![]() |
C200 2,2CDI laadimine !? - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105) +--- Teema: C200 2,2CDI laadimine !? (/showthread.php?tid=32841) |
C200 2,2CDI laadimine !? - Kupskin - 18-09-2013 tere taas ![]() Miks auto ei ilmuta et laadimine on puudu !? Kas enne kui aku pool tühi ei kõssa kompuuter mitte sõnagi? ja nyyd ka teine küsimus: Kas selle margi genekatel kuluvad enne ära harjad või rõngad. nimelt laeb kui tuju tuleb . reeglina esimese käivutsega kohe laadimine olemas, järgnevatega tuleb ca 5 km sõidupealt alles. kuna seda jama on jube raske sealt alt ära kakkuda siis enne uuriks natuke maad , et kui rõngad on geneka nõrk koht sis targem kohe taastatud peale osta , kui tablakas sis pääseks kergemini. Ennetades küsimust kus tead et ei lae vastan et kontrollitud testeriga ja muude käepäraste asjadega, mis voolu tarbivad ( nt kojamehed ) RE: C200 2,2CDI laadimine !? - v6sa - 18-09-2013 Elektriautodel laeb genekas vaid siis, kui auto annab loa. Usun, et Sinu autol on midagi laadimise vastu, mistõttu genekal ei lubata laadida. Ega siin muu aita, kui ülekuulamine pädevas kohas. Ning neid Sa juba tead. ![]() Kas aku on tühjenenud ka? Kas on proovitud teise akuga? Nii naljakas, kui see ka poleks, on ühel kodanikul Soomes akuvahetusega probleem kadunud (kusjuures probleemne aku toimetas lihtsama auto peal probleemideta pikalt). Temal oli sarnane lugu, kus vahel ei laetud akut... RE: C200 2,2CDI laadimine !? - Kupskin - 18-09-2013 (18-09-2013, 11:17 AM)v6sa Kirjutas: Elektriautodel laeb genekas vaid siis, kui auto annab loa. Usun, et Sinu autol on midagi laadimise vastu, mistõttu genekal ei lubata laadida. Ega siin muu aita, kui ülekuulamine pädevas kohas. Ning neid Sa juba tead. ei ole veel tühjaks sõitnud ![]() ![]() ja mis ajast diisel on elektriauto ![]() ![]() RE: C200 2,2CDI laadimine !? - v6sa - 18-09-2013 (18-09-2013, 11:30 AM)Kupskin Kirjutas: ... Alates elektriliselt juhitava pumba tulekust OM606 peale. Sealt edasi käivad kõik asjad elektronide kaudu. ![]() ![]() Veateadet ei saa, sest auto arvates on kõik hästi: laadida ei ole vaja... RE: C200 2,2CDI laadimine !? - Kupskin - 19-09-2013 (18-09-2013, 12:16 PM)v6sa Kirjutas:(18-09-2013, 11:30 AM)Kupskin Kirjutas: ... mis ime genekas see tänapäeval on ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ja ikkagi jääb küsimus miks krt ta ei ütle et ei ole laadimist !!! äkki kinni keeratud kuskilt ![]() RE: C200 2,2CDI laadimine !? - kaupo51 - 19-09-2013 Tegelikult on dioodiplokk ja pingeregulaator kaks erinevat detaili, mis asetsevad generaatori sees. Pingeregulaatori ehk tableti küljes on harjad. Kes on sinu auto generaatori tootja? Ma ei usu hästi, et tal ei ole pingeregulaatorit ja harju. RE: C200 2,2CDI laadimine !? - Kupskin - 19-09-2013 (19-09-2013, 07:55 PM)kaupo51 Kirjutas: Tegelikult on dioodiplokk ja pingeregulaator kaks erinevat detaili, mis asetsevad generaatori sees. Pingeregulaatori ehk tableti küljes on harjad. Kes on sinu auto generaatori tootja? Ma ei usu hästi, et tal ei ole pingeregulaatorit ja harju. on ja kõik ühes kompotis ![]() RE: C200 2,2CDI laadimine !? - Laur - 20-09-2013 Olen mõnda Boschi genekat lahanud.. rõngad olid kulunud nii palju, et teist ringi harju enam poleks ära kestnud. kontakt rõngad samas maksid midagi 3 ja 5 € vahele. Kui dioodsillas mõni dioodidest läbi siis genakas laeb, kuid piisavat võimsust pole. Tuleks vahetada kas terve sild või vähemalt sama grupi kõik dioodid. Kõige kallim tükk on pingeregulaator, alates 18€. Kogu jutt oli mul 99a. vw golfi genekast, kuid vaevalt väikeste mootoritega MB oluliselt erinevat genekat kasutab. VÄ need vesijahutusega monstrumid. RE: C200 2,2CDI laadimine !? - v6sa - 20-09-2013 (20-09-2013, 10:05 AM)Laur Kirjutas: Olen mõnda Boschi genekat lahanud.. rõngad olid kulunud nii palju, et teist ringi harju enam poleks ära kestnud. kontakt rõngad samas maksid midagi 3 ja 5 € vahele. Keegi hää inimene võiks nüüd öelda, mis ajast mindi üle programmjuhitavale genekale, mille laadimise tellib auto juhtplokk? Koos CANi tulekuga? Genekas ise on põhjusmõtteliselt sama, kuid laadimist tellitakse tarkvara kaudu. Kurb on see, et ka välismaa foorumites ei kajastata probleemsete juhtumite lahendust üksikasjalikult (teisest küljest on ka mõistetav: keegi on näinud vaeva ja kulutanud aega omale asjade selgekstegemiseks ja ta tahab selle kulu tagasi saada), vaid raporteeritakse mõne "võluri" edukusest paha vaimu väljaajamisel. Mida ja kuidas tehti, jääb hämaraks... RE: C200 2,2CDI laadimine !? - Kupskin - 20-09-2013 täna hommikul oli siis muutused ![]() ja sisi nagu võluvitsaga laadimine tagasi ![]() ![]() võta nyyd kinni ![]() RE: C200 2,2CDI laadimine !? - laf1247 - 20-09-2013 (20-09-2013, 10:15 AM)v6sa Kirjutas: Keegi hää inimene võiks nüüd öelda, mis ajast mindi üle programmjuhitavale genekale, mille laadimise tellib auto juhtplokk? Koos CANi tulekuga? Ma küll päris kindel ei ole aga umbes aastast 2000, W203 ja W211 võiksid olla esimesed neist. (20-09-2013, 12:23 PM)Kupskin Kirjutas: täna hommikul oli siis muutused Väga levinud on selline pingeregulaatori sisene viga, kus auto väidab, et laadimist ei ole, aga tegelikult on. Kas sul on muidu vesijahutusega ja harjavaba generaator? Mul 2001 E220CDI-l on vesijahutusega, aga vähemalt mitte harjavaba ![]() RE: C200 2,2CDI laadimine !? - Kupskin - 20-09-2013 (20-09-2013, 05:51 PM)laf1247 Kirjutas:(20-09-2013, 10:15 AM)v6sa Kirjutas: Keegi hää inimene võiks nüüd öelda, mis ajast mindi üle programmjuhitavale genekale, mille laadimise tellib auto juhtplokk? Koos CANi tulekuga? mul vastupidine jama ![]() ![]() ![]() RE: C200 2,2CDI laadimine !? - kaupo51 - 20-09-2013 (19-09-2013, 08:02 PM)Kupskin Kirjutas:(19-09-2013, 07:55 PM)kaupo51 Kirjutas: Tegelikult on dioodiplokk ja pingeregulaator kaks erinevat detaili, mis asetsevad generaatori sees. Pingeregulaatori ehk tableti küljes on harjad. Kes on sinu auto generaatori tootja? Ma ei usu hästi, et tal ei ole pingeregulaatorit ja harju. Tegelikult see päris nii ei ole. Ma ei ole elus näinud ühtegi Boschi generaatorit, kus dioodiplokk ja pingeregulaator oleks ühes tükis. Pane siia Bosch generaatori number 0124...ja ma ütlen sulle mõlema detaili tellimiskoodi. RE: C200 2,2CDI laadimine !? - Kupskin - 20-09-2013 (20-09-2013, 09:17 PM)kaupo51 Kirjutas:(19-09-2013, 08:02 PM)Kupskin Kirjutas:(19-09-2013, 07:55 PM)kaupo51 Kirjutas: Tegelikult on dioodiplokk ja pingeregulaator kaks erinevat detaili, mis asetsevad generaatori sees. Pingeregulaatori ehk tableti küljes on harjad. Kes on sinu auto generaatori tootja? Ma ei usu hästi, et tal ei ole pingeregulaatorit ja harju. nu ei saa veel ![]() ![]() RE: C200 2,2CDI laadimine !? - Kupskin - 23-09-2013 krt kummaline auto see elektridiisel ![]() kui sõita ilma lisakoormust andmata( vent välja, kojamehed , istmesoojendused jne) siis laadima ei hakka ![]() ![]() tegin ka teise katse : kõik tarbijad välja va tuled. laadimine 0 Nii kui täistuled peale panen tuleb laadimine ![]() seletage see kummaline asi mulle kui lollile lahti palun ![]() ![]() kas tõesti pean vahetama 100A-se aku väiksema vastu vai .. sest minu haridus elektroonka alal (sai omandatud 90-ndate keskel) räägib justkui et genekas ei tohiks käija tyhjalt ![]() RE: C200 2,2CDI laadimine !? - Kupskin - 26-09-2013 nii siis sai hakatud seda jonipunni maha võtma ... krt selgus et see on veel vesijahutusega isend ![]() ![]() ![]() kas ja kes selliseid remondib ? ja palju maksab umbkaudu , mina keerasin samatargalt need poldid sinna kinni tagasi ja ei uskunud maha võtta krt on ikka imesi välja mõeldud ![]() |