Postitused: 135
Teemad: 23
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
tere taas saigi juba pikalt ilma probleemidetta sõidetud. Probleem :
Miks auto ei ilmuta et laadimine on puudu !? Kas enne kui aku pool tühi ei kõssa kompuuter mitte sõnagi?
ja nyyd ka teine küsimus:
Kas selle margi genekatel kuluvad enne ära harjad või rõngad.
nimelt laeb kui tuju tuleb . reeglina esimese käivutsega kohe laadimine olemas, järgnevatega tuleb ca 5 km sõidupealt alles.
kuna seda jama on jube raske sealt alt ära kakkuda siis enne uuriks natuke maad , et kui rõngad on geneka nõrk koht sis targem kohe taastatud peale osta , kui tablakas sis pääseks kergemini.
Ennetades küsimust kus tead et ei lae vastan et kontrollitud testeriga ja muude käepäraste asjadega, mis voolu tarbivad ( nt kojamehed )
4D C 200 2.2 CDI SEDAN AUTOMATIC 2003
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Elektriautodel laeb genekas vaid siis, kui auto annab loa. Usun, et Sinu autol on midagi laadimise vastu, mistõttu genekal ei lubata laadida. Ega siin muu aita, kui ülekuulamine pädevas kohas. Ning neid Sa juba tead.
Kas aku on tühjenenud ka?
Kas on proovitud teise akuga? Nii naljakas, kui see ka poleks, on ühel kodanikul Soomes akuvahetusega probleem kadunud (kusjuures probleemne aku toimetas lihtsama auto peal probleemideta pikalt). Temal oli sarnane lugu, kus vahel ei laetud akut...
Postitused: 135
Teemad: 23
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
(18-09-2013, 11:17 AM)v6sa Kirjutas: Elektriautodel laeb genekas vaid siis, kui auto annab loa. Usun, et Sinu autol on midagi laadimise vastu, mistõttu genekal ei lubata laadida. Ega siin muu aita, kui ülekuulamine pädevas kohas. Ning neid Sa juba tead.
Kas aku on tühjenenud ka?
Kas on proovitud teise akuga? Nii naljakas, kui see ka poleks, on ühel kodanikul Soomes akuvahetusega probleem kadunud (kusjuures probleemne aku toimetas lihtsama auto peal probleemideta pikalt). Temal oli sarnane lugu, kus vahel ei laetud akut...
ei ole veel tühjaks sõitnud ehk enne hakkab laadima
ja mis ajast diisel on elektriauto ja ikkagi miks ma ei saa vea teadet
4D C 200 2.2 CDI SEDAN AUTOMATIC 2003
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(18-09-2013, 11:30 AM)Kupskin Kirjutas: ...
ja mis ajast diisel on elektriauto ja ikkagi miks ma ei saa vea teadet
Alates elektriliselt juhitava pumba tulekust OM606 peale. Sealt edasi käivad kõik asjad elektronide kaudu. Eriti kehtib see CANjuhitava CDI puhul.
Veateadet ei saa, sest auto arvates on kõik hästi: laadida ei ole vaja...
Postitused: 135
Teemad: 23
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
4D C 200 2.2 CDI SEDAN AUTOMATIC 2003
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Tegelikult on dioodiplokk ja pingeregulaator kaks erinevat detaili, mis asetsevad generaatori sees. Pingeregulaatori ehk tableti küljes on harjad. Kes on sinu auto generaatori tootja? Ma ei usu hästi, et tal ei ole pingeregulaatorit ja harju.
Postitused: 135
Teemad: 23
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
(19-09-2013, 07:55 PM)kaupo51 Kirjutas: Tegelikult on dioodiplokk ja pingeregulaator kaks erinevat detaili, mis asetsevad generaatori sees. Pingeregulaatori ehk tableti küljes on harjad. Kes on sinu auto generaatori tootja? Ma ei usu hästi, et tal ei ole pingeregulaatorit ja harju.
on ja kõik ühes kompotis boch -i oma
4D C 200 2.2 CDI SEDAN AUTOMATIC 2003
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Olen mõnda Boschi genekat lahanud.. rõngad olid kulunud nii palju, et teist ringi harju enam poleks ära kestnud. kontakt rõngad samas maksid midagi 3 ja 5 € vahele.
Kui dioodsillas mõni dioodidest läbi siis genakas laeb, kuid piisavat võimsust pole. Tuleks vahetada kas terve sild või vähemalt sama grupi kõik dioodid.
Kõige kallim tükk on pingeregulaator, alates 18€. Kogu jutt oli mul 99a. vw golfi genekast, kuid vaevalt väikeste mootoritega MB oluliselt erinevat genekat kasutab. VÄ need vesijahutusega monstrumid.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(20-09-2013, 10:05 AM)Laur Kirjutas: Olen mõnda Boschi genekat lahanud.. rõngad olid kulunud nii palju, et teist ringi harju enam poleks ära kestnud. kontakt rõngad samas maksid midagi 3 ja 5 € vahele.
Kui dioodsillas mõni dioodidest läbi siis genakas laeb, kuid piisavat võimsust pole. Tuleks vahetada kas terve sild või vähemalt sama grupi kõik dioodid.
Kõige kallim tükk on pingeregulaator, alates 18€. Kogu jutt oli mul 99a. vw golfi genekast, kuid vaevalt väikeste mootoritega MB oluliselt erinevat genekat kasutab. VÄ need vesijahutusega monstrumid.
Keegi hää inimene võiks nüüd öelda, mis ajast mindi üle programmjuhitavale genekale, mille laadimise tellib auto juhtplokk? Koos CANi tulekuga?
Genekas ise on põhjusmõtteliselt sama, kuid laadimist tellitakse tarkvara kaudu.
Kurb on see, et ka välismaa foorumites ei kajastata probleemsete juhtumite lahendust üksikasjalikult (teisest küljest on ka mõistetav: keegi on näinud vaeva ja kulutanud aega omale asjade selgekstegemiseks ja ta tahab selle kulu tagasi saada), vaid raporteeritakse mõne "võluri" edukusest paha vaimu väljaajamisel. Mida ja kuidas tehti, jääb hämaraks...
Postitused: 135
Teemad: 23
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
täna hommikul oli siis muutused ilmutas et genekas ei lae jäta auto seisma !
ja sisi nagu võluvitsaga laadimine tagasi täna se 300 km sõidu puhul ei olnud kordagi juhust kui ei lae
võta nyyd kinni
4D C 200 2.2 CDI SEDAN AUTOMATIC 2003
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(20-09-2013, 10:15 AM)v6sa Kirjutas: Keegi hää inimene võiks nüüd öelda, mis ajast mindi üle programmjuhitavale genekale, mille laadimise tellib auto juhtplokk? Koos CANi tulekuga?
Ma küll päris kindel ei ole aga umbes aastast 2000, W203 ja W211 võiksid olla esimesed neist.
(20-09-2013, 12:23 PM)Kupskin Kirjutas: täna hommikul oli siis muutused ilmutas et genekas ei lae jäta auto seisma !
ja sisi nagu võluvitsaga laadimine tagasi täna se 300 km sõidu puhul ei olnud kordagi juhust kui ei lae
võta nyyd kinni
Väga levinud on selline pingeregulaatori sisene viga, kus auto väidab, et laadimist ei ole, aga tegelikult on.
Kas sul on muidu vesijahutusega ja harjavaba generaator?
Mul 2001 E220CDI-l on vesijahutusega, aga vähemalt mitte harjavaba
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 135
Teemad: 23
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
(20-09-2013, 05:51 PM)laf1247 Kirjutas: (20-09-2013, 10:15 AM)v6sa Kirjutas: Keegi hää inimene võiks nüüd öelda, mis ajast mindi üle programmjuhitavale genekale, mille laadimise tellib auto juhtplokk? Koos CANi tulekuga?
Ma küll päris kindel ei ole aga umbes aastast 2000, W203 ja W211 võiksid olla esimesed neist.
(20-09-2013, 12:23 PM)Kupskin Kirjutas: täna hommikul oli siis muutused ilmutas et genekas ei lae jäta auto seisma !
ja sisi nagu võluvitsaga laadimine tagasi täna se 300 km sõidu puhul ei olnud kordagi juhust kui ei lae
võta nyyd kinni
Väga levinud on selline pingeregulaatori sisene viga, kus auto väidab, et laadimist ei ole, aga tegelikult on.
Kas sul on muidu vesijahutusega ja harjavaba generaator?
Mul 2001 E220CDI-l on vesijahutusega, aga vähemalt mitte harjavaba
mul vastupidine jama laadimine oli puudu aga autol oli sellest savi kuni tänase hommikuni. Ei ole seda genekat lahti kaevanud ei tohiks olla vesijahutus aga kallid soomlased oskavad selle dioodploki eest 80 raha küsida ... ehk siis .. tuleb eesti autopoode nuumata saab odavamalt
4D C 200 2.2 CDI SEDAN AUTOMATIC 2003
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
20-09-2013, 09:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-09-2013, 09:18 PM ja muutjaks oli kaupo51.)
(19-09-2013, 08:02 PM)Kupskin Kirjutas: (19-09-2013, 07:55 PM)kaupo51 Kirjutas: Tegelikult on dioodiplokk ja pingeregulaator kaks erinevat detaili, mis asetsevad generaatori sees. Pingeregulaatori ehk tableti küljes on harjad. Kes on sinu auto generaatori tootja? Ma ei usu hästi, et tal ei ole pingeregulaatorit ja harju.
on ja kõik ühes kompotis boch -i oma
Tegelikult see päris nii ei ole. Ma ei ole elus näinud ühtegi Boschi generaatorit, kus dioodiplokk ja pingeregulaator oleks ühes tükis.
Pane siia Bosch generaatori number 0124...ja ma ütlen sulle mõlema detaili tellimiskoodi.
Postitused: 135
Teemad: 23
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
(20-09-2013, 09:17 PM)kaupo51 Kirjutas: (19-09-2013, 08:02 PM)Kupskin Kirjutas: (19-09-2013, 07:55 PM)kaupo51 Kirjutas: Tegelikult on dioodiplokk ja pingeregulaator kaks erinevat detaili, mis asetsevad generaatori sees. Pingeregulaatori ehk tableti küljes on harjad. Kes on sinu auto generaatori tootja? Ma ei usu hästi, et tal ei ole pingeregulaatorit ja harju.
on ja kõik ühes kompotis boch -i oma
Tegelikult see päris nii ei ole. Ma ei ole elus näinud ühtegi Boschi generaatorit, kus dioodiplokk ja pingeregulaator oleks ühes tükis.
Pane siia Bosch generaatori number 0124...ja ma ütlen sulle mõlema detaili tellimiskoodi.
nu ei saa veel autot vaja ja selleks, et seda teha peab selle maha kakkuma :d aa mitukorda lammutada ei viitsi ;D kui maha olen võtnud siis ytlen
4D C 200 2.2 CDI SEDAN AUTOMATIC 2003
Postitused: 135
Teemad: 23
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
krt kummaline auto see elektridiisel nentisin hommikul fakti:
kui sõita ilma lisakoormust andmata( vent välja, kojamehed , istmesoojendused jne) siis laadima ei hakka pannes kliima peale ja soojus põhja ja oodates millal puhuma hakkab sisi lööb kohe laadimise taha
tegin ka teise katse :
kõik tarbijad välja va tuled. laadimine 0 Nii kui täistuled peale panen tuleb laadimine
seletage see kummaline asi mulle kui lollile lahti palun
kas tõesti pean vahetama 100A-se aku väiksema vastu vai .. sest minu haridus elektroonka alal (sai omandatud 90-ndate keskel) räägib justkui et genekas ei tohiks käija tyhjalt
4D C 200 2.2 CDI SEDAN AUTOMATIC 2003
Postitused: 135
Teemad: 23
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
nii siis sai hakatud seda jonipunni maha võtma ... krt selgus et see on veel vesijahutusega isend
kas ja kes selliseid remondib ? ja palju maksab umbkaudu , mina keerasin samatargalt need poldid sinna kinni tagasi ja ei uskunud maha võtta
krt on ikka imesi välja mõeldud
4D C 200 2.2 CDI SEDAN AUTOMATIC 2003
|