Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
16-05-2014, 09:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2018, 12:11 AM ja muutjaks oli dexter.)
Nagu mõned mõni aeg tagasi märkasid oli siin foorumis minupoolt tehtud ostu kuulutus. Kahjuks läbi foorumi endale sobivat ei leidnud, kuid masina sain endale siiski. Seekord sai väljavalituks Lätis Riias olev g350. Tootmisaastaks on tal 1994. Põhiline miks see masin sõelale jäi oli see, et mootor oli vahetatud 606 vastu ning pump ja pihustid omakorda mehaaniliste vastu. Teine minujaoks oluline aspekt oli manuaal käigukast.
Ostu hetkel
Ülejäänud osa ostmisel tugines juba emotsioonidel: must matt, uuetüübi tuled, nahk sisu, el aknad, el peeglid, istmesoendused, katuseluuk, 18" veljed, uued talverehvid kaasa, kont jne.
Muidugi oli ka omajagu vigu autol küljes....el peeglid ei töötanud, el katuse luuk ei töötanud, sillalukud ei tahtnud töötada, pidurid olid kinni mädanenud, istme soendused ei töötanud, kütuse luuk ei lukustunud ja kindlasti veel midagi...
Eestisse sõites kadus ka jahutus ehk auto kippus kuumaks minema...
Hetkeks on enamus vead likvideeritud ja korda tehtud. Sillalukul oli probleemiks läbimädanenud juhe tagasilla lülitil, pidurid said kõik ülekäidud ja korda tehtud. Katuseluugil avastasin, et mootor töötab, kuid tross on puudu (hetkel tegelen uue asenduse otsimisega), el peeglitel olid mootorid kinni jäänud...vb pean tulevikus ka mõne peegli mootori väljavahetuse peale mõtlema, kuna on juba nõrgukesed(puhastamine ja määrimine ei aidanud). Muidugi said temp probleemid esimesena korda tehtud, vahetusse läks nii visko, radikas sai läbi pestud ning ka uus korralik jahutusvedelik läks sisse. Nüüdseks temp probleemid unustatud.
Istme soendustega on selline probleem, et hetkel tundub puudu olevat relee, mis kogu seda kremplit juhib. Ka ostuhetkel olevad MOMO istmed said originaalide vastu vahetatud, kuid naine käskis momod tagasi tõsta
Lisaks tegin autole põhjalla korraliku korrosioonitõrje, lisasin hunniku pigimatti taha kuuti (hullult kumas eelnevalt) ja olen korrastanud ja nokitsenud niisama väiksemate asjade kallal. Eks siin tegemist jagub veel omajagu...
Hetkel olen ostuga väga rahul....eks näis mis ma kevadel arvan
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Väga vinge! Kuidas om606 edasi ka kerib seda rasket jurakat?
CE420 v8
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
(16-05-2014, 10:51 AM)berg Kirjutas: Väga vinge! Kuidas om606 edasi ka kerib seda rasket jurakat?
nagu 90 kw sõiduauto mis kaalub umbes 1200 kg...seega ei midagi üleloomulikku, kuid siiski tunduvalt etem kui originaal...Sealjuures ka treilat vedades..
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Päris heas korras ja kena masin paistab olevat. Kas pildil olevad istmed ongi need MOMO omad? Mulle meeldib nende pikk jalgade tugi, mis ülespoole suunatud on. Paljude/enamike autode istmetel on jalgade tugi üsna olematu ja pikemate jalgade puhul on see väsitav.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
16-05-2014, 12:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-05-2014, 12:59 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Usun ka et selle hinnaga (alla 10k) parim variant-väga effektne näeb välja küll mattmustana ja uute tuledega.
Postitused: 95
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Kas need istmed mitte Alfa Romeo päritolu ei ole? Kangesti sarnased on küll.
Kadedaks teeb. Ilus auto.
(tööl 250GD-ga ringi ajan, uuest peast on ka see täitsa asjalik, mis siis veel jõudsamast mootorist rääkida )
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
(16-05-2014, 01:20 PM)zum Kirjutas: Kas need istmed mitte Alfa Romeo päritolu ei ole? Kangesti sarnased on küll.
Kadedaks teeb. Ilus auto.
(tööl 250GD-ga ringi ajan, uuest peast on ka see täitsa asjalik, mis siis veel jõudsamast mootorist rääkida )
Alfa 156 omad jah...ise alguses kuulutuse piltidelt vaatasin et 166 omad, aga ei, siiski 156 omad...
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
16-05-2014, 02:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-05-2014, 02:03 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(16-05-2014, 09:55 AM)dexter Kirjutas: ...
...
Hehe, kaks nelivedu kõrvuti
Huvitav valik, kuid eks rahakott seab piirid. G on hinnaline soetus...
Kuis raami seisukord on?
Mis plaanid sisselaskega on? Tuleb snorkel ka?
Miks manuaal?
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Kas võisin seda autot näha neljap. Tartu KHK hoovis?
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Kaks nelivedu kõrvuti jah, eks selle pisema neljaveolise pärast saigi see G soetatud, muidu oleksin oma vana Toyota BJ40 edasi vuranud....
Raami olukord on hetkel vaadatuna 4+, tüüpveaks olevad amordi kinnitused on korralikud ja ülejäänud raami osa samuti. Suht hõredaks on mädanenud vaid tagumine stange kinnitus tala osa..Aga hetkel see veel nii kõva, et otsest tähelepanu ei vaja. Sisselaskega pole hetkel midagi plaanis...silma järgi all hetkel 2,5" otsetoru ja mingi resokas vahel...Hääl on vägagi magus kõrvale.
Snorklit ei plaani küll panna, mingit tuledeni mudas ronimist selle autoga ei plaani...peaasi, et talvel saaks kodust välja....Küll aga olen vaikselt kogunud ideid vintsi paigalduseks...midagi head leidnud pole, kuna eesmärk on jätta see võimalikult peitu. Vintsi on vaja kuna olen äärmiselt laisk inimene ja ei viitsi talvel käsitsi oma teed hooldada
Ja manuaal seepärast, et olen harjunud lihtsalt kepikastiga....automaat oleks kindlasti olnud mugavam, kuid eks ta peas kinni ole...Kusjuured g klassi ja manuaali pole kerge leida...Olin ise juba täiesti loobunud ja arvestasin, et see maastur tulebki automaat, kuid siiski lõpuks vedas...
Aga masinat võib jah Tartu Khk sisehoovis kohata aegajalt...
(16-05-2014, 02:02 PM)v6sa Kirjutas: (16-05-2014, 09:55 AM)dexter Kirjutas: ...
...
Hehe, kaks nelivedu kõrvuti
Huvitav valik, kuid eks rahakott seab piirid. G on hinnaline soetus...
Kuis raami seisukord on?
Mis plaanid sisselaskega on? Tuleb snorkel ka?
Miks manuaal?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
16-05-2014, 02:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-05-2014, 02:29 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(16-05-2014, 02:19 PM)dexter Kirjutas: Kaks nelivedu kõrvuti jah, eks selle pisema neljaveolise pärast saigi see G soetatud, muidu oleksin oma vana Toyota BJ40 edasi vuranud....
Hehe, see sinine.. . Kas sai väärilise järglase või kaaslase G näol?
(16-05-2014, 02:19 PM)dexter Kirjutas: Sisselaskega pole hetkel midagi plaanis...
3,5 tahab päris palju õhku saada. Ma soovitaks mõelda, kuidas talle avaram hingamine organiseerida... Topeltklappidest mahub päris kena kogus läbi ka turbota, mis võimaldab algsest veidi enam kütust põletada ilma sabata.
(16-05-2014, 02:19 PM)dexter Kirjutas: Vintsi on vaja kuna olen äärmiselt laisk inimene ja ei viitsi talvel käsitsi oma teed hooldada
Tee ääres ikka puid jagub vintsiankruteks? Lumine maakera on pagana sile...
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Sinine jah, aga see läks nüüd minu käest edasi Saksamaale, muide esimene auto müük mul ,kus sain auto eest kõrgemat hinda kui kuulutuses tahtsin
Selles suhtes pole mul hetkel küll midagi sisselaskega teha....Võib-olla midagi kunagi tulevikus kui kõik muud probleemid lahendatud. Hetkel primaarne, et saaks kõik elektrilised lisad korda ja tehniline poole üle käidud.
Puid ja ankruid jaguks ikka kui vaja, kuid põhiline eesmärk vintsile oleks saha tõstmine. Olegem ausad, G oma kaaluga peaks omama vähemalt 10000 lbs tõmbejõuga vintsi, et teda mülkast välja tõmmata...minimaalselt... Sellise vintsi suurus on aga niivõrd suur, et seda on raske, kui mitte võimatu juba stange taha ära peita. Samas pole mõtet ka mingit ATV vintsikest sinna ilutsema samuti panna...Ahh, eks tulevik näitab, selle kõigega on aega..
Täna sain ka kundepoolsed elektri peegli mootorid kenasti tööle...Nüüd vaja uued peeglid lasta lõigata(kundepoolne lõhuti kogemata ära ja juhipoolel kah mingi rõve graveering peal, seega lähevad mõlemad vahetusse, vajalikud peegli klaasid juba soetatud millest välja lõigata)
Eelmine nädal vahetasin ka igaks juhuks ära kõik õlid, müüja küll väitis, et kõik olid sügisel vahetatud, kuid igaks juhuks vahetasin siiski...Tundus õlide järgi, et müüja ei valetanud.
(16-05-2014, 02:28 PM)v6sa Kirjutas: (16-05-2014, 02:19 PM)dexter Kirjutas: Kaks nelivedu kõrvuti jah, eks selle pisema neljaveolise pärast saigi see G soetatud, muidu oleksin oma vana Toyota BJ40 edasi vuranud....
Hehe, see sinine... Kas sai väärilise järglase või kaaslase G näol?
(16-05-2014, 02:19 PM)dexter Kirjutas: Sisselaskega pole hetkel midagi plaanis...
3,5 tahab päris palju õhku saada. Ma soovitaks mõelda, kuidas talle avaram hingamine organiseerida... Topeltklappidest mahub päris kena kogus läbi ka turbota, mis võimaldab algsest veidi enam kütust põletada ilma sabata.
(16-05-2014, 02:19 PM)dexter Kirjutas: Vintsi on vaja kuna olen äärmiselt laisk inimene ja ei viitsi talvel käsitsi oma teed hooldada
Tee ääres ikka puid jagub vintsiankruteks? Lumine maakera on pagana sile...
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Eile sai natuke autot seestpoolt uuritud, nimelt kesklukk tegi vahepeal kahtlaseid liigutusi, nagu tahaks suvalisel hetkel uksi lukustada. Siis saigi hakatud keskluku aju otsima ja ohh õudust mis sealt välja tuli Esimesena jäi silma mingi väga väga aftermarket siga plokk, see selleks, aga kuidas juhtmed olid ühendatud, see oli omaette komöödia... Mingid juhtmed olid lühikesed, siis selle asemel, et phe korraliku juhtmega pikendada oli pikendatud mõnda liini lausa kolme erineva juhtmega. Sealjuures muidugi suvalt juhtmed kokku keeratud ja isoleeriga kuidagi kinni. Ei olnud ka harv nähtus, kui oli vask ja teras juhtmed omavahel kokku kruvitud jne.. Igatahes sai kõik puhtaks roogitud ja uuesti korralikult kokku pandud, nüüd kesklukk toimib nii nagu peab.
Rookimise käigus leidsin üles ka istmesoendus relee, mis millegi pärast ei lülita + poolt releedele...(nuppudest juhitakse massiga), midagi, relee küljest ja elektrikule. Sama saatust jagas ka sillalukkudu nuppude plokk, kuna tagasilla lukk ei jäänud sisse, oli sees ainult siis kui nuppu all hoidsid, nii kui lahti lasin, nii lükkas ka luku tagant ära. Kuna aga nii sillalukku süsteem ja ka istmesoenduste relee oli intregal juhtimisega, siis kodus ma neid kuidagi kontrollida ei saanud.
Kogu selle operatsiooni käigus eraldus autost ca 12-15 m erinevaid juhtmeid, sealjuures mingi radaripüüdja ja ka nokia auto telefon koos kogu krempliga.
Oskab keegi targem öelda, kas w463 katuseluugi tross on ka näiteks mõne muu mudeliga ka vahetatav? Näiteks 124 universaal kerega vms? Tahaks ka katuseluuki korda teha, mis ta seal niisama kasutult seisab muidu
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Täna andis kurat kont saba, just kuumade ilmadega. Enam kondi pumpa taha ei võta, külmainet on, kaitsmed korras, relee klõpsub aga pumbani voolu ei tule. Hetkel kahtlustan kondi ühte ventikat, mille tundub, et takistus puudub. Ehk siis otsiks ûhte kondi ventikat, võib-olla kellelgi pakkuda?
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Uus vent küljes, ventikad toimivad, kui anduri pealt juhtmed sillata, kuid konti ikka taha ei võta. Oskab keegi nõu anda mis suunas liikuda, mida proovida? Autoga kurat selliste ilmadega lausa piin sõita, tuleb vist nurka seisma jätta kuni a) ilmad jahenevad b) kont korda saab. Seni tuleb vist naise Signumiga ringi vurada on vähemalt kliimaga.
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Ahhoi...Auto toodab jälle külma, vist hakkas kartma, et jätan aianurka seisma Hakkasin vaatama, et konditsioneeri juhtplokki on varasemalt lahti kistud, kiskusin ka ja leidsingi vea sealt. Nimelt oli üks külmakas ühel klemmil. Puhastasin ära ja jootsin üle ning asi töötab jälle ilusti.
Kui nüüd veel istmesoojenduse ja sillaluku lülituse korda saaks oleks ülim.
Ega juhuslikult keegi siit ei oska suunata kust võiks saada istmesoojenduse süsteemi elektriskeemi?
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Tänud "onu_siimule" elektri skeemi eest, täna sain natuke aega ja kiskusin istmesoendus süsteemi uuesti lahti, ajasin skeemi järgi välja, et süütelukust voolu peale juhtplokile ei tulnud. Vedasin uue juhtme ja juba hakkas asi elumärke näitama. Kundepoolne istmesoojendus hakkas koheselt tööle ilma probleemideta. Juhi pool töötas alguses vaid poole võimsusega. Pärast lüliti puhastamist ja kontaktide värskendamist hakkas ka juhipool kenasti tööle. Hetkel jäi veel töö natuke poolikuks, kuna lülititest küll kõik toimib, aga juhipoolel ei jõua pinge istmeni...Tuleb veel natuke "kaevata".
Oskab aga keegi öelda mis relee peaks olema siin tühjas pesas:
Viisakuse mõttes oleks vaja välja vahetada ka üks istmesoojendus lüliti, kuna on nii kulunud, et lihtsalt kole on
Võib-olla kellelgi pakkuda?
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Nii täna sai pool päeva jälle kaevatud autos ja tulemuseks korras istmesoendused. Mõõtsin üle ka Alfa istmete istmesoojendused, Kunde poolne korras, juhi oma õhtal omadega. Proovisin ka kundepoolset istet sisse, istmesoojenudus hakkas ka seal kenasti tööle, kuid vaid täisvõimsusel, poolvõimsusel tõmbas vaid pool volti alla pingest(originaalidega 6 volti) See tähendab omakorda seda, et kui tahan momo`sid tagasi panema, siis pean soojendusmatid originaalidest välja kiskuma ja momo`desse paigaldama...hetkel ei tea kas viitsin selle töö ette võtta...Võib-olla suvel, siis pikk puhkus ees ja ehk võib loota, et hakkab kodus igav
Postitused: 43
Teemad: 2
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
(16-05-2014, 09:55 AM)dexter Kirjutas: must matt,
Ikka läikiv must oles etem
Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
see pole päris tavaline matt must
|