Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K: Probleem salongi soendusmootoriga w140
#1
Tere!Autoks on mb w140 3.5 94a.....Probleem on selline ,et lööb salongi soendusmootori kaitsme läbi...Aga kui Panen juhtmed otse mootori külge...töötab kohe....Vahetasin reostaadi ära ikka sama jama...vahetasin salongi konsooli ära ikka sama jama....Rohkem ei oska enam kuskilt otsida...Äkki kellegil on olnud sama jama või äkki keegi oskab juhendada...
Vasta
#2
Filter vaheta ka ära. Kui see täitsa umbes hakkab vendi mootorit takistama, siis hakkab rohkem voolu kuluma, suurem koormus reostaadile jne
Või lööb siis ka kaitsme läbi kui filtrit peal pole?
Mootor ise on ikka igati korras? Harjasid küllalt jne? Käib vabalt ja kergelt ringi, kontaktid head, kollektor pole liigselt kulunud, niiet mingis asendis kontakti pole?

Ja kui asjades ise päris kindel pole, siis on olemas ettevõtteid, kes autoremondi ja elektriga tegelevad ning oskavad aidata.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#3
(11-11-2012, 12:05 PM)ReinGSM Kirjutas: Filter vaheta ka ära. Kui see täitsa umbes hakkab vendi mootorit takistama, siis hakkab rohkem voolu kuluma, suurem koormus reostaadile jne
Või lööb siis ka kaitsme läbi kui filtrit peal pole?
Mootor ise on ikka igati korras? Harjasid küllalt jne? Käib vabalt ja kergelt ringi, kontaktid head, kollektor pole liigselt kulunud, niiet mingis asendis kontakti pole?

Ja kui asjades ise päris kindel pole, siis on olemas ettevõtteid, kes autoremondi ja elektriga tegelevad ning oskavad aidata.

Tänan!Kuid selles pole probleem.Ma panin kaitseme asemele pirni...Algul põles hästi eredalt..(öeldi mulle kui hereldalt põleb ,siis on lühis)..Vahetasin salongist , selle kobaka ära millest saab reguleerida sooja,külma,kiirust(Hetkel ei tule nimi meelde kuna pea nii sassis) Siis hakkas pirn kahes vahetuses tööle..Kord heledalt korda hõõgub( Kui pidi yhtlaselt hõõgub pidi korras olema ) Siis ühendasi reostaadi lahti...Ikka sama jama...Ja siis ühendasi salonigi soendusmootori ka lahti....Ikka sama jama....liigutasin armatuuri all juhtmed asju....aga ei midagi...On äkki kuskil mõni relee veel....On võimalik, et kaks eri voolu saavad kokku...Ja tekitavad lühise...Kui kaitset pole sees saab salongist panna mootori tööle( Kui süüde on väljas), et puhuks mootorist olevat sooja salongi....süüte sisse paned ja ei midagi...Paned 20a kaitsme tekib kaitsmesse sinine valgus natisk ja siis lööb läbi....Paned 25a hakkab isegi tööle...töötab nati ja lööb ikka välja.....On veel kellegil midagi head välja pakkuda... Big Grin
Vasta
#4
Kui sa vaevuksid natukenegi õigekirja peale aega kulutama, siis ehk rohkemad kasutajad viitsiksid sinu tekste lugeda ja neile ka vastata.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#5
(11-11-2012, 10:22 PM)indrek Kirjutas: Kui sa vaevuksid natukenegi õigekirja peale aega kulutama, siis ehk rohkemad kasutajad viitsiksid sinu tekste lugeda ja neile ka vastata.

On sellega probleeme???
Vasta
#6
Nii ta on jah.

Millex ma pean oma pead vaevama ja oma aega kulutama sellise teksti peale, mis juba peale vaadades liigendamata ja igasuguseid õigekirja reegleid eirav on?

See ei käi ainult smokey sinu kohta, vaid kõigi foorumi kasutajate kohta, kes ei viitsi õigekirjareegleid järgida ja oma mõtteid kergelt loetavax textix formuleerida. Kui ei viitsi hästi loetavat teemat koostada, ei tasu ka imestada, et foorumikasutajad, kes oskavad aidata, ei viitsi oma aega halvasti loetava texti dešifreerimise ja sellele vastamise peale kulutada. Olgem ausad, need, kes on spetsialistid ja oskavad aidata, nende aeg on piiratud ja tavaliselt hästi tasustatud. Seega, neilt tasuta info saamisex tuleb ka ise vaeva näha ja võimalikult selgeltloetav probleemi kirjeldus teha.

Kui olete õhinaga midagi foorumisse kirjutanud, siis enne "postita vastus" nupu vajutamist hingake mõned korrad sügavalt sisse ja vaadake oma text üle, kas see on kergelt loetav (liigendatud, kirjavahemärkidega, tühikutega peale kirjavahemärke, loogiliselt sõnastatud, mitte 3 sõnaliste lühilausete kogum, jne.)

Ja et näidata, et ma ei ole vaenulik ja viitsisin seekord su raskelt loetava texti siiski läbi lugeda, annan ühe vihje, mida tasub kontrollida.

Nimelt kõik autos olevad massijuhtmed üle vaadata. Kui mõni massijuhe lahti või annab halba kontakti võib see igasuguseid elektrikalasid põhjustada.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#7
(11-11-2012, 12:05 PM)ReinGSM Kirjutas: Filter vaheta ka ära. Kui see täitsa umbes hakkab vendi mootorit takistama, siis hakkab rohkem voolu kuluma, suurem koormus reostaadile jne

Vastupidi on, kui pole õhku, pole ka midagi välja suruda= mootor käib kergemalt.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
(11-11-2012, 10:55 PM)Werewolf Kirjutas: Nii ta on jah.

Millex ma pean oma pead vaevama ja oma aega kulutama sellise teksti peale, mis juba peale vaadades liigendamata ja igasuguseid õigekirja reegleid eirav on?

See ei käi ainult smokey sinu kohta, vaid kõigi foorumi kasutajate kohta, kes ei viitsi õigekirjareegleid järgida ja oma mõtteid kergelt loetavax textix formuleerida. Kui ei viitsi hästi loetavat teemat koostada, ei tasu ka imestada, et foorumikasutajad, kes oskavad aidata, ei viitsi oma aega halvasti loetava texti dešifreerimise ja sellele vastamise peale kulutada. Olgem ausad, need kes on spetsialistid ja oskavad aidata, nende aeg on piiratud ja tavaliselt hästi tasustatud. Seega, neilt tasuta info saamisex tuleb ka ise vaeva näha ja võimalikult selgeltloetav probleemi kirjeldus teha.

Kui olete õhinaga midagi foorumisse kirjutanud, siis enne "postita vastus" nupu vajutamist hingake mõned korrad sügavalt sisse ja vaadake oma text üle, kas see on kergelt loetav (liigendatud, kirjavahemärkidega, tühikutega peale kirjavahemärke, loogiliselt sõnastatud, mitte 3 sõnaliste lühilausete kogum, jne.)

Ja et näidata, et ma ei ole vaenulik ja viitsisin seekord su raskelt loetava texti siiski läbi lugeda, annan ühe vihje, mida tasub kontrollida.

Nimelt kõik autos olevad massijuhtmed üle vaadata. Kui mõni massijuhe lahti või annab halba kontakti võib see igasuguseid elektrikalasid põhjustada.

No selge!
Vasta
#9
Teema lukku!Polnud mingit elektriku vaja, natukene pusimist ja viga käes! Big Grin
Vasta
#10
(10-12-2012, 09:35 PM)smokey Kirjutas: Teema lukku!Polnud mingit elektriku vaja, natukene pusimist ja viga käes! Big Grin

Ja viga oli siis milles???

Vasta
#11
(10-12-2012, 11:00 PM)kait Kirjutas: [quote='smokey' pid='192740' dateline='1355164505']
Teema lukku!Polnud mingit elektriku vaja, natukene pusimist ja viga käes! Big Grin

Ja viga oli siis milles???


Lühidalt öeldes.
Ühendasin spidomeetri kellaploki lahti, ja kaitset rohkem läbi ei löönud.
Järeldan seda, et spidomeetri kellaplokis olev vee temperatuur reostaat on lühises.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Rainbow W140 CO² paigast Preda 8 893 18-04-2024, 03:06 PM
Viimane postitus: EuroMerc600SEL
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 414 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 käsipiduri probleem Harrikald 10 8,594 03-11-2023, 08:51 PM
Viimane postitus: silversibul
  W140 Tagurdustuled ktmduke 5 592 27-09-2023, 08:24 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W140 värvtööd TAD17I 3 724 23-04-2023, 04:37 AM
Viimane postitus: TAD17I
  W140 kesklukk ktmduke 1 654 21-02-2023, 11:00 AM
Viimane postitus: v6sa
Photo S 126 3,0 1987 aasta probleem RS süsteemig traavers1 3 929 28-06-2022, 07:29 AM
Viimane postitus: v6sa
  W140 tagatuled MAV 4 1,196 21-04-2022, 11:27 PM
Viimane postitus: Rolz
  W140 500SEL ASR/ABS Barbarossa 8 1,635 13-12-2021, 03:24 PM
Viimane postitus: Lahekas
  W220 S500 2004a probleem softclosega s500w220 13 2,392 23-09-2021, 10:18 AM
Viimane postitus: s500w220



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne