Postitused: 126
Teemad: 19
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
10-03-2013, 09:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2013, 08:10 PM ja muutjaks oli DieForADequila.)
Mark: Mercedes-Benz
Väljalaskeaasta: 1993
Läbisõit: 279000
Mootor: 2.0 Diisel
Võimsus 55kw
Tühimass 1340 kg
Täismass 1910 kg
Pikkus 4740 mm
Laius 1740 mm
Kõrgus 1431 mm
Veotelgi 1 (tagavedu loomulikult)
Töömaht 1997 kuupsentimeetrit
Muud tehn. andmed: Registreerimismärk-795ATI, Esmane Reg- 21.04.1993, Registreerimine Eestis- 26.10.2004
Värvus: Sinine
Lisavarustus: Allakäivad tagumised peatoed, konditsioneer, käetugi ees ja taga, roolivõimendi, abs pidurid, stereo, signalisatsioon, tagumised udutuled, kell, tagaklaasi soendus, kõlarid, 1x peegel päikesesirmides, peeglite soendus
Vead:
Pingeregulaatori harjad läbi, põhjustas tühikäigupööretel 18,7 voldist laadimist (parandatud), peal pundunud originaal mercedese aku, ei tea mis ajast, aga see ülelaadimisest pundunud ja immitseb hapet välja kõige ülevalt, väheke roosteparandusi tahaks, 1 pihusti laseb kütet läbi õrnalt,päikesesirmi hoidja vajab parandamist (tehtud), reduktor õrnalt undab, 4 käiku vahest ragistab sisse, klaasipesu süsteem umbes vist, tuulekoda vaja paigaldada, tagumise ukse akna vänt vaja vahetada, veermiku kohta veel ei tea, kas rehvid suured või vedrud väsinud, õli vaja vahetada koos kõigega, iste vajab lappimist.
Plaanid: Hoida autot originaalses korras ! Teha põhjakaitse ära, valuveljed alla, eelmainitud vead kõik korda teha, korraliku riidest juhiistme otsima, gaasipedaali käitumine ära parandada(ei liigu sujuvalt) ja siis tõenäoliselt veel vead otsa millest ma veel midagi ei tea, aa summuti tuleks ka üle vaadata ning uus aku muretseda
Muud: Auto hetke seisundis väga hea tundub olema, käima läks ka täna hommikul peale 11 kraadist külma peaaegu poole pöörde pealt. Natukene köhis ja siis oli korras. All on 15 tollised talverehvid (naelad) mis on nii korralikud,et järgmise talve sõidab ka veel ära. Kere on võrreldes selle 1986 aasta masinaga ikka väga heas seisukorras, muidugi ära lapitud tagumine antenni auk ning antenn kadusele tõstetud. Ma nagu ei oskagi rohkem hetke seisuga siia mainida kuna üksjagu tegemist olnud autoga harjumisega ning tehnilise seisundi hindamisega. Jooksvalt üritan pilte postitada, lisainfot panna juurde ning hakkan pidama ka hooldusraamatut.
Kõige kiiremad ja halvemad pildid hetkel siit:
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Postitused: 109
Teemad: 3
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
VEHICLE TYPE: Car
MODEL NAME: 200 D
ENGINE: 601912 10 194814
TRANSMISSION: 717412 06 282087
BODY: 01656
ORDER NUMBER: 0355340310
LIGHTS: BOSCH
WIPER: SWF 930121
INTERIOR COLOR: 062
PAINTS: 904
593 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF
855 TELEFON TELE AID AM "DOM", NOKIA, D-NETZ
Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
11-03-2013, 08:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-03-2013, 02:57 PM ja muutjaks oli DimitiS.)
Tore, et keegi julgeb teema teha, kus räägib kõik otse välja (ega tavaliselt negatiivsetest ajadest ei julgeta ju rääkida).
Kui raatsid 2€ kulutada, siis >siit< saad auto mineviku kohta võibolla ühteist huvitavat teada. Minu arvates on seal kõige põnevam ülevaatustel olnud odomeetrinäidud ja ka eelmiste omanike arv.
Kui vähegi võimalik, siis osta esimesel võimalusel paak silmini täis ja fikseeri näit. Edaspidi pane kirja iga paaki lastud liiter. Siis saad spritmonitor.de lehel hakata kulupäevikut pidama, mis on tegelt suht põnev.
Edu!
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(10-03-2013, 09:43 PM)DieForADequila Kirjutas: ...
Muud: Auto hetke seisundis väga hea tundub olema, käima läks ka täna hommikul peale 11 kraadist külma peaaegu poole pöörde pealt.
...
Just, tundus. Minu esimene laip tundus ka väga hea olema. Tõde selgus alles hiljem.
Aga loodame ikka, et sul õnnestus leida tummine isend.
Pildilink on vigane, viib pisipildile.
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Tõsi jutt, mu vana 3.0D läks -25 kraadiga ka "poolest pöördest". Tegelikult oli mootor oma elu juba ära elanud.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 126
Teemad: 19
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Ei oskagi nagu midagi kosta eelmiste omanike kohta või kasvõi läbitud kilometraasi kohta miskit. Käima läheb ja sõidab ka kenasti, see on mulle oluline.
Loomulikult olen juba paljude asjade pärast pead kinni hoidnud, aga saame üle. Võtan seda autot üle pika aja esimese autona. Seega plaanin õppida ja nokitseda seda. Tuleviku perspektiivis sooviks ikkagi midagi veel korralikumat. Näiteks avariivaba või miskit... Kusjuures sillad jooksevad otse, milles ma vägagi üllatusin kui nägin,et tegemist pauku pannud masinaga.
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(11-03-2013, 12:49 PM)DieForADequila Kirjutas: Ei oskagi nagu midagi kosta eelmiste omanike kohta või kasvõi läbitud kilometraasi kohta miskit. Käima läheb ja sõidab ka kenasti, see on mulle oluline.
Loomulikult olen juba paljude asjade pärast pead kinni hoidnud, aga saame üle. Võtan seda autot üle pika aja esimese autona. Seega plaanin õppida ja nokitseda seda. Tuleviku perspektiivis sooviks ikkagi midagi veel korralikumat. Näiteks avariivaba või miskit... Kusjuures sillad jooksevad otse, milles ma vägagi üllatusin kui nägin,et tegemist pauku pannud masinaga.
Usumõõdiku näit ongi uskumise asi. Kui ise usud, ongi hästi.
124 kõverakssaamiseks on vaja päris tummist nätakat. Ning ka siis saab asjalik sillamees jooksu üllatavalt hästi paika keerata.
Postitused: 126
Teemad: 19
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
11-03-2013, 01:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2013, 01:18 PM ja muutjaks oli DieForADequila.)
Sõiduki tehnilised andmed:
Registreerimismärk 795ATI
Tehasetähis (VIN-kood) WDB1241201J007171
Mark MERCEDES-BENZ
Kaubanduslik nimetus E 200 D
Tüüp 124
Variant KA2
Kategooria Sõiduauto
Kere nimetus SEDAAN
Kere tüüp CH
Baastehas MERCEDES-BENZ AG
Täismass(kg) 1910
Registrimass (kg) 1910
Tühimass (kg) 1340
Kandevõime (kg) 570
Lubatud piduritega haagise mass (kg) 1500
Lubatud piduriteta haagise mass (kg) 700
Värvus SININE
Mitmevärviline E
Esmaregistreerimise kuupäev (B) 21.04.1993
Eestis registreerimise kuupäev (B1) 26.10.2004
Registreeritud Eestis kasutatuna, päritolu riik Madalmaade Kuningriik
Pikkus (mm) 4740
Laius (mm) 1740
Kõrgus (mm) 1431
Telgede vahe(d) ehk baas(id) 2800
Telgi kokku 2
Juhttelgi 1
Veotelgi 1
Lubatud suurimad ja registri teljekoormused (kg)
Telg Registri koormus Lubatud suurim teljekoormus Juhtteljed Veoteljed
1. teljel 905 905 E E
2. teljel 1005 1005 E E
Rehvid
Telg Rehvid võimalikud variandid
1. teljel 185/65 R15 87T, 195/65 R15 91T
2. teljel 185/65 R15 87T, 195/65 R15 91T
Muud rehvid REHVID 205/60 R15 91T
Mootori mudel 601 912
Mootori töömaht (cm3) 1997
Mootori võimsus (kW) 55 pööretel 4600
Mootori tüüp DIISEL
Käigukasti tüüp MANUAAL
Suurim kiirus (km/h) 160
Uksi 4
Istekohti 5
Istekohti juhi kõrval 1
Seisukohti 0
Ülevaatuste ajalugu:
Aeg Ülevaatuse liik Otsus Järgmise ülevaatuse aeg Odomeetri näit
06.07.2012 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2013 265050
21.10.2011 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2012 255423
22.07.2010 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2011 254039
10.08.2009 Korduv Tehniliselt korras 31.07.2010 241900
21.07.2009 Korraline Esitada korduvale ülevaatusele 241807
16.07.2008 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2009 229928
17.07.2007 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2008 217390
13.07.2006 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2007 201000
02.07.2005 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2006 188000
Märkus: Ülevaatuse andmed on elektroonilisel kujul kättesaadavad alates 2005.aastast.
Toimingud sõidukiga:
Kuupäev Toimingu nimetus
14.11.2011 Omaniku vahetus
19.05.2011 Vigade parandus
17.05.2011 Ühis- või riigivara omaniku vahetus
23.11.2004 Omaniku vahetus
26.10.2004 Sõiduki registreerimine
26.10.2004 Registreerimis eelne akt
Märkus: Enne 23.11.1999 tehtud toimingute elektrooniline ajalugu puudub.
Teave kindlustusjuhtumi kohta on allolevas tabelis
Aeg
17.09.2006 Koht
Tallinn, Harjumaa Sõiduk: AUDI 80, 1992 Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: kuni 500 eurot
Sõiduk: MERCEDES-BENZ E 200 D, 1993 Vastutuse ulatus: 100%
Makstud sõidukikahju hüvitis: sõidukikahju ei hüvitatud
Käsitlev kindlustusandja: ERGO Insurance SE
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Postitused: 214
Teemad: 26
Liitus: Jan 2011
Maine:
2
Kui aku ajas hapet välja, ole hea ja puhasta see kindlasti ära. Muidu näeb varsti välja samasugune nagu see BMW E91 siin pildil.
Postitused: 126
Teemad: 19
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Pean pettumuse valmistama, see juba on nii...
Võin üritada lihvpaberiga üle lasta ja midagi sinna peale pihustada või panna,et ei roostetaks enam. Soovitusi?
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
11-03-2013, 05:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-03-2013, 02:58 PM ja muutjaks oli DimitiS.)
Lahe, et selle päringu ära tegid. Lõin huvi pärast kokku, palju aastased läbisõidud:
2006 13000km
2007 16390km
2008 12538km
2009 11879km
2010 12232km
2011 1384km
2012 9627km
Postitused: 126
Teemad: 19
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Natukene võibolla isegi usuksin seda madalat läbisõitu, sest vägapalju liikuv osi nagu natukene kinni roostetanud, pidurikettad täiesti roostes.
Täna sai uksed ja augud ära õlitatud,et kõik liiguks kinni ja lahti. Pingeregulaatori tõttu sain ka uued pirnid tagatuledesse muretseda.
Varsti uus aku tulemas, ümbervormistamine ja paremate päevade puhul ehk lasen ka auto uuesti ära pesta ja vahatada, esimene jazzi pesula survepesu peksis muda lahti ning igalt poolt urgastest ka soola mis kenasti üle kere laiali valgusid.
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Postitused: 40
Teemad: 10
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Päris korraliku masina said endale, arvestades selle summa, mille eest oled auto otsinud!
Pildigalerii
Väljast väga ilus tundub, seest see käetugi on rõve , kas juhiiste nurk terve?
Pagasnikus tee ka roostetõrjet!
Edu autoga!
Postitused: 126
Teemad: 19
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Mind häirib see, et käetoel on oma võll mille otsas ta liigub, mille kurjami pärast on vaja seda polti sealt istmest veel välja lükata ning nagu natukene seda käetuge eemale istmest suruda, täpselt sama teema oli ka eelmise mersuga...
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(12-03-2013, 11:57 AM)DieForADequila Kirjutas: Mind häirib see, et käetoel on oma võll mille otsas ta liigub, mille kurjami pärast on vaja seda polti sealt istmest veel välja lükata ning nagu natukene seda käetuge eemale istmest suruda, täpselt sama teema oli ka eelmise mersuga...
Mis häda Sul selle käetoega on?
See on MB valik. Käetugi liigub koos istmega - alati õiges kohas (või ühtviisi paigast, kui käetoe asend kehaga ei sobi).
Kaanega laeka sai lisana tellida, uuematel on keskkonsooli küljes ja sellisena soblikul kohal vaid väga konkreetse kehaga tegelastele.
Postitused: 126
Teemad: 19
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
12-03-2013, 03:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2013, 03:50 PM ja muutjaks oli DieForADequila.)
Käetugi liigub üles-alla muidu küll, all olles tõenäoliselt ka istmega, aga istme seest tuleb selline korralik polt välja mis siis justkui peaks minema käetoe sisse nagu ma aru saan, sellisel juhul muidugi ei käiks tõenäoliselt enam käetugi üles alla.
Rääkides keskkonsoolist, siis keset konsooli on mingi nupp mis liigub paremale-vasakule ning saab ka alla lükata. Paraku mingit toimet sellel pole ja mingit illustreerivad keset sellel nupul ka peal pole mis see olla võiks.
Kahtlustan, et see võib olla akende reguleerimiseks, paraku aga miskit ei toiminud selle nupu lülitusel.
(12-03-2013, 04:52 AM)Mike22 Kirjutas: Päris korraliku masina said endale, arvestades selle summa, mille eest oled auto otsinud!
Pildigalerii
Väljast väga ilus tundub, seest see käetugi on rõve , kas juhiiste nurk terve?
Pagasnikus tee ka roostetõrjet!
Edu autoga!
Juhiiste nurk puru ikka, aga võrreldes selle 86 aasta isendiga ikka palju mugavamad istmed. Häirib muidugi see,et vedrud seal istmes krigisevad igatpidi.
Pagasnikus tahaks loomulikult tõrje ära teha ja uue värvi peale lasta, aga mul on siiani probleem, et ma ei leia ega tea auto värvi koodi. Ei tahaks nagu tooniga mööda ka panna nii olulises kohas nagu seda on pagasnik !
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Kunde poolse peegli reguleerimiseks see nupp, kui pead silmas käigukangi taga olevat nuppu?
Postitused: 126
Teemad: 19
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Kui käigukang on otse ees, siis see nupp on käigukangi ees keset keskkonsooli. Kuidas siis kõrvalistuja poolset peeglit reguleeritakse siis?
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
See pisike nupp (käigukangi ja käetugi vahel) reguleerib parema peegli asendi (peab vasakule/paremale/üles/alla liikuma). Kui midagi ei toimu, siis võta salongi seest see peegli katte lahti/peegli korpus lahti, uuri miks, vb kontaktid ei ole ühendatud või oksüdeerinud, või siis peegli kinnitused katki (mul oli sama mure 124 kupeel, peegli kinnitused olid katki, panin teise peegli, korpus jäi sama).
|