Teema hinnang:
  • 2Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle
Ilus kupee, veljed...mõtle, kui veel AMG ringi ka peale saaks? Unibrow
Vasta
(04-10-2013, 11:31 AM)2015c Kirjutas: Ilus kupee, veljed...mõtle, kui veel AMG ringi ka peale saaks? Unibrow

Tänud, eks ma olen mõelnud jah välimuse poolest igasuguseid variante. Ideaalis oleks 500E look kõige vingem aga AMG ka mõlkund mõtetes, viimane oleks kindlasti lihtsamalt teostatav. A noh enne peab tehnika pidama saama, salong saada korda jne nipetnäpet asjad. Mingi enamvähem okei stereo võiks ka sees olla.

Vaatasin selle AFR ka üle, alates 0.6bar on 12.0 segu(ehk siis enamus ajast jääb ikka 12.5 kuna üle 0.5 ei taha väga lasta).
Turbo
Vasta
Nägin täna õhtupoole mustamäe statoilis seismas.Polegi kaua oma silmaga näinud.Igatahes ilus nägi välja.
Esimese või teise generatsiooni amg ringi tahad ?
Vasta
(11-10-2013, 01:03 AM)Sheik Kirjutas: Nägin täna õhtupoole mustamäe statoilis seismas.Polegi kaua oma silmaga näinud.Igatahes ilus nägi välja.
Esimese või teise generatsiooni amg ringi tahad ?


Sinna ma täna jõudsin paarkorda, eks ta hämaras/pimedas on suht ok Icon_biggrin
Valges juba eks vigu um, esimesed tiivad jne aga tänud sellegipoolest.

1gen AMG ringi kohta võid ps'i kirjutada, kas tiib ka on, palju jne.
Pole veel otsustanud, kas tahaks, vb muudab auto liiga silmatorkavaks. Icon_rolleyes

Nii muidu tundub, et WG hoiab 1bar, mingi ime läbi veel sidur ka kestab aga see on vast väga konservatiivses süütes kinni, täna sai juba vähe julgemalt vajutatud. Tundub, et küünlad ka peab ära vahetama, boosti all jätab vahepeal vahele.
Turbo
Vasta
Parkisid õhtul Ülemistel minu kõrvale. Kundepoolne esitiib on kuidagi räsitud olemisega tõesti, kuid muidu on auto väga kena. Hääl, mis väljalase tekitab, on mõnus Thumbsup
E55 AMG
Vasta
Nonii, sai ka auto nüüd lõpuks garaasi viidud.
Ainus, mis vahepeal sai tehtud, oli küünalde vahetus. Said üks aste külmemad kui tehasest (uued siis NGK BP7EFS). Minek läks kuidagi puhtamaks ja üks "auk" mis max momendi alas vahepeal oli kadus ka ära. Niiet win.
Talvel tahaks lõpuks selle sisu ära vahetada, vb mingi stereo ka. Mootorit ei hakka näppima, kui siis kevadel keerab vähe jõudu juurde.
Siduri vahetus tuleb ka siis ette võtta, mingi ime läbi kestis vana sidur selle sügise ära aga pigem selle võib kehva pidamise taha lugeda, niiske/külm asfalt, lisaks sai seda hoitud kah. Plaan oli 3kettaline sidur mis hetkel ka olemas aga vb matan selle plaani ja lähen bmw 3.0d kasti teed. Saab veel seda asja seedida.
Turbo
Vasta
Telefonis sirvides leidsin ühe video, 3's käik ja kuskil 0.3-0.5 bar oli siis.
https://www.youtube.com/watch?v=E_7GpXxGfls

Pean veel nüüd ennast kokku võtma, et mõned pisiasjad ära teha(rihmapinguti, salongis mõned detailid), kevad läheneb hirmsa hooga.
Turbo
Vasta
Olen sinuga ühel nõul, et kevad läheneb hirmsa hooga. Enda auto mõnusi tahaks ka, nautida juba üsna pea, aga ainult v8 möirgel.Eusa_angel
Vasta
Ajasin täna oma kutsika ka garaazist välja ja lasin turbo laadima....päris mõnna oli.

Nipet-näpet veel teha ja saabki kevadet kuulutada.

Varsti saab siis joonele panna...
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
Kõik möllavad oma turbodega ajavad teistele ka julma isu peale, täna kõpitsesin õhtupoolikul karaazis kutsikat kui kuulsin uksetaga kahtlaseid hääli. Läksin kaema, sõber oma 325 turbo ix bmwga uksetaga. Sai siis tiirulgi käidud kõik oli muidu väga timm aind mark oli vale. Icon_razz Sai siis tagasi karaazi veel suurema turbo isuga mindud.
Tuleval kevadel või suvel tahaks antud mersut oma silmaga ka näha, tundub päris asjalik olevat.
Naftapress.
Vasta
Kui lõunasse satun või sa põhjapoole sisi võib ikka trehvata.
Proovisin eile seda va rihmapingutit vahetada, peale katkiste tööristade ja lõhkiste nukkide midagi muud saavutada ei suutnud, nii kinni see. Eusa_wall
A noh, vähemalt said ämblikud välja aetud.
Turbo
Vasta
Nonii, kast ja sidur veel kestavad aga diffrile midagi vist ei meeldinud. Nüüd siis uue 3.27asd diffri otsingule.
Turbo
Vasta
Vahepeal sai uus differ alla, lisaks sai tagasillale täielik rebuild tehtud ja natuke sõita kah.
Hetkel aparaat uuesti laiali, ketipinguti minestas ära, kett täiesti lõdva ja lisaks veel turbol labad käinud korpuses. Võib olla, et reedel oli mega õlileke ja avastasin, et õlifilter oli mingi ime läbi ennast lahti kerinud. Õnneks/kahjuks avastasin selle suht kiiresti ja õli oli miinimumis varda järgi. Ei tea kas kõik tuli nüüd juhusena või oli selles lekkes oma süü. Külmalt töötas täiesti okeilt ja kui õli kuumaks ajas siis tuli tiks sisse. Alguses kahtlustasin hüdrotõukureid kuna mootori töös mingeid häreid ei olnud ja õli jahtudes jäi vait.
Boonusena on uus differ ka laiali, enam ei hakka MB omadega jukerdama ja teeb bemmi type210 peale ümber, lisaks saab normaalse LSD luku.
Turbo
Vasta
Vahepeal asja lahatud ja ketitaldatelt olid katted minema lennanud. See jama siis ummistas õlivõtturi ja nii see pall veerema läks. Peale ketimöllu lähevad ka saaled vahetusse, vänt oli korras, siis peaks hea saama, ainus mure jääb turbo. Tahaks samasugust aga seda väga leida pole ja taastamine on ka selline 50/60 variant.

Ideid muidugi on.
[Pilt: 10470903_920051724678387_8259987980672460234_n.jpg]
Turbo
Vasta
Nii, sõidab. Pean küll vähe sõnu sööma ja läks MB jõuülekandega tagasi kokku, sõiduisu võitis.
Uus turbo sai siis Precision PT6266.
Video ka häälest.
Turbo
Vasta
Videotõestust veel, pidamine üsna nullilähedal ja aegu veel ei tea, midagi head sealt ei tulnud aga vähemalt sai ära proovitud.
Kõik veel ühestükis aga lõtkud jõuülekandes üsna muljetavaldavad tekkinud.
Turbo
Vasta
Ma arvan, et kui panna tutikad A-osad, siis kestab hästi. Meil ju 20+ aastat vanad jupid küljes. Arvestades 200-250% jõulisa, siis kestavad isegi needsamad vanad jupid ülihästi.

Mul läks ca nädal tagasi jälle pooltelg katki. Tutika eest küsis Silber ca 1200 või 1500 eurot tükk. Samas kui oleks 100% kindel, et tutikas jupp kestab, siis pole see hind ka teab mis suur. Ise lastes toota, tuleb arvestada vähemalt 5 komplektiga(10 võlli), ehk ka mitte väga odav.

Meile vist lähevad suht samad poolteljed. Kuigi 132kW mootoriga varustatud autol on väiksemad võllid ja otsad. Mul hetkel 162kW omad all, aga needki ei taha kesta.

Ma soovitaks sul ikkagi minna üle suuremale difrile ja jämedamatele pooltelgedele, sest sul on see suht bolt-on. Ma kaalun isegi suurele difrile üle minekut, aga minu puhul nõuab väikest ümberehitust, aga on võimalik.

Eks sul on seda väänet kõvasti rohkem ka, 6-silindrit+suurem töömaht. Turbo kah 1mm suurema väljalasketiivikuga Eusa_angel

Huvitav oleks teada, mis rõhu juures tuleb sinu vs minu mootoril 700hp.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
Kasti ja diffriga läheb ikkagi bmw kombo külge, jupid mul juba olemas, kardaan ja poolteljed veel välja mõelda. Pooltelg vist oli juba suur, kunagi kui lendas siis saigi imestatud, et nö suured olid.
Jõudu hetkel väga ei ole, ei jõudnud kütterõhku ka mõõta aga hakkas suht vara detoma, süüdet peaks saama selle surveastmejuures veel juurde keerata, pump ju orginaal. Turborõhk hetkel ca 1bar. Boosti juhtimist ka veel ei ole teinud aga hetkel tundub, et väga juurde ka ei kannata keerata. Õnneks boostcreepi ei tekkind selle audi wg'ga. Talveks tegemist leiab, pidurid tahaks ka veel suuremad panna.
Turbo
Vasta
Nii, auto läks nüüd garaasi ära. Nüüd vaja motti koguda, et kõik poolikud asjad saaks ilusti lõpetatud. Eusa_think

Paar klõpsu ka.
[Pilt: 59896-IMG_20141117_143822.jpg]

[Pilt: 84855-IMG_20141117_143855.jpg]
Turbo
Vasta
Saaga ei lõppe, eile õhtul sai kast alt ära, all vasakul ootab siis uus(GS5-39DZ) oma järge.
[Pilt: 27299-kastid.jpg]

Sai paar tiiru ka enne tehtud, jahedamate ilmadega ei jaksa sidur 3nda käiguga enam üldse kinni hoida. Kartsin, et seis üsna jube aga üllatavalt head nägid korv ja sidur välja, hooratta pind oli vähe kriibitud, värvi veel midagi muutnud polnud. Icon_biggrin
Peaks veel ühe m103 kõrvale hankima, kaane tahaks ära teha a seisma ei taha autot panna, turbobanditi nukka ka võiks proovida.
Turbo
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,194 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,787 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,356 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,203 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 88,389 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 893 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 230E, 1982, w123 Arkadi.T Arkadi.T 21 4,930 21-03-2022, 07:23 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 104,957 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,509 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  c124 E220 110kw 1993 966mkr 55 33,252 11-04-2020, 08:36 AM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne