Postitused: 151
Teemad: 4
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
22-03-2014, 11:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2014, 08:18 PM ja muutjaks oli tommyboy.)
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
22-03-2014, 01:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2014, 01:26 PM ja muutjaks oli nostromo.)
AMG-sid ei saa kunagi liiga palju olla Plaanisin ka enne oma endise CL600 ostu C36 kuid osutus tagumise laksuga olevaks. Mis aasta ja kust ostsid-USA/Jaapan? Kast 4-ne või 5-ne? Meeletult väike pöörderaadius 10,74m-linnas teeb see elu palju lihtsamaks.
W202 C 36 AMG 09/1993-06/1997
Antall sylindre 6 (rekke)
Antall ventiler 24
Boring/slaglengde 91,0 / 92,4 mm
Slagvolum 3606 cm3
Kompresjon 10,5
Effekt 280 HK ved 5750 o./min.
Dreiemoment 385 Nm ved 4000-4750 o./min.
Drivstofftank 62 liter
Felger foran: 7 1/2 J x 17 H 2
bak: 8 1/2 J x 17 H 2
Dekk foran: 225/45 ZR 17
bak: 245/40 ZR 17
Akselerasjon 0-100 km/t 6,7 sekunder
Topphastighet 250 km/t
Forbruk per 10 km
-ved 90 km/t 0,85 liter
-ved 120 km/t 1,01 liter
-ved bykjøring 1,36 liter
Transmisjon 4-trinns automatgir, 5-trinns elektronisk styrt automatgir
Akselavstand
269,0 cm
Sporvidde foran / bak 149,7 / 147,8 cm
Lengde 448,7 cm
Bredde 172,0 cm
Høyde 138,5 cm
Snudiameter 10,74 meter
Totalvekt 1970 kg
Egenvekt 1560 kg
Mitte et 17" Monod koledad oleks kuid Soomes kannatab ka 18" sõita:
Postitused: 196
Teemad: 16
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Eks iga ostuga kaasneb oht pohmakas saada.Ootaks jätku
Postitused: 208
Teemad: 4
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
22-03-2014, 05:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2014, 05:34 PM ja muutjaks oli siim.)
Pohmelli vältimiseks tuleb joobes püsida.
Seega löö rahakoti rauad laiali ja juppe ostma
"Õige" otsinguil
Postitused: 304
Teemad: 42
Liitus: Mar 2009
Maine:
8
Esimest lõiku lugedes on kuidagi nii tuttav tunne, nagu enda teksti loeks. See loom näeb fotodelt küll veel üsna OK välja. Vähemalt polster on terve ja enam vähem kõik tükid tunduvad ka küljes olema.
Mudel on siiski piisavalt atraktiivne, et kui ta päris surnud pole, siis tasub temaga ehk mängida. Eks sellega peab vist lihtsalt leppima, et tulgu ta USA-st või Jaapanist, aga see mis konteinerist välja veereb pole kunagi päris sama asi mis müügipiltidel. Olen kogemata näinud ka mõningaid legendaarseid "väikse läbisõiduga" Jaapani importe "otse konteinerist" seisukorras. Pole nad ükski alguses liiga hea olnud.
Terve aasta poole aastaga
Postitused: 151
Teemad: 4
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
24-03-2014, 12:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-03-2014, 01:24 AM ja muutjaks oli tommyboy.)
C36 on viimane niiöelda öige AMG, s.t. et MB-lt on vöetud toorik(antud juhul C280)ja see on viidud AMG töökotta kus see on kistud juppideks ja ehitatud uuesti yles täisverelise AMG- na. Näiteks C43 on tulnud juba otse MB- tootmisliinilt(toodetud ilma midagi ymberehitamata).
C36- neid on kokku toodetud 5000 tk.
AMG on antud juhul puurinud paari millimeetri vörra silindrid suuremaks(rohkem ei olnud vöimalik, sest M104 rida-kuus mootoril on silindrite vahe kuhu kinnitub plokikaanetihend juba niigi väike) pöhiline mootori töömahu suurenemine on saadud kolvikäigu pikendamisega.Paigaldatud on paremad pidurid ja veermikku järele aidatud ja tehtud ka väike madaldus.
Auto on siis pärit Jaapanist, VIN kood on WDB2020281F585629 ja toodetud 1997a(esmaregistreerimine 2001a)
Lisavarustuse list kahjuks vene keeles kuna ingliskeelne tasuta netisait, mida ennem kasutasin ei tööta.
189 КОД ВНЕДРЕНИЯ ДЛЯ УЧЕТА АГРЕГАТОВ
200A КОЖА
201A КОЖА ЧЕРНАЯ
221 ЭЛЕКТРОРЕГУЛИРОВКА СИДЕНЬЯ ВОДИТЕЛЯ СЛЕВА
222 ЭЛЕКТРОРЕГУЛИРОВКА СИДЕНЬЯ ВОДИТЕЛЯ СПРАВА
240 ИНДИКАЦИЯ НАРУЖНОЙ ТЕМПЕРАТУРЫ
249 ВНУТРИСАЛОННОЕ ЗЕРКАЛО С АВТОМАТ. ЗАТЕМНЕНИЕМ
287 ПРОЕМ ДЛЯ ЗАГРУЗКИ ДЛИННОМЕРНЫХ ПРЕДМЕТОВ
304 ОТМЕНА ПЕПЕЛЬНИЦЫ СПЕРЕДИ
340 ФОНАРЬ СИГНАЛА ТОРМОЖЕНИЯ ТРЕТИЙ ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЙ
341 УКАЗАТЕЛИ ПОВОРОТОВ ДОПОЛНИТ.
414 СДВИЖНОЙ СТЕКЛЯННЫЙ ЭЛЕКТРОЛЮК
423 АКП 5-СТУП.
441 ЭЛЕКТРИЧ. РЕГУЛИРУЕМАЯ РУЛ.КОЛОНКА W 202 МЕХА-
471 СИСТЕМА АНТИПРОБУКСОВОЧНОГО РЕГУЛИРОВАНИЯ (ASR)
500 НАРУЖНОЕ ЗЕРКАЛО ЛЕВОЕ И ПРАВОЕ СКЛАДНОЕ
512 АУДИОСИСТЕМА MB SPECIAL С VK, RDS
531 АНТЕННА АВТОМАТИЧЕСКАЯ
540 ЭЛЕКТРИЧЕСКАЯ ШТОРКА ЗАДНЕГО СТЕКЛА
543 СОЛНЦЕЗАЩ.КОЗ.С КОСМ.ЗЕРК.СЛЕВА И СПРАВА С ПОДСВ.
570 ОТКИДНОЙ ПОДЛОКОТНИК СПЕРЕДИ
580 КЛИМАТИЧЕСКАЯ СИСТЕМА / TEMPMATIC
584 4 ЭЛЕКТРОСТЕКЛОПОДЪЕМНИКА, V124 6 СТЕКЛОПОДЪЕМН.
593 ТЕПЛОЗ.ЗЕЛ.СТ.ПО ПЕР.,ОБОГ.ЗАД.СТ.,1-СЛ.БЕЗ.СТ.
600 ФАРООЧИСТИТЕЛЬ
611 ПОДСВЕТКА ПОРОГОВ У ДВЕРЕЙ ВОДИТЕЛЯ
654 СПОРТ.ХОД.ЧАСТЬ ЛЕГКОСПЛАВН. ДИСКИ AMG 5 ОТВ.
673 АКБ С УВЕЛИЧЕННОЙ ЕМКОСТЬЮ
682 ОГНЕТУШИТЕЛЬ
772 ПАКЕТ ВНЕШ.ТЮН. AMG: ПЕР. СПОЙЛЕР, НАКЛАДКИ ПОРОГ.
774 ИЗМЕНЕНИЕ ОСТОВА КУЗОВА ДЛЯ КОЛЕС AMG
776 КОЖУХ ЗАПАСНОГО КОЛЕСА AMG 17" (ТОЛЬКО ЭКСПОРТ)
807 СМЕНА МОД.ГОДА
819 CD-ЧЕЙНДЖЕР ALPINE В БАГАЖНИКЕ
873 ОБОГРЕВ ВОДИТЕЛЬСКОГО СИДЕНЬЯ СЛЕВА И СПРАВА
875 ОБОГРЕВ СТЕКЛООМЫВАТЕЛЯ
910 ГЕНЕРАТОР ПОВЫШ.МОЩНОСТИ
956 ПАКЕТ КОМПЛЕКТАЦИИ SPORT
957 КОМПЛЕКТАЦИЯ AMG - TECHNIKPAKET
957 СПОРТ.ПАКЕТ AMG ЭКСТЕРЬЕР
988 ТЕХПАСПОРТ И СЕРТИФИКАТЫ COC (С ЗАВОДСК.ТАБЛ.EС)
Usumeeter näitab ulmelist 60 000 km. Samas kui vördlen oma C124-ga millel kella peal 190 000km, siis C124 on ikka oluliselt kompaktsem, seega pakuks öigeks läbisöiduks 250 000. 124 kupee on ka söidumugavuselt peajagu yle, lootsin et AMG on midagi muud kui tavaline C- klass aga ei, sees on täiesti tavalise W202 vöi W201 tunne(mitte mugav, suurtel kiirustel raskelt juhitav väikeauto).
Mis ennast köige rohkem häiris, oli see, et mootor tundus kuidagi lahja- kui uuesti Eestisse satun, siis krutin pöhjakatte ära ja vaatan mootori seerianumbri järele(loodan et seda tavalise 280 vastu pole vahetatud).Kiirel vaatlusel tundus, et auto on kunagi teinud esiosa avarii, aga kui päris aus olla, siis kahtlustasin seda juba neid myygikuulutuse pilte netist vaadates...
Kui auto kohale tuli, siis kinnitatud oli konteineris kyll korralikult( see oli ka ainus positiivne asi)- köik rattad olid koormarihmadega korralikult konteineri kylge fikseeritud ja lisaks olid pöranda kylge löödud suurte naeladega prussid, et fikseerida eraldi iga ratas igas suunas(ette, taha ja kylgedele).
Kuna polnud yhtegi tööriista, siis läks aega, enne kui need prussid sealt lahti sai. Järgmisena sai ehitatud käepäraste vahenditega(prussid, aiakivid) ramp, mida mööda auto sai välja sikutatud.Aku oli tyhi kuna keegi ajuhiiglane oli jätnud yhe ukse irvakile(laelamp pöles) ja akult polnud ka viitsitud klemme maha vötta, seega sai tiritud trossi otsas tollitsoonist välja ja siis Maardusse krokodille ostma.Käima läks krokodillidega kyll , aga tyhikäik oli täiesti paigast ära.Lykkasin mingid suvalised numbrid kylge ja söitsin garaazi, önneks järgmine päev kui uue aku peale panin oli tyhikäik oluliselt parem.
Vead:
Ees veermikus tundub midagi valesti olevat- tuleb järgmine kord täpsemalt uurida(kolksu ei ole aga mulle tundub, et nagu midagi ragiseks..
Klaasipuhastaja vajab määrimist
Klaasipuhastaja lyliti on lyhises(klaasipuhastaja töötab kogu aeg)
Tundub et mootori keti eest olevast U tihendist tuleva ölilekke on keegi ise mingi musta hermeetikuga väljaspoolt sulgenud(ISEARETUSED ON MINU JAOKS ALATI ILMSELGE OHUMÄRK)See tähendab et omanik on olnud kooner ja arvatavasti ka muud auto sölmed on käest lastud...
See on viimane kord kui auto netist tellin(samas ise olen syydi- lollidelt tulebki raha ära vötta),kogu see paberimajandus, ootamine ja iga väikese liigutuse eest kysitakse kogu aeg raha- yks rist ja viletsus oli kogu see protsess..
Saksast kupee toomine oli ikka "fun"- söitsin lennukiga kohale, tegin lennukis väikesed konjakid, ymberistumisel väikesed ölled...
Kohale saabudes ytlesin taksojuhile, et mul on kiire- 220diisliga 200km/h polegi varem önnestunud söita(väristas kyll nii et arvasin et lendab laiali, aga ei, kohale viis).Auto leidsin suht kohe ja samal päeval vöis alustada tagasiteed.Ja tagasisöit oli ka selline tore seiklus/autoreis(järgmine kord vötaks ainult naise ka kaasa- seltsis mönusam).
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Ehk on ikka õige AMG, päris kohutav oleks osta AMG klapikambri kaanega 2,8.
Naftapress.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Ega see 3.6 280hp pole teab mis võimas mootor ka. Tsipa võimekam 3.2`st. Tegemist siiski sellise uimase mootoriga.
Mu kunagisel 3.2 W201`st sai ka 380Nm välja pigistatud ja ~250hp. Isegi W201 peal polnud väga palju brutaalsust, W202 on omajagu raskem ka.
Aga noh, hea toorik vähemalt, mida edasi tuunida.
Kas mitte AMG ei saanud MB omaks juba enne 90`ndaid. Ja C36 oli juba esimene, mis MB tehases tehti?
Võin ka vabalt eksida, pole kunagi kallite autodega sinapeal olnud.
Postitused: 160
Teemad: 15
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
Kuna joomise pohmakaga peaks peale joomine aitama, siis ehk selle ostu pohmelli vastu hakkab kohe midagi uut veel juurde osta?
Tegelikult on see konteineri ost alati selline.. pooleldi kõva tehing.
Kas võit või kaotus.
Sellepärast ei tasu algselt endale midagi ideaalset ette kujutada.
Muidu aga masin tundub mõnus. Selline võiks täiesti seista ja olla olemas.
Edu.
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Postitused: 151
Teemad: 4
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
31-03-2014, 12:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2014, 12:57 PM ja muutjaks oli tommyboy.)
No nii, nyyd olen 3 päeva autot ka kasutanud.
Esmamuljed on järnevad:
kere on alt super, ei mingit roostet
uksed käivad imehästi- paremini kui yhelgi mu autol siiani.
rattalaager on eest läbi ja arvatavasti ka sarniir- kui raha saab, siis tuleb korda teha, loodame et peab sinnamaani vastu...
esiots on ikka lasku saanud kindlalt
ja mootor on ikka 3,6 120- 160km/h tuleb ikka väga löbusalt
yllataval kombel suht stabiilne 190-ga(rohkem ei julgenud vajutada), mäletan et kutsikaga 190 oli juba selline kiirus/löppkiirus, et lisaks kahele käele oli ka soov veel hammastega roolist kinni hakata...
kytusekulu seieri järgi just selline nagu soovisin, ehk siis igati möistlik(see oli ka yks pohjus miks just rida-kuus sai valitud, mitte V8).
Yhesönaga- köige hullem masendus on yleläinud- ehk saab autost veel asjagi...
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Auto tasub roostekaitsega ülelasta, Crown või mis ta oligi.... Teisest kliimast tulnud. Ja tippkiirust võiks ikka korras veermikuga katsetada
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
kunagine w124 aastast 1995 oli ikkagi parema minekuga ....kalamaja ktsastel tänavatel!... 300e
Postitused: 73
Teemad: 7
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Ja palju on see "soovitav" kütusekulu ? 12-13 liitriga "sajale" saab hakkama-või küsib juurde ?
Võid ka konkreetsest R6-st video teha
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
04-04-2014, 09:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2014, 09:41 AM ja muutjaks oli nostromo.)
(31-03-2014, 07:11 PM)väikemees Kirjutas: Auto tasub roostekaitsega ülelasta, Crown või mis ta oligi.... Teisest kliimast tulnud. Ja tippkiirust võiks ikka korras veermikuga katsetada
Endal koos isaga 3 autot seal teha lasknud ja soovitan:
http://www.krown.ee/ee/kontakt
Postitused: 151
Teemad: 4
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
Seda roostekaitset peab mötlema.Olen kunagi yhel autol selle lasknud seal teha- vastikult häirivad on need augud ja plastpunnid mis sellega kaasnevad, et karpe seestpoolt ölitada.Lisaks kogu auto alt rämedalt ära möksitud, ning kapotialuse, kaasaarvatud mootori pihustasid ka mingi kleepuva möksiga yle.Lisaks veel Mike22 mainis oma teemas, et tema autol tekkisid roostekohad sellest töötlusest hoolimata...
Dinitrol roostekaitse- on kellegil sellega kogemusi?Seda pole veel proovinud....
Muidugi kui päris aus olla ega siis talveautoks see nagunii eriti ei sobi(läheb garaazi puhkama), talveks tuleb ikka möni muu liiklusvahend...
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Roostekaitse vahendite kohta on lausa uurimus olemas: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4327
Postitused: 151
Teemad: 4
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
Tänud, tulemused täpselt nii nagu ise arvasin- Dinitrol on yle prahi...
Postitused: 151
Teemad: 4
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
27-04-2014, 06:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-04-2014, 06:53 PM ja muutjaks oli tommyboy.)
Möötsin siis keskmise ära- 12 l/100km (linn ja maantee pooleks).
Sillad käisid köbimises, aga tulemus suht kehvapoolne- endiselt esisild ujub ja raksutab. Sai siis trassil ka löörid lahti lastud, aga ega nende sildadega endiselt yle 200 vajutada ei julgenud.Tahhokal on ruumi minna veel kyllaga- kui sillad korda saab siis tuleb ikka V-max ära katsetada Vabandan ka kehva pildikvaliteedi eest(telefonil oli aku tyhi ja välk ei toiminud):
Postitused: 151
Teemad: 4
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
13-05-2014, 10:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2014, 12:39 AM ja muutjaks oli tommyboy.)
Auto on olnud siis pidevalt igapäevakasutuses, emotsioon järgmine- oleks pidanud ikka Saksast 500E ostma nagu alguses plaanisin(asjatult kartsin neid 4- se kastiga kaasnevaid körgeid pöördeid ja suurt kytusekulu- söidumugavus oleks köik tasa teinud). Nyyd on kohustus söita selle modernse "uu- tegemise" kutsikaga niikaua kuni ta on ennast tasa teeninud. Ainuke positiivne asi on see, et see on minul esimene automaatkastiga auto, mis juhi soovil ka paigaltstardist "rehvi suitsetab" ja seda ilma piduripedaali abita.
Paar korda olen ka 124kupee kurjaks ajanud- see on ikka auto teisest klassist(isegi laps ytleb, et issi lähme ikka selle höbedasega)...
Klassivahed on ikka rämedad: C on ikka kutsikas(vahet pole kas on AMG vöi mitte) ja E on ikka E ning S on S. Kui järgmise auto ostan, siis see on kindlasti S- klassi kupee, alla selle ei lepi.
Paar päeva tagasi löpetas töö kojamees- päris kinni ma tal kiiluda ei lasknud(mootorit pöhja ei körvetanud), aga maha kruttida ja rasvatada ka ise ei viitsi.
Ootab kuni soojaks läheb ja teen selle koos öllega ära vöi siis Lesven teeb korda...
Postitused: 148
Teemad: 8
Liitus: Feb 2014
Maine:
1
Ei tea kuidas teistega on aga mina ootan huviga ilusaid pilte.
|