09-04-2014, 02:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-04-2014, 02:56 PM ja muutjaks oli ReinoL.)
Mõtlesin ka oma autost lõpuks teema teha. Ühel vihmasel oktoobrikuu pärastlõunal ma ta ära tõingi.
Andmed: Mudel - E220
Mootor - 2,2 liitrit 110 kW, bensiin
Käigukast - manuaal
Läbisõit: 285 000
Varustus:
Roolivõimendi
Kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
2x turvapadi
Signalisatsioon, käigukangi lukk
Elektrilised välispeeglid (soojendusega)
Katuseluuk (elektriline)
Peegel kaassõitja päikesesirmis
Helehall tekstiilpolster
Helehallid tekstiilmatid
Iluliistud salongis (puitdekoor)
Salongis pole kunagi suitsetatud
Originaalmakk (kassetikas)
Elektriline antenn
Taha paigaldatud suuremad kõlarid ja võimendi
Plekkveljed 15 ", ilukilbid
Udutuled (eesmised, tagumine)
Tulede korrektor
Väljanägemine peale esimest pesu.
Alguses välja tulnud vead: Autol leidus värvikihi all üleskobrutanud kohti (näiteks esiklaasi raamil ja katuseluugi ääres)
Esiklaasis oli läbiv mõra, mis ei seganud vaatevälja.
Sumpa viimane pütt plörises korralikult ehk roosteuss oli temaga oma töö juba teinud.
Rehvid, mis olid all, neil oli heal juhul millimeeter mustrit.
Istmed olid üsna laigulised ja esimesed tekstiilmatid veidi pruunikad.
Stange tagumises nurgas oli mõra.
Kapotimärk logises veidi.
Muidu üldmulje oli suhteliselt hea, autol minekut oli ja kere oli kõva.
Ning siis saabus see hetk, kui sai vaikselt raha autosse laduma hakata. Enne selle algust murdus Statoili pesulas kapotimärk ära, mõtlesin, et läheb proovib õnne ja nii ma 10 päeva hiljem saingi endale Silberist koos paigaldusega uue märgi.
1. detsembri lähenedes sai soetatud korralikud talverehvid, vahetatud esiklaas, toonitud tagumised klaasid, paigaldatud uus tagumine sumpa pütt, mis jõudis vahepeal alt kukkuda, vahetada õli ja filtrid ja nii W124 jaoks 2013 aasta lõppeski.
Jaanuari alguse seisuga
Jaanuaris lasin teha salongis keemilise puhastuse, mis tegi istmed ning helehallid tekstiilmatid täiesti puhtaks. Keemilisest välja sõites viis teekond kohe Automaailma, kust ma uued kummimatid talviseks perioodiks ostsin, et heledaid tekstiilmatte säästa.
Stiilinäide puhastest istmetest ja toonklaasist
Saabus Eestisse külmalaine, kuid Mercedes-Benz läks ikka -25 kraadiga ilusti käima.
Muidu poleks ta siia pildile jõudnud
Veebruari lõpus hakkas meeleheitlik valuvelgede otsimine, kuna soov oli leida võimalikult soodsad 16 või 17 tollised veljed.
200 eurot vaesemana sain endale 16 tollised AMG veljed, koos 205 laiade rehvidega
Väljanägemine koos valuvelgedega
Nüüd kevade loodetavasti lõpliku saabumisega on plaanis järgmisel nädalal vahetada tagumised amordid, tagumised pidurikettad + klotsid kontrollida käsipiduri trossi ning klotse ning vajadusel need vahetada.
Mida veel välja tuua on kütusekulu, maanteel 100-ga cruisides tuleb kütusekuluks 6,5, linna kütusekulust ei hakka parem rääkima, kuna linnavahel olen ma suhteliselt raske jalaga ja nii see kütusekulu kahekohaliseks kasvab ka ilusti.
Väike küsimus suurele ringile, ega keegi ei tea, kust saaks W124-le kaitsmed, kuna siin on need liiduaegsed pulgad ja hea meelega uuendaks kogu kaitsmekarbi ära, kuna neid läheb vähemalt üks kuus läbi, kuna nad on üsna vanad ja oksüdeerinud.
Andmed: Mudel - E220
Mootor - 2,2 liitrit 110 kW, bensiin
Käigukast - manuaal
Läbisõit: 285 000
Varustus:
Roolivõimendi
Kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
2x turvapadi
Signalisatsioon, käigukangi lukk
Elektrilised välispeeglid (soojendusega)
Katuseluuk (elektriline)
Peegel kaassõitja päikesesirmis
Helehall tekstiilpolster
Helehallid tekstiilmatid
Iluliistud salongis (puitdekoor)
Salongis pole kunagi suitsetatud
Originaalmakk (kassetikas)
Elektriline antenn
Taha paigaldatud suuremad kõlarid ja võimendi
Plekkveljed 15 ", ilukilbid
Udutuled (eesmised, tagumine)
Tulede korrektor
Väljanägemine peale esimest pesu.
Alguses välja tulnud vead: Autol leidus värvikihi all üleskobrutanud kohti (näiteks esiklaasi raamil ja katuseluugi ääres)
Esiklaasis oli läbiv mõra, mis ei seganud vaatevälja.
Sumpa viimane pütt plörises korralikult ehk roosteuss oli temaga oma töö juba teinud.
Rehvid, mis olid all, neil oli heal juhul millimeeter mustrit.
Istmed olid üsna laigulised ja esimesed tekstiilmatid veidi pruunikad.
Stange tagumises nurgas oli mõra.
Kapotimärk logises veidi.
Muidu üldmulje oli suhteliselt hea, autol minekut oli ja kere oli kõva.
Ning siis saabus see hetk, kui sai vaikselt raha autosse laduma hakata. Enne selle algust murdus Statoili pesulas kapotimärk ära, mõtlesin, et läheb proovib õnne ja nii ma 10 päeva hiljem saingi endale Silberist koos paigaldusega uue märgi.
1. detsembri lähenedes sai soetatud korralikud talverehvid, vahetatud esiklaas, toonitud tagumised klaasid, paigaldatud uus tagumine sumpa pütt, mis jõudis vahepeal alt kukkuda, vahetada õli ja filtrid ja nii W124 jaoks 2013 aasta lõppeski.
Jaanuari alguse seisuga
Jaanuaris lasin teha salongis keemilise puhastuse, mis tegi istmed ning helehallid tekstiilmatid täiesti puhtaks. Keemilisest välja sõites viis teekond kohe Automaailma, kust ma uued kummimatid talviseks perioodiks ostsin, et heledaid tekstiilmatte säästa.
Stiilinäide puhastest istmetest ja toonklaasist
Saabus Eestisse külmalaine, kuid Mercedes-Benz läks ikka -25 kraadiga ilusti käima.
Muidu poleks ta siia pildile jõudnud
Veebruari lõpus hakkas meeleheitlik valuvelgede otsimine, kuna soov oli leida võimalikult soodsad 16 või 17 tollised veljed.
200 eurot vaesemana sain endale 16 tollised AMG veljed, koos 205 laiade rehvidega
Väljanägemine koos valuvelgedega
Nüüd kevade loodetavasti lõpliku saabumisega on plaanis järgmisel nädalal vahetada tagumised amordid, tagumised pidurikettad + klotsid kontrollida käsipiduri trossi ning klotse ning vajadusel need vahetada.
Mida veel välja tuua on kütusekulu, maanteel 100-ga cruisides tuleb kütusekuluks 6,5, linna kütusekulust ei hakka parem rääkima, kuna linnavahel olen ma suhteliselt raske jalaga ja nii see kütusekulu kahekohaliseks kasvab ka ilusti.
Väike küsimus suurele ringile, ega keegi ei tea, kust saaks W124-le kaitsmed, kuna siin on need liiduaegsed pulgad ja hea meelega uuendaks kogu kaitsmekarbi ära, kuna neid läheb vähemalt üks kuus läbi, kuna nad on üsna vanad ja oksüdeerinud.