Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OM606.910 projekt
#21
Esisilla remondi käigus leidsin ka jahutusvedeliku lekke üles, õrnalt nagu kadus teda. Teadsin et kaan survestatud, lihvitud, uus tihend ja sinna teda ei kao, radika lõdvikute juures ka leket ei paistnud, asi tundus juba veider. Nüüd viga selge ja uued o-rõngad vaja paigaldada õlijahuti torude ja veepumba vahele.
[Pilt: 44794-WP_20130323_011.jpg]
[Pilt: 26588-WP_20130323_009.jpg]
Vasta
#22
Kurtsin ka dieselmekenile oma muret et 6-es pütt saab justkui vähem kütust. Soovisin ka et senised 5.5 elemendid asendataks 6mm-stega ja seadistataks pump esialgu vabalthingava tarvis. Sama jutt eurodes on kusagil 750. Kui selgub et selle väikse plunseripealse vedru viga pole, siis tuleb vist ikkagi tegemisse saata.
Vasta
#23
Lisaks plunzri pealsele klapivedrule võib ka klapp ise olla veidi ebatihe. Eelkõige mõjutab see ebatihedus tühikäigul töötamist.
Eeldan, et rõhk pumbapeas on normis? Stendis peaks igal juhul nii vedru kui klapi viga endast märku andma.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#24
Kas saan õigesti aru et kui plunser on korras, siis rõhk ise on normis. Kui plunseri pealse klapiga midagi valesti, siis kütuse rõhk antakse pihustile liialt pika aja jooksul?
Vasta
#25
Päris õige see väide pole. Kahe sõnaga seda väljendada ei saa. Korras plunzer suudab küll tekitada max rõhu aga muu on kõik hoopis keerilisem.

Korras plunzri poolt tõstetud rõhk veel ei garanteeri õigeaegset kütusehulka pihustist, rääkimata kütuse õigest pritsenurgast.
Küll peab paika väide, et madalatel pööretel on rõhulangetusklapi vigane töö enam tunda. Sama sümptomi aga annab ka kulunud plunzripaar.


Saatsin PS.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#26
Kuuenda silindri plunseripealne sai lahti võetud, enne loomulikult korralikult puhtaks. Vedru paistis OK, tõstsin üles plunsri pealse klapi ja selle ning plunsri vahel oli mingisugune sete/soga. Võibolla et see tekitas mingisugust leket tagasivoolu. Igatahes peale kokku panekut, süsteemi õhutamist ja järgmisel päeval käivitades soojenes kuuenda silindri väljalase nagu teisedki, ka tühikäiku reguleerisin pisut alla poole. Ent stendi tahan selle pumbaga ikkagi minna, mootor sai ka kasti remondiks maha võetud seega on hea pump maha keerata.

[Pilt: 97946-WP_20130328_003.jpg]
[Pilt: 73942-WP_20130328_013.jpg]
[Pilt: 37222-WP_20130328_014.jpg]
[Pilt: 38585-WP_20130328_015.jpg]
[Pilt: 96383-WP_20130328_019.jpg]

Kui tõmbasin plunsripealse klapi hülsi mõõda kaltsu, jäi maha selline mustus.
[Pilt: 65466-WP_20130328_017.jpg]
[Pilt: 38643-WP_20130329_003.jpg]

Vasta
#27
Minu pumba mure sai lahenduse. Sümptomid: sooja mootorig mootor ei töötand ühtlaselt. D või R asendis pidur vabastada, siis ei hakanud auto mitte sujuvalt liikuma vaid algul nagu nõk-nõk vms- ühesõnaga polnud töö päris ühtlane.
Kui ennem sai lahti võetus 5 ja 6 silindri plunseripealsed, siis jäigi töö pooleli kuna purunes võti töö tegemiseks. Keevitasin uue võtme ja jätkasin 1-4 silindri plunseri pealsete vedrude kontrollimist. Sel korral otsustasin et seal all olevad vaskseibid lasen gaasi leeklambiga korraks hõguma et seibid pehmeks tõmbab (jah neid saab ka uusi osta). Kontrolli käigus selgus et kõik vedrud olid korralikud, peale kokku panekut igatahes viga kadunud. Ilmselt siis mõni vaskseib ei pidanud ja see tekitaski tühikäigul sellist anomaaliat. Täna D või R asendis pidur vabastada, siis hakkab masin sujuvalt liikuma ja pole mingeid nak-nak ega ujumist sooja mootoriga- seda nüüdseks juba kolm nädalat, et võib järeldada et probleem on jäädavalt kadunud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Vana hea om606 ja turbotamine. Miskimingi12 3 913 19-01-2023, 11:15 PM
Viimane postitus: Miskimingi12
  om602 projekt hannes_s 113 131,824 23-06-2021, 12:49 AM
Viimane postitus: w123fagon
  OM606 ja OM605 plokk P6ka 2 1,231 15-12-2020, 11:22 PM
Viimane postitus: P6ka
  om606 w140 EGR eemaldamine leonK 3 3,289 19-09-2019, 07:23 AM
Viimane postitus: v6sa
  Om606 mootorist eenupeenu 2 2,646 26-02-2019, 06:31 PM
Viimane postitus: fubuq
  Om606 961 jõud kaob Siim105 8 6,354 05-01-2019, 04:12 PM
Viimane postitus: Siim105
  OM606 turbo pikkvint 17 15,080 20-04-2016, 07:23 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  OM606 Nissan patrolile. Allar 1 30 18,872 03-04-2016, 10:55 AM
Viimane postitus: Allar 1
  Om 604.910 kaane poldid tan666 2 3,374 12-02-2016, 08:03 PM
Viimane postitus: tan666
  Om606.910 alla 2000 pöörde ei tööta fubuq 6 4,827 16-12-2015, 03:57 PM
Viimane postitus: fubuq



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne