Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Teema: W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126 (/showthread.php?tid=25569)

Lehed: 1 2 3 4 5 6 7 8


W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126 - MBW126 - 28-12-2011

Mark:Mercedes-Benz
Väljalaskeaasta:1989
Mootor:3.0d 80kw
Värvus:Must met.
Lisavarustus:Katuseluuk, ABS pidurid, 4x el. aknad, 2x istmesoojendused, 16"valuveljed,nahksisu


Passis on tal kirjas 300 SE ning pikkuseks märgitud 5020mm kuid ilmselgelt on tegemist SEL kerega. Kui aega saan, möödan auto üle ja tegelikkuses peaks auto üle 10cm pikem olema. Samas on ka kummaline, kuidas saab tühimass ainult 1300kg olla.








RE: W126 300 SEL 1989 - MBW126 - ReinGSM - 28-12-2011

Külje pealt saad kohe aru, vaata tagumist ust, SEL tagauks on pikem

SE:
[Pilt: Benz2-L.jpg]

SEL:
[Pilt: 8650261_1.jpg]
Oma teemasse võid vist siit pilte võtta Unibrow :
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=18334


RE: W126 300 SEL 1989 - MBW126 - MBW126 - 06-01-2012

Nii, käisin natuke klõpsutamas. Olen käinud ka vahepeal kõlarikasti lammutamas, kuid siiski ei saa seda korralikult välja :S Nii, pilt.
[Pilt: img2814l.jpg]
Nii, ja nüüd järgmisena pildid veakohtadest.
[Pilt: img2815ug.jpg]
[Pilt: img2818z.jpg][Pilt: img2820h.jpg][Pilt: img2822t.jpg][Pilt: img2823j.jpg][Pilt: img2824o.jpg][Pilt: img2829o.jpg]
Uus kapott olemas, I gen SE oma.
[Pilt: img2825h.jpg]
Siin on näha uste iluliistude värvierinevusi. SE või SEL siis lõpuks? Tundub küll SEL...
[Pilt: img2826i.jpg]
Samamoodi on I Gen SE esi- ja tagastange olemas. (Sobivuse kohta oskab keegi kommenteerida?)
[Pilt: img2838n.jpg]
[Pilt: img2840h.jpg]
Isearetatud või originaalis? Pole nagu ennem kuuestel sellist asja küll märganud. Ei saa nagu aru, milleks 3 antenni.. Kuid arvatavasti kindlalt eemaldamisele.
[Pilt: img2844e.jpg]
[Pilt: img2842w.jpg]
[Pilt: img2841e.jpg]
Pilt sisust. Nahksisu on rahuldavas seisukorras. Tagumistel istmetel on puudu nahatatud peatoed.
[Pilt: img2845k.jpg][Pilt: img2843iu.jpg]
16" Valuveljed, üsna laiad. Arvatavasti 9". Unibrow

Praeguse seisuga on mootori plokikaas lahti keeratud ning ootamas inimest, kes üle vaataks. Äkki on võimalik vaadata, milles asi on. Mootor käib ringi, kuid käima ei lähe. Eelmise omaniku jutujärgi ei käinud mootor üldse ringi, mootor kottis ning vjab uut mootorit, kuid peale seda kui tibuke sai koju toodud sai ka korra vaadatud, et mis juhtub ikkagi, kui keerata võtit. Mootor KÄIS ringi. Eusa_clap Proovin pääseda hetkel mootorivahetusest. Võimalik, et hiljem mingi parem diisel ( proovin juba praegu selle kohta uurida ). Keretööd näeks ideaalis see suvi ära teha. Raha praegusel hetkel natuke on, kuid eks üritan poole aastaga ja suve algusega juurde teenida. Mootorivahetust see aasta justkui tahaks teostada, kuid arvatavasti jääb raha taha kinni. Keretööd oleks vajalik see suvi ikka tehtud saada.


RE: W126 300 SEL 1989 - MBW126 - Majori - 06-01-2012

ikka SEL jah Smile
Mõtlesin ka vahepeal selle sel-i peale. kui see müügis oli. Aga mõtlesin et ei viitsi ikka niisuurt tööd ette võtta.
Said hinnast alla ka?


RE: W126 300 SEL 1989 - MBW126 - MBW126 - 06-01-2012

(06-01-2012, 05:33 PM)photograph Kirjutas: ikka SEL jah Smile
Mõtlesin ka vahepeal selle sel-i peale. kui see müügis oli. Aga mõtlesin et ei viitsi ikka niisuurt tööd ette võtta.
Said hinnast alla ka?

Siis kui vaatamas käisin, ütles et alla 900 ei müü. Hiljem, paari päeva pärast pakkusin talle 700 ja et viiksin auto kohe minema. Ütles, et 800 on nõus. Ja nii saingi ta 800euriga. (auto24 oli 1000euri)


RE: W126 300 SEL 1989 - MBW126 - MBW126 - 10-06-2012

Uuel mootoril nüüdseks järgi käidud, kuid siiani pole jõudnud veel mootorit ära vahetada. Peale läheb sama mootor, mis oli ennem, ehk siis 80kw r6 diisel.
Kerest siis nii palju, et loodetavasti saan ühe tuttava nõusse, et ta selle suve jooksul keevitaks kere ära normaalse summa eest. Olen kursis tema poolt tehtava töö kvaliteediga ning arvan et vajadusel olen nõus välja käima ka natuke suurema summa - pigem maksan rohkem ja saan korraliku tulemuse. Võimalik, et sama isiku kaudu saan ka värvimise soodsamalt.
Eks ikka natuke vihale ajas see, mida oli pagassis tehtud - nimelt ise tehtud subwoofri kast kahe koaksaalikaga. Nii, see selleks, kast sai koos kõlaritega eemaldatud, kuid selgus, et keegi on nö aknalaual relakaga kallal käinud. Loodan, et kui leian müügist aknalaua katte, et saan selle inetu koha ära varjata. [Pilt: 2qk6q7r.jpg]



RE: W126 300 SEL 1989 - MBW126 - ReinGSM - 10-06-2012

Aknalaud on tavaline roostekoht kuuel, kardetavasti roostes plekk lihtsalt maha lõigatud.

Kas aku alune, tagastange küljekinnitused (pagassi vendiava ümbrused), pagassi luugi alumine siseserv ja uste alumised servad ka mädanevad?


RE: W126 300 SEL 1989 - MBW126 - canyondrift - 10-06-2012

(10-06-2012, 08:58 PM)ReinGSM Kirjutas: Aknalaud on tavaline roostekoht kuuel, kardetavasti roostes plekk lihtsalt maha lõigatud.
Seestpoolt?

Pigem on see ikka kõlarite paigalduseks tehtud.
Minu arvamuse koha pealt, kui heli oli sees normaalne ja see sub isegi mürtsu tegi siis selle võib ju sinna tagasi panna. Teeb salongi parema heli ja ei pea ise hiljem vaeva nägema kuidas midagi paigutada. Kui midagi ei värise/nagise/krigise tagaotsast siis vineer kruvidega pleki külge lastuna on natukene siiski parem kerele kui lihtsalt välja lõigatud auk.

Olen kuulnud tuntud helitehnikute käest kuidas auto kere läbipainduvus paranes (ei paindunud enam nii palju) kui tagaosa sai korraliku vineeri peale tehtud ja kinni pandud. Tuleb taha otsa nn strtutbar...

Aga kui originaal on eesmärk - siis modifikatsioonidele EI Thumbsup



RE: W126 300 SEL 1989 - MBW126 - MBW126 - 12-06-2012

(10-06-2012, 08:58 PM)ReinGSM Kirjutas: Kas aku alune, tagastange küljekinnitused (pagassi vendiava ümbrused), pagassi luugi alumine siseserv ja uste alumised servad ka mädanevad?

Aku alune kergelt roostes, pagassi vendiava ümbrus on nii enam vähem - läbivat roostet on ühes kohas, kuid eks lõikab tüki välja ja uus asemele. Pagassi luugi alumine siseserv korralik, uste alumised servad ideaalses korras. Muret teeb ainult seoses ustega see, et juhipoolne uks tuleks välja vahetada-on paugu saanud.


(10-06-2012, 11:47 PM)canyondrift Kirjutas:
(10-06-2012, 08:58 PM)ReinGSM Kirjutas: Aknalaud on tavaline roostekoht kuuel, kardetavasti roostes plekk lihtsalt maha lõigatud.
Seestpoolt?

Pigem on see ikka kõlarite paigalduseks tehtud.
Minu arvamuse koha pealt, kui heli oli sees normaalne ja see sub isegi mürtsu tegi siis selle võib ju sinna tagasi panna. Teeb salongi parema heli ja ei pea ise hiljem vaeva nägema kuidas midagi paigutada. Kui midagi ei värise/nagise/krigise tagaotsast siis vineer kruvidega pleki külge lastuna on natukene siiski parem kerele kui lihtsalt välja lõigatud auk.

Olen kuulnud tuntud helitehnikute käest kuidas auto kere läbipainduvus paranes (ei paindunud enam nii palju) kui tagaosa sai korraliku vineeri peale tehtud ja kinni pandud. Tuleb taha otsa nn strtutbar...

Aga kui originaal on eesmärk - siis modifikatsioonidele EI Thumbsup

Originaal tundub siiski ilusam.. või kohe kindlasti ilusam kui see käkerdis mis sinna taha oli keeratud. Eriti inetuks tegi asja see, et riide alt oli see kast mädanema läinud. Supakast ei tulnud eriti normaalset heli ka seismise tõttu välja+ega see supakas nüüd eriti ilus ka enam välja ei näinud Big Grin

Päris originaaliks teda ka kohe kindlasti ei tee, diisel mootor seal vahel juba näitab seda, et tegu on originaalist üsna kaugel. Samas, kui leian mingi pildi kenasti tehtud aknalauast, mis on tehtud vineerist, siis võimalik, et võin veel ümber mõelda. Eusa_whistle




RE: W126 300 SEL 1989 - MBW126 - MBW126 - 09-04-2013

müüa piltidel olevad veljed! 16" 8"laiad 5x112. hind 200, asukoht Keila-Tartu-Tallinn. 56950045


RE: W126 300 SEL 1989 - MBW126 - Majori - 09-04-2013

Mis et-ga need veljed on? 124le jäävad normaalsed?


RE: W126 300 SEL 1989 - MBW126 - MBW126 - 10-04-2013

ET-d hetkel ei oska öelda kuid minu w124 peale mahtusid täpselt ning ei olnud koopast väljas.


RE: W126 300 SEL 1989 - MBW126 - Karl - 10-04-2013

Müügi jaoks eraldi alateema, siit ei leia potensiaalsed ostjad küll seda üles.
Te korrektne kuulutus koos kõigi mõõtudega.


RE: W126 300 SEL 1989 - MBW126 - ktmduke - 13-04-2013

Mis sellest autost saanud on?


RE: W126 300 SEL 1989 - MBW126 - MBW126 - 14-04-2013

Auto on täiesti alles. Ootab suve, siis asun keretööde kallale ning üritan 3.0td 130kw ka peale sobitada.


RE: W126 300 SEL 1989 - MBW126 - ktmduke - 14-04-2013

Alumine osa peaks sama olema või ma eksin? 3.0 130kw


RE: W126 300 SEL 1989 - MBW126 - MBW126 - 16-04-2013

Mis alumine osa?


RE: W126 300 SEL 1989 - MBW126 - Majori - 18-04-2013

Ta mõtleb mootori alumist otsa, seda osa mis jääb plokikaanest alla poole.


RE: W126 300 SEL 1989 - MBW126 - 966mkr - 20-04-2013

Päris sama ei ole, 3.0 130kw on ka pihustus õlitus kolvidele mida tavalisel ei ole.Kuigi ise arvan,et kui sa ringi selle autoga ei sõida (mis on ka tõenäoline) siis suurt vahet ei tohiks olla.


RE: W126 300 SEL 1989 - MBW126 - MBW126 - 29-06-2013

Nii, nüüdseks olen saanud asjad natukene liikuma ehk w210 3.0td doonor leitud, järgmise nädala jooksul lähen järgi. Kuna eraldi teemaga vastust ei saanud, siis küsiks siin uuesti.
Välismaa foorumist lugesin, et om606.962 (w210 3.0td) mootorile pidi om603 (w124 3.0d) mehaaniline kütusepump ka peale minema, et ei ole vaja punnsilma elektrilise kütusepumbaga mässata. Keegi teab täpsemalt, et kas istub täpselt või targem on ikka elektrooniline kütusepump jätta?

Teiseks, milline käigukast sobib selle mootori külge? w210 käigukast ei sobi? Keegi jällegi kuskil kirjutas, et c250td käigukast nagu pidi istuma, aga isik polnud ise ka päris kindel.

Ja kolmandaks, keegi oskaks öelda, et mis selle ümberehituse juures veel keerulist on võrreldes w124 3.0d peale panekuga.