06-05-2014, 12:40 AM
Palju vedrul maha lõikasid?
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
MB 190, w201 x mitu -Oldschool
|
06-05-2014, 12:40 AM
Palju vedrul maha lõikasid?
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
08-05-2014, 03:45 PM
15-05-2014, 01:22 AM
Tagant siis originaal vedruga umbes 1,5 maha lõikama?
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
20-05-2014, 11:13 AM
(15-05-2014, 01:22 AM)sten130 Kirjutas: Tagant siis originaal vedruga umbes 1,5 maha lõikama? Ma tegin sellise loogika järgi, et mõõtsin tiivast palju vaja madalamaks. Võtsin vedru välja ja lõikasin sealt täpselt see arv keerde maha, mis andis kogupikkuse niipalju lühema. Sellep, et lühem vedru muutub jäigemaks. Seega vajub läbi vähem. Tulemus sai väga hea. Soovituslik on pigem kahtlemise korral alati vähem lõigata.
20-05-2014, 09:11 PM
Sai ette võetud veepumba, vent tiiviku ja hüdrotõukurite vahetus. Antud tegevusest ka mõningad klõpsud.
Uus ja vana hüdrotõukur võrdluses. vahetatud sain neid 2. Kuid ilmselt tuleb üks paar veel lisaks vahetada. Sest vahepeal sõites tundus, et üks tõukur veel läbi minemas. Peale kokku panemist sai veits sõidetud. Tekkisid kahtlased helid sidurdamisel. Ilmselt hooratta viga. Igal juhul sai füür kokku kraabitud ja tõmmatud ligi pikema võlliga 5-käiguline w201 kutsika kast. Progressist mingip update.
26-05-2014, 12:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-05-2014, 12:46 AM ja muutjaks oli Oldschool.)
Mõningad klõpsud kutsika tegemisest. Toodud 5. käiguline w201 kast. Vahetatud sai muidugi ka õli. Kontrollitud ka hoobade juures olevad tihendid. Külge sai ka pm mitte midagi sõitnud lemförderi padjad (teise kasti küljest).
Kuna lolli peaga suutsin võtmed autosse lukustada, siis tuli ka tagumine aken sisse lüüa. Sai selleks kasutatud teibi meetodit. Peaks mainima, et igal juhul väga soovitan antud versiooni. Kilde oli väga vähe. Sai kõrvalistuja lukk ka teine. Selleks, et häda korral saab uksed lahti teha. Üle sai vaadatud ka juhiuks. Seal oleks vaja uut lukkusüsteemi. Suurt rolli mängiv plastikust osa on katki. Kuna siiski m103 3.0 mootor ei ole olnud tehasest kutsikal, siis selle vahetuse puhul ilmnevad puudused. Nimelt kui kasutada w124 kasti, siis kardaan jääb liiga lühikeseks, millest tulenevalt võib ta laiali lennata. Ma siiski otsustasin kasutada w201 5 käigulist kasti, mis on mõeldud ühemassiga hooratta jaoks. Kuid selle sobitamiseks tuleb tuua survelaagrit ca 12 mm väljapoole. Ja minu lahendus selleks on selline.
27-05-2014, 10:56 AM
Kui klaasi soovid helista 56286302
Puhastan võsast teie põllud,metsad, kraavid ja sihid.
Kaevetööd,juurimine,pinnasevedu. Ostame erinevat rasketehnikat. tel 56286302
27-05-2014, 11:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-05-2014, 08:06 AM ja muutjaks oli Oldschool.)
27-05-2014, 11:17 AM
(27-05-2014, 11:05 AM)Oldschool Kirjutas:(27-05-2014, 10:56 AM)smokey Kirjutas: Kui klaasi soovid helista 56286302 Ukseluku süsteem olemas , aga võtmed puuduvad kahjuks.
Puhastan võsast teie põllud,metsad, kraavid ja sihid.
Kaevetööd,juurimine,pinnasevedu. Ostame erinevat rasketehnikat. tel 56286302
27-05-2014, 07:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-05-2014, 07:21 PM ja muutjaks oli matuboyu.)
Kui nüüd tagasi tulla selle kardaani kummimuhvi juurde siis sain ka mina selle endal vahetatud(Lemförder,loomulikult) kuna vana kummimuhv loksus kardaani kasti poolt logistades ja pärast käes raputades kolises nagu tamburiin. Nüüd aga kui sai uue kummimuhviga sõidetud ca 40 km, tekkis mingi resonants sõites maanteel kiirusega alates 80 km/h(kiiremini ei julge praegu sõita selle tõttu). Hiljem auto all olles sain uut kardaanimuhvi ka logistatud-logises nagu vana. Milles on probleem?
Martin
27-05-2014, 11:34 PM
Jääb pingesse...ok..aga mida teha? Mida olen valesti teinud?
27-05-2014, 11:44 PM
Esma vaatlusel pakuks puusalt, et vahelaager/puks on kas liiga ees või liiga taga.
"Õige" otsinguil
28-05-2014, 12:59 AM
(27-05-2014, 11:17 AM)smokey Kirjutas: Ukseluku süsteem olemas , aga võtmed puuduvad kahjuks.Võtmed toimivad, plastikust detail mis süsteemis lukku ja lahti keerab on katki. Seega piisab juhiukse süsteemist. kirjutan PS. (27-05-2014, 07:13 PM)matuboyu Kirjutas: Kui nüüd tagasi tulla selle kardaani kummimuhvi juurde siis sain ka mina selle endal vahetatud(Lemförder,loomulikult) kuna vana kummimuhv loksus kardaani kasti poolt logistades ja pärast käes raputades kolises nagu tamburiin. Nüüd aga kui sai uue kummimuhviga sõidetud ca 40 km, tekkis mingi resonants sõites maanteel kiirusega alates 80 km/h(kiiremini ei julge praegu sõita selle tõttu). Hiljem auto all olles sain uut kardaanimuhvi ka logistatud-logises nagu vana. Milles on probleem?No ma vaataks terve selle kardaani osa üle. Kaasa arvatud selle mis sa vahetasid. Kas nad on üldse tasakaalus ? võib ju vastasel juhul vibraga laagrile haiget teha. Vahetasid terves ulatuses kardaani ? kui jh, siis ilmselt Siimu versioon reaalsem. Ehk asi jääb pingesse. (27-05-2014, 11:44 PM)siim Kirjutas: Esma vaatlusel pakuks puusalt, et vahelaager/puks on kas liiga ees või liiga taga. Pead siis silmas kardaani vahetuge ?' Uudistest niipalju, et kui asjad hästi lähevad, siis on oodata homme arengut . Tänane korralik ajudemäng ja arvutused peaks homme vilja kandma. Ning peaks valmima üsna tihe kaigukasti kahvel, mille järgselt just kui võiks auto kokku minna.
28-05-2014, 08:25 AM
(27-05-2014, 07:13 PM)matuboyu Kirjutas: ... Misasi seal logises? Kui väändevõnkeleevendi on kolme poldiga tõmmatud kasti/sillaflantsile ja kolme poldiga kardaanile, siis on see tükk kenasti koos. Küll peavad poldipukside otsad minema flantside süvenditesse - kas need on ikka paigas? Poldid liiga pikad? Kas kardaan on pooleks käinud? Kas sai ikka märkide järgi tagasi? Kas kardaani pikinuuti pingutav suur mutter on ikka pingutatud?
28-05-2014, 01:01 PM
Mul vist hakkab nüüd koitma-ma keerasin vana väändevõnkeleevendiga kardaani pikinuudi pingutatava mutri liiga kõvasti kinni(41 võtmega lausa),sest nagu ma aru saan peab kardaan saama nuudi peal liikuda. Nüüd siis ongi küsimus uue väändevõnkeleevendi kohta-seda keerasin kätega niipalju kui jõudsin ja siis arvatavasti on ka uus leevendi läbi.Selline teooria....
28-05-2014, 03:56 PM
Töötamise ajal kardaani pikkus ei muutu (nii käigukast kui differ on kõvasti poltidega kere küljes kinni).
Pigem kontrolli poltide pikkust ja pukside istu flantsis.
28-05-2014, 06:52 PM
Tänud v6sa! Viga oli ikkagi selles,et see kätega keeratud mutter pikinuudi peal oli lahti. Keerasin täna tolle kinni ja paistab,et on korras. Nüüd aga tekkis uus küsimus-miks on üldse siis 2 erinevat kardaanitoru,miks ei võiks üks pikk toru olla? Ja kas see on murettekitav fakt,et mul istub esimene kardaan nuudi peal 3-4 cm( nuuti on kokku vist üle 10 cm) ?
29-05-2014, 09:03 AM
(28-05-2014, 06:52 PM)matuboyu Kirjutas: Tänud v6sa! Viga oli ikkagi selles,et see kätega keeratud mutter pikinuudi peal oli lahti. Keerasin täna tolle kinni ja paistab,et on korras. Nüüd aga tekkis uus küsimus-miks on üldse siis 2 erinevat kardaanitoru,miks ei võiks üks pikk toru olla? Ja kas see on murettekitav fakt,et mul istub esimene kardaan nuudi peal 3-4 cm( nuuti on kokku vist üle 10 cm) ? Erinevad kasti-mootori kombinatsioonid nõuavad erinevaid pikkusi, lisaks on vaja kardaani tugilaager kuhugi toetada. 4 cm võiks olla piisav.
31-05-2014, 06:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-10-2014, 02:29 PM ja muutjaks oli Oldschool.)
Vahepealsest: Autole sai külge uus käigukast. Sai ka tehtud kahvli tuuning. Kombineerimise käigus saime 12 mm vähendatud 6 mm peale. Lõplik lahendus sai õnneks väga lihtne ja kindlasti hästi toimiv. Veljed leidsid endale keskkapslid. Auto külge sai siis tavaline hoorattas koos normaalse siduriga. vahetatud sai ka üks tõukur, mis otsustas kilisema hakkata.
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|