16-04-2014, 09:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-04-2014, 12:19 AM ja muutjaks oli tommyboy.)
Leidsin juhtmestiku koodi juhtmestiku enda pealt (aku taga on plastkaitse ja kui see eemaldada, siis tuleb juhtmestik nähtavale ja reeglina on sellele sinna kuskile peapistiku poolsesse otsa ka kleebis paigaldatud kus on ka kood peal).Tegemist oli tehases paigaldatud juhtmestikuga, toodetud 11.03.93.Tegin siis sydame kövaks ja vötsin uue Silberist.Lappasin peale ja minu yllatuseks jäi yks pistik yle.Nöudsin selgitust ja tuli välja, et täpselt minu mootorile ei olegi enam juhtmestikku vöimalik saada, saadaval on "universaaltoode", mis sobib mootoritele 104 992, 104 ... jne.
Ok, igatahes pöörded enam ei köigu ja köik silindrid töötavad. Lasin kevade puhul ka korraks torud puhtaks(pagana mönus on sellega ikka söita) ja viisin remonti- aitab ise luksepa mängimisest.
Ah jaa, ostsin ka ringi 17 tolliseid monoblokke suveks- kas ka sirged on, saab siis teada kui alla paneb(ei olnud vöimalik kontrollida ja hind oli ka selline, et kui on köverad, siis pole ka eriliselt suur kaotus).
Natuke sai siis jälle raha sisse uputatud- ehk mootori ölilekked lasin ära teha(läks veidi suuremamahulisemaks tööks kui olin planeerinud: plokikaanetihend, klapisääretihendid- yhesönaga ylemine osa pulkadeks).Kas ka pidama jäi saab varsti näha- plaanis on yks pikem reis ette vötta(siiamaani on auto lihtsalt seisnud).Halb uudis on see, et tundub et autol on ka teine tyypviga kyljes- nimelt tundub et drosselklapi juhtmestik on samuti ära ussitanud(kylmast peast paugutab mingi asi sisselaskekollektori juures).Sisselaskekollektoris olev plastmassklapp töötab vaakumiga(kiskusin selle maha) ning tundub et kinni- lahti paugatab kylmalt just drossel.
Soojalt nurrub mootor väga hästi...
See on ehtne näide, et igasugustest rohelistest, vördöiguslastest ja muidu hipidest saab tulla ainult negatiivset- pörgu pöhja need biolagunevad juhtmed ja roheline maailmavaade.
Kuna oli igav, siis lugesin selle tulevälgutajaga need veakoodid ka ära- kas kellegil mingit desifreerimisinfot ka on, nimelt otsisin oma mootorit(104 992 10 001569) minul olevast veakoodide tabelist, aga ei suutnud leida...
Kui yldnimistut vaadata, siis viskas mulle konditsioneeri, infrapuna keskluku ja airbagi veateated- kui nyyd öieti sellest mul olevast listist aru sain.
Ja äkki oskab ka keegi soovitada kohta kust saaks uue tagaklaasi möistliku hinnaga- surfasin veidi Silberi hinnakataloogis ja tundub, et koos uute tihenditega kipub see asi tugevalt yle kilo maksma- on kellegil mingeid möistlikumaid alternatiive välja pakkuda(kasutatut ei taha ja plank- valget ka ei taha, sooviks seda kerge rohelise tooni ja soojendusribidega)?
Plaan on kupee Soomes arvele vötta igapäevaliikuriks, seega maksin ära ka autovero- nii vana auto puhul läks 1200.See oli ka yks pohjus, miks just see auto sai Saksast toodud, uunikumil on see vero veel suht talutav...
Järgmiseks tuleb hakata tegelema EU- seaduste täitmisega(siin väike näidis mis kokku tuleb aretada):
Idioodikari on see EU, ma ytlen- kui insener Gerhard on kunagi 20 aastat tagasi Saksamaal selle auto nii ehitanud, siis minu jaoks on see piisav argument, et nii ka PEAB olema.Aga tänapäeval mingi hipist ja taimetoitlasest EU asjapulk arvab et ta on targem kui Gerhard.... Önneks on mul yks ylemäärane valgete suunatulede komplekt yle kuhu saan liimiga liimida CE- märgistusega(CE märgis on ylimalt tähtis ja oluline) sellise perverssuse...
Väidetavalt siis läheb ylevaatuselt läbi.
Ok, igatahes pöörded enam ei köigu ja köik silindrid töötavad. Lasin kevade puhul ka korraks torud puhtaks(pagana mönus on sellega ikka söita) ja viisin remonti- aitab ise luksepa mängimisest.
Ah jaa, ostsin ka ringi 17 tolliseid monoblokke suveks- kas ka sirged on, saab siis teada kui alla paneb(ei olnud vöimalik kontrollida ja hind oli ka selline, et kui on köverad, siis pole ka eriliselt suur kaotus).
Natuke sai siis jälle raha sisse uputatud- ehk mootori ölilekked lasin ära teha(läks veidi suuremamahulisemaks tööks kui olin planeerinud: plokikaanetihend, klapisääretihendid- yhesönaga ylemine osa pulkadeks).Kas ka pidama jäi saab varsti näha- plaanis on yks pikem reis ette vötta(siiamaani on auto lihtsalt seisnud).Halb uudis on see, et tundub et autol on ka teine tyypviga kyljes- nimelt tundub et drosselklapi juhtmestik on samuti ära ussitanud(kylmast peast paugutab mingi asi sisselaskekollektori juures).Sisselaskekollektoris olev plastmassklapp töötab vaakumiga(kiskusin selle maha) ning tundub et kinni- lahti paugatab kylmalt just drossel.
Soojalt nurrub mootor väga hästi...
See on ehtne näide, et igasugustest rohelistest, vördöiguslastest ja muidu hipidest saab tulla ainult negatiivset- pörgu pöhja need biolagunevad juhtmed ja roheline maailmavaade.
Kuna oli igav, siis lugesin selle tulevälgutajaga need veakoodid ka ära- kas kellegil mingit desifreerimisinfot ka on, nimelt otsisin oma mootorit(104 992 10 001569) minul olevast veakoodide tabelist, aga ei suutnud leida...
Kui yldnimistut vaadata, siis viskas mulle konditsioneeri, infrapuna keskluku ja airbagi veateated- kui nyyd öieti sellest mul olevast listist aru sain.
Ja äkki oskab ka keegi soovitada kohta kust saaks uue tagaklaasi möistliku hinnaga- surfasin veidi Silberi hinnakataloogis ja tundub, et koos uute tihenditega kipub see asi tugevalt yle kilo maksma- on kellegil mingeid möistlikumaid alternatiive välja pakkuda(kasutatut ei taha ja plank- valget ka ei taha, sooviks seda kerge rohelise tooni ja soojendusribidega)?
Plaan on kupee Soomes arvele vötta igapäevaliikuriks, seega maksin ära ka autovero- nii vana auto puhul läks 1200.See oli ka yks pohjus, miks just see auto sai Saksast toodud, uunikumil on see vero veel suht talutav...
Järgmiseks tuleb hakata tegelema EU- seaduste täitmisega(siin väike näidis mis kokku tuleb aretada):
Idioodikari on see EU, ma ytlen- kui insener Gerhard on kunagi 20 aastat tagasi Saksamaal selle auto nii ehitanud, siis minu jaoks on see piisav argument, et nii ka PEAB olema.Aga tänapäeval mingi hipist ja taimetoitlasest EU asjapulk arvab et ta on targem kui Gerhard.... Önneks on mul yks ylemäärane valgete suunatulede komplekt yle kuhu saan liimiga liimida CE- märgistusega(CE märgis on ylimalt tähtis ja oluline) sellise perverssuse...
Väidetavalt siis läheb ylevaatuselt läbi.