14-02-2013, 01:30 PM
Kuid kust kohast see niiskus tuleb ? Õli ju ei eralda vett ? Seega ikkagi peab ju tihend lekkima ?
MB 190, w201 x mitu -Oldschool
|
14-02-2013, 01:30 PM
Kuid kust kohast see niiskus tuleb ? Õli ju ei eralda vett ? Seega ikkagi peab ju tihend lekkima ?
14-02-2013, 02:01 PM
(14-02-2013, 01:30 PM)Oldschool Kirjutas: Kuid kust kohast see niiskus tuleb ? Õli ju ei eralda vett ? Seega ikkagi peab ju tihend lekkima ? Mis klassis kastepunkt jutuks tulebki? Õhust see niiskus tuleb ja kiiresti jahtuvale pinnale kondenseerub. Loomulik protsess. Paha on see, kui samasugune löga tekib pidevalt sadu kilomeetreid sõitva auto kapoti alla või õli halliks tõmbab. Siis on kuri karjas.
13-03-2013, 02:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2014, 06:30 AM ja muutjaks oli Oldschool.)
Vahepeal toimunust niipalju.
Auto sai lahti võetud, et uurida kaanetihendit. Sai selgeks tehtud, et ilmselt selles ei ole viga. Samuti sa pingutatud generaatoririhm. Lisaks sai Volvo ja Fordi originaal jahutusvoolikutest uued voolikud, mis välimuselt, kvaliteedilt ja asendilt tõesti sobivad. Radiaator sai oma koha ca 3 cm kaugemale kui ennem oli. Seda sellep, et jahutusvent oli ohtlikult lähedal radikale. Välja sai vahetatud ka enamus vaakumlõdvikuid ja puhastatud said ka pistikud, mille käigus avastasin mitmeid katkiseid , mis said parandatud. Samuti leidis uus ABS andur oma koha.
31-03-2013, 12:59 AM
Hei!
vahepeal siis niipalju uudist. Auto on leidnud endale uued küünlad, küünlajuhtmed ja filtrid. samuti sai vahetatud klapikambrikaane tihend. Tagumised rehvid said 225/45 18. Hetke seisuga veel ootan vaakum voolikuid mis said tellitud UM. Nimelt avastasin, et seisin ikka väikse lisaõhu probleemi ees. mis oli tingitud veits teise kujuga voolikutest. Õnneks oli võimalik antud juppe UM saada. Vaikselt kuid edukalt jätkub auto sõidukorda seadmine.
09-04-2013, 03:14 PM
vahepeal toimuvast.
sai mootoril pritse osad lahti võetud. vahetatud ka väiksed kummivoolikud, millele ennem ligi ei pääsenud. Lisaks sai vahetatud UM tellitud spetsiaalse kujuga voolikud. Väike pilt ka velgedest. Lisatööna hetkel ilmselt peab juhtmeid jootma. Paljud on vanusega läinud üsna kangeks ja sellest tulenevalt töö käigus kergesti purunesid. Samuti ootab summuti lõikamist. Ja ei ole veel teinud õlivahetust.
16-05-2013, 02:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-06-2013, 01:12 AM ja muutjaks oli Oldschool.)
Vahepeal toimunust.
Nimelt sai uuritud probleemi kohta.. Vasakpoolne elektriaken ei tööta. Arvasin, et asi mootoris aga ilmselt mitte. Tundub, et kusagilt on juhe puruks. Seega saab lõbusalt jälle armatuuri lammutada. Siin siis mõningad vanemad pildid MarekV Potentiometeri reguleerimise DIY praktiseerimisest. See tegevus kahjuks ei viinud tulemuseni ja sellest tulenevalt sai aeg maha võetud ja mõtteid kogutud. Vahepeal käis külas ka kasutaja hents99 . Suured tänud veelgi talle, et leidis aega. Ja nõu kulub ikka ära. Ta aitas mul aru saada, et viga seisneb ilmselt selles, et eelmine omanik oli pritset kuuskandiga kruttinud. Ilmselt oli õhulekketest tulenevalt lihtsalt kütust peale keeratud. Selle paika saamine on suht nõiakunst Ragistasin veel ajusid ja leidsin garaažist pritsesüsteemi põhja. Ja no sellest tuligi idee, et ehk see on veel tehase seades. Järgnes siis pritse lahti lammutamine ja uuesti kokku ladumine. Algne tulemus on parem kui ma oodata oskasin. Käima pannes süsteem toimib. Pöörded ilusti läbivad ettenähtud protseduurid ( külmalt kõrgem ). Nüüd ilmselt tuleb veel Potentiometeri uuesti paika reguleerima. Kuid midagi on ikka nihu. Lähipäevil peaks selguma kas saavutan oma kaua oodatud tulemuse. Hetke seisust veel on ka kahtlus, et migi pihusti ei toimi nii nagu peaks. Õnneks on mul üks komplekt pihusteid olemas. Seega see ei tohiks väga suur probleem olla.
21-05-2013, 02:56 PM
Said vahetatud ka pihustid. Samuti sai meistrimehe ametit praktiseeritud.
Hetkel veel ootan uusi andureid ja siis jätkub õige mineku otsing. Igatahes kusagil peab olema viga. Ja plaan on see üles leida. Hetkel on peal varem katkiseks kuulutatud kütuse rõhu reguleerimis andur. Mille tulemusena on kütuse doseerimine liigne. Kuid masin käivitub ja täiesti sõidetav. Usun, et asi on universaal relees ( tuntud ka kui kütuserelee ), mis annab töötavale kütusereguleerimis andurile valet infot. või ei anna üldse infot. See seletaks, miks potentsiomeetri asendi vahetus ( erinevate potentsiomeetrite puhul ) ei muuda midagi. Igasuguste pauside vältimiseks on plaan soetada temp. andur, aju ja kütuserelee ja selle kõrval olev punase otsaga relee. ( viimase ül täpselt ei ole tuvastanud. Kui kellegil infot, siis kirjutagu) Samuti sai korda tehtud elektriaken ( juhe oli purunenud ja kaitse ei andnud hästi ühendust). Mis hetkel veel ootab uut lülitit. Kuna vana keeldub akent avamast.
20-06-2013, 01:58 AM
Vahepeal toimunust niipalju, et sain auto käima. Kiirendus ka üsna okey. Segu tundub olevat üsna paigas. Hetkel veel üks mure, nimelt külmalt käivitades tahab saada käiamist. Ilmselt külmkäivituspihusti paneb segast. Sai ka sõidu ajal tulnud metalne heli likvideeritud. Probleemiks osutusid veljepoldid, mis käisid käsipiduriklotsi kinni hoidva vedrukruvi vastu (Täpselt nagu ma kahtlustasin ). Sai peale keeratud ka käsipiduriklotse.
Timmimise käigus avastasin midagi sellist. Lambda andur, juhe ca 40 cm pikk. Kui salongimatt ära võtta, siis pistik kohe paistab. Ja keegi geenius ikka oskas anduri vahetamisel teha üleliigsed lõiked põhja alt. Kui oleks saanud lihtsalt pressida uued otsad ja ühendada originaalpistikusse. Võtab ohkima.. Edasi sai eemaldatud toonkile küljeklaasidelt, sest toon oli suht kulunud ja no soliidsele mersule eriti ei sobi. Peale seda sai terve tagumine ots lahti kisutud ( salong, pagasnik). Sealt sai lahti võetud probleemne atenn. Tuli välja, et sellel esines tüüpviga. See tähendab, et õli oli läinud paksuks ja atenn ei suutnud liikuda, sest kiip lülitas vastupanu puhul atenni mootori tagant ära. Soovitan ka teistel atenn üle kontrollida. See sai ära puhastatud ja LM-40 üle lastud. samuti said osad osad Litooli. Juhtmeotsad said puhastatud ja korrosioon maha lihvitud. Ning sai kokku tagasi laotud. Edasi järgnesid atenni juhtmete otsing, mille tulemusena pm pool salongi sai laiali kistud. keegi oli need juhtmed originaalsest asukohast lihtsalt keset põrandat vaiba alla vedelema jätnud. juhtmed said veetud paika. Ja atenn hakkab saama oma voolu süütest. Samuti sai ära parandatud elektriline küljepeegel. Mis tuli välja, et oli lüliti ja juhtmestiku viga. Hetkel siis kõik elektrilised lisad toimivad. Mis on 89. aasta masina kohta suhteliselt hea. Lisaks ootab summuti koos muu pronotuuninguga tapamaja järjekorras.
22-06-2013, 05:35 AM
Mõningad kiired klõpsud.
22-06-2013, 02:23 PM
Pildid ka toimivast mastist ja selle pikkusest. Summuti lähiajal kaob auto alt. Seda ilmselt siis kui on uus valmis soetatud.
01-09-2013, 03:43 PM
Tartus linnapeal ja Statoilitaga nähtud pill, päris ilus sile.
01-09-2013, 11:13 PM
Said omal pritsungi jonksu? Kui tahad siis mul see kütusepumba relee ka üle, endaomale see enam ei sobinud.
Muidu jah, peris sile aparaat.
Turbo
23-09-2013, 07:57 AM
(01-09-2013, 03:43 PM)Madys55 Kirjutas: Tartus linnapeal ja Statoilitaga nähtud pill, päris ilus sile. (01-09-2013, 11:13 PM)sm. pelle Kirjutas: Said omal pritsungi jonksu? Kui tahad siis mul see kütusepumba relee ka üle, endaomale see enam ei sobinud. Tänud. No alati võiks asi parem olla. Edasisest niipalju, et veljed läksid täna minema. Summutiots on mõnda aega juba alt kadunud. Esimene võre sai ilmselgelt vale värviga värvitud, sest putukad on ta suht koledaks tampinud. Sellele peab leidma lahenduse. mingihetk lükkan ka siia samma posti üles pildi avastatud debiilsusest. Selleks, et keegi loll tulevikus ei teeks uuesti midagi sellist.
23-09-2013, 07:21 PM
3.0 mootorit ei taha?
23-09-2013, 08:58 PM
tahab küll. ma usun, et võid julgelt pakkumise teha talle.
27-09-2013, 05:12 PM
27-09-2013, 07:39 PM
vahetasid ikka velgede vastu ära ?
01-10-2013, 01:44 AM
11-11-2013, 01:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-04-2014, 06:27 AM ja muutjaks oli Oldschool.)
Niisiis auto oli vahepeal müügis. Huvilisi täiesti leidus. Tuli ka erinevaid vahetusi. Arvestades, et müügikuulutus oli ainult selles foorumis, siis huviliste hulk oli isegi üllatav.
Sai uuritud, et alternatiivide hinnad on hetkel ikkagi liiga suured või siis kered liiga roostes. Sellest tulenevalt otsustasin, et hoian autot veel alles. Summuti eemaldus.
12-11-2013, 01:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-03-2014, 01:18 PM ja muutjaks oli Oldschool.)
Sai külastatud Raunexit ja paari poodi. Mille järgselt rahakott sai palju kergemaks.
Tellitud sai Lemförderi käigukasti padi, Lemförderi kardaani muhv ja Febi kardaani vahetugi (Lemförderit ei olnud võimalik saada). Lisaks sellele sai ostetud uus käigukastiõli. Lisaks sai garaaži mõned tööriistad juurde. Uuele mootorile sai peale vanalt kast ja uus kastiõli. Mootoriruum vajab veel puhastust. Edasisest arengust on lootust kuulda nädalavahetusel. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|