18-04-2013, 11:28 AM
Ja panete 1:200 vahekorras nagu varem mainitud?
2T õli vähendab diislitel tahmasisaldust ligi 50%
|
18-04-2013, 11:28 AM
Ja panete 1:200 vahekorras nagu varem mainitud?
18-04-2013, 06:55 PM
19-04-2013, 09:22 AM
Pole küll 2T õli, kuid eile nägin mööda minnes Olerexi riiulil Kleen Flo kütuselisandit, mis mõeldud just määrimisomaduste parandamiseks, lisaks seob vett. 2-liitrine pudel oli ca 29 eurot, aga kulub seda ulme vähe - 100 ml 150 liitri kütuse kohta, ehk sellest nõust jätkub 3000 liitri kütuse jaoks. Väidetavalt disainitud uute diiselmootorite jaoks, aga täpsemat infot pole leidnud.
http://www.kleenflo.com/en/productpages/953.htm Lingil olemas ka tooteleht.
21-04-2013, 08:33 PM
Minu katsetus Statoili 2-taktilise õliga 1:200 hetkel näitab, et mootor hakkas märkimisväärselt pehmemalt käima.
21-04-2013, 08:41 PM
Kui rääkida helist, siis
vaikseima mootori töö tagab tavaline toiduõli näiteks prisma poe riiulitelt (geneetiliselt muundatud rapsist pressitud on see soodsaim). Kõik see kõige odavam on sama liitri hinnaga mis nafta tanklas, ärikamad võivad ka oliivõliga proovida Parima efekti saab suhtes 1:20-nele, arvestades toiduõli soodsat hinda pole ju probleemi. Ülevaatuse läbib puhtalt, kas tahmasisaldus ka reaalselt madalam on, ma ei tea.
21-04-2013, 10:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-04-2013, 10:25 PM ja muutjaks oli Priit.)
(21-04-2013, 08:41 PM)hannes_s Kirjutas: Kui rääkida helist, siisMa ei tea, kas see loogika päris elus töötab, kuid kuna toiduõlil on paremad määrimisomadused ja selle tõttu mootori töö vaiksem, peaks ka mootor pikemalt kestma. Miinus aga see, et erinevalt Saksast, kus rapsiõli tanklast saab ja paljudel ridapumpadega masinatel paigaldatud lisaseadmed puhta kraamiga sõitmiseks, siis toiduõli Eestis legaalselt niisama lihtsalt paaki lisada ei või. Ps. Kui mootor käib vaikselt, siis loogika järgi võttes tahma ei tohiks tekkida, sest on hästi teada, mis probleeme tahm põhjustab mootori töös ja vaikse mootoriga need kokku hästi ei sobi.
10-10-2013, 06:11 PM
Sõber käis oma 2000a alguse mitte MB masuudipressiga ülevaatusel. Oli küsitud, et kas sellel on juba DPF vahel, et tahma näitu ei saa... Umbes pool aastat on ta sõitnud 1:200 2T mineraalõliga.
21-11-2013, 11:16 AM
Tervist. Kuidas on kulgenud selle 2T õli lisamine siin?. Kõik ikka korras ja mingeid tagasilööke ei ole olnud. Pihustid, pump jne?. Tahaks ka proovida ,aga ei julge seda sammu veel teha.
27-11-2013, 09:12 PM
Seniajani pole midagi halba juhtunud. Mootor töötab nagu nurruv kass.
Kurjajuur
27-11-2013, 09:32 PM
Sama siin, kui auto ära müüki läks olin 2T õli juba omajagu kasutanud. Tõesti vahe on sees, palju mahedamalt käis.
28-11-2013, 09:40 AM
(21-11-2013, 11:16 AM)junkru Kirjutas: Tervist. Kuidas on kulgenud selle 2T õli lisamine siin?. Kõik ikka korras ja mingeid tagasilööke ei ole olnud. Pihustid, pump jne?. Tahaks ka proovida ,aga ei julge seda sammu veel teha. Vara veel. Kui üldse, siis võiks tagasilöögid tulla nii 100 kkm läbimise järel. Arvestades meie autode keskmist läbisõitu, kulub selleks aastaid...
28-11-2013, 07:47 PM
02-12-2013, 10:38 PM
Lugesin läbi selle esimeses postsis oleva lingi, Ja nagu ma aru saan siis poolsünt õli kasutada siis kui on DPF ja mineraali siis kui ei ole?Semi Syntetic -JASO FC; ISO E-GC, E-GD; API TC; TISI
03-12-2013, 07:52 PM
(02-12-2013, 10:38 PM)junkru Kirjutas: Lugesin läbi selle esimeses postsis oleva lingi, Ja nagu ma aru saan siis poolsünt õli kasutada siis kui on DPF ja mineraali siis kui ei ole?Semi Syntetic -JASO FC; ISO E-GC, E-GD; API TC; TISI Ei, kõige parem on mineraalõli (seguneb diiselkütusega kõige paremini), võib kasutada poolsünti aga kindlasti mitte täissünti. Kui on DPF siis peab kasutama JASO-FC (low ash) nõuetele vastavat, kui DPF puudub - ei ole vahet mis standard. Mina kasutan seda: http://www.castrolmoto.com/en/products/actevo_2t.php Mu omal on DPF ja kohe 20 000km 2T-ga sõidetud, kõik toimib hästi ja mootor käib vaikselt. edit: Nägin/kuulsin Statoili uut reklaami teemal premium diiselkütus "D Miles Plus". Kogu jutt kõlab täpselt sedasi, et nad panevad 2T õli sinna hulka, aint hind tuleb 2 senti liitri kohta kallim kui ise panna 2T õli!
03-12-2013, 08:19 PM
Mitu aastat olen kasutanud pere mersus tavalist mineraal 2t õli kütuse lisandina.
Kui km lugeda siis 80k julgelt. Vahe on märgatav, eriti külma mootoriga. Õli tõesti aitab. Niiet ärge kahelge, kasutage.
16-01-2014, 08:15 PM
kas nüüd ca -8c juures on 2t poolsündi lisamine mõistlik?
Tänasel paagitäitmisel katkestasin 2T lisamist paaki... kas see oli õige tegu?
16-01-2014, 08:32 PM
Kasutasin oma eelmise auto (124 200D) küttevedelas 2T õli vahekorras 1/200 umbes aasta. Kasutan mineraalset kõige odavamat, muruniidukite-paadimootorite oma....Kui olin umbes 2,5 kuud kasutanud, lasin teha diislitesti: norm oli mingid 2,5 kohalikku ühikut aga näitas 1,1. Läbisõit oli selleks hetkeks kusagil 660 000 km. Paistab, et asjal ikka mõju on. Oma praegusele ( 210 290 turbodisla) lisasin kah sama manti küttevedelasse.
16-01-2014, 08:46 PM
17-01-2014, 11:04 AM
(16-01-2014, 08:15 PM)danil523 Kirjutas: kas nüüd ca -8c juures on 2t poolsündi lisamine mõistlik? Mis vahe on temperatuuril? Lisad ju vaid 1/200L. Õli lisad ju enne tankimist ja tankides seguneb see nii, et silmaga ega külmaga ei saa arugi nagu seal midagi oleks. Kasutan õli ka -30 kraadistes pakastes.
Kurjajuur
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|