Postitused: 4
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
Probleem siis järgmine.. sõitsin Rakverest Tallinnasse, jõudsin Maarduni välja ja järsku lõi mootori tule põlema ning auto jäi seisma. Rohkem peale seda enam käima ei läinud, aga starter käiab mootorit ringi küll. Kütus otsa ei saanud, kuna näitas, et üle 100 km saab sõita ja seieril oli veel 2 kriipsu. Diagnostika viga ei näidanud. Kas kellegil on äkki sama probleem varem olnud, siis teab hakata millestki viga otsima?
Tegemist siis MB E 220 CDI, 2003 a.
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(26-02-2013, 07:59 PM)Dolchetta Kirjutas: Probleem siis järgmine.. sõitsin Rakverest Tallinnasse, jõudsin Maarduni välja ja järsku lõi mootori tule põlema ning auto jäi seisma. Rohkem peale seda enam käima ei läinud, aga starter käiab mootorit ringi küll. Kütus otsa ei saanud, kuna näitas, et üle 100 km saab sõita ja seieril oli veel 2 kriipsu. Diagnostika viga ei näidanud. Kas kellegil on äkki sama probleem varem olnud, siis teab hakata millestki viga otsima?
Tegemist siis MB E 220 CDI, 2003 a.
kui sa oleksid käinud DIAGNOSTIKAS, siis sa ei teeks siia sellist teemat praegu, sest siis oleks ka viga leitud.
Kes, kus, millega diagnostikat tegi?
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 23
Teemad: 1
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Diagnostika peaks küll vea kindlasti leidma, juhul muidugi kui su kütteseier teivast ei pane ja tõesti küte otsa sai. Kalla 10L peale ja vaata kas läheb käima. Või siis tõesti pädevama diagnostiku juurde minema.
Postitused: 117
Teemad: 35
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Omal w210 ,kunagi tegi sama,ainult hiljem käivitus,vigane pihusti lasi reili torust küttesurve läbi tagasivoolu maha,kui kütte surve alla 120bar-i langeb seiskub mootor.Võimalik viga, aga juhtmega doktor ütleks täpsemalt.Pihusteid lihtne kontrollida,plastik torud tagasivoolu otstele peale ja starteriga kudi,kas lasevad kütet võrdselt tagasi.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Võta kütuse filter lahti ja vaata kas on kütet täis.
Postitused: 4
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
(26-02-2013, 09:01 PM)laf1247 Kirjutas: (26-02-2013, 07:59 PM)Dolchetta Kirjutas: Probleem siis järgmine.. sõitsin Rakverest Tallinnasse, jõudsin Maarduni välja ja järsku lõi mootori tule põlema ning auto jäi seisma. Rohkem peale seda enam käima ei läinud, aga starter käiab mootorit ringi küll. Kütus otsa ei saanud, kuna näitas, et üle 100 km saab sõita ja seieril oli veel 2 kriipsu. Diagnostika viga ei näidanud. Kas kellegil on äkki sama probleem varem olnud, siis teab hakata millestki viga otsima?
Tegemist siis MB E 220 CDI, 2003 a.
kui sa oleksid käinud DIAGNOSTIKAS, siis sa ei teeks siia sellist teemat praegu, sest siis oleks ka viga leitud.
Kes, kus, millega diagnostikat tegi?
Mis see siia teemasse puutub kes ja kus seda tegi. Mina viisin auto töökotta, seal öeldi, et pandi kompuuter külge, et elektrilisi vigasid pole, on mehhaaniline ja seda peab hakkama nüüd otsima..
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(28-02-2013, 01:12 PM)Dolchetta Kirjutas: Mis see siia teemasse puutub kes ja kus seda tegi. Mina viisin auto töökotta, seal öeldi, et pandi kompuuter külge, et elektrilisi vigasid pole, on mehhaaniline ja seda peab hakkama nüüd otsima..
Puutub vägagi - meil on lademes süüdimatuid idioote, kes "diagnostikateenust" pakkudes autoomanike kulul õpivad.
211 - Lesven või Hort Auto on ainsad, kuhu ma säärasega minna julgeks.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Võta kütuse filter lahti ja vaata kas on kütet täis.
|