Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
Pole tegelt kindel, et käepidet kasti küljes pole.
Mida see tähendab "Kas põhjagaasiga ka libistab?"? Kas sa mõtled seda teiselt kolmandale vahetust?
Ma ju räägin, et ainult väga lodeva gaasivajutusega viskab korraks just konkreetsel kiirusel pöördeid üles. Kui aga pedaali natukenegi rohkem või täitsa põhja tallata, siis vahetab ilusti.
See mul esimene automaatkastiga auto (kindlasti ka viimane!) ja ma ei oska seisukohta võtta. Kuidas ma aru saaksin, kas siis see neljas käik libiseb või mitte? Või mida see tähendab: "kast libiseb"? Kas kõik käigud võivad eraldi libiseda?
Näiteks kui sõidan 90-ga, siis gaasi andes pöörded tõusevad küll kuigipalju aga nagu ma aru saan, siis sellel turbiini lukku polegi ja vedu ongi selline sültjas, nagu kummipaela effekt.
Selle KD värgi katsetan homme ära.
Tegin ka paar vähe tummisema kiirenduse videot:
Siin täitsa lõpus vajutasin 90-ne pealt korraks gaasi põhja ja siis lasin lahti:
Postitused: 73
Teemad: 7
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
No videolt tundub, et ta laseb need pöörded kuidagi liiga kõrgele....meie kunagine e290 küll nii kõrgele ei lasknud, neid tuure-vahetas ilusti käike..
Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
No see ju sõltub sellest, kui sügavale pedaali vajutada. Eile proovisin siis pedaal põhjas paigaltstardiga kiirendamisi ja käitumist. Laseb pöörded punase ala algusesse ehks siis kuskil 4500 peale ja vahetab siis käike. Teeb seda kõikide käikudega ilusti.
Postitused: 151
Teemad: 4
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
Mis juhtus nendele sloganitele:
sõita, sõita ja ainult sõita
mina sellele kotletile ei hakka kohe kindlasti mingit kastiremonti tegema
nagu ma ütlesin, kuni sõidab, seni sõidan, kui enam ei liigu, siis läheb pressi alla
Miks see käiguvahetuse sujuvus nyyd nii oluline on?- auto ju käike yles ja alla vahetab ja liigub- see ju põhiline.
Kas essu hakkas meeldima või?
Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
Meeldib, muidugi meeldib ja aina rohkem hakkab meeldima!
Just ükspäev maanteel sõitsin ja mõtlesin, et no on ikka mugav auto küll!
Linnas ka ülbe tunne, antakse teed ja vaadatakse järgi, ja rõhutan veelkord - need naiste pilgud ja tähelepanu, neid pole kunagi ühegi teise autoga niipalju saanud! Ise vaatan ka parklas teiste kõrval - on ikka lahmakas küll!
No hoian ju tegelikult ikka veel madalat joont ja suurt raha otseselt sisse ei tao. Enda aega ja nokitsemisi ei arvesta. Asjad mis üle jõu ei käi ja leiba laualt ei vii, neid täitsa meeldib ajaviiteks nokitseda.
Ei jõua ära oodata soojemat aega, et saaks hakata tiivaäärte, kapoti ja juhiuksega tegelema või näiteks võtta vasak esiratas alt ja vaadata, mis seal kõnksub...
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Tegelikult sul on üks ülimalt hea kooslus, W140 ja OM603, seda nii välimuses ja vastupidavuses. Selllega sõidavad su lapsed ka surmani.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(21-03-2013, 11:55 PM)tommyboy Kirjutas: Mis juhtus nendele sloganitele:
...
Juhtus see tavaline: MB on omamoodi auto ja sellisena üsna läbimõeldud toode. Kui see kord meeldima hakkab, ei ole tagasiteed
Kõige kindlam viis püsida normaalsuse piirides ja mitte libastuda kallite hobide haardesse on mitte soetada esimest mersut, vaid sama raha eest liisida Škoda (või Opel või Daewoo)...
Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
22-03-2013, 02:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-04-2013, 05:59 PM ja muutjaks oli DimitiS.)
Käisin täna tuttaval külas, kes ise elupõline MB mees ja kes pole eelpoolmainitud tagasiteed leidnud (hetkel oli tal õues neid neli tk, 2x w124, 2x w120), toonud ise mitmeid Saksast, kahe S-ga ise sealt sõites tagasi tulnud jne. Üks 2,9 punnsilm on tal olnud 7a, ükski talv pole sõitnud, no on ikka kompvek kere poolest!
Esimese asjana kamandasin ta rooli ja sundisin testisõidule.
Õnneks midagi halba ta ei öelnud. Kiidusõnad olid - kiirendab väga hästi, tõmme väga hea, käike vahetab nii nagu peab, neljanda käiguga kõik ok, see ei libise. Pigem ütles, et tahhomeeter valetab, käitub kuidagi teisiti. Näiteks kohapeal pöördeid järjest tõstes ütles "see nüüd küll õige ei ole". Selle väiksel kiirusel teiselt kolmandale korraks pöörete tõusu pärast käskis mitte muretseda. Sellised ta ennegi näinud ja sõitnud on need autod muretult aastaid.
Veel oli ta harjunud, et neljandaga gaasi maha lastes vahetab kiiremini kolmandale. Mul suht hilja seda teeb, st neljas püsib suht pikalt sees.
Nurises piduritega, et pedaal liiga raske ja mingi ketas vist kõver, sest veidi jõngutab. Veel keelas tasakaalustamata ratastega sõitmise, kuna see hakkavat puksidele.
Kasti õli vahetusega käskis ka mitte kiirustada, lihtsalt et hilisemaid probleeme ennetada. Tal endal näiteks hakkas punnsilm uue õliga käike rapsides vahetama. Et siis siin panevad nagu vale solgi sisse vms, Saksa õli pidavat parem olema.
Igaljuhul sain talt lohutavad ja tuju tõstvad sõnad "pole su autol häda midagi!"
Tegelt sain täna ka pakkumise dünaamilise õlivahetuse kohta - valus 295€!
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(22-03-2013, 02:26 PM)DimitiS Kirjutas: ...
Kasti õli vahetusega käskis ka mitte kiirustada, lihtsalt et hilisemaid probleeme ennetada. Tal endal näiteks hakkas punnsilm uue õliga käike rapsides vahetama. Et siis siin panevad nagu vale solgi sisse vms, Saksa õli pidavat parem olema.
Tegelt sain täna ka pakkumise dünaamilise õlivahetuse kohta - valus 295€!
Saab ka meil head õli, pole see asi nii hull ühti. Aga mitte odava Kolja juurest, vaid näiteks Kadrinast Suhtle R129ga, kuid eks korralik teenus sinna lahja kolmesaja kanti jääb paratamatult.
Ning tõepoolest, kui kast on viimasel otsal, siis uue õliga võib surm saabuda veidi varem. Õige õli ise kasti ei tapa, ikka vale õli või üleüldse õli puudumine.
Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
22-03-2013, 05:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2013, 05:49 PM ja muutjaks oli DimitiS.)
(22-03-2013, 09:56 AM)jegesmesh Kirjutas: Tegelikult sul on üks ülimalt hea kooslus, W140 ja OM603, seda nii välimuses ja vastupidavuses. Selllega sõidavad su lapsed ka surmani.
Vanakooli diiselmootor meeldib mulle ka. Need on sellised iseseisvad asjad, mis toimetavad aastaid omaette, ilma et peaks nendega tegelema. Eriti veel ketiga mootor.
Üks pilt ka. Kas see on tõsi, et tagumised istmesoojendused on pigem haruldus?
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
(22-03-2013, 05:47 PM)DimitiS Kirjutas: Üks pilt ka. Kas see on tõsi, et tagumised istmesoojendused on pigem haruldus?
w140 puhul mitte eriti haruldane.
Dünaamilisest õlivahetusest polegi w140-l nii suut tolku, kuna saab ju ka hüdromuhvi tühjaks lasta. Punn ju olemas.
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Tagumised istmesoojendused eriti mitte, tagumine el. iste aga küll-see tavaliselt vaid 600-tel kui üldse.
Postitused: 127
Teemad: 8
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
(23-03-2013, 11:43 PM)nostromo Kirjutas: Tagumised istmesoojendused eriti mitte, tagumine el. iste aga küll-see tavaliselt vaid 600-tel kui üldse.
On ikka 500-stel kah, nt. mu omal on, aga liigub aind terve seljatugi, mitte mõlemad pooled eraldi!
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
(24-03-2013, 01:14 PM)Innu Kirjutas: (23-03-2013, 11:43 PM)nostromo Kirjutas: Tagumised istmesoojendused eriti mitte, tagumine el. iste aga küll-see tavaliselt vaid 600-tel kui üldse.
On ikka 500-stel kah, nt. mu omal on, aga liigub aind terve seljatugi, mitte mõlemad pooled eraldi!
Tavaliselt on Long versioonidel. Lyhikesel pole tagumist el.istet kohanud...
having trouble having fun...
Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
Veel mida olen teiste piltidelt ja kuulutustelt näinud, et keskkonsoolil on teistel nuppe rohkem.
Näiteks ülemises reas on mul vaid 3 nuppu - ohukad, kesklukk ja tagapeatoed. Mis seal veel olla saab?
Veel on paljudel käetoepoolses servas ka mingid lülitid. Mul seal pole ühtegi. Mis need võivad olla?
Postitused: 127
Teemad: 8
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Mul on nii, käetoe juures on parkimisandurite väljalülitmise- ja tagakardinanupp.
Ongi SEL ja tagaistmel liigub aind seljatugi, istmepadja moodustis ukse peal on moe pärast!
Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
24-03-2013, 05:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-03-2013, 06:14 PM ja muutjaks oli DimitiS.)
edit. Lisan võrdleva pildi enda lühikesest salongist, kui hiire rullile valu anda, siis tekib lahe võrdlusmoment.
Erineb isegi tagumine keskkonsoolist tulev soojendus. Minu omal seal nuppe vähem ja puitu pole. Üldse on kõike vähem
Vaatan sul ESP nupp ka veel, mul seal tühjus. Ka ülemine peatugede nupp erineb selle võrra, et mul on vaid üleval osas valge istme kontuur, sul allosas ka. Makk ka teistsugune, käiguvalikust ma üldse ei räägi. Isegi kliimal on sul üleval reas üks lisanupp, salongiõhu ja aknasoojenduse vahel. Minu omal puudub käigukangil puitosa.
Ma just täna mõtlesin, et tahaks pikka essi füüsiliselt näha, et palju see vahe siis reaalelus on. Piltidelt ei saa suurt midagi aru, kuigi samas sellelt sinu pildil on võib ühtteist aimata. Umbes midagi sarnast, kui mina enda omal esiistmed päris ette sõidaks.
Samamoodi on ka auto laiusega. Kohati ei taju seda üldse ning enamus inimesi ei tee tangil ja kutsikal üldsegi vahet. Nende jaoks on kõik üks ja sama Mercedes. Kuigi füüsiliselt esimest korda essi kapoti kõrval seistes tundub see ikka megalai ning hiljem kui sellega täiesti harjunud oled, siis tundub näiteks kutsika kapott nagu mingi pisike koorik, isegi w124 tundub pisike ja kitsas auto olema.
Postitused: 127
Teemad: 8
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Mul pole käetoe all panipaika, selle asemel on eraldi soojendussüsteem tagaistmele. Ei pidand eriti levind olema, äkki targemad oskavad midagi lisada, mingi agregaat seal igatahes peidus on.
Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
Kusjuures ma olen saanud ühe korra taga istuda ja sealt august tuli sõidu ajal vaid külma õhku. Ka päris suletud asendis lekkis sealt veidi külma tuult läbi.
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
24-03-2013, 10:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-03-2013, 10:54 PM ja muutjaks oli kait.)
(24-03-2013, 09:50 PM)DimitiS Kirjutas: Kusjuures ma olen saanud ühe korra taga istuda ja sealt august tuli sõidu ajal vaid külma õhku. Ka päris suletud asendis lekkis sealt veidi külma tuult läbi.
Kui kinnises asendis lekib lekib, siis vaja trossi regullida. Kui taga eraldi kliimaseade, siis saab nii sooja kui külma õhku.
Siin on päris põhjalik ülevade mudelist W140-> http://www.mb-w140.de/
|