Postitused: 15
Teemad: 4
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
(26-02-2013, 03:05 PM)v6sa Kirjutas: (26-02-2013, 03:01 PM)kaits42 Kirjutas: ...
Samas kõik muu on suhteliselt paha sellel autol. Ise loodan et W140 hullem kindlasti ei saa olla...
Selles suhtes mina ootangi auto juures seda, et ta sõidaks. Ja kui ta ei sõida, siis ma ei pea teda rihmaotsas diagnosti viima, vaid koduste vahenditega saan jagu probleemist.
...
Mis on pahasti? Rooste? Seda on nii 124 kui 140 samamoodi täis - paarkend aasta vanad ju tänaseks.
210-taoliste elektriautode puhul tuleb võtmekomplektile ja multimeetrile lisada multiplekser ja läpakas. Ja ajud...
Tõepoolest, aga ostes 140st kaks-kolm korda kallima auto, eeldan sealt kaks kolm korda rohkem ka midagigi.
Aga olgu see w210. Lihtsalt loodan et paljukiidet vanad MB diiselmootorid taastavad mu usku MB-sse
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(26-02-2013, 04:28 PM)kaits42 Kirjutas: Tõepoolest, aga ostes 140st kaks-kolm korda kallima auto, eeldan sealt kaks kolm korda rohkem ka midagigi.
Aga olgu see w210. Lihtsalt loodan et paljukiidet vanad MB diiselmootorid taastavad mu usku MB-sse
Oot, tonnine küürakas on ikka väga raibe. Kolmetonnine punnsilm ei ole ka mingi roos, kuid peaks olema täiesti tarbitav tehnikavidin.
Kalendri eest maksad...
Kui tahad pommikindlust, otsi mõni elusa kerega 123 (veel parem, 115) ja sõida surmani. Respekki ei saa ja mugavust on vähe (tänapäeva mõistes), kuid perse maas edasi saab.
Postitused: 127
Teemad: 8
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Olend omand W140 500 SEL-i nüüdseks üle aasta, õnneks on väga vähe sõitmist, aga sõita on ikka väga hea, ei jää alla küll W220-le, airmatic vast mingis mõttes annab mingigi eelise, kui sedagi! Dislaga sõites vast nati sõidumõnu kaob, aga kõvv on ikka! Sõidumugavuse poolest küll kindlasti küüraka hinnaklassis migadi võrdväärset ei ole, iseasi on teda igapäevaliikurina kasutada! Just ülevalpidamise poole tõttu!
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
26-02-2013, 07:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2013, 07:46 PM ja muutjaks oli arcar.)
(26-02-2013, 03:23 PM)v6sa Kirjutas: (26-02-2013, 03:15 PM)arcar Kirjutas: ok,sry aga otsing kahjuks ei andunud midagi,äkki minu viga ja ei oska otsida,kustutage ära !
Hm, isegi nivoo annab muu hulgas selle teema:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=20314 kohendasin natuke oma foorumi tundmist ja leidsin ka päris mitu teemat, hetkeks ka juba probleem lahendatud
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Kuulge , ärge nüüd pahaseks saage aga vahest lõpetaks selle jutu et 350 diisel s**t mootor.
Vaat kõik räägivad et naised saunas rääkisid jne.
Läheb endal 4 aasta sellega ja pole mingeid jamasi veel olnud ja sõidetud ikka suht palju.
Sellel ridapump ja sööb kõike mida paaki kallad.
S klassi 350 diisel on ju sama mis 124 300d.
Silindriläbimõõt ja kolvikäik veidi suuremad ja see kah kogu erinevus.
Pommikindel mootor.
Ning nagu öeldakse, loll oskab raudkangi kah ära lõhkuda.
Minu jaoks kah tähtis et 350 on kõik ise remonditav ja pole mingit elektroonikat, kuna rahatrükimasinat ei oma.
Kui aga ökotada tarvis siis vaataks viimase otsa ca 95a W124 200d, sellega saab maanteel vabalt 5l per sajale.
Samuti on see veel viimane MB mis auto moodi välja näeb.
Postitused: 138
Teemad: 12
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Igasugu ostuabi teemasid lugedes on silma jäänud, et w124 on mõtet osta kuni 92-lõpp, sest need pidid uuematest vähem roostetama
Postitused: 15
Teemad: 4
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
(26-02-2013, 08:12 PM)V@hh Kirjutas: Kuulge , ärge nüüd pahaseks saage aga vahest lõpetaks selle jutu et 350 diisel s**t mootor.
Vaat kõik räägivad et naised saunas rääkisid jne.
Läheb endal 4 aasta sellega ja pole mingeid jamasi veel olnud ja sõidetud ikka suht palju.
Sellel ridapump ja sööb kõike mida paaki kallad.
S klassi 350 diisel on ju sama mis 124 300d.
Silindriläbimõõt ja kolvikäik veidi suuremad ja see kah kogu erinevus.
Pommikindel mootor.
Ning nagu öeldakse, loll oskab raudkangi kah ära lõhkuda.
Minu jaoks kah tähtis et 350 on kõik ise remonditav ja pole mingit elektroonikat, kuna rahatrükimasinat ei oma.
Kui aga ökotada tarvis siis vaataks viimase otsa ca 95a W124 200d, sellega saab maanteel vabalt 5l per sajale.
Samuti on see veel viimane MB mis auto moodi välja näeb.
Ohh, lõpuks üks mees, kellel ka kogemus 140ga. Viitsid paar sõna rääkida, kuidas masin üleval peab ennast, mis läbisõit on, ja mis tüüpilisemad vead sellel on? On sul mingeid turboanomaaliaid esinenud?
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Mis tast ikka rääkida, hea auto, kui eelmised omanikud on viitsinud tema eest hoolitseda, ei oska midagi nagu kurta. Olen küll väga rahul
Kusagil ennem olen juba märkinud et kummalisel kombel alates 95 aastast roostetavad koledal kombel, 91- 94 on roostekindlamad,
Ehk põhitähelepanu kerele, ülejäänu pole probleem.
Ehk mõni staazikam 140 omanik võiks rohkem seletada
Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
Ei saa ka mitte vakka olla, teema on intrigeeriv. Ise oman ka W140 3,5TD ja kasutatud fritüürõli seisab ootel garaazis vaatides...
Esiteks:
Aru ma ka ei saa sellest 350-ne turbojutust? Kust see tulnud on? Mis vahet seal on teiste autode turbodega? Turbo nagu turbo ikka, nagu kõigil teistel autodel, ei ole plastiliinist tehtud! Nii ju võiks öelda, et kõik turbomootorid on sitad, kuna turbo on kulumaterjal, mis nagunii tuleb mingi aeg seda omaval autol remontida või vahetada. Mina siis pean "nõrga turbo" juttu täielikuks müüdiks.
Teiseks:
Miks peaks kõik vanad autod uueks tegema? Kui auto sõidab, siis pole vaja liigselt torkida ja sinna raha toppida. Auto pole investeerimisobjekt, nagunii mitte kunagi ei saa sa sinna pandud raha tagasi! Tuleb silm kinni pigistada ja lihtsalt sõita. Mitte, et ma poleks kõiki neid ämbreid juba läbi käinud - olen nii mõnegi auto ostuhinda lühikese ajaga kolmekordistanud, pärast müünud nutumaitse suus ja kahetsenud raha raiskamist.
Ja sinu puhul eriti, kui kohe eos on plaan hakata õliga sõitma, siis see ütleb kõik (pole tegemist "veljepoleerijaga")
A mis ma ütlen W140 kohta... vot kui sa seda korra saad, siis muud ei tahagi! Kõik teised autod tunduvad hetkega krdi pisikesed, isegi w124 tundub jube kitsas ja könn Alates sellest autost enam tagasiminekut olla ei saa
Ja kui tahad tuju heaks, siis teed linnapeal väikse tiiru - suunurgad lähevad kohe sõidu alguses sul üles! Seda ma garanteerin! Ja need naiste pilgud ja järgivaatamised... sellest ma üldse ei räägi See on laev, mis püüab pilke iga kell!
Tehnika poole pealt on minu kogemused positiivsed. Väga hea ligipääs mootorile, lahendused on loogilised, pole "volkarilikud", ka elektriasjad on teinekord väga lihtsasti ise remonditavad. Igasugu lülitid pole "kinni valatud" vaid on enamasti lahtivõetavad ja remonditavad jne.
Kütusekulu muidugi on 2 tonni tühimassi kohta ka vastav - korruta tavalise auto kulu kahega! Mina saan hetkel linnakuluks 15,5 ja maanteel pole alla 12 saanud, aga see pole üldse tähtis, kuna see tunne, mis sa roolis saad, kompenseerib selle kuhjaga!
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(26-02-2013, 09:38 PM)DimitiS Kirjutas: ...
A mis ma ütlen W140 kohta... vot kui sa seda korra saad, siis muud ei tahagi! Kõik teised autod tunduvad hetkega krdi pisikesed, isegi w124 tundub jube kitsas ja könn Alates sellest autost enam tagasiminekut olla ei saa
...
Nuh, seep se kõige halvem ongi. Pärast ei ole küsimus selles, et ei saaks teistega hakkama. Aga vat ei taha enam
Turbo tahab head õli (miline see kehva meil enam on) ettenähtud vahetusvälbaga ja mõistlikku pruuukimist. Kuigi meil ei õnnestu ju turbot tegelikult koormatagi - põhjagaasiga tundide kaupa andmist meil ei kohta ja kõike muud talub mootor kenasti.
Igasugu kokteilid ummistavad filtrisüsteemi ja purunenud filtrist liigub sodi pumpa ja pihustitesse. Kas ja millal puruneb - seda ei oska keegi öelda. Võin küll omast kogemusest öelda, et kui seni jõuetuna tunduma hakanud diiselmootor äkki erksaks muutub, on kuri karjas ja filtri purunemine enam, kui võimalik. Aga filtrist tulnud sodi tapab pumpa kohe eriti tõhusalt.
350 on samamoodi kõrgema termilise koormuse all, nagu 290gi - mõlemad mootorid on tehtud lihtviisiliselt suuremaks puurides... Mõistliku kasutsue korral (LE järgi liigeldes) sellest jagu ei saa. Aga mahladeta sõites või kõigile liiklusues pähe kustes küpseb ka tehnika kiiremini.
Postitused: 138
Teemad: 12
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Ma sattusin igatahes sellisel juhul läbiaetud isendi otsa(w140). Täpselt ei mäleta, kaua ta mul oli, arvan, et mingi aasta. Turbo kohta niipalju, et turbo nagu turbo ikka. Minu omal oli ta läbi. Ristilõtk oli päris suur, vastu veel ei käinud, õline nagu kurat.
Kallim probleem oli automaatkast, mis vahetas käike lõpus ikka väga ebanormaalselt ja nii nagu ise tahtis. Minu õnneks või õnnetuseks oli üks tegelane, kes käis nagu uni peale, et ma auto temaga ära vahetaks. Vigadest oli ta teadlik ja mul jäi raha alles
Vahepeal on palju aega merre voolanud, aga nüüd on uuesti plaan w140 soetada. Veel pole otsustanud, kas siit osta või välismaalt tuua.
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
26-02-2013, 10:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2013, 10:04 PM ja muutjaks oli V@hh.)
(26-02-2013, 09:38 PM)DimitiS Kirjutas: Ei saa ka mitte vakka olla, teema on intrigeeriv. Ise oman ka W140 3,5TD ja kasutatud fritüürõli seisab ootel garaazis vaatides...
Esiteks:
Aru ma ka ei saa sellest 350-ne turbojutust? Kust see tulnud on? Mis vahet seal on teiste autode turbodega? Turbo nagu turbo ikka, nagu kõigil teistel autodel, ei ole plastiliinist tehtud! Nii ju võiks öelda, et kõik turbomootorid on sitad, kuna turbo on kulumaterjal, mis nagunii tuleb mingi aeg seda omaval autol remontida või vahetada. Mina siis pean "nõrga turbo" juttu täielikuks müüdiks.
Teiseks:
Miks peaks kõik vanad autod uueks tegema? Kui auto sõidab, siis pole vaja liigselt torkida ja sinna raha toppida. Auto pole investeerimisobjekt, nagunii mitte kunagi ei saa sa sinna pandud raha tagasi! Tuleb silm kinni pigistada ja lihtsalt sõita. Mitte, et ma poleks kõiki neid ämbreid juba läbi käinud - olen nii mõnegi auto ostuhinda lühikese ajaga kolmekordistanud, pärast müünud nutumaitse suus ja kahetsenud raha raiskamist.
Ja sinu puhul eriti, kui kohe eos on plaan hakata õliga sõitma, siis see ütleb kõik (pole tegemist "veljepoleerijaga")
A mis ma ütlen W140 kohta... vot kui sa seda korra saad, siis muud ei tahagi! Kõik teised autod tunduvad hetkega krdi pisikesed, isegi w124 tundub jube kitsas ja könn Alates sellest autost enam tagasiminekut olla ei saa
Ja kui tahad tuju heaks, siis teed linnapeal väikse tiiru - suunurgad lähevad kohe sõidu alguses sul üles! Seda ma garanteerin! Ja need naiste pilgud ja järgivaatamised... sellest ma üldse ei räägi See on laev, mis püüab pilke iga kell!
Tehnika poole pealt on minu kogemused positiivsed. Väga hea ligipääs mootorile, lahendused on loogilised, pole "volkarilikud", ka elektriasjad on teinekord väga lihtsasti ise remonditavad. Igasugu lülitid pole "kinni valatud" vaid on enamasti lahtivõetavad ja remonditavad jne.
Kütusekulu muidugi on 2 tonni tühimassi kohta ka vastav - korruta tavalise auto kulu kahega! Mina saan hetkel linnakuluks 15,5 ja maanteel pole alla 12 saanud, aga see pole üldse tähtis, kuna see tunne, mis sa roolis saad, kompenseerib selle kuhjaga!
Mis on see on,
Ootan millal ükskord teed teema huviliste autode alla, nagu mainisid et ehk isegi kunagi tuleb?
Pealegi seda pildimaterjali ja juttu sul ikka on.
Postitused: 120
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
(26-02-2013, 10:01 PM)igiliikur Kirjutas: Ma sattusin igatahes sellisel juhul läbiaetud isendi otsa(w140). Täpselt ei mäleta, kaua ta mul oli, arvan, et mingi aasta. Turbo kohta niipalju, et turbo nagu turbo ikka. Minu omal oli ta läbi. Ristilõtk oli päris suur, vastu veel ei käinud, õline nagu kurat....
Ma tahaks näha ilma ristilõtkuta turbot ja kuiva turbot ma kah pole veel näinud. Kõik nad on seest õlised olnud. Vot räägitakse, et pikkilõtku ei tohi olla aga leidub paljudel seegi ning sõidetakse sellegipoolest.
Ei tasu unustada, et õli on odav
Postitused: 138
Teemad: 12
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Jah, sorry, ajasin risti- ja pikilõtku segamini. Sa pole kuiva turbot näinud? See tähendab sa pole korras turbot näinud? Ma küll olen.
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(26-02-2013, 10:19 PM)igiliikur Kirjutas: Jah, sorry, ajasin risti- ja pikilõtku segamini. Sa pole kuiva turbot näinud? See tähendab sa pole korras turbot näinud? Ma küll olen.
Ma puutun igapäevaselt kokku täiesti uute ja vähe sõitnud masinatega, ja neil kõigil on sisselase kergelt õline, tahad öelda, et need turbod lendavad varsti laiali?
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 138
Teemad: 12
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
(26-02-2013, 10:23 PM)laf1247 Kirjutas: (26-02-2013, 10:19 PM)igiliikur Kirjutas: Jah, sorry, ajasin risti- ja pikilõtku segamini. Sa pole kuiva turbot näinud? See tähendab sa pole korras turbot näinud? Ma küll olen.
Ma puutun igapäevaselt kokku täiesti uute ja vähe sõitnud masinatega, ja neil kõigil on sisselase kergelt õline, tahad öelda, et need turbod lendavad varsti laiali?
Ei taha ma seda öelda. Ma tahan lihtsalt öelda, et heas korras turbo ei ole õline. Ei vaidle vastu, kergelt õline sõidab ka samarõõmsalt edasi.
Postitused: 374
Teemad: 25
Liitus: May 2007
Maine:
3
Olen omanud ka w140 s350td kuskil 5 aastat, läbitud kuskil 100000km, mootoril sai ära vahetatud kaane tihend(lasi õli esimesse silindrisse) ja ega muud mootoriga teinud olegi. Ehk kui ikka natukenegi eelnev omanik hooldanud on autot siis kestab see masin hästi. Kütusekulu minul on linnas max 12L/100 ja maanteel 8L/100.
Postitused: 15
Teemad: 4
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
Pole veel ikka midagi kenat kätte saanud... Üks mees pakkus siin kommirahaga väikse kõksuga w220 millel oli 3.0 130kw diisel... Esimese hooga pole nagu huvi tundnud, nüüd hakkan mõtlema et selle kohta ei teagi midagi. See on nüüd selle elektrooniliselt juhitava ridapumbaga? Seda vist hüdroõliga kollitada ei maksa?
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Kohe kindlasti mitte ja ka mitte pannkoogiõliga.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Enamusel, eriti just MB millegi pärast on turbo õline mitte turbo enda õli lekkimisest vaid karterituulutus ajab õli sisselaskesse.
Turbot pole ka vaja nii hirmsasti karta, isegi kui tuleb korra vahetada vana auto puhul siis see kulutus tasub ära, sõita on ikka öö ja päev turboga ja ilma diisliga.
veel..unustage ära diisli puhul mingi turbo jahutamine peale sõitu, tava sõiduga diisli turbot te küll hõõguma ei saa, et oleks vaja jahutada.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
|