Teema hinnang:
  • 3Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W202 '94 3.0bitd OM606 - erx000
#21
Eestist jah, selle SEC-i pealt

https://www.facebook.com/media/set/?set=...586&type=3


Vasta
#22
Ma arvasin seda,mis see läks siis juppideks w?

Mul sellest parem pilt Big Grin

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/h...8347_n.jpg
Vasta
#23
Ei läinud juppideks, ma sain aru et paneb väiksema turbo ja pumba, et igapäevasõite vähe mugavam teha oleks.
Vasta
#24
Selge,kirjutan Dieselmekenile,vaatan mis hinda rootslane kysib.
Vasta
#25
Omal tuleb ka diisli isu sedasi. Unibrow Arvatavasti liigub päris hästi kerge auto ja võimas mootor.
Naftapress.
Vasta
#26
(13-11-2013, 09:03 AM)arts24h Kirjutas: ...
Arvatavasti liigub päris hästi kerge auto ja võimas mootor.

Pigem on ette näha probleeme juhitavusega. Seda looma peab JUHTIMA.Ninja

Palju praegu pumba seade on? Või alustad niiöelda tehasekogusest?
Vedavad pöörded lõpevad kusmaal?
Vasta
#27
Kui ma ei eksi siis selle pumba piir pandi 6200rpm ja sinnamaani peaks minema holset hx40 superiga yhtlaselt ja siis tuleb nagu sein ette,606 hingab väga hästi 7200 pöördeni veel,p6hjanaabrite poolt saab suht hea hinnaga upgrade klapivedrud ja stopperid millega v6ib 7,5k keerutada neid padasi.


Juhtimine ja kui suured munad juhil on,see on hoopis tähtsam kysimus kuna sellise komboga kipub 200 pealt ka veel ratast ringi vedama ning see pole eriti l6bus.
Vasta
#28
Enamus arvavad et c klass on kerge auto, tegelikult on täpselt samas kaalus nagu W124. Näiteks C280 ja E280 on mõlemad 1,5 tonni. Mul c klass oli 2,2 mootoriga passis vist 1400kg, w201 on umbes 250kg kergem.

Kuna mul hetkel tahhomeeter ei tööta, siis ei oska pöörete kohta täpselt öelda, aga selle originaalturboga polnud pööretel midagi teha, selline tunne et neid oleks võinud iga silindri jaoks üks olla. See oli jällegi mõnus, et ei tekkinudki üldse tunnet et turbomootoriga tegemist, tuli igasuguse viivituseta järgi, madalalt väänas ikka päris mõnusalt. Hetkel juba üks soodne pakkumine välja vaadatud, HX35 replica, sillad ja kast veel originaalid ja need ei pea nagunii eriti pikalt. Kuna see SEC-i kutt loobus, siis ei näe ise ka vajadust üle HX35 võtta, eriti veel arvestades seda et minu jaoks turbotamine täiesti uus teema. Pumba seaded on hetkel tehase omadest kindlasti suuremad, sest 2,5 bari pealt viskas veel musta, tehaseseadega üle 1,3 bari ei tohiks minnagi.
Vasta
#29
(13-11-2013, 11:48 AM)erx000 Kirjutas: Enamus arvavad et c klass on kerge auto, tegelikult on täpselt samas kaalus nagu W124.
...

Need paarsada kilo loevad päris palju...

(13-11-2013, 11:48 AM)erx000 Kirjutas: ...
selle originaalturboga polnud pööretel midagi teha, selline tunne et neid oleks võinud iga silindri jaoks üks olla.
...

Rõhk langes liiast? Hakkas tahmama? Või lõppesid vedavad pöörded pumbast?

Persedüno petab päris hästiEusa_whistle
Vasta
#30
No ma sõitsin ju kinnise wastegatega, loogiliselt võttes käis sealt 2,5barise rõhu puhul 2000 pöörde pealt sama palju gaase läbi kui originaalseades 5000 pöörde pealt. Originaalturbo kuumaosa tiivik on sama suur nagu 2 eurone münt, sealt ei mahugi suurt midagi läbi. Sisselaskerõhust ei ole tolku kui väljalaskerõhk sellest tunduvalt suurem on, igast otsast on rõhud peal aga gaasid ei liigu. Pumbast ei lõpe õnneks midagi, SEC-i peal puhus see pump suure Masterpower turboga 2,8 bari, dieselmekenis on pump tehtud tootmaks kuni 600hp.
Vasta
#31
Pump ei puhu midagi. Kui summutist miskit tumedat ei tule, on mootoris veel kasutamata hapnikku.Eusa_drool

Väljalaskerõhu määrab kitsaim koht süsteemis. Sinu väitel on selleks kuumakoda.

Palju väljalaskekrõhuks mõõtsite? Arvata pole siin midagi, gaaside voolamine ei ole lineaarne protsess.

Temperatuuriandur ikka on kuumas pooles?
Vasta
#32
Ei ole ühtegi temperatuuri ega väljalaskerõhku mõõtnud, ma sain kokku umbes 3km sõita üldse. Asulas sees oli ok, aga asulast 3. käiguga välja kiirendades ja seier 2,5 bari peal kinni lendas turbo mõne sekundi jooksul laiali, oleks wastegate toiminud, poleks tõenäoliselt midagi juhtunud. Musta tuli igal ajal.
Vasta
#33
(13-11-2013, 12:59 PM)erx000 Kirjutas: Ei ole ühtegi temperatuuri ega väljalaskerõhku mõõtnud, ma sain kokku umbes 3km sõita üldse. Asulas sees oli ok, aga asulast 3. käiguga välja kiirendades ja seier 2,5 bari peal kinni lendas turbo mõne sekundi jooksul laiali, oleks wastegate toiminud, poleks tõenäoliselt midagi juhtunud. Musta tuli igal ajal.

Oleks-poleks.
Eeldamine on kõigi persekeeramiste ema...Confused

Ning laiali lähevad kõik mootorid, mõni lihtsalt kestab piina kauem.Ninja
Vasta
#34
No antud juhul keerasin asja juba enne perse ja praegu oletan lihtsalt tagantjärgi. Eusa_think
Enne suuremat turbot proovin veel originaaliga, õnnestus vist üks praegu leida. Siis on parem võrdlusmoment kui suurem peale pookida, ainult et wastegate tuleb nüüd toimima saada.
Vasta
#35
(13-11-2013, 10:43 AM)_siim_ Kirjutas: Juhtimine ja kui suured munad juhil on,see on hoopis tähtsam kysimus kuna sellise komboga kipub 200 pealt ka veel ratast ringi vedama ning see pole eriti l6bus.

Tundub muidugi suht ulme....

Selleks on kindlasti vaja 1000+Nm, et sellisel kiirusel ratast ringi saada.
Ma olen seda tundnud, 1000+hp/Nm, alla ca 850hp nt ei toimunud sellist asja, jõudu liiga vähe.

Kui palju diisli peal suudab HX40 super toota?
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#36
Siin juba teine tase, praegu ei leia teemat üles aga minumeelest oli juttu et 700hp ja 1260nm.
http://www.youtube.com/watch?v=I0Cpy-aCMQ0

Ma jääks 400hp max juurde. See SEC-i tüüp ütles et tal keris 100 pealt üsna kenasti.
Vasta
#37
See 700/1250 vajas vähe rohkem tööd,teised kepsud,porditud kaas ja liimitud tihend,muu on lihtne ainult kepsud on veits kallid.


500/800 tavaline hx40w

Lahja pumbaga

http://www.youtube.com/watch?v=datGmLYtzsQ

Ja lugeda saab siit.

http://www.superturbodiesel.com/std/Thre...sel?page=3
Vasta
#38
Teine turbo peal, wastegate-i actuatori vahetasin survele avaneva vastu ja manual boost controller vahel, hetkel hoiab täpselt 2,0 bari. Praeguseks 150km maha vuratud, 2,2 mootoriga võrreldes on tunduvalt vaiksem, vaatamata sellele et all aeglane 2,2 differ ja üks pihusti lagistab üsna räigelt. Järgmisel nädalal üritan pihustid stendi viia, loodan et on viga seal, sest külmast peast on lagin ja vibra eriti hull. Paar videot ka, kiirendus on 2. käigu ja piduriga, käiguvahetus nuppudest. Mina sain mõõtes 5,5 sekundit, originaalturbost rohkem välja pigistama ei hakka.

http://www.youtube.com/watch?v=_AAr5asdowk

http://www.youtube.com/watch?v=s9tDOtbIgLs
Vasta
#39
Liigup päris hästi.
Naftapress.
Vasta
#40
Täpselt sama pump mis sul,suht samal ajal tehtud aga siin videos testimisel teine turbo,mootor samamoodi stock

http://www.youtube.com/watch?v=QwIm93biI...e=youtu.be
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 491 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 1,585 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202
  MB C230 W202 ATP Tour 1997 - W202 W202 3 13,165 20-03-2022, 01:53 PM
Viimane postitus: W202
  MB w202 (swap 5.4amg m113 + manuaal kast)-erko1234 erko1234 15 6,707 25-10-2021, 09:35 PM
Viimane postitus: erko1234
  MB, C180, 1996, W202 - Ruudi05 Ruudi05 1 1,335 29-04-2021, 11:32 PM
Viimane postitus: Ruudi05
  MB w201 92a swap OM606 Marks07 mrmikumike 32 30,523 11-07-2019, 11:18 AM
Viimane postitus: Marks07
  Mercedes-Benz C200 w202 aastast 99 torvalds 19 21,596 02-04-2018, 11:44 AM
Viimane postitus: torvalds
  w124 3.0 OM603 108kw > OM606 130kw STD karl7 37 40,256 24-03-2017, 04:06 PM
Viimane postitus: karl7
  MB W202, OM605 '97 - pukkko pukkko 5 8,099 07-12-2016, 03:29 PM
Viimane postitus: pukkko
  W202 C36 AMG tommyboy 35 47,981 10-09-2016, 06:19 AM
Viimane postitus: tommyboy



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne