Uhh, viimane sissekanne on olnud üliammu, kuid auto sõidab jätkuvalt.
kevadel algas kõik nagu ikka suure pesuga.Ühtlasi oli eelnevate kuude jooksul varutud otsast lõpuni uus summuti koos paigaldustarvikutega.Käib vaiksemalt kui mõni tänapäevane vann
Samuti ostetud tutikas bensupump, kuna vana lekkis.Vahetatud ka kütusefilter.
Käisime sõpradega Hiiumaal, Tarvitet masinate väljasõidul.Mul oli arusaam et tegu on sellise viisaka üritusega, kus on ainult asfalt ja rahulik kruiisimine, kuid oli natuke ekstreemsem.5 inimest ja pagassitäis kola oli vanale autole liialt, väiksemadki teekonarused lõid summutiklambri vastu maad ja kurvides käis ratas koopas, kuid polnud midagi teha-asi ette võetud, tuli ka lõpetada.
Iseenesest mõista, oli see autole saatuslik ja andis ka aimu kui kulunud miski on.
Panin kirja veermiku kontrolli aja ja lasin asja üle vaadata, tellisin uued asjad.Kaua läks...juuni algusest juuli lõpuni seisis, siis olid kõik asjad kohal ning viisin remonti.
vahetatud sai järgnev:
veovõlli kaitsekummid
tagumised rattaalaagrid
tagumised vedrud
tagaamordid
4x piduriklotsid
4x pidurikettad
4x pidurivoolikud
kõik 4 supportit remonditud
esimesed šarniirid
käsipiduri klotsid ja tarvikud
käsipiduri kõik 3 trossi
silla ja kastiõli
välimised rooliotsad
võis midagi veel olla, kuid tehtud sai palju ja auto meenutab sõiduomaduste poolest uueväärset.
peale sellist remonti ja investeerimist on ilmselge et jääb talle siiski pühapäevaauto staatus, tehnikarallid pole sellisele klassikule õige koht.Olgu selle jaoks mossed, ladad ja muud roikad.
Mingil ajahetkel värvisin üle ka kõik ilukilbid-hoopis parem väljanägemine.
Antud hetkeks on massin taas talvekorteris katte all, ilmavalgust näeb taas järgmise aasta kevadel, kui sool teedelt minema uhutud.
AGA...
mingitel imelikel emotsioonide ajendil soetasin veel ühe Mercedes-Benz...nii kogemata
Olime 3 sõbraga sõitmas, käisime teineteise juures korjamas kraami kokku Tagadi laadaks.Ühe sõpsi juures olles hakkas üha rohkem silma tema vana Mercedes-Benz, mis konutas nukralt aianurgas.Ostis ta selle mingilt taadilt, kes oli sellega ise sõitnud igapäevaselt.Sõitis ka sõber kuniks ülevaatust oli ja nii jäi seisma.Olukord polnud kiita, kuid polnud ka midagi ületamatut...esialgu.
Nojah, kiibitsesin seda omale ajahetkest, mil sõber selle soetas.Miks? polnud aimuti.Vabalthingav 2.4 diisel ja 3ne tomat ei andnud just raketi kiirendust, kuid midagi oli mis mulle meeldis.Teades, et sõber ise eriline remondimees ei ole, ja kuna tal ka müügisoov, jõudsimegi kokkuleppele mis sobis mõlemale osapoolele.Nii juhtuski , et saabusin koju 1982a w123 universaal mersuga, mille südameks eelpool mainitud 2.4 vabalthingav diisel ja käimakotiks tomat.Sõidab ja toimetab, hirmus uimane, vist omane kah neile?
Tänaseks on eemaldatud ja lastud keevitada katkine geneka kronsa, pestud auto korralikult puhtaks, käidud üle kaitsmekarp, sätitud elektrit ja vaadatud mis toimib, mis mitte.Lahkasin ka kergelt salongi.Midagi roosilist ei ole, kunagi päris tugevalt keevitatud.omadega täitsa otsas on juhipõhi ja tagaratta koht, ülejäänu tundub olema lausroostes.
Oli mõte hakata ka tegema juba mingeid keevitustöid, kuid esimene relakalõige tabas täpselt kütusetrassi(jaaaah, olin loll ega vaadanud enne
) ja kadus selleks korraks isu ära.Homme tahaks midagi juba saavutada.
Pildid tulevad homme koos ohtrate lisaküsimustega.
Parimat!