Postitused: 20
Teemad: 2
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Esiteks tervitused Mercedes-Benz tegelased.
Sai pikka aega otsitud uut masinat. Otsimine kestis ca kuu. Kriteeriumiks oli universaal kerega auto. Eelnevalt omanud erinevaid masinaid, kuid mitte mersut. Endale meeldis kunagine opel omega aga hea varsustusega ja hooldatuid masinaid müügis polnud sai hakatud vaatama audisi , bmwsi ja muid. Kuniks sattusin praeguse ostetud auto kuulutuse peale. Sai vaatams käidud ja järmine päev ära toodud.
Autost:
2004 univ 320cdi avantgard varustusastes, nahksalong(soojendatav, ventileeritav) elektriga navi, dvd mängija roolisoojendus,mäludega istmed ja palju muud mida kõike veel avastan ..
Kindlasti lisan ka mingiaeg pilte
Avastamise teel sain ka ühe jamaga hakkama.. Tuhlasin nn varjatud menüüs ja no loll pea ikka ihu nuhtluseks sai service km ära nullitud ja peale seda ilus message alla kirje: main inspection performed on time?
kas seda saab ise kuidagi eest ära või peab laskma kompu järgi visata ?
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
09-03-2014, 08:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-03-2014, 08:16 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Parim valik mootori ja varustusklassi poolest Ennastki hakanud 2004+ W211 universaal huvitama sest S124 siiski veidi vanake juba ja samas vahepealne W210 punnsilm kole kui öö kuid korralikud päris kallid ikka sinna 10+k kanti. Eriti ilusad muidugi AMG bodykitiga kuid need ca 12-15k. Konks on ka elektriga?
Postitused: 20
Teemad: 2
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
09-03-2014, 10:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-03-2014, 10:13 PM ja muutjaks oli chjan.)
auto on küll hea hea suur mugav ja varustust piisavalt.sai selline mootor just valitudki, et ei jääks kere jaoks lahjaks ja kellegile ei tohiks sellega jalgu ka jääda. Kärukonksu kohta ma ei oskagi veel öelda kuidas see tal oli. eelmine omanik küll näitas aga ei jäänud see meelde. Eks tulevik näitab mis ta oli. Praegu vaja ära vahetada xenonid need juba täitsa lillakad ja ei valgusta suurt midagi + tuled ära poleerida.
Suvepoole võiks taguise osa ka tooni alla visata.Praegu ikka eriti akvaarium.
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
09-03-2014, 11:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-03-2014, 11:52 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Üks lisavarustus oli vist ka et pakiruumi seest käib mingi plaat/pörandaosa elektriga ettepoole vms aga see suht haruldane.
Igatahes jääme pilte ootama. W211 vähelevinud veel siin foorumis.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(09-03-2014, 10:01 PM)chjan Kirjutas: auto on küll hea hea suur mugav ja varustust piisavalt.sai selline mootor just valitudki, et ei jääks kere jaoks lahjaks ja kellegile ei tohiks sellega jalgu ka jääda. Kärukonksu kohta ma ei oskagi veel öelda kuidas see tal oli. eelmine omanik küll näitas aga ei jäänud see meelde. Eks tulevik näitab mis ta oli. Praegu vaja ära vahetada xenonid need juba täitsa lillakad ja ei valgusta suurt midagi + tuled ära poleerida.
Suvepoole võiks taguise osa ka tooni alla visata.Praegu ikka eriti akvaarium.
Avantgarde on just oma ilusa kerge sinaka klaasiga kena originaalis, aga eks igaühel oma maitse
Postitused: 20
Teemad: 2
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
10-03-2014, 12:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2014, 12:25 PM ja muutjaks oli chjan.)
ei tea veel kõiki lisasi. silm nuppudest kirju. Aga pildid teen kindlasti mingiaeg.
Avantgarde ilusa sinaka tooniga küll aga eks paistab kuidas lapsele hakkab päike paistma. mingil määral ka võrk praegu varjab päikest.
Kus ta nii haruldane ?
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Päike paistab läbi aga kuumust hoiab eemal. Seda on raske tajuda kui istud koguaeg ühes ja samas autos, kuid näiteks küljepealt paistev päike ei mõju nii tugevalt, kui seda mõnes teises autos. See ei ole ainult sinaka tooniga klaaside puhul, mis on tulevikus teadmiseks aga üks kõige kallimaid valikust.
Postitused: 20
Teemad: 2
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
10-03-2014, 09:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-03-2014, 09:21 PM ja muutjaks oli chjan.)
niih sai täna lastud panna ette uued xenonid. uute xenonitega said pargid ka ledid sisse. ja maintence inspectioni kirje sai dmg auto ära võtta.(nimelt siis ülevaatus kiri oli see). Lisaks sai dmg autost nimekirja mis autol eelnevalt seal tehtud. eelmine aasta masinal vahetatud palju silla detaile, mootori õli paar korda ja käigukasti õli, tihendid jne. Lisaks soovitati generaatori sidur ära vahetada. mootori väljasuretamisel kerge kriuksu.
Linn+ maantee ca 150km kokku täna ja näitab keskmist 8,2.. Väga rahul sellise kuluga arvestades, et ma pole just kõige kergema jalaga.
Vanad pildid kunagisest kuulutusest
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Postitused: 267
Teemad: 22
Liitus: May 2007
Maine:
2
Postitused: 20
Teemad: 2
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
150kw ikka jah.. 130 kw tine mootor peaks olema E280 ju ?
aga mis on 150nese ja 165se vahe ?
Postitused: 109
Teemad: 16
Liitus: Mar 2012
Maine:
3
11-03-2014, 10:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2014, 10:27 PM ja muutjaks oli andrjuha84.)
165KW on uuem mootor V6, sul on R6
Postitused: 267
Teemad: 22
Liitus: May 2007
Maine:
2
(11-03-2014, 07:26 PM)chjan Kirjutas: 150kw ikka jah.. 130 kw tine mootor peaks olema E280 ju ?
aga mis on 150nese ja 165se vahe ?
130 kw-ga on tegelikult E270 riida 6 mootor ja E280 V6 mootor on 140kw-d.
Postitused: 20
Teemad: 2
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
selge. Praegusest rida6 mootorist täitsa piisab.
Postitused: 267
Teemad: 22
Liitus: May 2007
Maine:
2
Kusjuures, see sama rida 6 mootor nagu Sinu autol, pidigi pisut vastupidavam olema, kui V6 mootor ning ka mootori kulumaterjalid odavamad.
Edu autoga! Must värv on
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
12-03-2014, 10:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2014, 10:28 AM ja muutjaks oli kentq.)
(11-03-2014, 10:38 PM)Taffinaff Kirjutas: (11-03-2014, 07:26 PM)chjan Kirjutas: 150kw ikka jah.. 130 kw tine mootor peaks olema E280 ju ?
aga mis on 150nese ja 165se vahe ?
130 kw-ga on tegelikult E270 riida 6 mootor ja E280 V6 mootor on 140kw-d.
E280 on väga paljud ka R6 ehk 130kw.
V6 eelis on väga hea vääne --> 400 Nm
Need on peal ka samade aastakäikude ML-idel.
Postitused: 20
Teemad: 2
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
R6 mootor endalegi vähe parem mõista. Edu läheb ikka vaja. NV üritaks tuled ära poleerida ja nahk tuba üle käija mingite vahenditega ?.
Oskab keegi naha toote vahendeid soovitada ?
Postitused: 267
Teemad: 22
Liitus: May 2007
Maine:
2
(12-03-2014, 10:26 AM)kentq Kirjutas: (11-03-2014, 10:38 PM)Taffinaff Kirjutas: (11-03-2014, 07:26 PM)chjan Kirjutas: 150kw ikka jah.. 130 kw tine mootor peaks olema E280 ju ?
aga mis on 150nese ja 165se vahe ?
130 kw-ga on tegelikult E270 riida 6 mootor ja E280 V6 mootor on 140kw-d.
E280 on väga paljud ka R6 ehk 130kw.
V6 eelis on väga hea vääne --> 400 Nm
Need on peal ka samade aastakäikude ML-idel.
Vähe OT kisub aga jah, õigust räägid. Esimese otsa E280 on ka 130kw-ga. Ning juba E270 on väänet 400Nm ja E280, mis on 130kw-ga on väänet 425Nm.
Postitused: 20
Teemad: 2
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
12-03-2014, 01:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2014, 01:02 PM ja muutjaks oli chjan.)
R6 ja V6 vahe ainult 10nm ?
vastavalt siis r6-500NM ja V6 510nm
Postitused: 267
Teemad: 22
Liitus: May 2007
Maine:
2
(12-03-2014, 01:02 PM)chjan Kirjutas: R6 ja V6 vahe ainult 10nm ?
vastavalt siis r6-500NM ja V6 510nm
Kas mitte V6 pole 540Nm? Edit: on küll!
Aga usun, et see vahe on vaevu märgatav tavakasutajale tavaoludes. Seega Sinu auto 500Nm liigutavad seda kere korralikult edasi.
Põhiline on, et tasub autot hooldada korralikult, küll ta siis liigub ka edasi
|