MB 190, w201 x mitu -Oldschool - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB 190, w201 x mitu -Oldschool (/showthread.php?tid=30109) |
MB 190, w201 x mitu -Oldschool - Oldschool - 16-01-2013 Üritan esimese postituse sisu võimalikult ajaga kaasas hoida. Ehk siis pigem ma märgin siia ära autod, mis on ehituses ja läbi käinud. Autod mis olnud ja müüdud. Kurbusega pean tõdema, et müüdud on 3.0 w201 132kw. Tema aeg ja huvi antud autot teha sai otsa. Raske oli autost loobuda. Tegemist oli autoga mida ma siiski omasin 3 aastat. Kuid vahel peab liikuma edasi ja ei tasu klammerduda. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mark: Mercedes Benz 190E 1.8 80kw Väljalaskeaasta: 1991 Mootor: r4 1.8 80kw Muud tehn. andmed: 5 käigulise manuaal käigukast Värvus: tumepunane Lisavarustus: E.katuseluuk, kesklukk, must nahksisu, suur keskkonsool, esimesed e.aknad, istmesoojendused, e.peegel. Auto sai soetatud doonoriks 2016 aasta suvel. Praeguseks on isend vahendanud peremeest. ----------------------------------------------------------------------------- Autod mis hetkel enamuses või osaliselt alles. Niisiis sai soetatud 2015 suvel selline isend: Mark: Mercedes Benz 190E 2,3. Väljalaskeaasta: 1985 Mootor: r4 2.3 100kw kat. Muud tehn. andmed: 5 käigulise manuaal käigukast Värvus: Punane Lisavarustus: 4x elektrilised aknad, e peegel, kohtavalgustid, valgustusega päiksesirmid, konditsioneer, e katuseluuk (Liigub ainult ühte asendisse. Ehk vanema tüübi luuk ), e atenn (nupust), originaal makk, käetugi ees ja taga, püsikiirushoidja, esitulepesurid (ilma kojameesteta), hele nahksisu, kesklukk. Autost niipalju, et tegemist on USA turule mõeldud mudeliga. Autol on kaks erinevat Win koodi. Sellest tulenevalt ka need kaunid tehase kroom tiivakaare liistud. Plaan on taastada antud masin oma esialgsesse hiilgusesse. Seda siis vähe jõulisemana. Vähemalt selline oli see plaan alguses. Kuid kuna kere on väga halb, siis antud isend on seibideks ja vajalik konserveeritud. 85. a plokk rändas teise antud foorumi kasutaja kätte. kast leidis tee 190d alla. mõningaid keredetaile jms sai ka maha müüdud. Sellest tulenevalt tõmbaks punasele joone alla. Kindlasti ta kunagi saab tehtud või siis ei saa . Täpselt siin seda ei hakka ütlema. Kuid kuna tänapäeval on politsei tähelepanu foorumites üsna suur ja nii kaua kui v8 arvele ametlikult ei saa, siis antud auto edasine Arengu kiirus ja selle kajastumine antud foorumis on väga kaheldav. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Kuna loodus tühja kohta ei salli, siis põhiline rõhk antud teemas hetkel põhineb w201 190d ehitusel. Täpsem info autost: Auto sai soetatud 2016 aasta märtsi kuus. Erilist varustust autol ei olnud. Parim mis Välja tuua võib on lai liist ja see, et puudub jälg, et oleks osalenud suuremas liiklusõnnetuses. Mark: Mercedes Benz 190E 2.0d Väljalaskeaasta: 1990 Mootor: r4 2.0d 55kw Muud tehn. andmed: 5 käigulise manuaal käigukast Värvus: Valge Lisavarustus: E.katuseluuk, kesklukk. ----------------------------------------------------------------------------- Niisiis sai toodud juurde üks selline huvitav isend 2016a sügisel. Auto on tehase seades. Eestis olnud alates 2004 aasta. Läbisõit on tõestatav 190t km. Olemas on hooldusraamat saksas teostatud tööde kohta kuni 2004 a. Ja alates 2004 jookseb sujuv ls eesti andmebaasis. Kaasa sain 4 võtit ja üks originaal jäljendvõti. Auto tuli koos kõigi paberitega, mis tehasest kaasas olid. Lisaks siis pildil all olevate kärgvelgedega. Salongi kaunistab Hele nahksisu. Antud auto paan on hoida originaalsena, sest sellel on väärtus sellisena kõige suurem. Mark: Mercedes Benz 190E 2,0. Väljalaskeaasta: 1986 Mootor: r4 2.0 87kw ilma kat. Muud tehn. andmed: 4 käigulise manuaal käigukast Värvus: tumehall Lisavarustus: , e peegel, e katuseluuk (Liigub ainult ühte asendisse. Ehk vanema tüübi luuk , originaal makk, käetugi ees ja taga, hele nahksisu, kesklukk, teisaldatav kärukonksuga stange ( konks kahjuks puudub), pagasniku valgustus. RE: MB 190E 2.6,1989, w201 -Oldschool - Oldschool - 16-01-2013 Mark: Mercedes Benz 190E 3,0 . Väljalaskeaasta: 15.12.1989 Mootor: (2.6 (103) 118kw ) M103 3.0 132 kw Muud tehn. andmed: 5 käigulise manuaal käigukast Värvus: (blauschwarz) Black pearl Lisavarustus: vin WDB2010291F691266 whc WDB chassbm 201029 chass_ident 1F691266 type 201 subbm1 029 body 17447 engine 103942 10 015937 2,6 L interior 061 lights BOSCH model_idx 1 order_num1 0921603815 paint1 199 Metallic: black pearl (blue-black) (blauschwarz) wiper BOSCH 891206 Code Текст 240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR 260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION 261 TYPE DESIGNATION ON FENDER / SIDEWARD DELETION 331 CASSETTE COMPARTMENT 412 Electric sliding/tilting roof 534 Unknown 570 FOLDING ARMREST, FRONT 583 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 2-WAY 591 Tint. glass allr., single-layer safety gl. re. wi. 620 AIR POLLUTION CONTROL 199 APPLICATION CODE FOR COMPONENT PROCESSING 061 Unknown Muud: Eestis on olnud auto alates 03.02.2006. Minu käes on auto alates 2012. aasta suvest. Auto dokumendid peale juriidilist kemplemist sain 12.10.12. Auto ise on olnud kerge juhipoolse tiivakõksuga.. Mitte midagi tõsist. Pildid seisuga 22.06.2013 RE: MB 190E 2.6,1989, w201 -Oldschool - ktmduke - 16-01-2013 Kena kutsikas 2.6 peaks seda kerget kere päris isuga vedama Mis bensiini kulu tuleb sellel linnas ? RE: MB 190E 2.6,1989, w201 -Oldschool - kodutu - 16-01-2013 Pean sten130-ga ka nõustuma, sest iluvõre on kõveralt, aga muidu suht kobe masin isegi, võrreldes nende teistega mis siin liikunud on ja müügil on olnud. Jõudu ja jaksu ehitamisel/remontimisel. RE: MB 190E 2.6,1989, w201 -Oldschool - Oldschool - 19-01-2013 Tänud..Auto kere iseenesest on tugev. Roostet väga minimaalselt. Nina ise tundub olevat sirge. Kuid kapott on kahtlane ja iluvõre ilmselt viltu. Kahjuks ei ole see kutsikas midagi nii korralik. Värvikahjustusi ikka esineb. Eelnev omanik on korralikult retsinud. Kütusekulu ja mineku kohta ei oska muud öelda, et auto tuleks korralikult liikuma saada, siis saab neid nr prognoosida. RE: MB 190E 2.6,1989, w201 -Oldschool - jegesmesh - 19-01-2013 Terve kapott on kõver, iluvõre regullist ei piisa. RE: MB 190E 2.6,1989, w201 -Oldschool - Oldschool - 25-01-2013 Lisaks said tellitud emaraami puksid (loe tagumise silla vaheraam). Abs-i kohta sai uuritud ja see on ilmselt lihtsalt metallipuru täis ja vajab puhastust. Kuid sellest hiljem. Ostetud said ka uued käsipiduri trossid. Plaani järgi vahetan mõlemad ära, sest sisemine trossikatte tundus mõlemal suht läbi. Lähiajal kui aega saan, siis asun tegutsema. pidurikaabel RE: MB 190E 2.6,1989, w201 -Oldschool - arts24h - 25-01-2013 Võid minult kutsika amg vedrud ära osta kui soovi, ei pea vedrusid retsima hakkama, RE: MB 190E 2.6,1989, w201 -Oldschool - Oldschool - 28-01-2013 Niisiis sai toodud ihuohvreid (loe käsi puruks) ja tehtud said sõjamaalingud (nägu õline ).Aga lahti sai võetud mõlemad pooled ja vahetatud trossid. Ilmnes ka uus probleem, nimelt vasakpoolne süsteem oli saanud kannatada. sellest hetkel pilte ei ole. Homme uurin kas saab osta poest uue või pean vanaga imesid tegema. Peaks ilmselt painutama . Kuid tunnen ennast oluliselt kindlamalt olles uute ostmisega antud probleemi järgmiseks 20 aastaks eemaldanud. Vahepeal muret teinud parempoolne esimene ratas sai lahti keeratud. Nimelt eelmine omanik oli kasutanud keermeliimi ja selle tulemusena mu odavam võtmekomplekt kaotas ühe tirrvõtme (loll, et seda kasutasin.. aga see ilmselt tagantjärgi tarkus) ja kõveraks sai keeratud ka pikendus. Peale seda sai võetud vana klassikaline veljevõti. Sinna otsa sai pandud ca 1m 70 cm pikk toru ja sellega väänates ja pidurit hoides tulid asjad lahti.. Lisaks ma avastasin, et talvised R15 veljed vist hõõruvad vastu piduri kettaplekke. Kas kellelgi on sarnane probleem esinenud ? Pilt siis trossist enne ja peale vahetust. RE: MB 190E 2.6,1989, w201 -Oldschool - jegesmesh - 29-01-2013 Vastu R15 velge ei tohiks küll pidurikettaplekk käia. RE: MB 190E 2.6,1989, w201 -Oldschool - Oldschool - 30-01-2013 (29-01-2013, 01:27 AM)jegesmesh Kirjutas: Vastu R15 velge ei tohiks küll pidurikettaplekk käia. Jah tegemist ei olnud piduriplekkidega. Esimesed pidurisadulad hoopis käivad vastu velgi. Tuleb siiski välja, et antud velgi ei saa talveks kasutada . Vahepeal said pidurid kokku. Võtsin korralikult lahti iga osa. puhastasin ära ja painutasin, et antud jubin töötaks nii nagu ette nähtud. Panin uuesti külge. Sai ka reguleeritud tugevust. Igatahes on käsipiduriga korras. Siin on nähtud ka kuidas on lahendatud summuti. õnneks on tegemist ainult otsade vahetamisega. Seega lihtsam seda jama muuta. Ilmselt lihtsalt lõikab asja poole lühemaks, et liigselt silma ei paistaks. Sai kiiresti uuritud, et kas abs speedsensor'id on puhtad. Esimese avamisel vaatas mulle otsa selline pilt. Ilmselt täna võtan kõik kolm lahti ja puhastan nii põhjalikult kui vähegi oskan. Loodan, et sellega saab näidud enamvähem võrdseks ja asi töötab. Ilmselt vist äkki ventikasidur või rihm, rullik viliseb. Lisaks tundub, et radikas ajab ikka kusagilt tosooli välja. Loodan, et asi mu voolikulahenduses, mis hetkel pole just parim ( puudusid vajalikud voolikud kodus.. seega peab ostma ilmselt. ) Igatahes peab hakkama nende pisivigadega tegelema. Mis puutub sõitu, siis jõudu maha ei saa..Lihtsalt liiga libe. Aga tundub, et asi on oluliselt parem kui enne. Igaljuhul rahul tulemiga. RE: MB 190E 2.6,1989, w201 -Oldschool - Oldschool - 01-02-2013 niisiis väike võrdlus, milline peaks olema korras abs andur. Ilmselgelt pean leidma autole uue abs anduri. Enne pole lootust minna Üv-le. Vasakpoolne andur sai puhastatud ja pandud tagasi vastavalt manualile ettenähtud meetoditega. kasutatud sai loctite 243 keermeliimi. väike põhjendus , miks tuleb ära vahetada. Kont sai samuti puhastatud ja mõne kohapeale uue värvi. Lisaks sai salongi kallal tööd tehtud. kui kellegil leidub ABS andurit, siis paluks teada anda. RE: MB 190E 2.6,1989, w201 -Oldschool - kodutu - 01-02-2013 Piltide peal auto väga naljakas, taga 14" velg, ees 15", muidu summuti võiks ka normaalsem olla, muidu sobiks aga siis sissepoole, see näeb välja seal nagu mingi aiapost pooleks lõigatud 2-ks jupiks ja otsa topitud. RE: MB 190E 2.6,1989, w201 -Oldschool - berg - 02-02-2013 Stabikavarrast kannatab keevitada,uut on suhteliselt raske leida. RE: MB 190E 2.6,1989, w201 -Oldschool - Oldschool - 03-02-2013 mersul olid hilised jõulud. Sai ostetud tagumised vaheraami puksid ja esimesed stabika puksid. Kõik samalt tootjalt. Plaan ka edasipidi kasutada antud tootja tooteid (Lemförder). RE: MB 190E 2.6,1989, w201 -Oldschool - Oldschool - 09-02-2013 Uudiseid siis niipalju. Auto sain töökojast kätte. Esimesed puksid pm kukkusid pesast välja. Tagumistega oli keerulisem olnud. RE: MB 190E 2.6,1989, w201 -Oldschool - Werewolf - 09-02-2013 (30-01-2013, 12:09 PM)Oldschool Kirjutas: Mis puutub sõitu, siis jõudu maha ei saa..Lihtsalt liiga libe. Aga tundub, et asi on oluliselt parem kui ennem. Igaljuhul rahul hetke tulemiga. Ega talvel tühja pagassiga ei olegi võimalik kutsikaga jõudu maha saada, isegi kõige jõetuma mootoriga. Tal lihtsalt tagaots nii kerge. Pane sinna mõned liivakotid (50 - 100kg) ja auto kohe palju stabiilsem ja jõudu ka lihtsam maha saada. RE: MB 190E 2.6,1989, w201 -Oldschool - Oldschool - 10-02-2013 (09-02-2013, 01:10 PM)Werewolf Kirjutas:(30-01-2013, 12:09 PM)Oldschool Kirjutas: Mis puutub sõitu, siis jõudu maha ei saa..Lihtsalt liiga libe. Aga tundub, et asi on oluliselt parem kui ennem. Igaljuhul rahul hetke tulemiga. selge aitähh nõuande eest. Kuna ei ole ekspert, siis kas keegi oskab kommenteerida . Kas antud möga on jahutusvedeliku lekkimise jääkprodukt. ? RE: MB 190E 2.6,1989, w201 -Oldschool - l3gion - 11-02-2013 See löga tekib sinna tavaliselt siis, kui sõidetakse lühikesi otsi ja mootor ei jõua soojaks minna. Kondents vms. RE: MB 190E 2.6,1989, w201 -Oldschool - v6sa - 11-02-2013 (10-02-2013, 07:41 PM)Oldschool Kirjutas: ... Kas see "möga" on klapikambrikaane all? Õli ise on puhas? Siis võiks kondents olla üsna usutav. Pidevalt pea soojaks sõidetav mootor toodab uskumatus koguses vett... |