21-09-2013, 12:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-09-2013, 12:25 PM ja muutjaks oli Cobra.)
Sai siis võrust pealinna selline liikur toodud.
Probleemiks oli tühikäigul tõrkumine ning iluvead, mis kõik tasapisi tuleks nüüd ära likvideerida.
Aga kuna see kõik oli müügis sellise magusa raha eest, siis...
Igatahes.
Mercedes-Benz 300 CE AMG 3.4 R6 200kW
Liik: sõiduauto
Keretüüp: kupee
Esmane reg: 1992
Mootor: 3.4 R6 (200 kW)
Kütus: bensiin
Läbisõidumõõdiku näit: 236 000 km
Vedav sild: tagavedu
Käigukast: automaat
Turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi
kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
signalisatsioon
immobilisaator
peatoed (esiistmetel, tagaistmetel)
ASR stabiilsuskontroll
Mugavusvarustus
konditsioneer
4x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid (soojendusega)
katuseluuk (elektriline)
toonitud klaasid
2x peeglid päikesesirmides
rulookardin tagaaknal
kohtvalgustid
Sisustus
nahkpolster
sportistmed
elektriliselt reguleeritavad istmed (1x)
nahkkattega rool
sportrool
reguleeritav roolisammas (elektriliselt)
käetugi ees (laekaga)
käetugi taga
iluliistud salongis
Audio, video, kommunikatsioon
stereo (Becker)
helivõimendi
Rehvid ja veljed
valuveljed (17", Mercedes-Benz)
Tuled
udutuled (eesmised)
tulede korrektor
Sportvarustus
tagaspoiler
esispoiler
spoileriring
sportvedrustus
Muu varustus
välistemperatuuri näidik
tagaklaasi soojendus
Originaal AMG
Hetke seisuga on to do list üsna pikk, ning kõike seda siia ülesse kirjutada vist ei jaksagi kohe, ega oska.
Aga midagi lühidalt proovin kirja panna.
Müüja sõnul olid läbi pihustid, sellest ka mootori tõrkumine.
Pihustid on uued olemas, ning silberist on ka pihustite tihendid/rõngad tellitud. Esmaspäeval peaks siis auto nendega töösse minema.
Eile sai aga autol ära vahetatud kriuksuv geneka rihm, mis oli ka rohkem kui huumor seal.
Alustades sellest, et geneka pinguti polt oli pooleks murdunud aga ikka jõu ja vihaga sinna külge väänatud/kõveraks ning ka geneka rihm oli valesti rullide vahele venitatud.
Õnneks küll roolivõimu, veepumba ja geneka rull käisid õiget pidi.
Siis järgmine arulagedus oli termostaadi kaan, mis oli lihtsalt kinni keeratud ilma igasuguse tihendita. Sealt lekkis jahutusvedeliku päris kõvasti.
Samuti oli summutis nii suured augud, et sinna oleks võinud tihased omale talveks pesa ehitada. (Summuti on nüüd keevitatud ja korras).
Ära sai kohe vahetatud ka mootori ja kasti padjad, kuna käega mootorit liigutades liikus see ilmselgelt liiga palju. Imestan, et autos mingit vibra sellest sees ei olnud.
Uuel nädalal kostitan kõiki tehtud tööde piltidega.
Praeguseks paar ülevaatliku pilti autost.
Võrus, enne pika sõidu algust tallinna.
Ning kaasa sai jooksu reblica velgi.
Rehvid ka eraldi kaasas.
Igaljuhul oodatud on igasugused mälestused ja teadmised selle konkreetse auto varasema käekäigu kohta, et oleks lihtsam ja kergem seda kõike taastada sellisesse olukorda, nagu üks õige AMG olema peab.
Teema on ka tehtud rohkem mõttega, et koondada kõik tehtud tööd ja tegemised selle auto kallal ühte kohta, et oleks tulevikus ülevaatlik osa olemas.
Seniks kõike kaunist.
Probleemiks oli tühikäigul tõrkumine ning iluvead, mis kõik tasapisi tuleks nüüd ära likvideerida.
Aga kuna see kõik oli müügis sellise magusa raha eest, siis...
Igatahes.
Mercedes-Benz 300 CE AMG 3.4 R6 200kW
Liik: sõiduauto
Keretüüp: kupee
Esmane reg: 1992
Mootor: 3.4 R6 (200 kW)
Kütus: bensiin
Läbisõidumõõdiku näit: 236 000 km
Vedav sild: tagavedu
Käigukast: automaat
Turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi
kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
signalisatsioon
immobilisaator
peatoed (esiistmetel, tagaistmetel)
ASR stabiilsuskontroll
Mugavusvarustus
konditsioneer
4x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid (soojendusega)
katuseluuk (elektriline)
toonitud klaasid
2x peeglid päikesesirmides
rulookardin tagaaknal
kohtvalgustid
Sisustus
nahkpolster
sportistmed
elektriliselt reguleeritavad istmed (1x)
nahkkattega rool
sportrool
reguleeritav roolisammas (elektriliselt)
käetugi ees (laekaga)
käetugi taga
iluliistud salongis
Audio, video, kommunikatsioon
stereo (Becker)
helivõimendi
Rehvid ja veljed
valuveljed (17", Mercedes-Benz)
Tuled
udutuled (eesmised)
tulede korrektor
Sportvarustus
tagaspoiler
esispoiler
spoileriring
sportvedrustus
Muu varustus
välistemperatuuri näidik
tagaklaasi soojendus
Originaal AMG
Hetke seisuga on to do list üsna pikk, ning kõike seda siia ülesse kirjutada vist ei jaksagi kohe, ega oska.
Aga midagi lühidalt proovin kirja panna.
Müüja sõnul olid läbi pihustid, sellest ka mootori tõrkumine.
Pihustid on uued olemas, ning silberist on ka pihustite tihendid/rõngad tellitud. Esmaspäeval peaks siis auto nendega töösse minema.
Eile sai aga autol ära vahetatud kriuksuv geneka rihm, mis oli ka rohkem kui huumor seal.
Alustades sellest, et geneka pinguti polt oli pooleks murdunud aga ikka jõu ja vihaga sinna külge väänatud/kõveraks ning ka geneka rihm oli valesti rullide vahele venitatud.
Õnneks küll roolivõimu, veepumba ja geneka rull käisid õiget pidi.
Siis järgmine arulagedus oli termostaadi kaan, mis oli lihtsalt kinni keeratud ilma igasuguse tihendita. Sealt lekkis jahutusvedeliku päris kõvasti.
Samuti oli summutis nii suured augud, et sinna oleks võinud tihased omale talveks pesa ehitada. (Summuti on nüüd keevitatud ja korras).
Ära sai kohe vahetatud ka mootori ja kasti padjad, kuna käega mootorit liigutades liikus see ilmselgelt liiga palju. Imestan, et autos mingit vibra sellest sees ei olnud.
Uuel nädalal kostitan kõiki tehtud tööde piltidega.
Praeguseks paar ülevaatliku pilti autost.
Võrus, enne pika sõidu algust tallinna.
Ning kaasa sai jooksu reblica velgi.
Rehvid ka eraldi kaasas.
Igaljuhul oodatud on igasugused mälestused ja teadmised selle konkreetse auto varasema käekäigu kohta, et oleks lihtsam ja kergem seda kõike taastada sellisesse olukorda, nagu üks õige AMG olema peab.
Teema on ka tehtud rohkem mõttega, et koondada kõik tehtud tööd ja tegemised selle auto kallal ühte kohta, et oleks tulevikus ülevaatlik osa olemas.
Seniks kõike kaunist.