Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz, E200 D, 1993, Kerenumber-007171 / DieForADequila
#21
Nupu nõksude järgi arvestades peaks olema seal 6 nõksu, heal juhul 4.
See liigub 180 kraadi ulatuses kokku. Nuppu on võimalik ka vajutada.
Kui see liigutaks paremat peeglit, siis mis liigutaks vasemat peeglit?
Äkki on see ikkagi mõlema jaoks?
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Vasta
#22
(13-03-2013, 11:32 AM)DieForADequila Kirjutas: Nupu nõksude järgi arvestades peaks olema seal 6 nõksu, heal juhul 4.
See liigub 180 kraadi ulatuses kokku. Nuppu on võimalik ka vajutada.
Kui see liigutaks paremat peeglit, siis mis liigutaks vasemat peeglit?
Äkki on see ikkagi mõlema jaoks?

Juhipeegel liigub odavamatel isenditel vändaga. Või oleks õigem öelda, et tehasest oli küljes hoob, millega liigutada. Paraku on aeg oma töö teinud ja pahatihti on "seadjad" selle küljest murdnud, kuna liigendid jäävad kinni ja targem annab alati järele.

Mõlema poole elektripeegli puhul on nupp pööratav vasakule ja paremale. Kallimatel on lisaks võimalus peeglid kokku klappida keerates nupp tagasi.

Pildilt näeb küll välja, nagu parema peeglijuhtimise nupuke. Juhib neljas suunas, vajutamine ja tõstmine ei tee midagi.
Vasta
#23
Väike offtopic, aga peeglite kokkuklappimise kohapealt, kas kõikidel W124'del on nad kokkuklapitavad(manuaalselt/elektriliselt) või on ka isendeid, millel ei klapi?

Ma olen enda isendil paar korda proovinud käega neid kokkuklappida, aga kuna tahavad minu silmis liigset jõudu saada, siis sinna on nad ka jäänud. Pole kunagi proovinud ka peeglite lülitit nö tagumisse asendisse keerata.
Vasta
#24
Ma pole ühtegi 124 näinud millel oleks kokkuklapitavad peeglid.
Võibolla viimase otsa omadel olid lisavarustuses.

Vasta
#25
(13-03-2013, 11:56 AM)Eero_S Kirjutas: Väike offtopic, aga peeglite kokkuklappimise kohapealt, kas kõikidel W124'del on nad kokkuklapitavad(manuaalselt/elektriliselt) või on ka isendeid, millel ei klapi?

Ma olen enda isendil paar korda proovinud käega neid kokkuklappida, aga kuna tahavad minu silmis liigset jõudu saada, siis sinna on nad ka jäänud. Pole kunagi proovinud ka peeglite lülitit nö tagumisse asendisse keerata.

Nu, viimase otsa kallimad isendid oskasid kõrvad pea ligi tõmmata küll. Vaata lõpuotsa E500 ja A124 salongipilte...

Järele annavad kopsikud küll. Kuigi aastakümnetepikkune paigalolek võib päädida liigutamisel ka mõne tüki purunemisega.
Vasta
#26
Väike teema uuendus siis. Sain ka teada, et minu suksul käivad kõrvad peakülge kinni. Väga ei painutanud aga liikuma sai küll.
Mainin ka üllatusmomendid millega olen tuttavaks saanud siin paari päeva jooksul.
Esmalt tuli üllatuseks see,et pagassi kõrval olev raadio antenni auk on ära lapitud. Seda paraku ma ei tea millega üle võõbates, selline mullike on seal ning sisse poole pandud siis ette mingi " Plaastri või lapi moodi asi"
Siis gaasipedaali sain enamvähem liikuma, natukese nõksum veel, aga küll see õli seal vahel oma töö teeb.
Pole veel küll põhja all käinud,aga muret valmistab millegi pärast see, et tagumised pidurikettad on suht roostes,ütleks et isegi väga, kuigi kerget kulumis kihti on ketta keskelt näha. ABS murrab hullumoodi tööd ning absi pumbal on 1 toru pimedaks tehtud. Siiani pole jõudnud uurida mispärast see nii on.
Siis roolivõimu potska oli peaaegu tühjaks imetud, põhjapeal oli seal selline paari-kolme milline osa alles.
Natukene muret valmistab ka see,et olen paarkorda sõites tundnud,et kurvis tahaks rool natukene nagu vibada käes. Pole õiget hetke ära tabanud ning ei tea kas see on ikka see. Muidu auto kisub paremale maitsekalt küll.
Igast pirnikesi ja asju vahepeal muretsetud ning tuled-viled enamvähem töötamas. Vahepeal oli mingi teema,et salongi armatuuri tuled kustusid ära ja kohe ka pidurdustuled ei töötanud. Samas hakkas teinepäev jälle tööle. Kaitsmed olid kõik ilusad ja terved, järjelikult kusagil kakine kontakt. Samamoodi on ka tagumise salongitule põlema panemine 3x kohustus alles tööle hakata. Sumpa ka löriseb, üritan ajutiselt selle sumpamöksiga ära lappida ning parematel päevadel siis keevitusse viia.

Nüüd ka hea pool. Ostsin 180 euri eest enim vajaminevaid varuosasid.
Uus 74 a aku 740 ah. Käigukasti/reduktori õli mineraal EP80W-90, mootori õli Castrol Magnetic Diesel 10W-40, õlifilter, 10 liitrit tosooli (vana tosool mustaks tõmbunud juba)
Tundub,et oleks vaja ka termostaat ära vahetada kuna tundub,et kuidagi kaua läheb soojaks, max temp mis ta saavutab on mingi 81-83.
Salongis oleks vaja niiskusest lahti saada kuna porimattide all võib liugu kenasti lasta. Aken jäätub ka pigem seest kui väljast ära.
Tahaks paremaid pilte ka teha, nii et jääme ootele Smile
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Vasta
#27
Tundub,et keegi enam silma peal ei hoia antud teemal. Pajatan siiski auto tegemistest siia, ehku tuleb tulevikus kasuks.
Täna sai mootori õli ära vahetatud. Castrol Magnetic Diesel läks käiku ning tundub töötavat. Päris poemüüja juttu vist uskuda ei saa, kuna 4,9 liitrist mis sinna sisse pidavat minema jäi isegi 5 liitri puhul väheks. Uus õlifilter ka.
Kohe uus probleem ka juures, karterikaane keere aanusesse keeratud. Samas panin poldi tagasi, väga palju ei pingutanud ning jäi hoidma selleks korraks. Suutsin ka kusagil sõita juhipoolt alt jooksva küttetoru puruks. Selle toru metall osa lõppeb kusagil keset autot ja on suunatud otse maapoole, mis mulle üldse ei meeldi, sest see kummivoolik mis jookseb edasi sealt kuni plastik voolikuni jääb sellisesse kõverasse seisukorda.
Elekter jampsib siiani, tuled töötavad vahel nagu Politseil, ühesõnaga just tagumised ja nii kuidas ise heaks arvavad. Samas kontaktid ilusad nii tuledel kui ka kaitsmetel. Keskkonsool arvab,et võiks samamoodi vahest ära kustuda.
Täna hakkas ka põlema korraks SRS tuli, mõtlesin et kas saab nüüd pehme padjaga näkku või ei Eusa_drool
Ei tea ka selle puhul mis veaks võib olla.
Head meelt valmistas see,et kui käisin kõhu all, siis sillad ei roostetanud ning kere on ikka heas seisukorras. Esimest korda tõstsin ka karbi sisesest august tungiga autot kui ka selle alt padja pealt. Kõik toimib nii nagu peab,midagi ei kärisenud. Küll muret valmistas aga see,et selle kaane taga mis auku katab oli tohutu muda hunnik. See ju kõik rooste alge Disgust
Homme üritan siis 1 3-st asjast üle vaadata ja kui võimalus siis ka korda teha. Eusa_wall Nimelt karjuvad asjad veel see,et viimane pütt lonkab, vist pihusti paneb imelikku, tagupidurid mitte gramm ei tööta ning ehk veab ja saab ka summuti korda. Muidugi ilus oleks ka üles otsida, miks ABS-i küljest 1 voolik pimedaks tehtud.
Hõissa, auto keskmine kütuse kulu praeguse seisuga 10 liitrit sajale vähemalt...

There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Vasta
#28
Jälgime ikka teemat Eusa_angel
Vaat see ABS küljes pimedaks tehtud asi võibki olla toru mis läheb tagapiduritesse, toru lihtsalt kusagilt läbiroostetanud ja lihtsam pime ette panna...

Vasta
#29
Kas ABS tundlikkus väheneb ka kui see juhuslikult peakski olema tagapidurite oma?
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Vasta
#30
Sai täna jälle autot lahti võetud ja kokku tagasi pandud. Lihtsalt ulme, muud ei midagi.
Kõigepealt pihustid. Võtsime viimase pihusti maha ja tegime puhtaks, panime tagasi. Tegin ajutiselt sinna uue pimeda ning sai ka üle jooksvat voolikut nüsitud,et vähe tuugamalt peal istuks. Mootor küll hakkas ühtlasemalt tööle,aga selgus kurb tõsiasi. Kui võtta ära õhufilter ning siis sisselaske kollektorile käsi ette panna, siis mootori pöörded tõmbas maha ainult esimene pütt. Seega on eeldust,et 3 pütti ei tööta normaalselt. Küllap sellest ka kütusekulu. Pihustitoru viimase pihusti juures on pandud hoopiski suurem kui seda on teised. Need torud on väsinud ja ei hoia enam suurt miskit kinni. Seega To-do listi tuleb juurde panna uued pihusti otsad+torud.
See pisike õnne päevas,et mootor hakkas rahulikumalt tööle kadus aga ruttu.
Võtsin tagumise ratta küljest ja kae õnnetust. Nii paljud puksid väsinud.
No olin sellega juba arvestanud, aga mõte ju nii kaugele ei küündinud,et seal esineb ka roostet mis selle töö kohe kenasti hullemaks teeb.
Mõtlesin,et äkki saan pidurisupporti tööle. Hakkasin seda maha katkuma ning mõlemal poldil pead maha. Täiesti kinni roostetanud. Tagusin siis number väiksema silmuse peale ning pika meelitamise peale sain poldid lahti. Support täiesti roostes ning mõlemad silindrid kinni. Õnneks sain õhutusnipli lahti ning tegin selle puhtaks. Ühesõnaga ei hakanud rohkem vaeva nägema ja panin kokku tagasi. 2x piduri remondi komplekti nüüd tarvis muretseda.
Tundub,et ennem tuleb autol kõik vead teada saada ja ehk siis jääb üle lootust,et tuleb ka raha nende korda tegemisteks.
Aga kurat nii kiuslik olen küll,et teengi !
Ja SRS tuli hakkab aina rohkem ja rohkem streikima..
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Vasta
#31
Lugedes Sinu teemat tuleb tuttav ette kohe, mul yks samasugune kährik hoovi peal Unibrow
SRS streikimene v6ib olla m6ne pistiku halb kontakt ka. Rool? Ei mäleta kas sellel istmete alla läheb andur. SRS on veel yhenduses turvavöö rullide padrunitega.
having trouble having fun...
Vasta
#32
Oskab keegi mõnda SRS skeemi pakkuda? Kas aju nullimine võiks aidata?
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Vasta
#33
Mis kere nr see peaks tähendama: 007171 ? Kui VIN-koodi siis see 17-kohaline ja algab WDB124.....
Vasta
#34
Big Grin Tegelikult kui päris aus olla, siis ma ei tea ise ka. Vaatasin netist mingeid õpetusi ja genereerisin passist selle numbri sinna kuidagi. Ei imesta üldse, kui see number vale on. Paraku pole rohkem tähelepanu pööranud sellele.
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Vasta
#35
Täna sai siis vähe leebemalt asja võetud ning kelladeploki lahti võtmisega ainult piirdutud. Oeh häda. Sinna sisse on topitud 3w pirnid. Kusagilt lugesin,et 5 vatiste pirnidega juba kõrvetab seest ära, tundub et 3 pirn pole sugugi parem väljapääs. On näha ühesõnaga sulamist ning kerget kõrbe lõhna tunda. Minu probleem pole aga enam see. Sain sellise üllatuse osaliseks nagu all oleval pildil näha

[Pilt: 1]

Sinna spidotrossi kõrval olevale ühendusele on külge tinutatud punane juhe ning järgmisele nende kõikide juhtmete ümbris, varjestus või ma ei kujuta ette mis see olema peaks. Tundub igatahes,et see peaks miinus olema.
See samune plokike kuhu külge see tinutatud oli läheb sinna kellade ploki sisse ning sellel harjased otsas. Tundub,et kui spidomeetritross spidot ringi ajab, siis peaks sellelt tulema mingi informatsioon mis peaks siis nende juhtmete kaudu edasi minema. Ei tea, aga tundus nii.
Ühesõnaga seal on 2 juhet veel: Roheline ja Sinine. Kuhu need käivad?
Sellel tinutatud otstel on ka paremal üks selline paksem ots. seal oli samamoodi tinutusjälgi peal näha. Ühesõnaga ei tea miks, väga halb töö ja peavalu veelgi rohkem. Siiski paluks abi, et mis juhtmed need ikkagi õigupoolest on, sellepärast et teatud ühendused mis peaksid andma kokkuvõttes välja lambi põlemise mängivad endiselt mulle mäkra.
Vabandan halva pildi kvaliteedi pärast, polnud hetkel paremat käest võtta.
Ja minu spidomeeter lõpetas ka minuga koostöö Smile
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Vasta
#36
Tegu kiiruse anduriga, selle infot kasutab püsikas, kliima automaat ja ja seadmed mis enam meelde ei tule Eusa_drool 124-ja el skeemid on benzworldis üleval, mina oma sõnadega neid lahti seletada ei oska, kõik vajalik info skeemidel kirjas Icon_rolleyes


See jama su pildil (punane juhe ja "varjestus"????) on kellegi omalooming ei tea milleks, aga peaks olema toite juhe andurile. Anduri signaal kantakse edasi selle suure üksiku klemmi kaudu.
Anduril vist oli ka kirjas mingid tingmärgid (+jne)

Kui sul sul selle anduri suure klemmi taga ühetgi juhet pole (roheline juhe käib muidu), siis pole seda jama üldse vaja ja anna omaloomingule nuga Unibrow


Siit teemast http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=19920 leida mõned pildid jne sama anduri seostest püsikaga.
Vasta
#37
Kliima vist peaks nagu olemas olema iseenesest. Ei ole kordagi proovinud, sest autot ostes tuli välja,et süsteem täitmata.
Tingmärgid olid tõesti olemas seal. Siiski jääb 1 juhe üle mis on sinine. Mis sellega siis peale hakata?
Või hoopiski see on anduri toite miinus ja see "varjestus" lihtsalt siis ei tea milleks?
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Vasta
#38
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Mercede...1993/300D/

Edu jootmisel, mõtekas oleks vanad väsinud juhtmed täielikult välja vahetada.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
#39
Kas 300D 1-1le 200D-ga?
Pre-E ja E'l vahet pole?
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Vasta
#40
Aga uuri kuhu see juhe edasi läheb. Kahtlustan,et see lõpeb lihtsalt mahalõigatult. Kuidagi tuttav see varjestus. Kunagi oli enda autol teises otsas taksomeeter...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,804 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,371 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,207 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,838 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 631 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,842 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 492 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,294 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 114,579 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  Mercedes-Benz, Vito, 2017, W447 - BoxBox.com BoxBox.com 17 2,937 20-01-2023, 03:47 PM
Viimane postitus: Alr77



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne