kuid päris jalgu ka teistele ei jää.
Isiklik arvamus on, et selliste autodega on mõnusam rahulikult ringi kruisida (ja käike mitte lappida, e. võiks ikka automaat olla).
Ruumi on neis mõlemas esiistmetel piisavalt. c123 tagaiste on küll hädakorral kasutatav, kuid kõige mugavam seal ei ole, 107 tagaistet pole veel jõudnud proovida.

Väike täpsustus ka:
107't toodeti 5.6 mootoriga ka, seda küll ainult lahtisena, 560SL mudelina ja USA turu tarbeks.
123'e toodeti 3.0 mootoriga ka, diislina ja turbodiislina ning samuti ainult USA turule. Netis on kergeid vihjeid ka 5.0 mootoriga AMG versioonidest.
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#9
Pole vb päris teemasse, kuid minu arvates on W123 kupee kujustus õnnestunum kui W107 kupee oma. W107 c-piilari ja tagaratta asukoht teevad ta kylje pealt vaadatuna imelikuks. Maitse asi. Ning mis puutub W123 2.8 mootorisse siis sellega omal ajal rallitki sõidetud ning asi liigutab veidi järgi aidatuna autot ikka päris hästi.

Tõestusex:

http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3637
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#10
230ce Kirjutas:Minu kogemus siis 230CE'ga (4-ne automaat, 100kW):
Ega see kiirendus nii väga hea just ei ole (12.3 sek olid vist tehase andmed), kuid päris jalgu ka teistele ei jää.
Isiklik arvamus on, et selliste autodega on mõnusam rahulikult ringi kruisida (ja käike mitte lappida, e. võiks ikka automaat olla).
Ruumi on neis mõlemas esiistmetel piisavalt. c123 tagaiste on küll hädakorral kasutatav, kuid kõige mugavam seal ei ole, 107 tagaistet pole veel jõudnud proovida.

Väike täpsustus ka:
107't toodeti 5.6 mootoriga ka, seda küll ainult lahtisena, 560SL mudelina ja USA turu tarbeks.
123'e toodeti 3.0 mootoriga ka, diislina ja turbodiislina ning samuti ainult USA turule. Netis on kergeid vihjeid ka 5.0 mootoriga AMG versioonidest.

Need kõige haruldasemad unustasin mainida:biggrin:
Sellest 5.0 AMG-st(Kalevi unenägude kindel külastaja:bigsmileSmile olen isegi lugenud-ei kommentaari:bigsmile:
12.3 polegi kehv,oma W116-l on kiirendus 10.8(kui ei eksi,neetud viirus viis suure tabeli ka minema,kus kõik kirjas oli:pissed2Smile
280CE peaks alla 10 vist juba ära tulema:biggrin:
Kuigi Mercedeseid on tehtud ka manuaalkaste,tundub see tõesti natuke imelik.
Olen küll lühikest aega olnud Mercedese omanik,kuid ega manuaaliga seda autot ette ei kujutaks....
Manuaalkasti jaoks on teised autod:bigsmile:
Vasta
#11
Njaa, see, kas kast peax olema manuaal või automaat sõltub kasutusest. Kui eesmärgix on mõnusalt kulgeda ning aegajalt pedaali põhja vajutada on automaat enam kui sobiv. Kui aga soovix vahel ka rahutumat sõidustiili harrastada, ntx ringrajal kurve läbida arvan, et sellised vanemad automaadid võivad sõidumõnule takistusex saada. Mitte et ma nyyd MB automaati maha yritax teha. Ise olengi ainult MB automaadiga sõita ja väga mugav on. Aga mul on ka autox E klassi 2.5 diisel universaal aastast 1991, millega niikuinii ringrajale ei kipu. Samas kupeekerega MB-ga lähex kyll (va SEC, see nats kobakas, autol lihtsalt teine otstarve).

Paljud räägivad samas, et ega see MB manuaal just õige asi pole (Getrag või tavaline, pole vahet) aga kuna pole ise proovinud ei oska kommenteerida.

Olen nyyd ise ka W123 kupeesid piiluma hakand, kuna neid Eestis eriti ei ole liikumas näha ning ise eelistaxin vist manuaali. Kui ei kõlba siis kyll mõne automaadi sinna alla leiax:lol:

Tea kas see arutlus oli nyyd OT või on ka sellest kellelgi kasu?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#12
Werewolf Kirjutas:Paljud räägivad samas, et ega see MB manuaal just õige asi pole (Getrag või tavaline, pole vahet) aga kuna pole ise proovinud ei oska kommenteerida.
Mismoodi... see rohkem võibolla sellepärast, et vanematel käiguvahetus liiga pikk ja "paljud" harjunud selliste "short shift" tüüpi muude markidega. Manuaal kastid ise ju suht vastupidavad.
OT: kas 320ce w124 on ka 6-ne manuaal olemas või ajan midagi segamini?
Vasta
#13
Werewolf Kirjutas:Njaa, see, kas kast peax olema manuaal või automaat sõltub kasutusest. Kui eesmärgix on mõnusalt kulgeda ning aegajalt pedaali põhja vajutada on automaat enam kui sobiv. Kui aga soovix vahel ka rahutumat sõidustiili harrastada, ntx ringrajal kurve läbida arvan, et sellised vanemad automaadid võivad sõidumõnule takistusex saada. Mitte et ma nyyd MB automaati maha yritax teha. Ise olengi ainult MB automaadiga sõita ja väga mugav on. Aga mul on ka autox E klassi 2.5 diisel universaal aastast 1991, millega niikuinii ringrajale ei kipu. Samas kupeekerega MB-ga lähex kyll (va SEC, see nats kobakas, autol lihtsalt teine otstarve).

See küll puhtalt minu arvamus ja kergelt OT ka, aga minu arust ei ole ei 123 ega ka 107 autod millega ringrajal kiireid ringe teha. Kutsikas sobiks selleks eesmärgiks märksa paremini.
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#14
Werewolf Kirjutas:Tea kas see arutlus oli nyyd OT või on ka sellest kellelgi kasu?

Ma arvan küll,et oli kasu sellest teemast.
Need kes selliseid vaikselt juba plaanivad,saavad siit ühtteist uuridaWink
Vasta
#15
230ce Kirjutas:See küll puhtalt minu arvamus ja kergelt OT ka, aga minu arust ei ole ei 123 ega ka 107 autod millega ringrajal kiireid ringe teha. Kutsikas sobiks selleks eesmärgiks märksa paremini.

Sul on 100% õigus, kuid võrreldes w124 universaaliga sobib W123 kupee ringrajale ikkagi paremini. W107 vb mitte nii hästi kuna rasked V mootorid võivad selle alajuhitavax teha (see aint minu oletus, las keegi kes rohkem kursis kommenteerib). Ning minu eesmärk ei olexi sinna sporti tegema või autot lõhkuma minna. Lihtsalt vahest veidi lõõgastuda. Kiirendamine ei ole just eriti rahuldustpakkuv tegevus, või lihtsalt see adrenaliinidoos on lyhiajalisem kui kurve kiiresti läbides saavutatav. Ikka parem ringrajal ohutult kiiresti liigelda kui linnas iga foori taga kiirendada, et saax järgmise foori taga oodata.

Lisax peame lähtuma sellest, kas W123 kupeed ostes jätta ta 100% stockix nagu sina tegid (tulemus oli väga ilus) või veidi mootorit ja veermiku paremax timmides ning sobivad valuveljed alla lykates ta veidi moodsamax muuta. Kõik muidugi hea maitse piirides. Spoilaringidest ja alumiiniumtiibadest tulex suure kaarega mööda käija. Nagu ka olematu kummiprofiiliga 20+ tollistest maitsetutest velgedest. Sellisex tuuningux sobib pigem mõni uuem auto mis tehasest tulnuna just eriti hea välja ei näe ntx Peugeot 206 (loodan, et keegi ei solvunud).

Veidi OT-d veel: video W123 teemal

http://www.youtube.com/watch?v=w0qC7IlPU00&NR
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#16
werewolf... ma vaatan et sa ikka veel natu noor siin foorumis Smile

SEC on kõvasti ringrada sõitnud. ja sõidab siiamaani. vähemalt üks. ja mitte treileril rajale Smile fifth gearis just imetlesid (ise sõitis tiff needell vist jaguariga?)
...
Vasta
#17
Mõningad väärt lehekyljed kust leiab antud teemal informatsiooni ning ilusaid pilte.

W123 kupee

http://www.w123-coupe-club.de/

http://www.280c.de/

http://www.angelfire.com/al3/alfie/image...enz2.html/

W107

http://home.hiwaay.net/~gbf/107sl.html

http://www.mercedes-sl.de/


Ma eksisin, ka W107 kõlbab ring- või ralliradadele (1 auto videos)

http://www.youtube.com/watch?v=8lbHiafOY9E
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#18
Andres Kirjutas:werewolf... ma vaatan et sa ikka veel natu noor siin foorumis Smile

SEC on kõvasti ringrada sõitnud. ja sõidab siiamaani. vähemalt üks. ja mitte treileril rajale Smile fifth gearis just imetlesid (ise sõitis tiff needell vist jaguariga?)

Tõenäliselt on sul mõlemas osas õigus.Rolleyes

Samas tegelt saab yxkõik millega sportlikult sõita kui oskusi piisab.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#19
Olen näinud videot W 107 baasil spetsiaalselt mäkketõusuvõistuseks ehitatud autost,see oli julm mis power ja minek oli. Roolis oli Saksa rallilegend,nimi ei tule hetkel meelde.... (Walther Rohl,oli vist selline mees?).
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#20
Karl Kirjutas:Olen näinud videot W 107 baasil spetsiaalselt mäkketõusuvõistuseks ehitatud autost,see oli julm mis power ja minek oli. Roolis oli Saksa rallilegend,nimi ei tule hetkel meelde.... (Walther Rohl,oli vist selline mees?).
ot- Walter Röhrl äkki :)
Aga need vanakooli kastid on sellised pikatoimelised küll (mõlemad) ja vedrustus mitte eriti sport :) , nii et vähemalt mina ei kipuks kummagagi kiirematele ringidele. Või kui kipuks, siis ei muretseks eriti, mis kast seal all on.
Kutsikas ja 24 on vähe teine teema, vedrustuse poole pealt eelkõige, kutsikal siinkohal muidugi tuntav kaalu-eelis, eriti, kui mõni kobedam kone ka juhtub olema.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W124 320 Coupe spidomeetri tross ETT89 3 3,542 24-03-2016, 05:38 PM
Viimane postitus: ETT89
  w124 E 320 Coupe käiguvahetus ETT89 3 3,634 03-11-2015, 05:17 AM
Viimane postitus: ETT89
  mure mb ce300 coupe 1989a mootoriga 132kw erx12 19 12,754 31-08-2013, 05:59 PM
Viimane postitus: erx12
  124 coupe kõik tuled armatuuris põlevad peavalu 7 6,395 10-03-2013, 08:18 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Küsimus coupe kohta !!! Kristjan19 6 4,920 19-11-2012, 10:20 PM
Viimane postitus: berg
  W124 2.3i 97kw coupe, Armatuuri välitemperatuuri näitik nöbsu 4 4,192 07-10-2012, 09:27 AM
Viimane postitus: nöbsu
  W124 2.3i 97kw coupe, Esi ning tagumine Stanged nöbsu 5 4,068 04-10-2012, 03:58 PM
Viimane postitus: nöbsu
  W124 2.3i 97kw coupe, temperatuuri andurid nöbsu 0 1,801 03-10-2012, 06:04 PM
Viimane postitus: nöbsu
  W124 coupe armatuus ehk kellad. nöbsu 5 5,197 12-06-2012, 03:05 PM
Viimane postitus: v6sa
  Anomaalia W123 280 CE käivitamisega... Karl 20 16,757 26-08-2011, 09:36 PM
Viimane postitus: cl500



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne