Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(12-10-2013, 10:06 PM)MBW126 Kirjutas: Keegi oskab öelda, et kas mul võib tulla väga palju probleeme, kui ARK-i kunagi ümberehitust ümber kirjutama suundun aga VIN kood on mu autol tegelikult vale? (Passi ja kere vin kood klapivad, aga vin koodi järgi on mu auto aasta teine, värv jne). Ja kas see 130kw mootor oleks üldse kuidagi legaalne? Kui tahmamine normaalne ja kõik toimib, siis peaks vast võimalik ümberehitus kirja saada ja auto legaalseks, või kuidas?
Probleeme tuleb siis, kui ise neid tekitad. Kui Sul klapivad VIN ja pass, on ülejäänu vaid andmete parandamine. Sul ju klapivad, ülejäänu on vaid sisetunde küsimus. Aastad jms. on võimalik õigeks saada, kuid kas asjal on mõtet?
Kuidas diiseldamise legaliseerimine tegelikult käib, saan üsna pea ise teada. Eks siis kriban oma teemas pikemalt. Kunagised legendid enam ei kehti, vahepeal on Maanteeameti uus pealik hulga tolmu üles keerutanud ja need pöörised olevat ka ARK büroodes üksjagu toole kõigutanud.
Teoorias on nii, et lähed kohale ja teed avalduse: tahan oma autole panna diisli. Avaldusele kirjutad, kust mootor pärit. Kui on mudeliseeria oma mootor, siis pole muret. Kuna Sinu paigaldatav pole 126 peal kunagi olnud, siis läheb asendusmootorina ehk peak solema asendatavaga samas klassis (kaal, võimsus, kubatuur). Sinul klapivad kõik kolm (OK, kaaluga läheb täpseks, kuid seda nad ehk väga täpselt ei jälgi, kuna 126 raskeim mootor M117 on sama kaalukas).
Enne vormistamist tahavad diislitesti tulemust ja ega enne ülevaatuse läbimist sõitma ei lubata
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
Uskumatu, 3-4 varuosa poodi läbi käinud ja kuskilt pole saanud parempoolset mootoripatja. (W126 originaali). Igal pool 3 nädalase tellimisega aga vasakpoolne laos olemas.
Eks otsin edasi. Kui midagi muud üle ei jää, siis eks pean need 3 nädalat ära ootama.
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Mida kuradit? Vasak ja parem on ju identsed.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
Ma alguses sain ka nii aru, et identsed, aga siis tuldi väitma et ikka erinevus sees. Aga kui identsed, siis tellin teise ka niiöelda vasakpoolse.
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Just nii tee jah. Kui sul seal võimalus on siis osta jäigemad padjad.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
17-10-2013, 01:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-10-2013, 01:18 PM ja muutjaks oli MBW126.)
Millised need "jäigemad" oleks? W126 v8 ja r6 mootoritel erinevad padjad? Minu teada samad. Või mõtled hoopis teise mudeli padjad panna? Praegune plaan oli muidu panna originaal padjad + vibreerimise summutamiseks selline amort panna.
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Ee, no kui mina käisin enda omale ostmas Automaailmast siis oli valida kahe vahel, ei pea just V8 omi küsima.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
17-10-2013, 11:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-10-2013, 11:07 PM ja muutjaks oli berg.)
V8 padjad suuremad ja silindri kujuga.
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
Kasutatud V8 oma annan tasuta, vahetasin omal, aga asi ei olnud selles.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
20-10-2013, 10:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2013, 11:03 PM ja muutjaks oli MBW126.)
Sai jälle suurema osa nädalavahetusest garaažis veedetud ning sai nii mõndagi tehtud.
Lasin oma isal ratastele flantsid teha, aga kuna avastasin, et flantsi keskmist osa oleks vaja kumeramaks lasta, siis saigi flantsid ühikasse kaasa võetud ning rauaviiliga viilitud. Ei tea küll mida kõrvaltoa elanikud mõelda võisid kui siuke "saagimine" lahti läks.
Flantsid sai esialgu ette pandud kuna üks polt soonis tugevalt rehvi sisse. Taha lähevad ka flantsid, aga ennem pean tagumise rattarummu enda autole muretsema. Hetkel üks pool tellistel kuna rummul ainult üks normaalsete keermetega auk.
20mm flantsi esiratastel
Üritasin täna oma täiesti mäda (paugu saanud minevikus) ust kätte saada, aga juhtmeid ei saa kuidagi kätte. Kusagil ei näinud mingit ühendust kohta ka.. tundus nagu ainult võimalus oleks kas juhtmed läbi lõigata või kõik juhtmed ukse sees lahti ühendada. Püüan leida parema lahenduse, et äkki ikka salongist saab kuskilt keskelt juhtmed lahti ühendada.
Tundub, et om606 mootorikäpad ei taha eriti w126 patjadega istuda. Parem oleks vast om605 omad osta. Mootor peaks paremasse asendisse ka jääma nii.
Kingiti mõnusalt suur mersumärk garaaži kaunistama..
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Uste juhtmestikel ei ole mingeid pistikuid, ühenda lahti ilusti ja tõmba ukse kaablisoonest välja. El. aknal on ju ilusti klemmliistud ka uste peal. Läbi lõigata on küll lolluse/laiskuse tipptase
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
Täna sai siis üritatud mootorit käivitada, aga mootor käima ei läinud. Korraks lubas küll, kuid siiski ei läinud. Arvatavasti õhk vahel ning saab homme uuesti proovitud.
Suured tänud erx000, et appi tulid mootorit käivitama!
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Käivitamine toimus 606 pumba, punnsilma süütevõtme ja ajuga?
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
Jah, ning jätan ka punnsilma süütevõtme, aju, pumba ja käigukasti külge.
Sai proovitud täna uuesti käivitada, aga tundus, et filtrist ei tule kütet edasi. Õhku on ka meeletult vahel. Ei saanud voolikut ka lahti, et õhk vahelt välja pumbata. Kust oleks kõige mõistlikum lahti võtta, et õhk välja saada? Ei taha väga akusid ka kõiki tühjaks käiata
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Kui selle moto ja kasti originaal pumba, ajude jms. tööle saad, siis hakka või ise mõnda avariilist punnsilma vaatama
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(10-11-2013, 07:17 PM)MBW126 Kirjutas: Jah, ning jätan ka punnsilma süütevõtme, aju, pumba ja käigukasti külge.
Sai proovitud täna uuesti käivitada, aga tundus, et filtrist ei tule kütet edasi. Õhku on ka meeletult vahel. Ei saanud voolikut ka lahti, et õhk vahelt välja pumbata. Kust oleks kõige mõistlikum lahti võtta, et õhk välja saada? Ei taha väga akusid ka kõiki tühjaks käiata
Kui tühi süsteem on?
Kui pump on ka tühi, siis võta heaga kõik kuus pihusti survetoru pihustipoolest otsast lahti ja hakka kerima.
Korralikult pritsimahakkavaid võid hakata otsast sulgema.
Enne kerimist oleks mõistlik ka filter kütust täis valada.
Etteandepumpa neil uuematel ei ole - mersumees ei sõida ilmselt tühja paagiga... Suruõhuga saab aidata, kuid tühja süsteemi nii ei täida.
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Väga tubli!
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
It's alive
Tubli töö - said elu sisse. Nüüd jäävad veel need miljon pisiasja.
ARKiga oled suhelnud?
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
Pole ARK-iga veel suhelnud kuigi eks peaks uurima. Ennem kui auto sõitma saab, läheb nagunii veel aega kuna kardaani pean veel sobitama hakkama ja hunnik muid asju ka veel juurde. Samas ega ma nii ka ei saa teha, et ehitan auto valmis ja kui ARK'i minek, siis tuleb järsku välja, et nii ikka ei sobi ja vaja täiesti ümber ehitada uuesti. Seadused ka muutuvad jube tihti ja kahjuks sageli mitte meile meelepärasel viisil
|