26-12-2012, 03:50 AM
Ei viitsi otsida aga kuskil just keegi arutles selle üle ja oli vast miski 200 ja 300 rubla vahele.
Kurjajuur
Kirjuta, küsida võib kõike!
|
26-12-2012, 03:50 AM
Ei viitsi otsida aga kuskil just keegi arutles selle üle ja oli vast miski 200 ja 300 rubla vahele.
Kurjajuur
26-12-2012, 04:26 PM
Siis tõesti kasutatud asi võtta alla 100 raha ja külge panna.
26-12-2012, 04:43 PM
(25-12-2012, 05:53 PM)2015c Kirjutas: Sõites tegi häält küll kui vedu taga, gaas maha võtta siis jäi vaikseks. Aga ma ei tea kas see on hammakatest või laagritest. Kui kõva undamist see differ teeb? Kas nagu trolliga sõidax või pigem selline vaikne, mitte eriti häiriv undamine? Sest kui vaikne undamine, pole mõtet veel difrit vahetama hakata. Minu autol on differ juba viimased 7 aastat vaixelt unnanud ja pole tal häda midagi. Olen u 60 000 - 100 000 tagant õli vahetanud ja hullemax pole küll selle ajaga läinud. Sellex, et kolks tekix peab metall vastu metalli lööma. Kõige tõenäolisemad kolksu allikad on igasugused puxid, kust kumm on seest otsa saanud ja puxi metallist siseosa käib kolksuga vastu välis osa (või käib detail, milles pux on, kuskile vastu, kuna pux läbi). Küsin uuesti, kas tagasillatala puxid on uued (eesmised, kuna tagumistega tavaliselt ei juhtu midagi, aga kontrollida tasub neidki) ja kas difri kinnituspuxid on korras. Sest kui gaasi järsult lisades ja järeleandes kolks käib, on see suuremal osal juhtudest tingitud kulunud tagasillatala puxidest, kui tagasillatala järsku muutuvate jõudude mõjul vastu keret käib. Sellex, et difrist maantel sõites tuntav kolks läbi käix peax seal ikka midagi kapitaalselt mäda olema, kuna difris ju õli ka sees, mis summutab helisid. Aga keegi targem, näitex Hents võix seda kommenteerida, kuna tema on difritega rohkem tegelenud ja oskab öelda, kas differ võib kolksu põhjustada.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
26-12-2012, 04:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-12-2012, 05:27 PM ja muutjaks oli itbilen.)
Kes oskaks midagi täpsemalt selgitada? Wiki ytleb et 606fööniga on E klassil alates w210. Siin aga täiesti olemas ja 136 kW!
E124 300TD Ka transportstyrelsen ytleb et on 136 kw. Drivmedel 1: DIESEL Tankvolym, liter: 70 Motoreffekt, kw: 136,0 See peaks ju olema yks tugevamaid masuudilifte. Kahju et lisavarustus olematu... Edit: Siin peab olema tegemist mingi eksitusega! Datacard annab sellise info : 606.910 peaks ikka ilma föönita olema... ja 100kw Название val fin vin WDB1241911F280588 whc WDB chassbm 124191 chass_ident 1F280588 type 124 subbm1 191 subbm2 auxiliary_drive body body_code delivery_date engine 606910 12 005203 front_axle1 front_axle2 heater interior 261 lights HELLA model_idx 3 odometer order_num1 0324501540 paint1 481 paint2 paint3 paint4 paint5 platform production_num1 production_order_ref rear_axle1 rear_axle2 release_date retarder rims service_num steering trailer transfer_case transmission 722435 03 453312 vin_dc vinwhc winch wiper BOSCH Code Текст 260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION 281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL 300 Unknown 412 Unknown 420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR 515 MB RADIO CLASSIC WITH TRAFF. MESS., RDS 531 AUTOMATIC ANTENNA 541 DOUBLE ROLLER BLIND USD.AS LUGG.AND PASSENG. GUARD 551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM 570 FOLDING ARMREST, FRONT 585 Unknown 593 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF 620 AIR POLLUTION CONTROL 671 Unknown 731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT 859 Unknown 481 UNDERSHIELDS 261 TYPE DESIGNATION ON FENDER / SIDEWARD DELETION Myyja on ka vist j6uludest koomas veel, k6nedele ei vasta. Krt Pöördesse ajab selline asi kohe ...
having trouble having fun...
26-12-2012, 05:32 PM
Undamine on pigem vaikne aga mind häirib.
Lähen ükspäev uuesti kanalile, vaatan-teen pilte. Sillatala puksi eluolu pole nii pingsalt vaatand. Diffris on värske õli.. max 15K sõitnud. Automaadil on ju nii et kui näiteks D sisse paned siis juba mingi vedu taga- kolks..hoiad pidurit ja paned R- kolks. (26-12-2012, 04:43 PM)Werewolf Kirjutas:(25-12-2012, 05:53 PM)2015c Kirjutas: Sõites tegi häält küll kui vedu taga, gaas maha võtta siis jäi vaikseks. Aga ma ei tea kas see on hammakatest või laagritest.
26-12-2012, 05:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-12-2012, 05:38 PM ja muutjaks oli itbilen.)
(26-12-2012, 05:32 PM)2015c Kirjutas: Undamine on pigem vaikne aga mind häirib. Kardaan ja ristid korralikud ikka ? Tugilaager?
having trouble having fun...
26-12-2012, 05:57 PM
No ex mingid lõtkud on kõigil neil vanadel difritel. Minu omal, kui auto tõstuki peal seisab ja käega kardaani edasi tagasi pöörad on päris tuntav tühi maa kunix veovõlle keerama hakkab. Aga sõites siiski ei kolksu kui just kast väga järsult käiku ei vaheta (kiirendad korra, ja siis lased gaasi täitsa lahti ja vahetab väga järsult 2 pealt kolmandale ning tagant käib ilge kolakas läbi). Enamus aega lasen ma sõites käigu vahetuse hetkel gaasi veidi järgi, et kast sujuvamalt käiku vahetax, umbes nagu manuaalil, kui vajutad siduri alla ja lased korrax gaasi järgi, et mootori pöörded madalamale kukkuda jõuax.
Kuidas kast muidu käitub, vahetab sujuvalt käike, mitte liiga järsult? Sest kui kast vahetab väga järsult käike, siis avaldub see ka ülejäänud sõlmedes, kus lõtkud sees.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
26-12-2012, 06:11 PM
Käike vahetab enamuse ajast hästi, väga pehmelt eriti peale uut orig õli mis R129 käest sain. Üks asi on- vahel teise pealt kolmanda peale lähevad pöörded üles, et peaks vahetama kohe ja siis tõstab ise masin 200-300rpm pööret korraks ( a la 1 sekund) ja laseb alla ja käik vahetub. Nagu annaks korra ise tuuri juurde. Seda olen ainult 2>3 peale tundnud. 3>4 näed et ainult tahho kukub ja käik sees, seda ei taju pmst üldse. Mul neli on 25 aastane
26-12-2012, 06:52 PM
(26-12-2012, 06:11 PM)2015c Kirjutas: Käike vahetab enamuse ajast hästi, väga pehmelt eriti peale uut orig õli mis R129 käest sain. Üks asi on- vahel teise pealt kolmanda peale lähevad pöörded üles, et peaks vahetama kohe ja siis tõstab ise masin 200-300rpm pööret korraks ( a la 1 sekund) ja laseb alla ja käik vahetub. Nagu annaks korra ise tuuri juurde. Seda olen ainult 2>3 peale tundnud. 3>4 näed et ainult tahho kukub ja käik sees, seda ei taju pmst üldse. Mul neli on 25 aastane See tähendab, et ta libistab natuke. Tuleb kastis K1 (oli vist 2-lt 3-le vahetamise oma K1, aga ma võin ka exida) vedrud ära vahetada. Vedrud ise ei maxa suurt midagi, esinduses mingi mõni eurot ainult. Vahetus on ka lihtne. Siin lingil piltidega õpetus. http://190rev.net/forums/showthread.php?t=37987 Ma pean enda omal ka sama asja mingi aeg ette võtma, aga pole hetkel aega ega tõstukit kus sellega tegeleda.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
27-12-2012, 05:01 PM
Tänud vastuste eest!
Kas muidu kanalis ei mahu seda operatsiooni ära tegema?
27-12-2012, 05:51 PM
Mahub vast ikka. Otse auto alt pääseb ju ligi. Kuna sa mainisid, et kastis hiljuti õli vahetatud (filtri ka ikka vahetasid?), on see mõistlik kuskile puhtasse anumasse püüda ja hiljem tagasi valada.
100% garantiid ei ole, et viga just K1 vedrudes, aga see on üsna tõenäoline ja arvestades, et nende vahetamise kulud on minimaalsed tasub see igal juhul järgi proovida.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
27-12-2012, 10:05 PM
Loog - õli siis filter ka ikka
Mis K(x) number see 1-2 teise peale on? Kui K1 on 2>3?
28-12-2012, 04:12 PM
Ma ei teagi nüüd täpselt. K1 on 2-lt 3-le ja K2 3-lt 4-le. Äkki siis K3 on 1-lt 2-le?
http://www.peachparts.com/shopforum/dies...ame-2.html K1 ja K2 on vist üsna sarnased vedrud, nagu ülalolevast teemast järeldub ja kui on kast libistab 3-lt 4-le siis võib aidata kui K2 vedrud asendada uute K1 vedrude komplektiga. Kui kõiki käike libistab või kõiki liiga järsult vahetab, siis võib aidata kasti küljes oleva vaakummodulaatori reguleerimine. Aga seda keerata väga vähesel määral. http://www.mercedesdismantlers.com/722.3...ments.html
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
28-12-2012, 04:34 PM
Need viimased postitused käimari kohta võiksid vabalt olla eraldi teemas. Hiljem lihtsam otsida.
28-12-2012, 05:45 PM
Need peax panema "tehniline" rubriiki oluliste teemade alajaotusesse.
Siin foorumis on väga palju vajalikku infot, aga väga vähe sellest on oluliste teemade rubriiki liigitatud ja seetõttu raske muude tavateemade seast leida. Otsingust on ju ka kasu ainult siis, kui väga täpselt tead, mida otsid ja mis märksõnu kasutada. Mõningase otsimise peale leidsin foorumist aasta tagasi Võsa poolt postitatud sama info: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=24736 http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=24735 Ja 2005 aastal Kalevi poolt lisatud sama info: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=98 Peab vist mingi päev kui rohkem viitsimist on selle info kõik kokku ühex automaatkasti remondi teemax formuleerima, mille saax tõsta oluliste teemade alla, et see olex kiirelt ja kergelt leitav.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
28-12-2012, 11:09 PM
Tere! Sooviksin teada kus asub mb 124 2,0d 55kw mootori või ploki tetaili nr?
07-01-2013, 03:17 PM
Millise pingutusmomendiga löökmutrikeeraja oleks kodugaraaži kõige optimaalsem soetada? Põhiliselt autorataste vahetamiseks.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane. Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
08-01-2013, 02:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-01-2013, 12:05 PM ja muutjaks oli 2015c.)
Kui mälu ei peta siis plekid lähevad u 110 Nm ja vallarid 130-150 Nm.
08-01-2013, 06:39 PM
(08-01-2013, 02:27 AM)2015c Kirjutas: Kui mälu ei peta siis plekid lähevad u 110 Nm ja vallarid 130-150 Nm. Vaevalt Muhulasel neid momente vaja läks. Ja ma arvan, et rattapoldid võiks kinni keerata momentvõtmega või lihtsalt rattavõtmega .Kui püstoliga lased siis pärast võib tee peal kirumist olla kui palju. See on ka põhjus miks rehvitöökojas ise oma autol rattad kinni keeran. Ja ega ratta kinni keeramine pole probleem,pigem rattapoltide lahi keeramine. Aga püstolist nii palju,et seal mängib suurt osa kompressori jõudlus. See, et 10 atm välja pigistab pole näitaja. Mitu liitrit minutis jõuab pumbata, selle järgi ka püstol valida. Mul püstol vist max 650 Nm ja selle jaoks jäi ka 8mm läbimõõduga voolik takistuseks. Muidugi ei ole vähetähtis ka survepaagi maht.
08-01-2013, 06:52 PM
(08-01-2013, 06:39 PM)hellrix Kirjutas: ... Kompressori jõudlus hakkab mängima siis, kui tahetakse pikalt käristada. Lühikesed sutsud (nagu enamasti on) kannatab ka lahja kompressor ära. Peaasi, et rõhku oleks. Kui rõhk langeb, langeb kohe ka pöördemoment. Liig õhuke kõrs paagi ja mootori vahel takistab samuti. Mudafoorumis oli teema, kus erinevaid lahati. Ega ühte ja hääd sealt koorunudki. Aga kindel on see, et tuntud tootja mudel on kindla peale minek, hiinakaga võib ka jopata. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
Võib kustudada! | Minister | 0 | 505 |
08-01-2023, 02:19 PM Viimane postitus: Minister |
|
Naisperele kõike paremat naistepäevaks! | Heinar | 18 | 17,648 |
08-03-2011, 11:37 PM Viimane postitus: taaviw126 |
|
Palju võib maksta?... | kpokyc | 0 | 3,456 |
03-08-2008, 11:09 PM Viimane postitus: kpokyc |
|
Palju võib maksta rumulast nahkistmed C klassile (W202) ? | Scratch | 8 | 9,339 |
14-12-2007, 07:04 PM Viimane postitus: Uku |
|
Kuidas õnn võib uksele koputada. | kuld | 27 | 21,915 |
05-10-2007, 11:51 AM Viimane postitus: Innu |