Teema hinnang:
  • 3Hääli - 3.67 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kirjuta, küsida võib kõike!
Võid proovida tõmberelee pihta paar korda millegagi koputada (mõistlikult, ja soovitavalt puust "miski", näiteks haamrivarrega). Ehk on lihtsalt kinni jäänud.
Aku on ikka täis? (loll küsimus, aga kui ei küsi, siis veel lollim..)
Vasta
(20-03-2014, 11:32 PM)sten130 Kirjutas: ...
Kuidas oleks kõige kergem ja ohutum kontrollida kas vool starterile jõuab?

Säärase küsimuse peale soovitan soojalt mõnda elektrikku külastada.Eusa_angel Kui 12 V kohalejõudmise tuvastamine tekitab küsimusi, siis saadud infoga ei oska ju ikka midagi peale hakata...Icon_rolleyes

Kui on tahtmine õppida, siis maakeelset infot on küllalt, võta või nõukaaegne raamat "autode elektriseadmed" ja loe selle esimesed peatükid läbi.

Kui peab olema ingliskeelneRetard, siis Wiki ja juutuub abiks.
Vasta
Kontrolli proovilambi või testriga Eusa_angel
Vasta
Aku on täis, just laadis. Proovisin proovilambiga, peenikesele juhtmele ei tule vool peale. Jämedal on vool olemas, et siis relee viga?
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
S124 92' 722.4

Naine käis täna autoga pesus peale kolme kuud seismist ja ütles, et neljas käik läheb sisse ainult siis kui gaasipedaali täiesti lahti lased, nii kui pedaali uuesti puudutada lükkab uuesti kolmanda peale vahet pole mis pöörete juures, lase või piirajasse. Ülejäänud käike pidavat ka 3000+ rpm juures vahetama..... Mõtlesin, et kontrollin homme KD lüliti üle ja võtan hommikul maale minnes kanistri ATF õli ka igaks juhuks Silberist kaasa... Ehk veel mõtteid millest selline tsirkus?
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
(21-03-2014, 09:22 PM)sten130 Kirjutas: Aku on täis, just laadis. Proovisin proovilambiga, peenikesele juhtmele ei tule vool peale. Jämedal on vool olemas, et siis relee viga?

Võtit starteri asendisse keerates proovisid ikka? Niisama ei peagi seal voolu olema.
Esimese asjana kontrolliks siis, kas see peenike juhe üldse teist otsa pidi kusagil kinni on (ja et ta terve on). Siis vaataks, kas süütelukk ehk süüdlane pole. Relee osas ei julge väga sõna võtta, aga minuarust ei tohiks seal vahepeal küll ühtegi olla.

Mingisugune skeem ka 190 kohta, mis silma jäi hetkel.
[Pilt: startingcircuit.png]
Vasta
(21-03-2014, 11:23 PM)Treiku Kirjutas: S124 92' 722.4

Naine käis täna autoga pesus peale kolme kuud seismist ja ütles, et neljas käik läheb sisse ainult siis kui gaasipedaali täiesti lahti lased, nii kui pedaali uuesti puudutada lükkab uuesti kolmanda peale vahet pole mis pöörete juures, lase või piirajasse. Ülejäänud käike pidavat ka 3000+ rpm juures vahetama..... Mõtlesin, et kontrollin homme KD lüliti üle ja võtan hommikul maale minnes kanistri ATF õli ka igaks juhuks Silberist kaasa... Ehk veel mõtteid millest selline tsirkus?

Sai täna sõitmas käidud ja kast lollitas ikka samamoodi. KD-ga probleem seotud pole, lüliti töötab ilusti nii nagu peab. Kasti õlitase 10 km sõitnud mootoriga oli 3cm alla min piiri (töötav mootor, P asend), samas peale mootori välja lülitamist ja 2 min ootamist oli õlitase kastis 5cm üle max, võta nüüd näpust kudapidi ta õige on.
Ainus loogiline seletus mida suutsin mõelda on, et kuskilt on umbes. Oskab keegi veel miskit loogilist lahendust pakkuda? Enne seisma jäämist töötas kast perfektselt.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
(22-03-2014, 10:54 PM)Treiku Kirjutas:
(21-03-2014, 11:23 PM)Treiku Kirjutas: S124 92' 722.4

Naine käis täna autoga pesus peale kolme kuud seismist ja ütles, et neljas käik läheb sisse ainult siis kui gaasipedaali täiesti lahti lased, nii kui pedaali uuesti puudutada lükkab uuesti kolmanda peale vahet pole mis pöörete juures, lase või piirajasse. Ülejäänud käike pidavat ka 3000+ rpm juures vahetama..... Mõtlesin, et kontrollin homme KD lüliti üle ja võtan hommikul maale minnes kanistri ATF õli ka igaks juhuks Silberist kaasa... Ehk veel mõtteid millest selline tsirkus?

Sai täna sõitmas käidud ja kast lollitas ikka samamoodi. KD-ga probleem seotud pole, lüliti töötab ilusti nii nagu peab. Kasti õlitase 10 km sõitnud mootoriga oli 3cm alla min piiri (töötav mootor, P asend), samas peale mootori välja lülitamist ja 2 min ootamist oli õlitase kastis 5cm üle max, võta nüüd näpust kudapidi ta õige on.
Ainus loogiline seletus mida suutsin mõelda on, et kuskilt on umbes. Oskab keegi veel miskit loogilist lahendust pakkuda? Enne seisma jäämist töötas kast perfektselt.
ATM Kastis tuleb õli kontrollida töötava mootoriga, seega minu arust õli liiga vähe.
"Õige" otsinguil
Vasta
3cm alla ja 5 cm üle??? Mina enda w124-l vaatasin nii, et külma mootoriga oleks miinimumi lähedal ja sooja kastiga ei oleks üle maksimumi. Mootor ei töötanud sellel ajal.
Õlivardal on kaks kriipsu peal ja nende vahe on ka ainult vist 1cm??? Seega õli kogusega ei saa väga mööda panna.
Jahutusvedelik on puhas, ei ole korgi all valget ollust? Õlivardal on kaks kriipsu peal ja nende vahe on ka ainult vist 1cm??? Seega õli kogusega ei saa väga mööda panna.
Vasta
Kas rikkis õhutemperatuuri andur võib põhjustada kütusekulu tõusu ?
Tegemist siis e290 td -ga ja peale selle anduri juhtme lappimist on kütusekulu tõusnud umbes 3 liitrit.
Vasta
(22-03-2014, 10:54 PM)Treiku Kirjutas: ...
Kasti õlitase 10 km sõitnud mootoriga oli 3cm alla min piiri (töötav mootor, P asend), samas peale mootori välja lülitamist ja 2 min ootamist oli õlitase kastis 5cm üle max, võta nüüd näpust kudapidi ta õige on.
Ainus loogiline seletus mida suutsin mõelda on, et kuskilt on umbes. Oskab keegi veel miskit loogilist lahendust pakkuda? Enne seisma jäämist töötas kast perfektselt.

Õli on vähe. Õlitaseme märgid on töötava mootori tarbeks. Seisva mootoriga vajub süsteem tühjaks ja õlitase kastis tõuseb märgatavalt.

Kontrolliks: mootor käima, kõik käigud kangiga läbi (et hüdroplokk oleks täidetud) ja seejärel kontroll, kang asendites P (väga soovitav) või N (peab olema ettevaatlik). Hüdraulika poolest (see mõjutab õlitaset) on N ja P asendid samaväärsed.
Vasta
Kas keegi tea kus kohast oleks w201 lailiist ringile tüüblite ja klambrite komplekti saada (peale Silberi). Kas on leti kaup või peab neid tellima ja palju need umbes maksavad?
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Tellisin eBay-st 124-le ca 2 aastat tagasi terve ringi ja kokku läks ~15€. Ei usu, et 210 puhul hind olulisemalt kallim on. Kui eBay võõras, siis arvatavasti Silberis nad ka mingit suurt raha selle eest ei küsi. Muidugi alati on võimalus ka läbi mõne töökoja tellida (läbi Lesveni peaks olema võimalik kui koodi tead), saad klubikaardiga alla ka.

(24-03-2014, 09:59 AM)v6sa Kirjutas: Õli on vähe. Õlitaseme märgid on töötava mootori tarbeks. Seisva mootoriga vajub süsteem tühjaks ja õlitase kastis tõuseb märgatavalt.

Kontrolliks: mootor käima, kõik käigud kangiga läbi (et hüdroplokk oleks täidetud) ja seejärel kontroll, kang asendites P (väga soovitav) või N (peab olema ettevaatlik). Hüdraulika poolest (see mõjutab õlitaset) on N ja P asendid samaväärsed.

Sai õli peale valatud möödunud nädalavahetus ja natuke trossi timmitud (Jürgeni soovitus). Töötab nagu ennemuiste Smile
Kahtlane on muidugi see kuhu see õli kaduda suutis, sest leket ei suutnud tuvastada.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
Oleks vaja kutsikale (w201) kahte plastikust osa, mis käivad esiuste akna siinidesse. Akna esimene ots peaks sinna peale toetama.

[Pilt: 35298-Camera_Dump_Nov_23_08_007.jpg]

[Pilt: 23285-l_window-sliding-jaw-mercedes-mb-w...-86e25.jpg]

Ei tea nende kaubandusliku nimetust, et ostu teemat teha. Nii, et kui kellegil on need üle siis ma oleks nende üle päris õnnelik.

Lugupidamisega
Sten
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Tartus oleks anda.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
Kust saab osta musta värvi velje kapsleid?

http://img10.tablica.pl/images_tablicapl...djecia.jpg
Vasta
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1588704
Kas keegi on seda autot vaatamas ka käinud ? Pikka aega juba müügis olnud.

Ja kas keegi oskab ütelda mis junn see paisubaagi ja õhufiltri vahel on ?
Näeb välja nagu hüdro kiirliide ....
Vasta
Mina aga küsin kas siin on keegi kes tegeleb või kelle kaudu saaks HEA hinnaga tõstetava garaaši ukse 3300mm laius ja 3500mm kõrgus !?
Maksku mis maksab,peaasi,et odav oleks Eusa_angel Võib vabalt olla ka kasutaud kuid töökorras mehhanismidega ! Võiks olla jalgväravaga !
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
Tere!

Kas keegi oskab oma kogemuste põhjal öelda milliseid LED valgusteid kasutada suure toa valgustuses? Ca. 26 tk. tuleb ringvalgustus, uputatud kujul kipslakke, sooviks üsna valget tulemust.

GU10 5w piisav? Mõni hea ja soodne koht LED valgustuse ostmiseks?

Mis sellest kohast arvate:
http://www.ledwill.ee/epood-led-valgustu...mmerdatav/
Vasta
(06-04-2014, 02:00 PM)Lääne Kirjutas: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1588704
Kas keegi on seda autot vaatamas ka käinud ? Pikka aega juba müügis olnud.

Ja kas keegi oskab ütelda mis junn see paisubaagi ja õhufiltri vahel on ?
Näeb välja nagu hüdro kiirliide ....

See junn on tankimisex, st põhja all on eraldi pump, lüliti toodud pagasiruumi.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Võib kustudada! Minister 0 488 08-01-2023, 02:19 PM
Viimane postitus: Minister
  Naisperele kõike paremat naistepäevaks! Heinar 18 17,615 08-03-2011, 11:37 PM
Viimane postitus: taaviw126
  Palju võib maksta?... kpokyc 0 3,450 03-08-2008, 11:09 PM
Viimane postitus: kpokyc
  Palju võib maksta rumulast nahkistmed C klassile (W202) ? Scratch 8 9,318 14-12-2007, 07:04 PM
Viimane postitus: Uku
Heart Kuidas õnn võib uksele koputada. kuld 27 21,876 05-10-2007, 11:51 AM
Viimane postitus: Innu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 49 külali(st)ne